سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

پاتوق دختر و پسرای ایرونی
 

راز دندان های سفید و شفاف

راز دندان های سفید و شفاف


با مصرف برخی از نوشیدنی ها و غذاها دندان ها لکه دار می شوند و رنگ دندان ها به مرور تغییر رنگ می دهند . برای داشتن دندان های سفید و بدون لکه رعایت مواردی از قبیل مطالبی که ایم جا ذکر شده است کمک شایانی می کند .
آیا سفیدی و درخشندگی دندان های مرواریدی شما با لکه های سفید و خاکستری پوشانده شده است ؟
خودتان می توانید به عنوان راهکار درمانی از خوردن برخی از غذاها ی رنگ دار که باعث ایجاد لکه های رنگی بر روی دندان شود خود داری کنید . در این جا برخی از رازهایی که به داشتن دندان های مرواریدی کمک می کند بیان می کنیم .
خودتان دندان هایتان را سفید کنید

شما ممکن است خودتان قادر باشید تا از لکه های روی دندان و تیرگی و کدر شدن دندان ها رهایی یابید. انواع خمیر دندان ها می تواند کمک بسزایی در روشن تر شدن رنگ دندان ها کمک کند .
حتی برخی از داروهای قدیمی می توانند کمک بسزایی در کاهش تیرگی دندان ها داشته باشد . این روزها محصولات مختلف سفید کننده در قفسه دارو خانه ها موجود است .
خمیر دندان
ها حاوی مواد شیمیایی هستند که به برداشتن لکه ها از سطح دندان کمک می کند . اگر لکه عمیقی وجود دارد شما می توانید به یک دندان پزشک مراجعه کنید .

بسته های سفید کننده دندان
بسته های خانگی سفید کننده دندان ها که حاوی دهان شوی است می تواند لکه های سطحی را برطرف کند و رنگ دندان ها را به صورت طبیعی تغییر دهد. اگر فردی دندان های قهوه ای و کدری دارد این بسته های خانگی سفید کننده می تواند در کاهش لکه ها ی قهوه ای که بر سطح دندان وجود دارد تاثیر بگذارد .

نوار دندان
نوار های دندان که دندان ها را سفید می کنند باعث می شوند از شر تیرگی دندان ها راحت شوید . این نوارها بسیار نازک هستند و با لایه ای از ژل پوشیده شده است . نحوه استفاده از این نوارها به این صورت است که شما می توانید به مدت یک هفته یا بیشتر به مدت چند دقیقه این نوارهای حاوی ژل را بر روی دندانتان بمالید . این نوارها اثر خود را در طی چند روز ظاهر می شود . استفاده از این نوارها بسیار آسان است وهر فرد قادر است براحتی از این نوارها استفاده کند .

5- خمیر دندان های سفید کننده
چگونه می توانید لکه های دندان خود را از بین ببرید ؟
اثر خمیر دندان ها برای حذف لکه ها بسیار بیشتر از ژل ها و نوار ها است .

درمان ها ی خانگی برای سفید کردن دندان ها
بعضی از افراد بر طبق عادت های گذشته رفتار می کنند و ترجیح می دهند از جوش شیرین برای دندان های خود استفاده کنند .
همچنین، برخی از مواد غذایی مانند کرفس، سیب، گلابی و هویج دراز بین بردن مواد غذایی کمک می کند تا بقایای مواد غذایی لابه لای دندان ها باقی نماند .
جویدن آدامس بدون قند می تواند کاری همانند بزاق انجام دهد و به پاک سازی دندان ها کمک کند .

جلو گیری از دندان های بدون لکه
با افزایش سن لای خارجی مینای دندان تحلیل می رود . اگر شما هنگام خوردن انواع غذا ها و نوشیدنی ها مراقبت کنید اثر سفید شدن دندان ها را تا یک سال متوجه می شوید .

برای داشتن دندانهای سفید نباید سیگار بکشید
سیگار کشیدن نه تنها برای سلامتی مضر است بلکه از بدترین عواملی است که باعث تغییر رنگ دندان ها می شود . دخانیات باعث ایجاد لکه های قهوه ای بر روی دندان ها که نفوذ آن ها در شیار ها و مینای دندان میشود . لکه های توتون و تنباکو به سختی از سطح دندان ها خارج می شود .

