سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

پاتوق دختر و پسرای ایرونی
 

خانم … شماره بدم ؟!

خانم … شماره بدم ؟!

خانم … شماره بدم ؟!

خانوووووووم….شــماره بدم؟؟؟؟؟؟
خانوم خوشــــــگله برسونمت؟؟؟؟؟؟؟
خوشــــگله چن لحظه از وقتتو به مــــا میدی؟؟؟؟؟؟
اینها جملاتی بود که دخترک در طول مســیر خوابگاه تا دانشگاه می شنید!
بیچــاره اصـلا” اهل این حرفـــــها نبود…این قضیه به شدت آزارش می داد
تا جایی که چند بار تصـــمیم گرفت بی خیــال درس و مــدرک شود و
به محـــل زندگیش بازگردد.
روزی به امامزاده ی نزدیک دانشگاه رفت…
شـاید می خواست گله کند از وضعیت آن شهر لعنتی….!
دخترک وارد حیاط امامزاده شد…خسته… انگار فقط آمده بود گریه کند…
دردش گفتنی نبود….!!!!
رفت و از روی آویز چادری برداشت و سر کرد…وارد حرم شدو کنار ضریح
نشست.زیر لب چیزی می گفت انگار!!! خدایا کمکم کن…
چند ساعت بعد،دختر که کنار ضریح خوابیده بود با صدای زنی بیدار شد…
خانوم!خانوم! پاشو سر راه نشستی! مردم می خوان زیارت کنن!!!
دخترک سراسیمه بلند شد و یادش افتاد که باید قبل از ساعت 8 خود را
به خوابگاه برساند…به سرعت از آنجا خارج شد…وارد شــــهر شد…
امــــا…اما انگار چیزی شده بود…دیگر کسی او را بد نگاه نمی کرد..!
انگار محترم شده بود… نگاه هوس آلودی تعـقــیبش نمی کرد!
احساس امنیت کرد…با خود گفت:مگه میشه انقد زود دعام مستجاب
شده باشه!!!! فکر کرد شاید اشتباه می کند!!! اما اینطور نبود!
یک لحظه به خود آمد…
دید چـــادر امامــزاده را سر جایش نگذاشته…!

منبع : وبگردی 20:30


[ سه شنبه 92/1/27 ] [ 5:43 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]


سخنان کوروش کبیر در قالب اس ام اس های بسیار زیبا و خواندنی

سخنان کوروش کبیر در قالب اس ام اس های بسیار زیبا و خواندنی

دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند
.

.

.

اگر میخواهید دشمنان خود را تنبیه کنید به دوستان خود محبت کنید

.

.

.

سخت کوشی هرگز کسی را نکشته است، نگرانی از آن است که انسان را از بین می برد

.

.

.

اگر همان کاری را انجام دهید که همیشه انجام می دادید، همان نتیجه ای را می گیرید که همیشه می گرفتید

آنچه جذاب است سهولت نیست، دشواری هم نیست، بلکه دشواری رسیدن به سهولت است .

.

.

.

وقتی توبیخ را با تمجید پایان می دهید، افراد درباره رفتار و عملکرد خود فکر می کنند، نه رفتار و عملکرد شما

.

.

.

افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند.

.

.

.

پیش از آنکه پاسخی بدهی با یک نفر مشورت کن ولی پیش از آنکه تصمیم بگیری با چند نفر .

.

.

.

کار بزرگ وجود ندارد، به شرطی که آن را به کارهای کوچکتر تقسیم کنیم .

.

.

.

کارتان را آغاز کنید، توانایی انجامش بدنبال می آید .

.

.

.

انسان همان می شود که اغلب به آن فکر می کند .

.

.

.

همواره بیاد داشته باشید آخرین کلید باقیمانده، شاید بازگشاینده قفل در باشد

.

.

.

تنها راهی که به شکست می انجامد، تلاش نکردن است .

.

.

.

دشوارترین قدم، همان قدم اول است .

