سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

پاتوق دختر و پسرای ایرونی
 

خودکشی این زن در شیراز به خاطر خیانت + تصاویر


روز پنجشنبه 10 مرداد ماه حدود ساعت 19 در مسیر بلوار چمران و روی پل زرگری جمعیتی ایستاده بوند که شاهد سقوط یک زن جوان به رودخانه بودند.

به گفته حاضران در محل ماجرا بر این اساس بود که زنی جوان حدود 22 ساله که از جانب شوهرش مورد خیانت قرار گرفته بود قصد خودکشی داشته و از پل زرگری خود را داخل محدوده رودخانه خشک انداخته بوده است.

خودکشی این زن در شیراز به خاطر خیانت + تصاویر

در این حادثه به دلیل کم بودن ارتفاع محل، شنی بودن بستر رودخانه و رسیدن به موقع تیم امداد کوهستان آتش نشانی این زن جوان از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

خودکشی این زن در شیراز به خاطر خیانت + تصاویر

قبل از رسیدن ماموران امدادی پسر جوانی به کمک زن شتافت و در نجات مصدوم کمک کرد. اقدامی که پس از اتمام عملیات نجات زن با مشکل مواجه شد و حتی تیم امداد کوهستان را هم به دردسر انداخت. این فرد موفق شد با سختی های فراوان به وسیله طناب از دیواره رودخانه بالا بیاید.

خودکشی این زن در شیراز به خاطر خیانت + تصاویر

منبع:شیرازه


[ یکشنبه 92/5/13 ] [ 2:23 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

نظر شیطان درباره حضرت علی

نظر شیطان درباره حضرت علی


حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان در مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در حسینیه همدانی‌ها به بیان دورنمایی از دوست‌شناسی و دشمن‌شناسی پرداخت و گفت: ما چهار دوست واقعی داریم؛ نخستین دوست ما وجود مقدس پروردگار عالمیان است که ما را آفریده و به ما روزی می‌دهد و دائماً از طریق قرآن، نبوت و امامت ما را به سوی خودش فرا می‌خواند.

* چهار تن از دوستان واقعی انسان، چه کسانی هستند

وی پیامبر عظیم شأن اسلام را دومین دوست دانست و اظهار داشت: خداوند متعال خطاب به حضرت رسول (ص) می‌فرماید: «وَمَا أَرْسَلْنَاکَ إِلَّا رَحْمَةً لِّلْعَالَمِینَ» من تو را برای همه جهانیان، یک مهر، رحمت و مهربانی فراگیری فرستادم، «حَرِیصٌ عَلَیْکُم بِالْمُؤْمِنِینَ رَؤُوفٌ رَّحِیمٌ»؛‌ پیامبر من نسبت به شما در کمال مهرورزی و رحمت قرار دارد.

حجت‌الاسلام انصاریان ادامه داد: روزی پیامبر اکرم (ص)‌ در هوای گرم بیابانی دور از مدینه عبور می‌کرد پیرزنی کنار چاه آب در بیابان نشسته بود، پیرزن حضرت رسول (ص)‌ را نمی‌شناخت اما بارها به فرزندانش گفته بود من را به مدینه ببرید تا یک بار چهره پیامبر (ص) را ببینم.

حضرت خطاب به او فرمود در اینجا چه می‌کنی، گفت فرزندانم دامدار هستند و من آمده‌ام آب ببرم. حضرت ادامه دادند من این کار را برای شما انجام می‌دهم. حضرت مشک را گرفت و به سوی خیمه این پیرزن رفتند. یاران پیامبر (ص) از حضرت درخواست کردند تا مشک را به آنها بدهد اما حضرت رسول فرمودند من می‌خواهم خودم بار امتم را به دوش بگیرم.

وی اظهار داشت: سومین منبع محبت ما، اهل بیت(ع) هستند؛ حضرت امیر(ع) نزدیک به چهار سال در کوفه حاکم بود اما روز بیستم ماه مبارک رمضان بود که خانواده‌های فقیر و ضعیف فهمیدند در این چهار سال، کفش، لباس و نان و خرمایی که بر در خانه‌شان می‌آمد کار حضرت علی(ع) بود.

این کارشناس مسائل دینی عنوان کرد:‌ چهارمین دوستان ما عالمان ربانی و عالمان واجدالشرایطی هستند که می‌خواهند دنیای ما را به صورت اسلامی آباد کنند تا این دنیای آباد، مقدمه آخرت آباد قرار گیرد. همچنین عالم ربانی چشم‌داشتی به قدرت و ثروت مردم ندارد و از اینکه مردم نسبت به دین خدا فاصله بگیرند، رنج می‌کشد.

