سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

پاتوق دختر و پسرای ایرونی
 

تبلیغ یک مارک‌ جنجالی‌ درسریال کلاه پهلوی + عکس


در قسمت 43 سریال کلاه پهلوی سارا خوئینی ها بازیگر نقش عالیه دمپایی “نادر” پایش کرده است. برند ایرانی کفش و دمپایی “نادر” که در چند سال اخیر خیلی سرو صدا به پا کرده و حتی تبلیغات تلوزیونی هم داشته است. انگار عوامل صحنه این سریال فراموش کرده اند که این نوع دمپایی در زمان رضا خان هنوز اختراع نشده بود.

تبلیغ یک مارک‌ جنجالی‌ درسریال کلاه پهلوی + عکس

منبع : فردا نیوز


[ پنج شنبه 92/6/14 ] [ 12:12 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

آیا کامبیز دیرباز ازدواج کرده است ؟

آیا کامبیز دیرباز ازدواج کرده است ؟


“پژمان جمشیدی” فوتبالیست در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تولد بازیگر و دوست خوبم “کامبیز دیرباز” را به او تبریک می گویم وآرزوی سلامتی و زندگی خوب در کنار همسرش را برایش دارم.

وی افزود: آشنایی من با “کامبیز دیرباز” از حدود 10 و 12 سال پیش و از کار “دوئل” بود و به این سبب با “پژمان بازغی” و”پرویز پرستویی” نیز آشنا شدم.
وی عنوان کرد: با وجود گذشت چندین سال از این اتفاق اما همچنان دوستی ام با او پا بر جاست و با وجود درگیری ام با او بر سر شماره پیراهن در فوتبال اما خاطرات بسیار زیادی با او دارم.
جمشیدی بیان کرد: “کامبیز” دوست بسیار مهربانی است که همیشه می توان روی او حساب کرد و آرزوی سلامتی در سالروز تولدش برایش دارم

منبع : باشگاه خبرنگاران


[ پنج شنبه 92/6/14 ] [ 12:11 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

داستان رستوران‌ داری نرگس محمدی در رودبار

داستان رستوران‌ داری نرگس محمدی در رودبار


تصویربرداری سری دوم سریال ستایش به کارگردانی سعید سلطانی در تهران ادامه دارد. نگارش فیلمنامه «ستایش 2» همزمان با پخش قسمت های پایانی سری اول، آغاز شد. این سریال در 36 قسمت به قلم سعید مطلبی نوشته شده و کارگردانی آن را سعید سلطانی برعهده دارد. ستایش 2 توسط آرمان زرین کوب تهیه می شود و تصویربرداری بخش هایی از آن در شمال کشور انجام شده و هم اکنون گروه سازنده در تهران مشغول تصویربرداری سکانس های مربوط به این شهر هستند.

داستان متفاوت، فضای متفاوت
سری دوم سریال ستایش 22 سال بعد از فرار ستایش و فرزندانش اتفاق می افتد. آنها با هویت جعلی و با نام فامیل رودباری در رامسر زندگی می کنند. ستایش از تغییر هویت خود و فرزندانش راضی است و خوشحال از این که برای همیشه از دست حشمت فردوس گریخته است. او رستوران دارد و با فرزندانش روزگار خوشی را تجریه می کند، اما تقدیر یک بار دیگر او و حشمت فردوس را روبه روی هم قرار می دهد.

سعید سلطانی درباره داستان سری دوم این مجموعه به جام جم گفت: ستایش 2 با یک جهش بیست و دو ساله به زمان حاضر رسیده و بچه های ستایش بزرگ شده اند. به همین دلیل در کنار قصه زندگی ستایش و تقابل او با حشمت فردوس، داستان فرزندان ستایش هم روایت می شود. به همین دلیل سری دوم سریال رویکرد جوانگرایانه دارد و مسائل روز هم در آن مطرح می شود.به گفته این کارگردان، قصه سری دوم سریال ستایش براساس سری اول آن طراحی و نوشته شده است، اما در عین حال مستقل است و همراهی با آن منوط به دیدن سری اول این مجموعه نیست.
سلطانی در این باره توضیح داد: در بخش هایی از سری دوم به پایه های اصلی داستان و رویدادهای سری اول رجوع می کنیم و اگر مخاطبی موفق به دیدن بخش اول این سریال نشده باشد، می تواند تمام نقاط عطف را به عنوان کلیدهای بخش دوم ببیند و در جریان جزئیات قصه قرار بگیرد.

بازیگران قدیمی و چند بازیگر جدید
در سریال ستایس 2 مهدی سلوکی نقش پسر ستایش را بازی می کند. او در سری اول نقش برادر ستایش را بازی می کرد. حدیث میرامینی در نقش دختر ستایش ظاهر می شود. پیش از او قرار بود نازلی رجب پور این نقش را بازی کند.

داریوش ارجمند و نرگس محمدی همچون سری اول نقش حشمت فردوس و ستایش را برعهده دارند. سیما تیرانداز که در ستایش 1 در نقش انیس درخشیده بود در سری دوم این سریال نیز بازی می کند. رامسین کبریتی و امیرمحمد زند از دیگر بازیگران این سریال هستند.

مدتی پیش خبر رسیده بود که لعیا زنگنه در نقش میانسالی ستایش در سری دوم این سریال بازی خواهد کرد، اما کمی بعد زنگنه بازی در سریال مادرانه را پذیرفت و نقش ستایش بار دیگر به نرگس محمدی سپرده شد. او در ستایش 2 به کمک گریم میانسال به نظر می رسد.
سعید سلطانی درباره انتخاب مجدد نرگس محمدی در نقش ستایش گفت: از آنجا که سری دوم سریال بر مبنای سری اول نوشته شده و ماجراهایی که می بینیم ادامه زندگی شخصیت های سری اول محسوب می شود، سعی کردیم تا حد امکان از همان بازیگران سری اول برای بازی در نقش های خودشان استفاده کنیم.

