سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

پاتوق دختر و پسرای ایرونی
 

رفع تیرگی آلت تناسلی زنان ( رفع تیرگی واژن )

 


یکی از راه های از بین بردن موهای زاید اطراف آلت تناسلی استفاده از تیغ یا ژیلت است که این تیغ ها اغلب باعث تیرگی دور آلت تناسلی می شوند بهترین راه برای جلوگیری از آن استفاده از روش های جایگزین می باشد, قبل از بیان راه حل رفع تیرگی باید بگویم شیو کردن می تواند دو عارضه پوستی و زیبایی ایجاد کند:

عوارض پوستی شیو کردن :
1- ایجاد جوش های بزرگ و یا ریزی در محل که بعضا حتی سر چرکی هم ندارند و فقط برجستگی دردناک قرمز رنگی هستند. این عوامل التهابی که در محل موها ایجاد میشوند، در صورتی که ریز و کوچک باشند و سر سفید رنگ چرکی داشته باشند، فولیکولیت نام دارند و هیچ خطری ندارند.

2- ایجاد تیرگی پوستی که از نظر زیبایی قابل توجه است.

برای رفع مشکل ایجاد فولیکولیت :
1- قبل از اقدام به شیو، محل را کاملا با آب و صابون بشویید، از تیغ های یک بار مصرف استفاده کنید و بعد از شیو هم از صابون و یک آنتی بیوتیک ضعیف پوستی مثل کلیندامایسین 2% استفاده کنید.

2- بجای تراشیدن و یا شیو کردن از پماد های موبر استفاده کنید. تیغها اغلب باعث تیرگی دور آلت میشوند.

برای رفع تیرگی آلت :
1- چند لیموی تازه را آب گرفته و با مقدار برابر از آب مخلوط کنید و به اندام خارجی خود بمالید و 5 دقیقه صبر کرده و سپس آن را بشویید . یادتان باشد در صورت بروز حساسیت پوستی و سوزش غیر عادی بلافاصله محل را با آب فراوان بشویید .

2- نیز بخصوص در مورد حساسیت داشتن پوست به آب لیمو می توانید پس از شستشو و خشک کردن محل در حالی که قدری پوست اندام مرطوب  است از کرم های سفید کننده استفاده کنید .

3- توصیه ی اکید این است که جهت جلوگیری از ایجاد مشکل از کرم های موبر استفاده کنید.
برای این کار محل اندام دارای مو را مرطوب کرده و نه خیس . سپس کرم را با دست یا وسیله ی موجود در آن روی محل بمالید و بعد از حدود 5 دقیقه محل را خوب بشویید .

تذکر مهم :
استفاده از آب لیمو یا کرم سفید کننده فقط برای اندام خارجی است . از ورود حتی ذره ای به واژن جلوگیری فرمایید.

بخش افزوده شده :
توجه به این مهم که معمولا رنگ آلت تناسلی و نوع آن میتواند عامل ژنتیکی نیز داشته باشد بی ربط با موارد فوق نمیباشد.


[ چهارشنبه 92/5/16 ] [ 7:15 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

علت های چاقی پس از زایمان را بدانید

علت های چاقی پس از زایمان را بدانید


پرخوری و نداشتن رژیم غذایی مناسب، افزایش سن و استرس سه عامل اساسی مهم و تاثیر گذار در چاقی مادران بعد از زایمان است.

فریده موحد، متخصص زنان و زایمان با بیان اینکه حدود شش ماه بعد از زایمان وزن بدن مادر به حالت قبل از زایمان برمی گردد، افزود: حاملگی تاثیری در چاقی شکم مادران ندارد و چاقی بعد از زایمان ممکن است بر اثر پرخوری و افزایش سن رخ دهد.

وی تصریح کرد: تنها راهکار جلوگیری از چاقی بعد از زایمان تعدیل در رژیم غذایی، ورزش و دوری از محیط های استرس زا و داشتن آرامش است.