وی یادآور شد: عالم ربانی دوست مردم است اگرچه مردم او را دوست نداشته باشند، او براساس وظیفه الهی مردم را دوست دارد و عالم ربانی، افرادی را که به آزار مردم و فحاشی و ناسزایی گویی مردم می‌پردازند را بیمار تلقی می‌کنند و می‌گویند آنها عباد خدا هستند و به معالجه نیاز دارند از این‌رو اگر چه برخی به طبیب‌شان فحش داده و آزار رسانند محال است که او این مردم را رها کند.

* خداوند متعال مجموع دشمنان ما را به «شیطان» تعبیر کرده است

حجت‌الاسلام انصاریان در ادامه عنوان کرد: اما تعداد دشمنان ما بسیار زیاد است خداوند متعال از مجموع دشمنان ما تعبیر به شیطان می‌کند، شیطان از «ش ط ن» گرفته شده است کسی که تلاش می‌کند مردم را از خداوند و ائمه طاهرین جدا کند و خیال او وقتی راحت می‌شود که با کسی که کار کرده تا او را بی‌دین کند با سر به جهنم می‌افتد.

وی با بیان اینکه یکی از افراد شیطان، ابلیس است، گفت: بیشترین شیاطین در لباس ابلیس از جنس و انس هستند و از هر ابزاری برای جدا کردن انسان از دوستان واقعی‌اش، متناسب با هر زمان بهره‌ می‌برند.

این کارشناس مسائل دینی تصریح کرد:‌ اگر بخواهیم از کار این دشمن آگاهی پیدا کنیم باید به این روایت دقت کنیم: پیامبر اکرم در خانه «اُمّ سلمه» نشسته بودند کسی اجازه ورود خواست حضرت رسول فرمودند ابلیس است، در را به روی او نبندید نمی‌خواهم راهش ندهید در را باز کنید و بگذارید بیاید.

وی افزود: وقتی ابلیس روبه‌روی پیامبر (ص) نشست، گفت من به اختیار خودم به اینجا نیامده‌ام دو فرشته از جانب خداوند من را مأمور کردند تا جلسه‌ای با تو داشته باشم. حضرت فرمودند: من سؤالاتی دارم که تو باید به آنها جواب بدهی.

حجت‌الاسلام انصاریان ادامه داد:‌ حضرت رسول از شیطان پرسید در این دنیا با چه کسی دشمن هستی؟ شیطان گفت:‌ با تو! نسبت به شما دشمنی بسیار دارم. حضرت پرسیدند، چرا؟ شیطان جواب داد تا با این قدرت معنوی مردم را هدایت می‌کنی و به آنها وعده قطعی می‌دهی که آنها را در قیامت نیز شفاعت خواهید کرد. تو مانع و مخل کار من هستی و زحمت مرا به باد می‌دهی.

وی گفت: حضرت رسول (ص) از شیطان پرسید: آیا با کس دیگری هم دشمن هستی، شیطان گفت من با یاران و دوستان تو هم دشمن هستم. آنها وقتی گناه می‌کنند عاشق توبه هستند و از عذاب الهی دلهره‌ دارند و به پدر و مادرشان احترام می‌گذارند. همچنین دشمن عالمی هستند که به علمش عمل می‌کند و دشمن کسی هستم که از کار خیر روگردان نیست.

* نظر شیطان درباره حضرت علی(ع)

این کارشناس مسائل مذهبی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم از شیطان پرسید نظرت درباره علی بن ابی‌طالب، وصی من چیست؟ شیطان پاسخ داد یا رسول‌الله امکان دستیابی به علی وجود ندارد. این آدم از نظر ما دست‌نیافتنی است چون به پروردگار عالمیان متصل است و ما نمی‌توانیم به او برسیم و من راضی هستم که او کاری با من نداشته باشد چرا که من طاقت یک لحظه دیدار او را ندارم چون نور الهی علی آنقدر قوی است که ما را دفع می‌کند.