غذاهایی که باعث تغییر رنگ دندان ها می شود
برخی از مواد غذایی می تواند باعث تغییر رنگ دندان ها شود ، چای ، آب میوه ، قهوه و بسیاری از میوه ها از قبیل تمشک ، شاتوت که نگ زیادی دارند می تواند باعث تغییر رنگ دندان ها شود .توصیه می شود بلافاصله بعد از خوردت چنین میوه هایی دندان ها رابشویند .

اثر برخی داروها
در کودکان مصرف طولانی مدت آنتی بیوتیک می تواند باعث تغییر رنگ دندان ها شود . اگر نیاز به مصرف طولانی مدت آنتی بیوتیک دارید می توانید در رابطه با مصرف آن با یک دندانپزشک مشورت کنید .
استفاده روزانه نخ دندان فراموش نشود
دندان پزشکان توصیه می کنند افراد روزانه حداقل دوبار باید مسواک بزنند و یک بار از نخ دندان استفاده کنند . مخصوصا بعد از خوردن شیر و غذا .

منبع : سلامت نیوز


[ چهارشنبه 92/4/12 ] [ 10:51 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]
[ چهارشنبه 92/4/12 ] [ 10:50 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

داستان زندگی حضرت ادریس

داستان زندگی حضرت ادریس


پیامبرى ادریس (ع)
حضرت ادریس(ع)پس از آدم و شیث(علیه السلام)به مقام پیامبری برگزیده شد.او همواره مردم را به پرستش خدای یگانه و دوری ازگناه دعوت می کرد و پیروانش را به ظهور پیامبران بعدی، بویژه خاتم الانبیاء محمد مصطفی(ص)، بشارت می داد.
در نام این پیامبراختلاف است. گروهی نامش را اخنوع و لقبش راادریس دانسته اند. دسته ای وی را «اوزریس» خوانده، ادریس رامعرف این نام شمرده اند. جمعی معتقدند نامش در تورات «اخنوع»یا «خنوع» است و «هرمس الهرامسه» و «مثلث النعمه » و «المثلث» لقب داده اند; زیرا ملک و حکیم و نبی بوده است.
علامه طباطبایی(ره)در این باره می فرماید: نام ایشان به زبان یونانی طرمیس بود که در زبان عربی اخنوع گفته می شود. اما بعضی دیگر می گویند: در زبان یونانی به ایشان ارمیس می گویند که درزبان عربی هرمس گفته می شود و خداوند عزوجل هم در کتاب قرآن ایشان را ادریس نامید.»
حضرت ادریس (ع) از جمله پیامبرانى است که در قرآن، از آنان یاد شده است خداى سبحان فرمود:
<وَإِسْمعِیلَ وَإِدْرِیسَ وَذَاالْکِفْلِ کُلٌّ مِنَ الصّابِرِینَ»؛ (1) <وَاذکُرْ فِى الکِتابِ إِدْرِیسَ إِنَّهُ کانَ صِدِّیقاً نَبِیّاً * وَرَفَعْناهُ مَکاناً عَلِیّاً»(2)

قرآن، وى را به صفاتى، چون صبر و راستگویى و برخوردار از مقام برجسته، توصیف فرموده است. خلاصه نظر دانشمندان در باره وى این است که او نخستین پیامبرى بود که جبرئیل(ع) براى ارشاد و هدایت نسل (قابیل) بر او وحى نازل کرد تا از طغیان و سرکشى و کفر خویش دست برداشته و به پیشگاه خداوند توبه نمایند، و طبق دستوراتِ آیین او زندگى کنند.
قرآن، در باره زندگى و دستوراتِ دین و آیین ادریس (ع) مشروحاً سخن نگفته است، چنان‏که سند تاریخى و پا برجایى هم از زندگى او در دست نیست. معتبرترین کتابى که درباره او سخن گفته تاریخ الحکماء (3) است که ما به بیان برخى مطالب پراکنده‏اى که در آن وجود دارد، مى‏پردازیم، البته نه به عنوان این‏که این مطالب حقایقى بى‏چون و چراست، بلکه از باب آگاهى.
خصوصیات ادریس

حضرت ادریس(ع)به کثرت درس و تعلیم و نشر احکام و سنن الهی مشهود بود و بدین سبب وی را «ادریس » نامیدند.او نخستین کسی بود که به نوشتن پرداخت و در علم ستاره شناسی وحکمت نظر کرد. خداوند وی را از اسرار و چگونگی ترکیب فلک ونقطه اجتماع ستارگان آگاه ساخت و شمار سالها و دانش ریاضی وهیئت به او آموخت.