.

.

.

عمر شما از زمانی شروع می شود که اختیار سرنوشت خویش را در دست می گیرید .

.

.

.

آفتاب به گیاهی حرارت می دهد که سر از خاک بیرون آورده باشد .

.

.

.

وقتی زندگی چیز زیادی به شما نمی دهد، بخاطر این است که شما چیز زیادی از آن نخواسته اید .

.

.

.

من یاور یقین و عدالتم من زندگی ها خواهم ساخت، من خوشی های بسیار خواهم آورد من ملتم را سربلند ساحت زمین خواهم کرد، زیرا شادمانی او شادمانی من است.

 

 

بدلیل ترویج فرهنگ غنی و تمدن پارسی زبانان، انتشار این مطلب بدون ذکر منبع  بلا مانع است.


[ سه شنبه 92/1/27 ] [ 5:41 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

عکسی از خطای دید جالب

عکسی از خطای دید جالب


[ سه شنبه 92/1/27 ] [ 5:38 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]



تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباه انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد

تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباه انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به موضوع بسیار مهم انتخابات ریاست جمهوری در 24 خردادماه امسال بر موضوعاتی مانند؛ مشارکت، ضرورت حضور همه جریان‌ها و سلیقه‌های سیاسی، رأی مردم را تعیین کننده نهایی در انتخابات، رهبری در انتخابات یک رای بیشتر ندارد، لزوم تمکین همه در برابر قانون، تمکین به انتخاب اکثریت مردم، حفظ آرامش سیاسی و … تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نخستین روز از سال 1392، در جمع گسترده و پرشور هزاران نفر از زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت علی‌ بن‌موسی‌ الرضا(س) و در بخش پایانی سخنان خود تاکید کردند: * انتخابات مظهر حماسه سیاسی، اقتدار نظام اسلامی، مردم سالاری اسلامی، اراده ملی و آبروی نظام است.

* حضور گسترده مردم و شور انتخاباتی علاوه برتامین امنیت کشور ، تهدیدهای دشمنان را بی‌اثر و آنان را نا امید خواهد کرد.

* حضور همه جریان‌ها و سلیقه‌های سیاسی معتقد به نظام اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری ضروری است. انتخابات مخصوص یک جریان و سلیقه خاص سیاسی نیست، بلکه وظیفه و حق همه کسانی که دل در گرو منافع ملی و استقلال کشور دارند، حضور در انتخابات است.

* روی گردانی از انتخابات مناسب کسانی است که با نظام اسلامی مخالفند.

* رأی مردم تعیین کننده نهایی انتخابات است. تشخیص مردم در شناخت اصلح مهم است و مردم باید با تحقیق از افراد مورد اطمینان و دقت در کاندیداها، به فرد اصلح برسند.

* رهبری در انتخابات یک رای بیشتر ندارد و کسی هم از این رای اطلاع نخواهد داشت. هرگونه سخن یا اظهار نظر ی مبنی بر این‌که رهبری به فرد خاصی نظر دارد ، نادرست است.

* مردم مراقب باشند تا در شناخت فرد اصلح تحت تاثیر نسبت ها و اظهارات در رسانه های گوناگون از جمله پیامک های انبوهی که رواج پیدا کرده، قرار نگیرند.

* تمکین همه در برابر قانون لازم است. حوادث سال 88 از آنجا آغاز شد که عده‌ای نخواستند به قانون و رأی مردم تمکین کنند و در مقابل، مردم را به شورش‌های خیابانی دعوت کردند که یکی از خطاهای جبران ناپذیر بود.

* خوشبختانه سازوکارهای قانونی برای رفع هرگونه شبهه‌ای وجود دارد؛ بنابراین همه باید به انتخاب اکثریت مردم ، تمکین کنند.

* رییس‌جمهور آینده باید ضمن این‌که دارای امتیازات رئیس جمهور قبلی باشد ، از نقاط ضعف او نیز به دور باشد.