موحد با تکذیب این شنیده ها و گفتارها که سزارین منجر به بزرگ شدن شکم می شود و زایمان طبیعی شکم را بزرگ نمی کند خاطرنشان کرد: این باورها غلط است و زایمان طبیعی و سزارین در بزرگ شدن شکم نقشی ندارد.

این متخصص زنان و زایمان افزود: مکیدن شیر توسط کودک به ویژه در شب در افزایش شیر مادر نقش اساسی دارد و در حالی که پر خوری یک نگرش غلط در افزایش شیردهی مادران است.

موحد اظهار داشت: مادران شیردهی که در ماه رمضان روزه می گیرند باید مایعات بیشتری را از وعده افطار تا سحر مصرف کنند چرا که ممکن است منجر به کاهش میزان شیردهی آنان شود.

وی تصریح کرد: مصرف غذاهای پروتئین دار، مایعات فراوان، آبمیوه و شیر به مادران شیر ده روزه دار توصیه اکید می شود.

موحد افزود: تا 3 ماه پس از زایمان مادران باید حتما قرص آهن مصرف کنند و حتی اگر کم خونی هم نداشته باشند بدلیل خونریزی حین زایمان و بعد از آن به میزان آهن بیشتری نیاز دارند.

وی تاکید کرد: مصرف شیر، لبنیات، کلسیم، ویتامین و قرص های مکمل ویتامین به زنان بعد از زایمان تاکید می شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران

گردآوری : گروه سلامت بروزترین ها


[ چهارشنبه 92/5/16 ] [ 7:15 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

چطور با کفش های پاشنه بلند راحت تر راه برویم ؟

چطور با کفش های پاشنه بلند راحت تر راه برویم ؟


اگر شما به پوشیدن کفش های پاشنه بلند عادت ندارید، برایتان مشکل است که بدون افتادن و لغزیدن حرکت کنید. در اینجا نکاتی را بیان می کنیم که به شما کمک می کند تا بدون افتادن، بتوانید با کفش پاشنه بلند راه بروید.

1 – مطمئن بشوید که کفش پاشنه بلند کاملا اندازه پای شما است
این نخستین نکته در راه رفتن با کفش های پاشنه بلند است. کفشی را انتخاب کنید که مناسب و اندازه پای شما است. اگر کفشتان خیلی بزرگ باشد، این خطر وجود دارد که پای شما بلغزد و زمین بخورید، زیرا پای شما در این کفش سر می خورد. اگر هم کفش خیلی تنگ باشد، راحت نیست و شما به شکلی غیر طبیعی راه خواهید رفت.

2 – پیش از بیرون رفتن از خانه تمرین کنید
اگر به تازگی کفش پاشنه بلند می پوشید، زمانی را برای تمرین صرف کنید و در اتاق خودتان که کسی شاهد راه رفتن ناجور شما نیست، این کار را انجام بدهید. راه رفتن را بر روی سطح فرش شده و سطح سخت و سرامیکی امتحان کنید. سپس بالا و پایین رفتن از پله ها را تمرین کنید تا زمانی که در کفش های پاشنه بلند خود احساس راحتی کنید.

3 – حالا وقت آن رسیده است که کفش ها را بیرون از خانه بپوشید
وقتی در راه رفتن با کفش های پاشنه بلند در خانه مهارت پیدا کردید، کفش ها را بیرون از خانه برای مدت کوتاهی بپوشید. اگر می خواهید زمان طولانی را بیرون از خانه باشید، یا هر موقعیتی که باید بسیار تحرک و فعالیت داشته باشید، کفش پاشنه بلندتان را نپوشید. پس از اینکه مهارت کافی کسب کردید، می توانید این کارها را انجام بدهید.

4 – آخرین آزمایش :
پس از پشت سر گذاشتن سه مرحله اول، نوبت آخرین آزمایش است. کفش های پاشنه بلندتان را بپوشید و با آنها برقصید. اگر بتوانید بدون زمین خوردن به راحتی حرکات موزون انجام دهید، شما در این کار حرفه ای شده اید. به شما تبریک می گوییم.