وقتی ادریس به پیامبری مبعوث شد، مردم به هفتاد و دو زبان سخن می گفتند و خدای متعال همه آن لغات را به وی تعلیم داد. او همچنین نخستین کسی بود که حرفه و هنر دوزندگی داشت و لباس می دوخت. قبل از وی مردم پوست برتن می کردند. ادریس خیاط بود و در مسجد سهله بدین کار اشتغال داشت.
آن پیامبر بزرگوار نخستین فرستاده خداوند بود که با اسلحه به جنگ دشمنان (فرزندان قابیل)رفت. یکی از فرزندان قابیل را به اسارت در آورد.
فرزندان ادریس

ادریس پیامبر فرزندان متعددی داشته که فقط نام «متوشلخ» و «ناخورا» و «حرقاسیل» در کتابها ذکر شده است.
زبان ادریس

ابن عباس می گوید: پنج تن از پیامبران به زبان سریانی(یونانی)سخن می گفتند:
1- آدم(ع)
2- شیث(ع)
3- ادریس(ع)
4- نوح(ع)
5- ابراهیم(ع)
ادریس چندمین پیامبر است؟

مشهور این است که حضرت ادریس(ع)سومین پیامبر است و پس از آدم و شیث(ع)بدین مقام برگزیده شد. گروهی وی را دومین پیامبر می دانند و دسته ای نیز نوح راپیامبر دوم شمرده اند و ادریس را یکی از انبیاء بنی اسرائیل می دانند. ابن کثیر در پاسخ این گروه می گوید: این سخن گمانی بیش نیست.
گروهی نیز ادریس را یکی از علمای بنی اسرائیل دانسته اند. این سخن به وسیله بعضی از مفسیران رد شده است.
آیا الیاس همان ادریس است؟

ابن مسعود و ابن عباس چنان نقل کرده اند که الیاس همان ادریس است. البته این سخن صحیح نیست; زیرا طبق کتب تاریخی الیاس ازفرزندان نوح(ع)و ادریس جد پدر نوح است و این دو قابل جمع نمی نماید.
ولادت و دوران کودکی آن حضرت

اندیشمندان در مورد زادگاه و محل نشو و نماى آن حضرت اختلاف دارند، عده‏ اى گفته ‏اند: وى در مصر متولد شده و او را هرمس الهرامسه(4) نامیده‏اند و زادگاهش در <منف» (نام شهرى در مصر) است. و نیز گفته ‏اند نام وى به زبان یونانى ارمیس بوده که معناى عربى آن هرمس و به زبان عبرى خنوخ و در عربى اخنوخ تلقى شده است و خداى – عزوجل – او را در قرآن که به زبان عربى آشکار نازل شده ادریس… خوانده است.

هرمس (ادریس) از مصر بیرون رفت و در زمین گردش کرد و سپس به آن سرزمین بازگشت، [سرانجام‏] خداوند او را در هشتادو دو سالگى به نزد خود بالا برد (از دنیا رفت)(5).
دسته ‏اى دیگر معتقدند که، ادریس(ع) در بابِل متولد و در همان‏جا بزرگ شد. وى در اوایل عمر خویش از علوم شیث بن آدم که جدّ اعلاى او بود بهره مى‏جست… و آن‏گاه که به حد کمال رسید، خداوند بدو نبوت و پیامبرى عنایت فرمود.
آن حضرت، مردمِ فاسد را از مخالفتِ با آیین حضرت آدم و شیث(ع) نهى مى‏کرد و [در این راستا] عده‏اى اندک از او اطاعت کرده و بیشتر آنان با وى به مخالفت برخاستند،از این رو او و پیروانش از آن سامان بیرون رفته تا به مصر رسیدند.
ادریس(ع) و همراهانش در مصر اقامت گزیدند و مردم را به امر به معروف و نهى از منکر و اطاعت از خداى – عزّوجلّ – دعوت کرد، چنان‏که گفته شده: وى مردم را به آیین الهى و یگانگى خدا و پرستش آفریدگار و رهایى مردم از عذاب آخرت به وسیله کردار شایسته در دنیا دعوت نمود و آنها را بر بى‏رغبتى به دنیا و رفتار عادلانه تشویق کرد و دستور داد تا آن‏گونه که وى مى‏گوید نماز به جاى آورند و دستور داد ایام مشخصى در هر ماه روزه بگیرند و آنها را به جهاد براى مبارزه با دشمنانِ دین و آیین خود تشویق و براى دستگیرى از مستمندان به آنان دستور پرداخت زکات را صادر فرمود.
جمله <الایمان بالله یورث الظفر؛ ایمان به خدا پیروزى را در پى دارد» برنگین انگشترى وى منقوش بود و بر کمربندى که هنگام نماز میت مى‏پوشید، این جمله نوشته شده بود: <السعید من نظر لنفسه و شفاعته عند ربه اعماله الصالحه؛ سعادتمند کسى است که در کارهاى خویش بیندیشد و کارهاى شایسته وى شفیع او نزد پروردگارش خواهد بود.»
داستانی عبرت انگیز