حجت‌الاسلام انصاریان افزود: حضرت رسول فرمودند شیطان!‌ رفقای تو در این دنیا چه کسانی هستند؟ شیطان گفت کسانی که پشت‌سر مردم غیبت می‌کنند و پایبند به نماز نیستند. حضرت فرمود همنشینان تو چه کسانی هستند شیطان گفت شرابخواران و همچنین تمام زناکاران در آغوش من هستند. پیامبر(ص) پرسید وکیلان تو چه کسانی هستند شیطان گفت وکیلان من کم‌فروشان، و خزانه‌داران من کسانی هستند که خمس و زکات خود را پرداخت نمی‌کنند.

وی گفت:‌ پیامبر اکرم (ص) در ادامه پرسید شیطان! سرور و شادی تو در چیست شیطان پاسخ داد در این است که مردم قسم دروغ می‌خورند. حضرت فرمود چشم تو را چه چیزی کور می‌کند شیطان گفت کمکی که به مستمند در تنهایی می‌شود. پیامبر فرمود گوش تو را چه چیزی کر می‌کند شیطان گفت وقتی امت تو دستانشان را به سوی پروردگار بلند کرده و یا الله و یا رب می‌‌گویند.

* مسجد شیطان کجاست و چه کسانی مؤذن او هستند

این کارشناس مسائل مذهبی افزود: پیامبر (ص) از شیطان پرسید مسجد تو کجاست شیطان گفت بازارهایی که پر از غش و تقلب در اموال باشد. حضرت فرمود با چه کسی هم غذا هستی شیطان گفت زنان و مردانی که بر سر سفره، نام خدا را نمی‌برند. حضرت فرمود چه کسی پیش تو عزیز است، شیطان گفت کسی که دائم غرق در معصیت است و معصیت را برای لحظه‌ای تعطیل و رها نمی‌کند.

وی ادامه داد: حضرت رسول از شیطان پرسید آیا تو مؤذنی هم داری شیطان گرفت کارگردانان و مطربان شبانه، مؤذن من هستند. حضرت فرمود شکار تو چیست شیطان گفت مردان چشم چران. پیامبر پرسید چه کسی را بیشتر از همه دوست داری شیطان گفت کسی که با اخلاق و زبانش آرامش یک جامعه و خانواده را برهم می‌ریزد.

حجت‌الاسلام انصاریان گفت: پیامبر در ادامه از شیطان پرسید دام تو چیست، ابلیس گفت موی بیرون ریخته زنان و ادامه داد هر تار موی زن بی‌حجاب و بدحجاب دامی است برای یک مرد و به تعداد تارهای موی زنان من دام دارم. حضرت فرمود مردم را از چه کاری باز می‌داری شیطان گفت از کارهای خیر اما افرادی که با عالمان و صالحان در ارتباط بوده و از عبادت هم کم نمی‌گذارند زورم به آنها نمی‌رسد.

* شیطان از چه کسانی رضایت کامل دارد

وی اظهار داشت: پیامبر فرمود شیطان از چه کسی رضایت کامل داری شیطان گفت از زنانی که با روی و موی باز با لباس و پوشش خود جلب توجه کرده، با آرایش بیرون آمده و دین مردم را غارت می‌کنند. شیطان در حالی این سخنان را می‌گفت که آن زمان بدحجابی در شهر مدینه وجود نداشت.

* رضاخان با فرمان کشف حجاب، کمر 124 هزار پیامبر را شکست

حجت‌الاسلام انصاریان در خاتمه خاطرنشان کرد: یکی از اساتید امام راحل مرحوم آیت‌الله شاه‌آبادی است که بنده بی‌واسطه تربیت‌شده‌های او را دیده بودم. می‌گفتند وقتی رضاخان زنان را با زور خود وادار به کشف حجاب کرد، مرحوم شاه‌آبادی بر بالای منبر گفت: رضاخان، این زندیق، با مسئله بی‌حجابی زنان کمر 124 هزار پیامبر را شکست و انبیاء را زمین‌گیر کرد.

گردآوری : گروه دین و اندیشه بروزترین ها


[ یکشنبه 92/5/13 ] [ 2:22 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

قیمت موبایل‌ های زیر‌ 500 هزار تومان + جدول

قیمت موبایل‌ های زیر‌ 500 هزار تومان + جدول


قیمت گوشی های تلفن همراه کمتر از 500 هزار تومانی موجود در بازار به شرح زیر است

HTC Explorer در بازار به قیمت 305 هزار تومان به فروش میرسد.