* باید انتخاب مردم در انتخابات ریاست جمهوری نشانگر پیشرفت و تکامل و انتخاب بهترین‌ها در هر دوره نسبت به دوره‌های قبل باشد.

* کسانی که وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری می‌شوند باید پایبند به انقلاب اسلامی و ارزش‌ها، پایبند به منافع ملی و معتقد به اداره کشور با عقل جمعی و تدبیر باشند.

به گزارش ایسنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر سال گذشته خود به خراسان شمالی نیز کلیدواژه‌ها و مفاهیم اصلی‌ را در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری آینده مطرح کردند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در بخش‌های مختلف بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در سخنرانی‌های جداگانه‌ای ایراد نمودند، تاکید شده است:

* حضور در انتخابات، آگاهی است؛ بصیرت است. حضور در پای صندوق رأی، یک کاری از سر بیکاری نیست؛ یک عمل است؛ یک عمل صالح است.

* این‌که یک مردمی، یک مجموعه‌ای در یک شهر، در یک استان و در کل کشور نسبت به آینده احساس وظیفه کند، نسبت به مدیریت کشور احساس وظیفه کند و بخواهد در آن دخالت کند و ورود در صحنه پیدا کند، چیز ارزشمندی است؛ این ضد آن غفلتی است که دشمن می‌خواهد بر ما تحمیل کند.

* بصیرت در این دوران و در همه‌ دوران‌ها به معنای این است که شما خط درگیری با دشمن را تشخیص دهید؛ کجا با دشمن درگیری است؟ بعضی‌ها نقطه‌ درگیری را اشتباه می‌کنند؛ خمپاره و توپخانه‌ خودشان را آتش می‌کنند به سمت یک نقطه‌ای که آن‌جا دشمن نیست، آن‌جا دوست است. بعضی‌ها رقیب انتخاباتی خودشان را «شیطان اکبر» به حساب می‌آورند! شیطان اکبر آمریکاست، شیطان اکبر صهیونیسم است؛ رقیب جناحی که شیطان اکبر نیست، رقیب انتخاباتی که شیطان اکبر نیست. من طرفدار زیدم، شما طرفدار عمروئی؛ من شما را شیطان بدانم؟ چرا؟ به چه مناسبت؟ در حالی که زید و عمرو هر دو ادعای انقلاب و اسلام می‌کنند، در خدمت اسلام و در خدمت انقلابند. خط درگیری با دشمن را مشخص کنیم.

* آن چیزی که در مورد انتخابات خواسته‌ ماست، فکر ماست، آرزوی ماست، این چند چیز است: این‌که شرکت مردم در انتخابات، یک مشارکت عظیمی باشد؛ این مصون‌کننده است. همه‌ تلاش دست‌اندرکاران، امروز و فردا و روز انتخابات و در اثنای مقدمات و مؤخرات، باید این باشد: حضور مردم، حضور گسترده‌ای باشد.

* دیگر این‌که از خدا بخواهیم و خودمان هم چشم‌مان را باز کنیم؛ کاری کنیم که نتیجه‌ انتخابات، یک گزینش خوب و همراه با صلاح و صرفه‌ انقلاب و کشور باشد. این معنایش این نیست که اگر ما کسی را نپسندیدیم، با او بداخلاقی کنیم، برخورد تند و سخت و غلط بکنیم؛ نه. آن کسانی که خودشان را صالح می‌دانند، برای خودشان اهلیت قائلند، وارد میدان شوند. ما هم که می‌خواهیم انتخاب کنیم، نگاه کنیم، حقیقتاً با معیارهائی که معتقدیم و بین همه‌ ماها مشترک است، بسنجیم. شاید بشود گفت که بین همه‌ ایرانی‌ها – معتقدین به انقلاب – این معیارها تقریباً مشترک است. در هر کسی که این معیارها را مشاهده کردیم، کوشش کنیم، تلاش کنیم، کار کنیم – کار سالم – که انتخابات به سمت انتخاب یک چنین کسی برود.