ستایش 2 همچنان مراحل تصویربرداری را پشت سر می گذارد و با توجه به حضور بازیگران سری اول و بخصوص بازی نرگس محمدی در سری دوم این سریال می توان حدس زد مخاطبان زیادی به تماشای این مجموعه بنشینند.

سریال ستایش 1 که پخش آن از نیمه دوم سال 89 در شبکه سه سیما آغاز شد داستان زندگی دختری به نام ستایش در دهه 60 را روایت می کرد که همسرش را از دست می دهد و ناچار است برای نگه داشتن فرزندانش از پدر همسرش فرار کند. در این سریال داریوش ارجمند، جمشید مشایخی، گوهر خیراندیش، نرگس محمدی، مهدی پاکدل، محمود عزیزی، زهرا سعیدی، رامسین کبریتی، مهدی سلوکی و سیما تیرانداز هنرنمایی کرده بودند.

منبع : روزنامه جام جم


[ پنج شنبه 92/6/14 ] [ 12:11 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

کسانی که میخواهند پدر شوند این اصول تغذیه را رعایت کنند

کسانی که میخواهند پدر شوند این اصول تغذیه را رعایت کنند


پزشکان معتقدند که با چند تغییر ساده در رژیم غذایی‌ می‌توان از تاثیر منفی افزایش سن بر قدرت باروری در مردان جلوگیری کرد.

طبق مطالعات پیشین افزایش سن در مردان موجب تخریب ساختار مولکول DNA، جابه‌جایی کروموزوم‌ها و در نتیجه کاهش توان باروری در مردان و یا حتی افزایش خطر تولد نوزادان معلول می‌شود. این در حالی است که به توصیه پزشکان، دنبال کردن یک رژیم غذایی غنی از ویتامین‌های C ،E و عنصر روی به خصوص در مردان بالای 40 سال به حفظ سلامت DNA کمک می‌کند.

به گفته «سیمون فیشل»، متخصص تولیدمثل و باروری در انگلیس، مردان نباید تاثیر رژیم غذایی بر بهبود قدرت باروری را دست کم بگیرند.

ویتامین C موجود در غذا و مکمل‌ها،‌ از سلول‌ها در برابر آسیب ناشی از مولکول‌های مضر رادیکال‌های آزاد حفاظت می‌کند. وی تاکید دارد: ترکیبات استروژن‌دار که از طریق مصرف زیاد گوشت وارد زنجیره‌ غذایی می‌شوند، تاثیرات مخربی بر تولید سلول‌های جنسی مردانه (اسپرم) دارند.
در عوض مصرف ویتامین C،‌ روی،‌ ویتامین E از آسیب‌دیدگی ساختار DNA در مردان بالای 44 سال جلوگیری می‌کند و در نتیجه شانس پدر شدن را در آنها افزایش می‌دهد.

منبع : ایسنا


[ پنج شنبه 92/6/14 ] [ 12:10 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

توصیه هایی به زوجین نابارور برای درمان

توصیه هایی به زوجین نابارور برای درمان


معاون پژوهشی مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن‌سینا به ارائه توضیحاتی پیرامون ناباروری و زمان مراجعه زوجین برای درمان آن پرداخت.

دکتر محمدرضا صادقی با بیان اینکه اگر زوجی زیر سن 35 سالگی قرار داشته و یک سال هم برای فرزنددار شدن تلاش کرده‌ و از وسایل پیشگیری از بارداری نیز استفاده نکرده‌ باشند، اما موفق به داشتن فرزند نشده‌ باشند دیگر نباید زمان را از دست بدهند، عنوان کرد: این زوجین باید هرچه سریع‌تر به یک مرکز درمان ناباروری مراجعه کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه زوجین چون ممکن است به مراکز تخصصی دسترسی نداشته باشند، به متخصص زنان مراجعه می‌کنند. شاید نزدیک‌ترین تخصص برای نازایی، تخصص زنان باشد، ولی این به تنهایی کافی نیست.

معاون پژوهشی مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا با اشاره به اینکه شاید مشکل مربوط به مرد باشد یا بیماری زمینه‌ای وجود داشته باشد، گفت: توصیه می‌شود زوجین نابارور برای درمان به مراکز تخصصی مراجعه کنند، زیرا معمولا در مراکز درمان ناباروری یک تیم تخصصی شامل همکاران متخصص زنان، فلوشیپ ناباروری، اورولوژی، جنین‌شناسی، روانپزشک، ژنتیک، تغذیه، غدد و … حضور دارند.

صادقی در ادامه تاکید کرد: اما اگر سن زوج بالای 35 سال باشد، چون در حال از دست دادن زمان طلایی برای فرزنددار شدن هستند و توانمندی تخمدان برای باروری رو به کاهش است، توصیه می‌شود حتما اگر زوجین شش ماه برای فرزنددار شدن تلاش کردند اما موفق به فرزنددار شدن نشدند، برای درمان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه مرکز ابن‌سینا، یک مرکز جامع است و این همکاری لازم بین بخش‌های مختلف وجود دارد تا بیمار بین تخصص‌های مختلف سردرگم نشود، افزود: این مرکز دارای 9 کلینیک است که از جمله آنها می‌توان به کلینیک سقط مکرر اشاره کرد. سقط مکرر زمانی رخ می‌دهد که زن باردار می‌شود، ولی پس از گذشت یک تا چند ماه بسته به نوع علت زمینه‌ای، جنین‌اش را سقط می‌کند. سقط‌های مکرر، مداخلات خاص خودش را می‌طلبد و باید راهکار درمانی متناسب با نوع و علت درمان آن اتخاذ شود.