5 – اعتماد به نفس داشته باشید
هنگام قدم زدن با کفش های پاشنه بلند، اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. وضعیت و رفتار شما نیمی از موفقیت شما است.

6 – تمرین را رها نکنید
حداقل یکبار در هفته کفش های پاشنه بلند خود را بپوشید.

7 – کفش هایی که پاشنه های فوق العاده بلندی دارند، انتخاب نکنید
افراد بسیار کمی می توانند با پاشنه 15 سانتی به خوبی راه بروند. علاوه براین شما با پوشیدن چنین کفشی، احساس سرگیجه خواهید کرد.

منبع : پارسینه


[ چهارشنبه 92/5/16 ] [ 7:14 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

اونایی که صورت لاغر دارند اینجور آرایش کنند

اونایی که صورت لاغر دارند اینجور آرایش کنند


نوع آرایش می‌تواند تاثیر زیادی در چاق یا لاغر نشان دادن صورت داشته باشد. اگر به توصیه‌های آرایشی‌ای که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم، توجه داشته باشید، می‌توانید با یک آرایش سبک و ساده،‌ کاری کنید که صورتتان پرتر به نظر بیاید:

1 – اگر صورت لاغری دارید، رژگونه‌‌های غلیظ و تیره را اریب روی صورتتان نزنید.

2 – دور کرم‌های برنز و خیلی تیره‌تر از رنگ پوستتان را خط بکشید.

3 – سعی کنید کرم همرنگ پوست یا حتی یک درجه روشن‌تر از پوستتان بزنید و رژگونه کمرنگی که فقط قدری به گونه‌هایتان حجم بدهد، انتخاب کنید.

4 – استفاده از سایه‌های چشم روشن‌تر و براق‌تر هم می‌تواند کمک زیادی به پرتر نشان دادن صورت بکند.

5 – رژگونه‌های براق برای پرتر نشان دادن گونه‌ها و صورت، انتخاب‌های بهتری هستند.

6 – کمی حجیم کردن لب‌ها با کمک خط لب و برق لب هم می‌تواند صورتتان را تا اندازه‌ای درشت‌تر نشان بدهد.

7 – ابروهایتان را نازک نکنید تا صورتتان بیش از اندازه کشیده و لاغر به نظر نرسد.

8 – ابروهای پهن و کمی کوتاه، صورت را چاق‌تر نشان می‌دهد.

9 – اگر دوست داشته باشید، می‌توانید همزمان از خط‌ چشم و ریمل برای آرایش چشم‌ها استفاده کنید تا چشم‌هایتان قدری درشت‌تر و در نهایت صورتتان پرتر به نظر بیاید.

10 – تیره کردن داخل چشم با مداد یا سرمه، چشم‌ها را ریز و ترکیب صورت را لاغر نشان می‌دهد.

11 – استفاده از کرم‌پودر، پنکیک یا رژگونه‌های تیره، سن شما را بیشتر و صورتتان را لاغرتر از چیزی که است، نشان می‌دهد و شفافیت چهره‌تان را هم از بین می‌برد.

12 – سیاه شدن دور چشم‌ها و روی گونه‌ها، یکی از مشکلاتی است که معمولا با بالا رفتن سن به سراغ افراد می‌آید و چهره آنها را لاغرتر نشان می‌دهد. شما می‌توانید برای رفع این مشکل، پس از اتمام آرایش‌، کمی کرم‌پودر براق و روشن را با انگشت سبابه، به آرامی دور چشم‌ها، زیر استخوان ابرو و روی گونه‌هایتان بزنید.

13 – معمولا آرایش به خوبی روی پوست‌های خشک نمی‌نشیند و با نمایان شدن چروک‌ها، صورت هم لاغرتر نشان داده می‌شود پس اگر پوستتان خشک است، باید پیش از آرایش حتما از مرطوب‌کننده‌های با پایه چربی کمک بگیرید.

14 – خط لبی کمی تیره‌تر از رژ‌لبتان بکشید. به این ترتیب، لب‌های شما کمی حجیم‌تر و صورتتان هم کمی پرتر نشان داده خواهد شد.