* انتخابات برای کشور مایه‌ آبروست، مایه‌ افتخار است. همه مراقب باشند که انتخابات مایه‌ بی‌آبروئی برای کشور نشود؛ آن‌طوری که در سال 88 یک عده‌ای سعی کردند انتخابات را مظهر اختلافات وانمود کنند، جنجال سیاسیِ طبیعیِ انتخابات را تبدیل کنند به یک فتنه؛ که البته ملت ایران در مقابلش ایستاد و هر وقت هم شبیه آن اتفاق بیفتد، ملت در مقابل آن خواهد ایستاد.

* سلامت انتخابات هم مساله‌ اساسی و مهمی است. منتها فرض ما بر این است که مسوولین کشور با وجدان اسلامی و الهی وارد می‌شوند و انتخابات ما سالم است. در گذشته هم که در دولت‌های مختلف انتخابات انجام گرفته است – چه انتخابات ریاست جمهوری، چه انتخابات مجلس، چه دیگر انتخاب‌ها – فرض ما بر این بوده است که انتخابات، انتخابات سالمی است. البته مراقبت‌های گوناگون از جهات مختلف لازم است انجام بگیرد.

* ما در چند ماه بعد از این، مساله‌ انتخابات را داریم. تا قبل از انتخابات و در خود انتخابات، باید همت همه‌ مسوولین این باشد که آرامش سیاسی کشور را حفظ کنند؛ نگذارند فضای سیاسی کشور، جنجالی و متلاطم شود؛ این جزو چیزهایی است که هوشمندی مسوولان کشور ان‌شاءاللّه باید بتواند این را تحقق ببخشد.

* البته مردم واقعاً هوشیار و بصیرند. انسان چه بگوید در قبال این هوشیاری و بصیرت مردم؟ عامه‌ مردم همیشه به مصالح کشور با نظر درستی نگاه کرده‌اند؛ این تجربه‌ ماست. در طول این سه دهه، هر جا مسوولیتی متوجه مردم بوده است، به بهترین وجه آن را انجام داده‌اند. دشمنان خواستند مردم را از میدان‌های لازم‌الحضورِ خودشان دور کنند، نتوانستند؛ خواستند مردم را دچار تشتت آراء کنند، اختلاف کنند، که گریبان یکدیگر را بگیرند، از مصالح کشور و پیشرفت کشور غافل شوند، نتوانستند. مردم از خودشان بصیرت نشان دادند. حقاً و انصافاً بصیرت مردم مثال‌زدنی است؛ این هم کار خداست. دل‌ها دست خداست، اراده‌ها مقهور اراده‌ الهی است. مردم مؤمنند، متوجه به حقایقند؛ سفارش ما بیشتر به مسوولین است، به سیاستمداران است، به مدیران گوناگون است؛ مراقب باشند دشمن نتواند این آرامش و استقرار و طمأنینه‌ای را که به فضل الهی در کشور وجود دارد و دشمن سعی کرده این را به هم بزند و نتوانسته، به هم بزند؛ سعی کنند این آرامش و استقرار را حفظ کنند؛ نگذارند تلاطم به وجود بیاید. گاهی یک حرف، گاهی یک عمل نسنجیده، گاهی یک اقدام نابجا، موجب تلاطم در محیط سیاسی می‌شود؛ باید خیلی مراقب باشند.


[ سه شنبه 92/1/27 ] [ 5:38 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]


عکسی از کلاس درس عادل فردوسی پور

فردوسی پور که در دانشگاه زبان تدریس می کند معمولا نسبت به شاگردانش حساسیت زیادی نداردو اگر شاگردانش از او عکس بگیرند می توانند به راحتی منتشر کنند.