صادقی افزود: لازم است پس از درمان برای جلوگیری از بروز سقط مکرر و حفاظت از بارداری مراقبت‌های ویژه‌ای در طول دوران بارداری صورت پذیرد.

 

منبع : ایسنا


[ پنج شنبه 92/6/14 ] [ 12:10 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

آموزش ماساژ درمانی ، واقعا شگفت انگیزه

آموزش ماساژ درمانی ، واقعا شگفت انگیزه


شیاتسو ، ماساژ درمانی به شیوه ژاپنی‌ها
امروزه در سراسر جهان استفاده از شیوه‌های درمانی طب مکمل و جایگزین مانند گیاه‌درمانی، ماساژ درمانی، عطردرمانی و… همپای شیوه‌های درمانی طب مدرن مورد توجه و استقبال مردم است.

براساس آمار ارائه شده از سازمان بهداشت جهانی مردان و زنان زیادی در سراسر جهان نه‌تنها  از این شیوه‌های طبیعی برای درمان بیماری‌های‌شان استفاده می‌کنند بلکه از این تکنیک‌ها برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف جسم و روح هم بهره می‌گیرند. ماساژ شیاتسو یا ماساژ ژاپنی یکی از این شیوه‌هاست که علاوه بر درمان بسیاری از بیماری‌های گوارشی، مفصلی و استخوانی، اختلالات ارگان‌های داخلی و انواع سردردها تاثیر زیادی در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها دارد.

می‌خواهید اشتهای‌تان را کنترل کنید
این نقطه را ماساژ دهید
یکی از متدهای شیاتسو برای کنترل میزان اشتها در افراد دچار اضافه‌وزن و چاق بهره‌گیری از ماساژ گوش است. برای این منظور ماساژ بخش غضروفی گوش به بیماران توصیه می‌شود. فردی که تمایل دارد میزان غذای کمتری بخورد و اشتهایش را کنترل کند باید هنگام نزدیک‌شدن وعده غذایی یک لقمه کوچک از غذا را بخورد تا اشتهای خود را تحریک کند.

بعد از قسمت بیرونی غضروف گوش درست بالای نرمه گوش را به مدت 30 ثانیه بین دو انگشت شست و سبابه نگه دارد و 30 ثانیه بعد آن را رها کند. این حرکت را 3 دقیقه تکرار کند و بعد از یک ربع مابقی غذایش را میل کند. این کار کمک می‌کند تا فرد اشتهای کمتری برای خوردن غذا داشته باشد. این تکنیک را می‌توان قبل از خوردن هر وعده غذایی تکرار کرد. پس از مداومت بر این تکنیک به مرور گنجایش معده کم شده و خود به خود فرد غذای کمتری مصرف می‌کند.

احساس خستگی و پیری دارید
نقطه انرژی روی ساعد شما
ماساژ شیاتسو علاوه بر شیوه‌های درمانی و پیشگیری، تکنیک‌هایی دارد که موجب ارتقای سطح سلامت، شادابی و افزایش نیروی جوانی در افراد می‌شود. درمانگران این شیوه درمانی متدهایی را می‌شناسند که به کمک آنها می‌توان میزان نیروی جوانی و شادابی را در خانم‌ها افزایش داد.

برای این منظور باید نقطه‌ای را  روی ساعد دست شناسایی کنید که ماساژدادن این نقطه تاثیر زیادی در افزایش توانایی جسمی و بالارفتن نیروی جوانی دارد. برای پیدا‌کردن این نقطه باید طول و عرض ساعد را به نیم تقسیم کرده و محل تلاقی آنها را به مدت 3 دقیقه ماساژ دهید. برای ماساژ این نقطه کافی است نقطه مورد نظر را 30 ثانیه نگه داشته و 30 ثانیه رها کنید. این کار موجب افزایش ترشح هورمون پروژسترون می‌شود و ضمن آنکه از یائسگی زودرس جلوگیری می‌کند، مانع ابتلا به پوکی استخوان نیز می‌شود. تاثیرات این ماساژ بعد از 40 روز در جسم و روان شما نمایان می‌شود.

زیاد سرگیجه می‌گیرید
با تکنیک‌ ژاپنی آن را مهار کنید
یکی از بهترین کاربردهای شیاتسو درمان سرگیجه‌هایی است که عموما بعد از خواب به افراد دست می‌دهد. یکی از دلایل بروز این سردردها نبودن تعادل و تنظیم مایع حلزونی گوش است. در شیاتسو تکنیکی وجود دارد که به کارگیری آن موجب پیشگیری و همین‌طور درمان سرگیجه می‌شود.

نقطه‌ای که در این شیوه به درمان کمک می‌کند درست پشت لاله گوش قرار دارد. در قسمت انتهایی و پشت لاله گوش، گودی کوچکی وجود دارد که نگه‌داشتن آن به مدت 30 ثانیه و رها‌کردن آن به مدت 30 ثانیه در عرض 3 دقیقه می‌تواند به تنظیم مایع حلزونی گوش کمک کند. به این دلیل که مردین‌های مربوط به مایع حلزونی و گوش از این ناحیه عبور می‌کنند با ماساژ این ناحیه می‌توان از بروز اختلال و سرگیجه پیشگیری کرد.