برند

مدل

قیمت(تومان)

Huawei Ascend Y300 455.000
Sony Xperia Miro 470.000
Nokia 105 75.000
Sony Xperia E Dual 460.000
Samsung Galaxy Young S6312 410.000
Samsung Galaxy Young S6310 405.000
HTC Desire C 435.000
HTC Wildfire S 430.000
Sony Xperia E 470.000
HTC ChaCha 435.000
HTC Explorer 305.000
Nokia Asha 210 315.000
Nokia 206 200.000
Samsung Galaxy Y S5360 335.000
GLX Sky Dual Core 495.000
Samsung Galaxy Star S5282 285.000
LG Optimus L3 E400 275.000
Samsung Galaxy Mini 2 S6500 475.000

باشگاه خبرنگاران

گردآوری : گروه خبری بروزترین ها


[ یکشنبه 92/5/13 ] [ 2:16 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

عصبانی شدن ریحانا و فحش دادن به طرفدارانش در کنسرت

عصبانی شدن ریحانا و فحش دادن به طرفدارانش در کنسرت


سه شنبه شب در کنسرت منچستر ، تعدادی از تماشاگران به سمت ریحانا غذا پرتاب کردند و به همین دلیل ریحانا به شدت عصبانی شد و علاوه بر متوقف کردن برنامه اش ، حرفهای بدی به آنها زد!
این خواننده موفق در بخشی از تور جهانی خود در سالن آرنای این شهر به روی صحنه رفت اما بعد از اجرای آهنگ « پسر بی ادب» تعدادی از تماشاگران به سمت او اسنک پرتاب کردند و او مجبور شد برنامه اش را متوقف کند.
این خواننده بعد از متوقف کردن برنامه اش خطاب به تماشاگران گفت:« این مرحله بعدی است، در این دنیا هم احمق های خوب وجود دارد و هم احمق های بد، اما وقتی شما غذاهایتان را به اینجا پرتاب می کنید واقعا” شرم آور است…»
ریحانا تنها سوپر استاری نیست که اخیرا” طرفدارانش را سرزنش کرده، هفته گذشته بیانسه نیز یکی از تماشاگران کنسرتش را بخاطر فیلمبرداری کردن با تلفن همراهش ملامت کرد.»

منبع : آفتاب

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر بروزترین ها


[ چهارشنبه 92/5/9 ] [ 1:30 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

آیا میدانستید یک سرما خوردگی ساده می تواند منجر به سرطان شود

آیا میدانستید یک سرما خوردگی ساده می تواند منجر به سرطان شود


یکی از بیماری های ساده ای که هر ساله همه ما حداقل یک بار آن را تجربه می کنیم سرما خوردگی یا آنفلوانزاست. این بیماری ها گرچه چندان جدی نیستند و به راحتی درمان می شوند، اما موجب بروز واکنش های التهابی در بدن می گردند و گاهی با صدمات جدی همراه هستند.

با بروز التهاب در بدن، بسیاری از مواد شیمیایی ضد التهابی از جمله سیتوکین ها در بدن ترشح می شوند تا التهاب را کاهش دهند. فعالیت این مواد شیمیایی موجب تغییر در عملکرد طبیعی سلول های بدن می شود. در صورتی که سرماخوردگی طولانی شود و یا تعداد دفعات ابتلا به آن زیاد باشد، اثرات جبران ناپذیری در بدن به جای خواهد گذاشت.

در سال 2010 دانشمندان دریافتند افرادی که هر سال واکسن‌های سرماخوردگی و آنفلوانزا را تزریق می کنند، نه تنها از ابتلا به این بیماری‌ها پیشگیری می‌کنند، بلکه احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی و سرطان نیز در آنها کاهش پیدا می‌کند.

بر اساس این مطالعات اگر سرماخوردگی‌ و آنفلوانزا بیش از 2 هفته طول بکشند، خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی، حمله قلبی، سکته و سرطان را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می دهند.

سیمرغ

گردآوری : گروه سلامت بروزترین ها


[ چهارشنبه 92/5/9 ] [ 1:29 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

اگر می خواهید در تابستان یک آرایش شیک داشته باشید، بخوانید

اگر می خواهید در تابستان یک آرایش شیک داشته باشید، بخوانید


بابی براون یکی از مشهورترین‌ها در زمینه آرایش و محصولات آرایشی است؛ از جمله مشتریان بسیار معروف او مریل استریپ، کاترین زتا جونز و سیدنی کلافورد هستند و مجله نیویورک تایمز از او به عنوان معروف‌ترین مشاور زیبایی نام می‌برد .