15 – خط چشم نازک و کوتاه بکشید تا چشمانتان گردتر و صورتتان هم پرتر نشان داده شود. خط چشم‌های بلند و کشیده، صورت را کشیده‌تر و لاغرتر نشان می‌دهند.

منبع : پارسینه


[ چهارشنبه 92/5/16 ] [ 7:13 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

سوء استفاده جنسی این پزشک با زنان بی هوش در اتاق عمل + عکس

سوء استفاده جنسی این پزشک با زنان بی هوش در اتاق عمل + عکس


به گزارش پلیس ایالتی اوهایو در پی شکایت هایی مبنی بر قتل عمد و تجاوز از سوی پزشک معالج هنگام به دنیا آوردن نوزاد، پلیس را برای دستگیری وی با تحت نظر گرفتن پزشک پرده از جنایت وی برداشت.
بسیاری از بازماندگان بیماران این پزشک از وی به دلیل سو استفاده جنسی هنگام بی هوش بودن بیماران و در بعضی موارد کشتن نوزادان با تزریق هروئین به بدن مادر شکایت هایی را در اداره پلیس اوهایو کرده بودند و خواستار دستگیری و محاکمه وی شده بودند اما به دلیل نبودن مدارک کافیپلیس وی را زیر نظر گرفت و توانست با مدارک کافی این پزشک شیطان صفت را دستگیر کند.
وی در آخرین فرصت تجاوز خود به یک مادر 23 ساله که متاسفانه به دلیل تزریق هروئین به بدن مادر نوزادش قبل از به دنیا آمدن کشته شد دستگیر و روانه زندان شد.
وی متهم به مرگ 5 نوزاد به همین شیوه شده است.

سوء استفاده جنسی این پزشک با زنان بی هوش در اتاق عمل + عکس

بر اساس تصاویر ضبط شده که به وسیله دوربین های مخفی در مطب وی در بیمارستان اوهایو و همچنین بخش های دیگری از بیمارستان که با بیمار خود تنها بود توانستند پرده از تجاوزهای جنسی وی هنگام بی هوش بودن بیماران خود بردارند.
همچنین طبق گزارش پزشک قانونی پس از انجام آزمایشات وجود هروئین در خون نوزادان و این مادر 23 ساله اثبات شد.
این پزشک که نامش هنوز فاش نشده است متهم به آدم ربایی نیز شده است و بر اساس آن افراد روستایی را که برای به دنیا آوردن نوزادانشان در این بیمارستان بستری می شدند، پس از به دنیا آمدن از طریق وب سایت اینترنتی خود به حراج می گذاشت و به خانواده آنان خبر از مرده به دنیا آمدن نوزادشان می داد.
وی با اتهامات چندین فقره قتل عمد، آدم ربایی، تجاوز جنسی، تجاوز به عنف روبرو است و تا تشکیل دادگاه دربازداشت پلیس به سر می برد.

منبع : باشگاه خبرنگاران


[ چهارشنبه 92/5/16 ] [ 7:12 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

احمد رضا عابدزاده در کنسرت لس آنجلس + عکس

احمد رضا عابدزاده در کنسرت لس آنجلس + عکس


عقاب به دعوت همای وارد سالن می شود که اجرای گروه مستان را ببیند. گوشه ای از سالن می نشیند. همای متوجه حضور احمدرضا در سالن می شود. بعد از اولین آهنگ اعلام می کند که احمدرضا عابدزاده در سالن حضور دارد.

همه برایش دست زدند هنوز هم محبوب است مثل همان روزی که توپ را با یک دست در جهنم ملبورن گرفت همه دوستش دارند حتی در آن ینگه دنیا از جایش برمی خیزد. دستش را روی سینه اش می گذارد به نشانه تشکر از مردمی که هنوز او را فراموش نکردند. آری محبوبیت عابدزاده پایان ندارد. عقاب همیشه در اوج می ماند.