از سردردهای تابستانی خسته‌اید
ماساژ آرامبخش شقیقه‌ها
بسیاری از تکنیک‌ها و متدهای درمانی ماساژ شیاتسو با الگوگیری از طبیعت ما انسان‌ها به وجود آمده است. به عنوان مثال اکثر مردم هنگام ابتلا به سردرد به طور ناخودآگاه دست‌های‌شان را به سمت شقیقه‌ها می‌برند و این ناحیه را ماساژ می‌دهند. بهترین شیوه برای استفاده از این تکنیک استفاده از انتهای بند اول انگشت و ابتدای بند دوم انگشت برای ماساژ این نقطه است. بنابراین به محض شروع‌شدن سردرد با کمک انگشتان دست و با فشار اندکی با حرکت‌های دایره‌وار می‌توانید از دست دردها خلاص شوید.

چشم‌تان کم‌سو شده
نقطه تقویت بینایی
یکی از جالب‌ترین تکنیک‌های شیاتسو افزایش میزان بینایی و تقویت چشم است. درمانگران این شیوه درمانی به بیماران خود توصیه می‌کنند برای افزایش توان و قدرت بینایی با کمک 3 انگشت اشاره، میانی و انگشت حلقه هر 2دست قسمت گودی که میان پلک بالا و ابرو قرار دارد، با فشار بسیار ملایم ماساژ دهند. این ماساژ نه‌تنها موجب تقویت بینایی و شفافیت دید افراد می‌شود، بلکه از ابتلا به بسیاری از بیماری‌های چشم مانند آب‌مروارید جلوگیری می‌کند، بنابراین با ملایمت هر 10 ثانیه یک بار 3 ثانیه این نقطه را با سرانگشتان‌تان به آرامی ماساژ دهید.

بدخواب شده اید
آرامش در 3 دقیقه
یکی دیگر از تکنیک‌های کاربردی شیاتسو، متد آرام‌بخشی و ریلکسی است. در این حالت درمانگران توصیه می‌کنند که با ماساژ نقاطی که زیر گونه وجود دارد می‌توان به افزایش آرامش و ریلکسی کمک کرد. علاوه بر این انجام تکنیک ماساژ شقیقه‌ها در شرایط عادی و معمولی نیز منجر به افزایش آرامش در بدن می‌شود. از این تکنیک در هر زمان از شبانه‌روز می‌توان استفاده کرد. تنها کافی است به مدت 3دقیقه موضع مورد نظر را ماساژ دهید.

می‌ترسید آلزایمر بگیرید
با شیاتسو به جنگش بروید
افرادی که احساس می‌کنند حافظه آنها ضعیف است یا افرادی که مایلند از ابتلا به فراموشی در سنین کهنسالی پیشگیری کنند به‌راحتی با کمک ماساژ لاله گوش و انگشت شست خود می‌توانند علاوه بر تقویت حافظه خود از ابتلا به فراموشی نیز پیشگیری کنند. درمانگران این مکتب ماساژ گودی پشت لاله گوش و همین‌طور ماساژ سرانگشت شست در هر دو دست را برای درمان و پیشگیری از ابتلا به فراموشی مفید می‌دانند.

این نکته را پیش از دریافت ماساژ بخوانید
یکی از مهم‌ترین توصیه درمانگران و متخصصان ماساژ شیاتسو کنترل میزان ماساژ ارائه شده در پایانه‌های اعضای بدن و مردین‌ها در پایانه‌های کف دست وکف پاست. به این منظور که درمانگران و افرادی که خود از تکنیک‌های ساده شیاتسو استفاده می‌کنند باید نهایت دقت را در ارائه ماساژ به صورت یکسان برای هر دو دست و هر دو پا داشته باشند زیرا کف دست راست، دارای خاصیت تحریک‌کنندگی و کف دست چپ دارای خاصیت کاهش‌دهندگی است.

به این ترتیب اگر تنها یکی از دست‌ها را ماساژ دهیم، موجب بروز اختلال در عملکرد اندام‌های داخلی می‌شویم. از این روست که متخصصان این شیوه درمانی همواره توصیه می‌کنند هنگام استفاده از شیوه‌های پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها حتما از هر دو دست و هر دو پا برای ماساژ استفاده شود.

 

منبع : سلامت نیوز


[ پنج شنبه 92/6/14 ] [ 12:10 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

آیا میدانستید این خوردنی بدترین عصرانه است

آیا میدانستید این خوردنی بدترین عصرانه است


فنجانی قهوه با چند تکه کیک شکلاتی مغزدار یا یک لیوان شیر با کلوچه گردویی یا استکانی چای دیشلمه با چند عدد کیک یزدی چنان اشتها برانگیزند که اگرهوس خوردن آن به سرمان بزند هیچ نیرویی نمی تواند جلویمان را بگیرد.

این موضوع زمانی دردسرسازتر می شود که در یک همایش یا میهمانی، عصرانه ای از انواع و اقسام شیرینی ها تدارک دیده باشند و شما هم بخواهید از هر کدام آن بچشید! اما خوب است بدانید کیک، کلوچه و بیسکویت بدترین میان وعده هایی است که متاسفانه بیشتر خانواده ها اغلب به عنوان عصرانه از آن استفاده می کنند. میان وعده ای که در کوتاه ترین فرصت با افزایش قند خون سیرمان می کند و در کوتاه ترین زمان ممکن چنان ترشح انسولین را تحریک می کند که ناگهان قند خون در پایین ترین سطح خود قرار گرفته و چنان ضعف گریبان مان را می گیرد که گویی چند روز غذا نخورده ایم و به ناچار مجبور به صرف بیشتر شیرینی می شویم و این گونه می شود که میل به شیرینی خواری در ما تبدیل به عادت می شود. در واقع امروز اگر یک شیرینی بخوریم فردا باید با دو عدد شیرینی هوس مان را کنترل کنیم، اما اگر امروز به حس خود «نه» بگوییم فردا قدرت این ذائقه کمتر می شود و به تدریج می توانیم به مرحله ای برسیم که شیرینی را کنار گذاشته و حتی چای صبحانه را هم بدون شکر بنوشیم.