آراسته و زیبا نگه داشتن صورت در این روزهای گرم واقعا کار دشواری است به‌ خصوص اگر بیشتر فعالیت‌های‌تان بیرون از خانه است البته آرایش‌های کم و طبیعیدر این گرما کمی دوام می‌آورند اما همین آرایش کم هم اصولی دارد تا مبادا روی صورت بیش از اندازه جلوه کند و ظاهر ناخوشایندی به پوست دهد. برای یاد گرفتن همین تکنیک‌ها سراغ توصیه‌های یکی از معروف‌‌ترین آرایشگران دنیا رفتیم؛ خانم بابی براون که در میان مشاوران زیبایی یکی از چهره‌های سرشناس است خودش عاشق آرایش‌های تابستانی است.
خانم براون می‌گوید: من همیشه عاشق رنگ پوست برنزه‌ام و در نوجوانی هم تلاش زیادی کردم که به آن برسم.حتی گاهی در نوجوانی در اتاق  مادرم را روی خودم قفل می‌کردم و یک عالمه از برنزه‌کننده‌اش  را به خودم می‌زدم. در حال حاضر باتوجه به خطرات آفتاب ترجیح می‌دهم فقط از برنزه‌کننده‌هایی (برنزه‌کننده‌ها مانند رژگونه‌ها به عنوان لوازم آرایشی و به صورت موقت به کار می‌روند اما برخلاف رژگونه‌ها می‌توان آنها را به کل صورت زد) که نیاز به نور خورشید ندارند برای به دست آوردن رنگ پوستی که همیشه آرزویش را داشتم، استفاده کنم.
اگر معمولا خودتان عادت دارید که در روزهای گرم کمتر آرایش کنید، باید بگوییم کاملا کار درستی انجام می‌دهید اما به‌هرحال در مناسبت‌ها ممکن است نیاز به کاری ویژه باشد.
فقط ضدآب
اگر بخواهید سیاهی‌ها و حلقه‌های زیر چشم  همچنین لک‌های پوستی را بپوشانید بهتر است سراغ کانسیلرهای ضدآب بروید تا با عرق کردن پوست به راحتی پاک نشوند، چون در غیر این صورت با پاک شدن کانسیلر، رنگ یکنواخت پوست هم خراب می‌شود.  یادتان باشد مواد آرایشی پودری و ضدآب خیلی ترکیب خوبی نمی‌دهند و استفاده همزمان آنها نمی‌تواند در زیبایی چهره شما در این گرمای تابستانی نقشی داشته باشد.
کرم‌پودر خشک انتخاب بهتری است
کرم‌پودر خشک برای تابستان که معمولا پوست کمی چرب‌تر می‌شود، مناسب است و در بسیاری از مواقع این کرم‌پودر بر کرم‌پودر چرب و مایع ارجحیت دارد چون حمل آن راحت است؛ نمی‌ریزد و شما می‌توانید آن را در کیف آرایش، همراه خودتان داشته باشید. همچنین در ساخت این کرم‌پودر، از مواد مات و بدون جلایی استفاده شده است که چربی مازاد پوست را جذب می‌کند.  البته پنکیک مات برای تابستان بسیار مناسب است چون برق ناشی از چربی پوست را می‌گیرد. از این پنکیک می‌توانید فقط روی نقاط چرب پوست استفاده کنید مثل پیشانی، بینی و چانه.
پودری بهتر است یا کرمی؟
بـرنـزه‌کننده‌های آرایشی چندین نوع مختلف دارند؛ یکی پودری و دیگری کرمی یا ژلی که پودری بین آرایشگران طرفداران بیشتری دارد چون سریع و تقریبا بدون اشتباه است و انتخابی خوب برای پوست‌های معمولی تا چرب است.
توصیه می‌شود از یک برس کوتاه و نرم برای مالیدن این برنزه‌کننده‌ها در جایی که نور آفتاب به‌طور طبیعی به صورت، پیشانی، گونه‌ها، بینی و چانه شما می‌خورد، استفاده کنید، البته اگر پوستی خشک دارید یا اگر می‌خواهید پوست‌تان مرطوب به نظر برسد، از کرم آن استفاده کنید. ژل برنزه‌کننده رنگی صاف و یکدست به شما می‌دهد و برای پوست‌های بسیار چرب مناسب است. از انگشت یا اسفنج‌هایآرایشی برای به کار بردن کرم یا ژل برنزه‌کننده استفاده کنید.
اگر می‌خواهید دور چشم‌های‌تان سیاه نشود…
قبل از آرایش چشم، روی پلک‌های خود پودر پنکیک بزنید تا آرایش روی آن تثبیت شود. با این کار چربی پوست گرفته می‌شود و پوست آماده می‌شود تا سایه روی آن زده شود. سعی کنید به جای سایه‌های کرمی از سایه‌های پودری استفاده کنید؛ چون سایه‌های کرمی معمولا حاوی کرم‌های نرم‌کننده هستند و دوام زیادی ندارند. همچنین بهتر است از خط چشم‌های ژله‌ای و مایع ضدآب استفاده کنید که روی پوست پخش نمی‌شوند و مثل چسب روی پوست می‌چسبند، به ویژه برای روزهای گرم تابستان بسیار مناسب هستند. در هوای مرطوب و گرم، این نوع خط چشم جایگزین بسیار مناسبی برای مداد چشم است که معمولا چرب است و با رطوبت و گرمی هوا روی پوست پخش می‌شود.
رنگ‌دار بگیرید
برای یکنواخت کردن رنگ پوست‌تان در تابستان، بهتر است از مرطوب‌کننده‌ رنگ‌دار استفاده کنید که حاوی جاذب‌‌های محافظت‌کننده در برابر آفتاب SPF هم باشد، البته این SPF حتما باید بالای 20 باشد تا یک محافظت حداقلی را از صورت شما به عمل آورد.
چه رنگ پودری برای این روزها مناسب است
وقتی در مورد نوع برنزه‌کننده تصمیم گرفتید، حالا رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ روشن، متوسط یا تیره، در این مورد براساس اینکه چگونه به صورت طبیعی برنزه می‌شوید، انتخاب کنید. برای مثال اگر زیر نور خورشید، پوست شما قهوه‌ای طلایی می‌شود، رنگ برنزه متوسط برای شما بهترین است. بیشتر برنزه‌کننده‌هایی که رنگی طبیعی دارند، معمولا قهوه‌ای متمایل به قرمز هستند، درست مثل پوستی که زیر آفتاب برنزه شده باشد. سعی کنید از برنزه‌کننده‌هایی که رنگ‌شان به نارنجی می‌زند، استفاده نکنید؛ اینها روی هر پوستی مصنوعی به نظر می‌رسند.
 