احمد رضا عابدزاده در کنسرت لس آنجلس + عکس

منبع : جام نیوز


[ چهارشنبه 92/5/16 ] [ 7:11 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

وقتی این مرد 123 کیلو از وزنش را کم میکند + عکس


به نقل از ای.بی.سی نیوز، «توماس مک لینتر» اهل ایرلند شمالی توانست 123 کیلو وزن کم کند و به وزن دلخواهش برسد.

وقتی این مرد 123 کیلو از وزنش را کم میکند + عکس

وی به درخواست دوستانش به موسسات کاهش وزن در انگلیس پیوست و توانست در هفته نخست تمرینات برای کاهش وزن، 5 کیلو وزن کم کند.

وقتی این مرد 123 کیلو از وزنش را کم میکند + عکس

این مرد 43 می گوید: پیش از آنکه برنامه کاهش وزنم را آغاز کنم هیج انرژی برای انجام کارهای روزانه خود نداشتم و تمامی برنامه های روزانه ام خوابیدن روی کاناپه بود.

وی افزود: الان همه چیز اسان است و من بسیار شاد هستم.

منبع : نامه


[ چهارشنبه 92/5/16 ] [ 7:10 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

عکس تغییر چهره محمود احمدی نژاد از سال 84 تا 92


چهره ظاهری محمود احمدی‌ نژاد که سال 1384 آمد و سکان ریاست جمهوری کشور را بر دست گرفت با چهره احمدی‌ نژادی که سال 1392 دولت را تحویل رئیس جمهور یازدهم داد، بسیار متفاوت است.

عکس تغییر چهره محمود احمدی نژاد از سال 84 تا 92


[ چهارشنبه 92/5/16 ] [ 7:8 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

تصاویری جدید از آنجلینا جولی با خانواده اش


آنجلینا جولی و برادپیت و همراه با فرزندانشان پکس 9 ساله و دوقلوهای 5 ساله ویوین و ناکس در فرودگاه Haneda توکیو ژاپن دیده می شوند.
هفته قبل در لس آنجلس iPad  مدوکس پسر 11 ساله برادجولی از داخل ماشین آنها دزدیده شد.

تصاویری جدید از آنجلینا جولی با خانواده اش

تصاویری جدید از آنجلینا جولی با خانواده اش

تصاویری جدید از آنجلینا جولی با خانواده اش

تصاویری جدید از آنجلینا جولی با خانواده اش

تصاویری جدید از آنجلینا جولی با خانواده اش

تصاویری جدید از آنجلینا جولی با خانواده اش

تصاویری جدید از آنجلینا جولی با خانواده اش

تصاویری جدید از آنجلینا جولی با خانواده اش


[ چهارشنبه 92/5/16 ] [ 7:7 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

عکس : ماکسیما 2013 را دیدی ؟


خودروساز ژاپنی نیسان، ماکسیما 2013 را با برخی تغییرات ظاهری از جمله چراغ‌های جدید و کاهش فرم اسپرت بدنه عرضه کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، این خودرو به موتور 3?5 لیتری V6 با قدرت 290 اسب بخار با جعبه دنده اتومات CVT مجهز شده است.

عکس : ماکسیما 2013 را دیدی ؟

این خودرو در سه مدل S، SV و SV with premium package ارائه می شود که تیپ آخر این خودرو در 6 ثانیه به شتاب 60 مایل در ساعت می‌رسد.

کروز کنترل، سان روف، چرخ های 18 اینچی چراغ های مه شکن، گرم کن صندلی و کنترل آب و هوا از سایر امکانات این خودرو هستند.

قیمت این خودرو از حدود 31000 دلار شروع می شود.

عکس : ماکسیما 2013 را دیدی ؟

عکس : ماکسیما 2013 را دیدی ؟

عکس : ماکسیما 2013 را دیدی ؟

عکس : ماکسیما 2013 را دیدی ؟


[ چهارشنبه 92/5/16 ] [ 7:6 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آخرین مطالب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 143
بازدید دیروز: 647
کل بازدیدها: 2175851