بیسکویت رژیمی نداریم!
در میان طیف وسیع بیسکویت ها انواع کرمدار و شکلاتی پرکالری تر هستند. کرم موجود در این بیسکویت ها و ویفرها برخلاف خامه لبنی از شیر تهیه نشده و مزایای تغذیه ای آن را نداشته و چند برابر خامه پر چرب است. ویفرها در مقایسه با بیسکویت های کرمدار کم کالری تر هستند. اسانس میوه ای موجود در این محصولات برای کودکان در حال رشد و افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، مخاطره آمیز است. روغن، آرد و کالری شیرینی به کار رفته در بیسکویت های سبوس دار و آنهایی که با شیره توت، انگور یا خرما تهیه می شوند در مقایسه با بیسکویت معمولی به یک اندازه بوده و برای افراد چاق و دیابتی محدودیت مصرف دارد. کراکر یا چوب شور نیز نوعی بیسکویت ترد با سطوح آغشته به ذرات نمک است که برای افراد با فشار خون بالا، بیماران کلیوی و قلبی ضرر دارد.

کیک کشمشی بهتر از کلوچه
کیک ها انواع مختلف شکلاتی، ساده، خامه ای، یزدی و کشمشی دارند و پرکالری ترین آن شکلاتی وخامه دار و مناسب ترین آن کشمشی خانگی است. این شیرینی به دلیل اسفنجی بودن مستعد جذب رطوبت و فساد بوده و به همین دلیل برای افزایش ماندگاری محصول در آن از مواد نگهدارنده، ضد کپک، عمل آورنده و بهبود دهنده به وفور استفاده می شود؛ بنابراین بهتراست کیک را به صورت خانگی با آرد سبوس دار تهیه و با مقداری شیر، کشمش و برخی مغزها ارزش تغذیه ای آن را بالا ببرید.

کلوچه هایی با طعم اسانس
کلوچه در مقایسه با کیک های ساده قدرت چاق کنندگی بالاتری دارد. بزرگ ترین عاملی که باعث پایین آمدن ارزش تغذیه ای این محصول می شود، استفاده از گردوی نامرغوب یا مواد پرکننده اسانس داری است که به عنوان مغزی داخل کلوچه به کار می رود. خوب است بدانید گردوهای نامرغوب بیشتر حاوی سم آفلاتوکسین بوده و ابتلا به سرطان کبد را افزایش می دهد و آرد به کاررفته در این محصول نیز از آرد موجود در کیک ها کم ارزش تر است و به دلیل مواد بهبوددهنده موجب سوزش معده و ترش کردن می شود.

راه تـرک شیرینی
خوردن شیرینی شاید یک عادت باشد، اما باید توجه کرد که این خوردنی سرشار از شکر و خامه است. شکر کالری بالا و ارزش غذایی کمی دارد و مصرف آن، کالری را به سرعت بالا می برد. بیشتر شکلات ها و شیرینی ها حاوی میزان بالایی چربی های ترانس و اشباع شده است. ما می توانیم مقدار کمی شیرینی بخوریم، اما اگر از اضافه وزن یا چاقی مفرط رنج می بریم، شاید بهتر باشد مصرف کلی این ماده را کاهش دهیم. باید توجه داشت که با کاهش کالری روزانه، می توان میل به شکر را کاهش داد، در ضمن شیرینی های با کالری بالا را در خانه نگهداری نکرده و وعده های غذایی را حذف نکنید؛ زیرا میل شما به شکر افزایش خواهد یافت. در صورت لزوم مواد غذایی شیرین سالم تر مانند میوه ها را انتخاب کنید.

منبع : جام جم


[ پنج شنبه 92/6/14 ] [ 12:9 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

مدل جاشمعی جدید 2013


مدل جاشمعی جدید 2013

مدل جاشمعی

مدل جاشمعی جدید 2013

مدل جاشمعی

مدل جاشمعی جدید 2013

مدل جاشمعی

مدل جاشمعی جدید 2013

مدل جاشمعی

مدل جاشمعی جدید 2013

مدل جاشمعی

مدل جاشمعی جدید 2013

مدل جاشمعی

مدل جاشمعی جدید 2013

مدل جاشمعی

مدل جاشمعی جدید 2013

مدل جاشمعی

مدل جاشمعی جدید 2013

مدل جاشمعی

مدل جاشمعی جدید 2013

 

مدل جاشمعی


[ پنج شنبه 92/6/14 ] [ 12:9 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

دلایلی که دختران شما را قبول نمی کنند

دلایلی که دختران شما را قبول نمی کنند


بالاخره جراتش را پیدا کردید و یک دختر را بیرون دعوت کردید، اما این دختر ردتان کرد. برای همه ما در نقطه‌ای از زندگی‌مان این اتفاق افتاده است و دلایل مختلفی برای آن وجود دارد. رد شدن اصلاً چیز جالبی نیست، مخصوصاً وقتی جرات لازم برای حرف زدن با دختری را بعد از مدت زمانی طولانی پیدا کرده باشید.