از رنگ‌های تابستانی استفاده کنید
بهتر است فقط از یک رنگ به‌عنوان سایه استفاده کنید رنگ‌هایی مثل برنز، آبی، زیتونی و بنفش ارغوانی برای این فصل مناسب است. اگر می‌خواهید چشم‌های‌تان به‌خوبی خودشان را نشان دهند، می‌توانید با یک مداد چشم به داخل چشم رنگ دهید. سپس با استفاده از سایه‌ای قهوه‌ای و خط چشم را محو کنید. روی پوست‌تان را با پودر براق و درخشان با تن  برنز، های‌لایت زیبایی بزنید. روی گونه‌ها را هم از همین رنگ رژگونه بزنید تا رنگ پوست شما یکنواخت و هماهنگ شود. استفاده از برق لب‌هایی که رنگ سرد دارند مثل برق لب صورتی، هلویی یا کالباسی درخشش و زیبایی رژلب را روی لب‌ها، دوچندان می‌کند. همچنین می‌توانید با استفاده از یک شاین کمی رنگ روغنی شفاف روی رژلب خود بزنید. اثر این رنگ‌های روغنی روی لب مثل اثر برق لب است.
بالم ضد‌آفتاب بخرید
معمولا تمام محصولات مربوط به لب به‌گونه‌ای ساخته می‌شوند که لب‌ها را از بی‌آبی محافظت کنند و مسلما در زیبایی ظاهر آنها نیز موثرند، پیشنهاد ما برای این روزهای گرم تابستان استفاده از یک بالم طبیعی بدون رنگ است که دارای قابلیت محافظت از لب‌ها در مقابل اشعه ماورای بنفش یعنی SPF باشد. به یاد داشته ‌باشید که لب‌ها به راحتی مثل پوست در برابر آفتاب می‌سوزند، بنابراین حتما توجه کنید که محصولی که می‌خرید دارای 15 SPF یا بالاتر باشد. برای این فصل رنگ‌ صورتی مناسب است البته پیشنهاد ما این است که در این گرما بیشتر از رژهایی استفاده کنید که به رنگ طبیعی لب‌های خودتان نزدیک است. البته برای داشتن یک آرایش سبک‌تر توصیه می‌کنیم که از بالم‌های رنگ‌دار استفاده کنید تا هم حالت لب زیبا شود و هم به‌راحتی خراب نشود.
منبع : سیب سبز

گردآوری : گروه سبک زندگی بروزترین ها


[ چهارشنبه 92/5/9 ] [ 1:29 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

تصاویر جدید جنیفر لوپز در افتتاحیه فروشگاه موبایلش


جنیفر لوپز فروشگاه موبایل خود را با نام Viva Movil راه اندازی کرد.