عکسی از کلاس درس عادل فردوسی پور


[ سه شنبه 92/1/27 ] [ 5:33 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

تصاویر جدید جاستین بیبر در آمستردام

تصاویر جدید جاستین بیبر در آمستردام

تصاویر جدید جاستین بیبر در آمستردام

تصاویر جدید جاستین بیبر در آمستردام

تصاویر جدید جاستین بیبر در آمستردام

تصاویر جدید جاستین بیبر در آمستردام

تصاویر جدید جاستین بیبر در آمستردام


[ سه شنبه 92/1/27 ] [ 5:32 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]


 

سخن امام علی (ع) در وصف حضرت زهرا (س)

سخن امام علی (ع) در وصف حضرت زهرا (س)

حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام می فرمایند: من هرگاه به فاطمه علیها السلام نگاه می کردم، غم و اندوه از من زدوده می شد.

امیرالمومنین امام علی علیه السلام فرمودند: سوگند به خدا که فاطمه علیها السلام هیچ گاه مرا خشمگین نکرد و در هیچ کاری از من سرپیچی ننمود . و من هرگاه به فاطمه علیها السلام نگاه می کردم، غم و اندوه از من زدوده می شد.

متن حدیث:

«فوالله … لا اغضبتنی و لاعصت لی امرا و لقد کنت انظر الیها فتنکشف عنی الهموم والاحزان
«بحارالانوار،جلد43، صفحه 134»


[ سه شنبه 92/1/27 ] [ 5:31 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

سکوت فریبرز عرب‌ نیا شکست؛ یادداشت او برای عسل بدیعی

سکوت فریبرز عرب‌ نیا شکست؛ یادداشت او برای عسل بدیعی

در این یادداشت همسر سابق عسل بدیعی، آمده است: «به این وسیله از تمام کسانی که به هر شکل و با هر وسیله و عنوان با من و پسرم در سوگ فوت نابهنگام مادرش، همراهی و همدردی نمودند تشکر صمیمانه و قدردانی می‌نمایم.

همچنین همه کسانی را که از غریبه و آشنا‌، این ضایعه را عرصه‌ای برای تاخت و تاز کینه‌ها و عقده‌های حقیرانه‌شان دانستند، به مقام حق‌ متعال می‌سپارم‌، باشد که با آنان شایسته خودشان و پلشتی‌های وجودشان رفتار نماید. ان‌شاء الله…

سکوت فریبرز عرب‌ نیا شکست؛ یادداشت او برای عسل بدیعی

عسل بدیعی بازیگر سینما و تلویزیون (همسر سابق فریبرز عرب‌نیا) 12 فروردین ماه بر اثر ایست تنفسی که منجر به خونریزی مغزی شد،درگذشت.

 

منبع : ایسنا


[ جمعه 92/1/23 ] [ 10:30 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

بی‌ تابی فرزند عسل بدیعی ، اشک همه را درآورد + تصاویر

بی‌ تابی فرزند عسل بدیعی ، اشک همه را درآورد + تصاویر

 

بی‌ تابی فرزند عسل بدیعی ، اشک همه را درآورد + تصاویر

جانیار عرب‌نیا فرزند عسل بدیعی نیز در بخش دیگری از این مراسم روی سن آمد و با صحبت‌های خود حاضران را تحت تاثیر قرار داد. او که به شدت گریه می‌کرد بارها از مادرش تشکر کرد و گفت: «از مادرم تشکر می کنم به خاطر کارهایی که برای من کرد. اگر او نبود من هم نبودم. او همه کار برای من کرد، حتی کارهایی را که دوست نداشت. حالا از همه بیشتر دوستش دارم، دلم برایش بیشتر تنگ می شود. می‌دانم خوشحال است و اگر قرار باشد برگردد، اینجا برایش مثل زندان است. می خواستم جلوی همه شما از او تشکر کنم و قول می دهم کاری کنم که راضی باشد.»

بی‌ تابی فرزند عسل بدیعی ، اشک همه را درآورد + تصاویر

صحبت‌های جانیار عرب‌نیا باعث شد که حاضران اشک‌ریزان او را تشویق کنند.