باوجود تغییراتی که در جامعه مدرن پیش آمده است، اما هنوز هم این مردها هستند که معمولاً اولین قدم را برمی‌دارند. در زیر به چند دلیل اصلی که خانم‌ها بخاطر آن مردی را رد می‌کنند اشاره می‌کنیم و راه‌هایی هم برای جلوگیری از آن توصیه می‌کنیم.

این 12 دلیل هیچ ترتیب خاصی ندارند اما باید به همه آنها توجه داشته باشید:
1 – ظاهر بد
در جامعه مدرن امروزی که همه توجه بیشتری به ظاهر خود دارند، نظافت خوب اهمیت زیادی دارد. این مسئله نقش مهمی در تصمیم‌گیری خانم‌ها در قبول دعوت یک مرد دارد.

اولین تاثیرات با ظاهر شروع می‌شود، پس مطمئن شوید که نظافتتان در بهترین و کامل‌ترین وضعیت باشد. تمیز بودن دندان‌ها اهمیت زیادی دارد و نشانه مسلم این است که شما به خودتان می‌رسید.

اگر سیگاری هستید یا زیاد قهوه می‌خورید، برای برداشتن لکه‌های روی دندان‌هایتان و سفید و تمیز نگه داشتن آنها تلاش کنید. بدبو بودن نفستان هم می‌تواند یک نشانه خیلی بد برای خانم‌ها باشد. حتماً از خوشبو‌کننده‌های نعناعی استفاده کنید. موهایتان هم خیلی مهم است و برای اینکه پاسخ «نه» نشنوید حتماً آن را مرتب و زیبا نگه دارید.

مدل‌موی هرکس متفاوت است و کاملاً به خودتان بستگی دارد که چطور آن را آرایش کنید اما حتماً دقت کنید که موهایتان کاملاً تمیز باشد. از همه اینها مهمتر این است که کاملاً بدنی تمیز و خوشبو داشته باشید. هیچکس دوست ندارد با مردی بیرون برود که بوی بدنی آزاردهنده دارد. اگر زیاد عرق می‌کنید، حتماً قبل از بیرون رفتن دوش بگیرید یا حمام کنید و از عطر و ادوکلن استفاده کنید.

لباس‌هایتان هم خیلی مهم است. این به آن معنا نیست که حتماً باید کت و شلوار تنتان کنید و کراوات بزنید. نه، فقط کافی است خوش‌لباس و مرتب باشید. لباس‌های کهنه یا کثیف باعث می‌شود نامرتب به نظر برسید. هرچه که بپوشید، پیراهن و شلوار یا تی‌شرت و شلوار جین، دقت کنید که تمیز باشند، روی مد باشند، پارگی نداشته باشند و مناسب آن محل باشند.

2 – نومیدی زیاد
خانم‌ها می‌توانند نومیدی شما را از کیلومترها تشخیص دهند. نومیدی اعتماد به نفس شما را می‌گیرد و می‌تواند موجب اضطراب و استرس زیاد شود. این در نظر خانم یک نقطه منفی است و به یک «نه» محکم می‌انجامد. زمان‌هایی هست که این نومیدی می‌تواند خود را نشان دهد، بنابراین باید قبل از اینکه اتفاق بیفتد آن را تشخیص دهید و از آن جلوگیری کنید.

بعد از برهم خوردن یک رابطه افراد معمولاً دچار این حس نومیدی می‌شوند و مدام در حال ارزیابی این هستند که کجای آن رابطه اشتباه بوده است و دوست دارند زودتر زنی وارد زندگی آنها شود.

وقتی در چنین وضعیت ذهنی باشید و با این حالت به زنی نزدیک شوید، آن زن متوجه قضیه خواهد شد. سعی کنید با این افکار و احساسات کنار بیایید و قبل از اقدام برای شروع یک رابطه جدید، با نومیدی ناشی از شکست رابطه قبلی‌تان مقابله کنید.

3 – فقدان حس جاه‌طلبی و چشم‌انداز شغلی
در نظر خانم‌ها فقدان جاه‌طلبی در آقایون یک امتیاز منفی است. خانم‌ها مردهایی را دوست دارند که جهتی مشخص در زندگی داشته باشند. اگر هنوز در خانه نشسته‌اید و مشغول بازی‌های کامپیوتری هستید و نمی‌دانید می‌خواهید با زندگی‌تان چه کنید، مطمئن باشید که جواب «نه» می‌شنوید. زن‌ها توانایی مردان برای برقراری رابطه و مناسب بودن آنها را برحسب اینکه بعنوان یک شخص که هستند، می‌سنجند. هیچکس‌ نمی‌گوید باید در سطح بیل‌گیتس باشید اما لازم است که بدانید که می‌خواهید با زندگی‌تان چه بکنید، مخصوصاً اگر دهه 20 سالگی را به پایان رسانده و در اوایل دهه 30 خود باشید.

داشتن چشم انداز شغلی خوب هم برای خانم‌ها خیلی مهم است زیرا به آنها نشان می‌دهد که می‌توانید از عهده حمایت مالی آنها برآیید یا خیر. نکته مهم اینکه خانم‌ها مردهایی را ترجیح می‌دهند که استقلال مالی داشته باشند نه کسانیکه هنوز به خانواده و دیگران متکی هستند. زن‌ها هیچوقت مردی که خیلی پولدار باشد را رد نمی‌کنند اما دقیقاً برای متضاد آن همین کار را انجام می‌دهند.