این فروشگاه با امضای قراردادی با اپراتور تلفن همراه Verizon قرار شده که محصولات اختصاصی Viva Movil + Verizon را معرفی و به فروش برساند.

تصاویر جدید جنیفر لوپز در افتتاحیه فروشگاه موبایلش

از نمونه مدل های اختصاصی ذکر شده می توان به Verizon HTC One اشاره کرد.

به مشترکین این فروشگاه امتیازات خاصی نیز داده می شود. مثلا خریداران می توانند از طریق سایت های اجتماعی به خرید گوشی مورد نظر خود بپردازند.

این فروشگاه فعلا در نیویورک راه اندازی شده است.

تصاویر جدید جنیفر لوپز

تصاویر جدید جنیفر لوپز در افتتاحیه فروشگاه موبایلش

تصاویر جدید جنیفر لوپز

تصاویر جدید جنیفر لوپز در افتتاحیه فروشگاه موبایلش

تصاویر جدید جنیفر لوپز

تصاویر جدید جنیفر لوپز در افتتاحیه فروشگاه موبایلش

تصاویر جدید جنیفر لوپز

تصاویر جدید جنیفر لوپز در افتتاحیه فروشگاه موبایلش

تصاویر جدید جنیفر لوپز

تصاویر جدید جنیفر لوپز در افتتاحیه فروشگاه موبایلش

تصاویر جدید جنیفر لوپز


[ چهارشنبه 92/5/9 ] [ 1:28 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

عکس های شوی لباس زنان باحجاب در اندونزی


شو لباس زنان محجبه در اندونزی

عکس های شوی لباس زنان باحجاب در اندونزی

شوی لباس زنان

عکس های شوی لباس زنان باحجاب در اندونزی

شوی لباس زنان

عکس های شوی لباس زنان باحجاب در اندونزی

شوی لباس زنان

عکس های شوی لباس زنان باحجاب در اندونزی

شوی لباس زنان

عکس های شوی لباس زنان باحجاب در اندونزی

عکس های شوی لباس زنان

عکس های شوی لباس زنان باحجاب در اندونزی

عکس های شوی لباس زنان

عکس های شوی لباس زنان باحجاب در اندونزی

عکس های شوی لباس زنان

عکس های شوی لباس زنان باحجاب در اندونزی

عکس های شوی لباس زنان

عکس های شوی لباس زنان باحجاب در اندونزی

عکس های شوی لباس زنان


[ چهارشنبه 92/5/9 ] [ 1:27 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]


جاستین بیبر قصد دارد زود ازدواج کند و تشکیل خانواده دهد

جاستین بیبر قصد دارد زود ازدواج کند و تشکیل خانواده دهد


جاستین بیبر خواننده جوان در مصاحبه با یو اس ویکلی گفت، نه تنها به عشق اعتقاد دارد بلکه دلش می خواهد خیلی زود ازدواج کند و تشکیل خانواده بدهد.
او گفت:« بروس و دیان دیل ، پدر بزرگ و مادر بزرگ مادری من ، الگوهای من برای ازدواج و تشکیل خانواده هستند.
با اینکه زمان خیلی زیادی از ازدواج آنها گذشته اما هنوز هم مثل روزهای اول آشنایی شان عاشق یکدیگرند . من هم دوست دارم وقتی به سن پدربزرگم رسیدم مثل او عاشق همسرم باشم.
به نظر من زوجها حتی در هنگام جدایی نیز باید با هم مهربان باشند . اگر اینطور باشد آنها می توانند دوستهای خوبی برای هم باشند. افراد زیادی در این نوع مسائل مرا نصیحت می کنند.»