بی‌ تابی فرزند عسل بدیعی ، اشک همه را درآورد + تصاویر

جانیار عرب‌نیا فرزند عسل بدیعی و فریبرز عرب‌نیا، رضا داودنژاد، بهزاد فراهانی، ابوالفضل پورعرب، ماهایا پطروسیان، مهتاب کرامتی، مریلا زارعی، علی دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، مسعود رایگان، رویا تیموریان،  کیانوش عیاری و… ازجمله حاضران در مراسم تشییع پیکر بدیعی بودند.

بی‌ تابی فرزند عسل بدیعی ، اشک همه را درآورد + تصاویر

پیکر بدیعی پس از تشییع به قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) منتقل شد.

بی‌ تابی فرزند عسل بدیعی ، اشک همه را درآورد + تصاویر

زنده‌یاد بدیعی دوشنبه 12 فروردین در 36 سالگی درگذشت. مراحل اهدای اعضای این بازیگر تشییع پیکر او را به تعویق انداخت.

 

منبع : خبر آنلاین


[ جمعه 92/1/23 ] [ 10:26 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

نقاشی که به خانواده عسل بدیعی اهدا شد (+ عکس)

نقاشی که به خانواده عسل بدیعی اهدا شد (+ عکس)

احمد میرزازاده، هنرمند نقاشیخط در مورد عمل هنرمندانه عسل بدیعی در اهدای اعضای خود به بیماران گفت: شنیدن خبر فوت یک هنرمند برایم بسیار سخت بود به ویژه اینکه این هنرمند یک بازیگر جوان و بسیار دوست‌داشتنی همچون عسل بدیعی بود که بازی او در فیلم “بودن یا نبودن” کیانوش عیاری را بسیار دوست داشتم.

نقاشی که به خانواده عسل بدیعی اهدا شد (+ عکس)

وی افزود: درست است که خبر مرگ وی مرا آزرد ولی با شنیدن خبر اهدای اعضایش به نیازمندان روح بزرگ بدیعی را دیدم که برایم بسیار جالب بود که وی با وجود داشتن سن کم چنین روح بزرگی داشته است.

وی در مورد اهدای یکی از تابلوهایش به خانواده بدیعی توضیح داد: اهدای یکی از آثارم به خانواده این هنرمند بزرگ بی‌شک کمترین کاری است که برای قدردانی از فداکاری این هنرمند جوان می‌توانم انجام دهم.

میرزازاده که همین چند روز قبل از سفر اسپانیا و نمایشگاهی که در شهر مالاگا داشته است به ایران بازگشته است، گفت: کار اهدای اثرش به خانواده بدیعی را از طریق یکی از آشنایانش که با رضا داوودنژاد دوست است، انجام خواهد داد.

عسل بدیعی در تاریخ 11 فروردین 1392 به حالت کما رفت و پس از انتقال به بیمارستان لقمان در روز 12 فروردین دچار مرگ مغزی شد. روز 13 فروردین پزشک وی علت مرگ مغزی را پارگی عروق مغزی و به دنبال آن خونریزی مغزی و ایست تنفسی عنوان کرد. همچنین اعلام شد طبق موافقت خانواده وی وهمچنین میل باطنی وی و در خواستش برای اهدا اعضایش همه? اعضای داخلی از جمله کلیه، کبد، قلب و ریه? وی اهدا شد.

بنابر گفته رضا داودنژاد ریه، قلب، دو کلیه و کبد وی در طی روزهای 14 و 15 فروردین به بیماران نیازمند پیوند زده شد. عسل بدیعی به هفت نفر زندگی دوباره بخشید.

پیکر عسل بدیعی هجده فروردین از رو به روی تالار وحدت به سمت بهشت زهرا تشییع شد و در قطع? هنرمندان آرام گرفت.


[ جمعه 92/1/23 ] [ 10:24 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آخرین مطالب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 49
بازدید دیروز: 118
کل بازدیدها: 2173585