زن‌ها هم درست مثل مردان به آینده نگاه دارند، حتی اگر برای لحظه‌ای کوتاه باشد، و برای این منظور باید توانایی مالی پشتیبانی مالی آنها را داشته باشید. بااینکه در زندگی مدرن زنان هم به دنبال استقلال مالی خود هستند اما مطمئناً نمی‌خواهند مجبور باشند همه هزینه‌ها را خودشان به تنهایی متقبل شوند. راه‌حل این است که اگر نمی‌خواهید ردتان کنند، دست به کار شوید و کمی به زندگی کاری خود سروسامان دهید.

4 – خسته‌کننده بودن
تصمیم گرفته‌اید که نظرش را جلب کرده و سر صحبت را با او باز کنید. زن‌ها معمولاً به مردهایی که خسته‌کننده هستند و هیچ حرفی برای زدن ندارند روی خوش نشان نمی‌دهند. اگر طبیعتاً خجالتی و درون‌گرا هستید، بنابراین باید قبل از نزدیک شدن به یک زن، حرف‌هایتان را آماده کنید. حرف زدن درمورد موضوعی که او هیچ علاقه‌ای به آن ندارد یا خسته‌کننده به نظر می‌رسد مطمئناً با یک پاسخ «نه» محکم مواجه خواهد شد. بعد از معرفی، شاید بد نباشد کمی درمورد علایقش از او سوال کنید.

اگر واقعاً نمی‌دانید درمورد چه باید صحبت کنید، یکی از موضوعاتی که خودش دوست دارد را انتخاب کنید. توانایی حفظ مکالمه فراتر از پاسخ‌های بله و خیر نشانه هوش مرد و مهمتر از این اجتماعی بودن اوست. اینکه چه بگویید به خودتان بستگی دارد. صحبت‌های کلیشه‌ای شاید خیلی جذاب نباشد اما برای شکستن یخ بین شما می‌تواند خوب باشد.

5 -  غیرمستقیم حرف زدن
شاید، ممکن است، یا می‌تواند اینطور باشد، همه کلماتی هستند که نباید برای درخواست دوستی یک زن از دهانتان خارج شود. زن‌ها از مردانی خوششان می‌آید که درمورد خواسته‌هایشان رک و راست هستند. البته بین رک بودن و پررو بودن تفاوت زیادی هست که شما باید بتوانید تعادلی بین این دو پیدا کنید. بهترین راه این است که به طور عینی به او نزدیک شوید.

از خودتان بپرسید آیا خیلی قوی جلو رفتم؟ سعی کنید درخواستتان کوتاه و دقیق باشد و بعد منتظر پاسخ بمانید. وقتی می‌خواهید سوالی از آنها بپرسید یا منتظر پاسخ هستید، مستقیم به آنها نگاه کنید، نه پایین روی کفش‌هایتان. این باعث می‌شود خانم‌ها فکر کنند اعتمادبه‌نفس لازم را ندارید.

6 – تحت‌فشار گذاشتن
اعتماد‌به‌نفس داشتن با تحت‌فشار گذاشتن خیلی فرق دارد. گذاشتن پایتان آنطرف خط می‌تواند منجر به شنیدن پاسخ منفی شود. خانم‌ها برحسب تجربیات قبلی‌شان متفاوت هستند و استفاده از رویکرد قبلی برای یک فرد جدید می‌تواند منجر به شکست شود. بعد از نزدیک شدن به یک زن، دو نکته هست که می‌تواند باعث شود تحمیل‌کننده به نظر برسید و شانستان را از دست بدهید. اگر طی صحبتتان در یک رستواران یا هر مکان عمومی دیگر، ترجیح داد از پیش شما رفته و به دوستانش ملحق شود، بگذارید برود. مجبور کردن او به ماندن پیش شما می‌تواند پاسخ منفی او را به دنبال داشته باشد.

اینکه او می‌خواهد برود نشانه این نیست که شکست خورده‌اید. اگر گفتگوی خوبی با او داشته‌اید و او را علاقه‌مند دیده‌اید، مطمئناً برمی‌گردد و دوباره همدیگر را خواهید دید. نکته دیگر مربوط به انتهای گفتگویتان است. اینکه درمورد ملاقات بعدی یا ردوبدل کردن روش‌های تماسی حرف بزنید خیلی مهم است اما دقت کنید که اگر پاسخ منفی داد زیاد اصرار نکنید. سکوت می‌تواند روش خوبی باشد، صبر کنید تا پاسخ بدهد و بعد اگر پاسخ موردنظرتان را دریافت نکردید، یک سوال متفاوت بپرسید.

7 – زبان بدن ضعیف
زبان بدن مثبت سلاحی سرد در جنگ‌افزار شماست که اگر درست استفاده شود می‌تواند نتایج مثبتی به دنبال داشته باشد. دقت کنید که همیشه درست و صاف بایستید، قوز کردن یا تکان دادن پاها نشانه نداشتن اعتمادبه‌نفس است. اگر در جایی شلوغ هستید، حتماً بلند و شمرده صحبت کنید. هیچکس دوست ندارد با مردی صحبت کند که مجبور باشد هر حرفش را بخواهد تکرار کند.

وقتی با او حرف می‌زنید مستقیم به او نگاه کنید. این نشان می‌دهد که به آن گفتگو و حرف‌هایی که می‌زند علاقه‌مند هستید. اگر چشم‌هایتان دور اتاق بچرخد نشانه این است که حوصله‌تان سر رفته است. اگر پایین را نگاه کنید نشانه این است که کم‌رو هستید و اعتمادبه‌نفس ندارید و هر دو اینها اصلاً موردعلاقه خانم‌ها نیست.