منبع : آفتاب

گردآوری : گروه  سرگرمی بروزترین ها


[ چهارشنبه 92/5/9 ] [ 1:27 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

آموزش چگونگی ارسال اس ام اس با تلفن ثابت

آموزش چگونگی ارسال اس ام اس با تلفن ثابت


تلفن ابزاری برای برقراری ارتباط بین دو نقطه است که با سرویس‌های نوینی که عمدتا مبتنی بر شبکه زیرساخت آن تعریف می‌شود قابلیت‌های بیشتری در کنار مکالمه صوتی قرار می‌گیرد.
مکالمه همواره برای بسیاری از مردم یادآور سر درد و خستگی است در حالی که بسیاری از نیازهای ارتباطی روزانه به راحتی قابل بیان و انتقال است اما یک مکالمه صوتی کافی است تا آدم را حداقل برای دقایقی سر کار بگذارد و وقت را بیهوده تلف کند؛ حال بماند که استفاده بیش از حد این ابزار ارتباطاتی عوارضی هم برای مردم و استفاده‌کنندگان دارد.
اما با تمامی این اوصاف سرویس جدیدی برای تلفن ثابت راه‌اندازی شده که مردم به راحتی می‌توانند از طریق آن به پیامک ارسال و دریافت کنند و در واقع همین فعالیت کنونی خود با تلفن همراه را با تلفن ثابت داشته باشند.
با راه‌اندازی سرویس ارسال پیامک در شبکه تلفن ثابت (Fix SMS) ارسال و دریافت پیام متنی از شبکه تلفن ثابت به ثابت و ثابت به سیار (همراه اول و ایرانسل) و بالعکس امکان پذیر شده است.
در این سرویس هر پیامک فارسی 69 و انگلیسی 159 کاراکتر است و در صورتیکه متن پیام بیشتر از حداکثر حروف تعیین شده باشد هزینه آن دو برابر می‌شود.
کسانیکه علاقه‌مند به استفاده از این سرویس هستند باید به نکات زیر دقت کنند:
1- باید از طریق گوشی‌هایی که استاندارد بوده و قابلیت ارسال و دریافت پیامک (SMS) را دارا باشند، استفاده کنند. تمام مشترکان تلفن ثابت می‌توانند با تهیه این گوشی‌ها و وارد کردن شماره 9717000 به عنوان (SMSCenter) از این سرویس بهره‌مند شوند (نیاز به ثبت نام و پرداخت وجه اولیه نیست).
2- از طریق مراجعه به سایت www.tct.ir می‌توان با دانلود نرم‌افزار ارسال پیامک تلفن ثابت (پیاثا) از طریق مودم بدون نیاز به اینترنت بوسیله رایانه شخصی به تلفن ثابت یا همراه مخاطب پیامک ارسال کرد.
3- با مراجعه به سایت www.tct.ir و ارسال پیامک (غیر انبوه) از طریق سامانه طراحی شده و از طریق اینترنت.
4- ارسال و دریافت پیامک انبوه با مراجعه به سایت www.asanak.ir برای ثبت نام در این سایت و خرید سرویس دلخواه، در این حالت ارسال و دریافت پیامک‌ها با شماره تلفن ثابت متقاضی یا هر شماره خاص دیگر با پیش شماره 021، از طریق اینترنت و با استفاده از صفحه‌ای که در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد، انجام خواهد شد.

هزینه پیامک‌های ثابت چقدر است؟
اگر قرار باشد پیامکی از یک تلفن ثابت به یک تلفن ثابت دیگری در همان شهر ارسال شود، هزینه‌ی آن معادل یک پالس یعنی 51.03 خواهد بود، در صورتیکه پیامکی به تلفن همراه و یا استان دیگری ارسال شود هم هزینه‌ی آن معادل دو پالس محاسبه خواهد شد. مشترکانی که در حدود 100 پیامک ارسالی در روز دارند کافی است به مرکز مخابراتی مراجعه کنند تا پنلی با مدیریت خود آنان باز و در اختیارشان گذاشته شود و در صورتیکه بیش از این تعداد ارسال دارند باید به آسانک مراجعه کنند.

از چه گوشی‌هایی باید استفاده کرد؟
برای ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت نیاز به گوشی‌هایی است که قابلیت ارسال پیامک را داشته باشند که مدل‌های آن نیز در بازار در برندهای مختلف وجود دارد در غیر اینصورت باید از پنلی کمک کنند که در کنار تلفن قرار داده می‌شود و امکان ارسال پیامک را فراهم می‌کند. لازم به ذکر است تعرفه ارسال پیامک تلفن ثابت به سایر کشورها 5 پالس است.

 

منبع : تسنیم


[ چهارشنبه 92/5/9 ] [ 1:26 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14      >
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آخرین مطالب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 169
بازدید دیروز: 647
کل بازدیدها: 2175877