8 – ریلکس باشید و لذت ببرید
بهترین مکالمات آنهایی هستند که مفرح‌اند و راحت جلو می‌روند. شوخ طبع بودن و اینکه خودتان باشید را یادتان نرود. خانم‌ها اغلب می‌توانند حدس بزنند که چه زمان مردها دو رو هستند. لازم نیست در کل گفتگو نقش یک کمدین را بازی کنید اما اینکه خودتان باشید و آرام و ریلکس، کار را برای هر دو شما راحت‌تر می‌کند.

9 – عادت‌های آزاردهنده
تشخیص عادت‌های آزاردهنده کار سختی است اما می‌تواند یک دلیل قاطع برای رد شدن شما باشد. عادت‌های بد و آزاردهنده متداول از جوک‌های زننده می‌تواند باشد تا پاک کردن بینی‌تان. تشخیص این عادت‌ها کار سختی است چون معمولاً خودتان متوجه انجام آن نیستید. بهترین راه اینکه بفهمید عادت‌های بدتان موجب خراب شدن شانس‌تان در برخورد با خانم‌ها می‌شود یا نه، این است که از دوستانتان بپرسید. دوستان ما همه عادت‌های بد ما را می‌بینند و متوجه می‌شوند اما چون دوستمان هستند ممکن است نگویند. باید بفهمید عادت‌های بدتان چه هستند و بعد سعی کنید از شر آنها خلاص شوید.

10 – پُرحرفی
تا اینجا فهمیدیم که داشتن اعتماد به نفس و خودتان بودن در برخورد با خانم‌ها خیلی خوب است اما ممکن است زیادی پیش روید. خیلی مهم است که صادق باشید و افکارتان را به زبان بیاورید اما اینکه هر چه که در ذهنتان می‌گذرد را به او بگویید اصلاً عاقلانه نیست. همه ما افکاری درون ذهنمان دارید که بهتر است برای خودمان نگه داریم. به همین دلیل است که از قدیم گفته‌اند قبل از حرف زدن همیشه فکر کنید.

11 -  زمان‌بندی بد
اگر زنی که می‌خواهید به او نزدیک شوید را می‌شناسید، مثلاً همکارتان است، باید بیشتر مراقب زمان‌بندی باشید. نزدیک شدن به زنانی که به تازگی با نامزد قبلی خود به هم زده‌اند فکر خوبی نیست. این بر هم خوردن رابطه می‌تواند بسیار دردناک باشد و باعث شود آمادگی روحی و روانی لازم را نداشته باشند. در چنین موقعیتی بهتر است بگذارید کمی زمان بگذرد تا به حالت عادی زندگی خود برگردد.

12 -  …
زمان‌هایی هست که به این دلیل دست رد به سینه‌تان می‌زنند که فقط شبیه و مناسب آنها نیستید. برای هر زنی یکسری ویژگی‌های ظاهری و شخصیتی در مردها جذاب است. اگر شما آن ویژگی‌ها را نداشته باشید، احتمال اینکه از طرف او رد شوید بسیار زیاد است. اما گاهی‌اوقات یک تیپ ظاهری یا شخصیتی خاصی نیست که برایشان مهمتر باشد. که در چنین شرایطی مشکلات دیگر باعث شنیدن پاسخ منفی خواهد بود. در شرایطی که شما یک مرد بلوند با قد 170 هستید و مرد جذاب از نظر آن زن یک مرد مشکی با قد 190 است، هیچ کاری از دست شما برنمی‌آید. می‌توانید با متناسب و آراسته نگه داشتن خودتان، شانس‌تان را بالا ببرید اما گاهی‌اوقات این کافی نیست.

منبع : بهار


[ پنج شنبه 92/6/14 ] [ 12:8 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

روش تهیه مربا گلابی

روش تهیه مربا گلابی



مواد لازم :

 شکر  800 گرم
 گلابی یا سیب  1 کیلو
 آب  مقداری
 سرکه 1/3 پیمانه
 زعفران سائیده 1/2  قاشق چایخوری
گلاب 3 قاشق سوپخوری
آب لیموی تازه 2 قاشق سوپخوری

طرز تهیه : 
گلابی ها یا سیب ها را پس از شستن پوست گرفته , بوسیله لوله ای که مخصوص در آوردن دانه های سیب و گلابی به کار می رود , دانه ها را بیرون آورده بطوریکه که دم گلابیها یا سیبها جدا نشود, سپس در مقدرای آب و سرکه می اندازیم تا گلابیها یا سیبها سیاه نشود, بعد از مدتی آنها را بیرون آورده و در ظرف لعابی می ریزیم و روی آنها اب ریخته بطوری که سطح گلابیها یا سیبها را بپوشاند .

 

ظرف را روی حرارت قرار می دهیم تا گلابی ها یا سیب ها بپزند . (باید توجه داشته باشیم که گلابی ها یا سیب ها له نشود ). پس از پخته شدن آنها را در صافی ریخته , شکر و زعفران را به اب گلابی یا سیب اضافه کرده تا چند جوش بزند و شربت تقریباً قوام بیاید , بعد شربت را صاف می کنیم, گلابی ها یا سیب ها و اب لیمو را به شربت اضافه کرده روی حرارت قرار می دهیم . تا شربت کاملاص قوام بیاید. در آخر گلاب را اضافه کرده , چند جوش که زد از روی حرارت بر می داریم .


[ پنج شنبه 92/6/14 ] [ 12:7 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آخرین مطالب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 96
بازدید دیروز: 418
کل بازدیدها: 2175157