آورده اند: قوم حضرت ادریس(ع) بر او خیلی جفا کرد، تا اینکه خدا خطاب به ادریس فرمود اینان قدر پیامبر وحجت من را نمی دانند لذا تصمیم گرفته ام ، تورا از ایشان بگیرم و اینگونه غیبت چهل ساله ادریس آغاز گشته و قوم او دچار عذاب الهی گشتند.
چنان گرسنگی آنان را فرا گرفت که سنگ بر شکمشان می بستند ، پس از چهل سال فقهایی در میان ایشان ظاهر شدند (خوب دقت فرمایید نقش ولایت فقیه در عصر غیبت همین است) و خطاب به مردم گفتند:
ادریس از میان ما رفت ولی خدای ادریس که هست، مگر ادریس از ما چه می خواست ؟ فقط یک جمله  ”در محضر خدا معصیت نکنید”.
مردم پذیرفتند و از همان لحظه توبه نموده و گناهان خود را تر ک کردند به محض این تصمیم ، خداوند به ادریس فرمود:
برخیز که بندگانم لایق گشته اند و زمان ظهور  تو فرا رسیده است ادریس خطاب به خداوند متعال عرضه داشت :خدایا اینان قوم فاسقی هستند و ممکن است توبه شان حقیقی نباشد.

به خاطر این ترک اولی و تعلل از سوی ادریس ، خدا 3 روز گرسنگی  به او چشاند همانگونه که قومش این رنج را تحمل کرده بودند و پس از آن ادریس دو باره در میان قوم خود ظاهر گشت و به ادامه ماموریت الهی خود پرداخت.

آری ادریس پس از چهل سال دوباره ظهور کرد چون قومش لایق حضور حجت خدا شدند و شرط اصلی این ظهور اصلاح افراد آن جامعه بود.
ای کاش می دانستیم چون گنه کاریم و چون  11 حجت خدا را کشتیم خداوند آخرین گنجینه خود را از ما گرفت و تا روزی که همچون قوم ادریس پیامبر به این نتیجه نرسیم که دلیل غیبت چیزی جز گناه کاری ما نبوده خدا حجت خود را نخواهد فرستاد.
از جمله گفتار آن حضرت این است که فرمود:

- هرگز کسى نمى‏تواند خدا را بر نعمت‏هایش سپاس گوید، آن گونه که او نسبت به بندگانش عطا و بخشش فرموده است.
- خدا را با نیّت خالص بخوانید و روزه و نمازهاى خویش را نیز خالصانه به جا آورید.
- نسبت به دنیا دارىِ مردم حسد نورزید، زیرا بهره ‏ورى آنان اندک است.
- کسى که از حد کفایتِ زندگى، قانع نباشد، هیچ چیز او را بى‏ نیاز نمى‏ کند.
- حیات و زندگىِ روح، در حکمت نهفته است.


[ سه شنبه 92/4/11 ] [ 7:54 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

شوخی جالب دیوید بکهام با همسرش

شوخی جالب دیوید بکهام با همسرش


دیوید بکهام با انتشار یک تصویر از خنده همسرش ، ثابت کرد که همسرش اخمو نیست. ویکتوریا بکهام به عبوس و اخمو بودن در عکسها شهرت دارد ، به همین دلیل دیوید بکهام یک عکس از نمای نزدیک از صورت همسرش در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد، عکسی که در آن ویکتوریا دراز کشیده و در حال خندیدن است.»

دیوید بکهام که از همسرش 3 فرزند پسر با نامهای بروکلین 14 ساله ،رومئو 10 ساله ، کروز 8 ساله و یک دختر 23 ماهه با نام هارپر دارد ، زیر این عکس نوشت :« می بینید به شما گفته بودم که او اخمو نیست و لبخند می زند.» از زمانیکه این تصویر جالب در فیس بوک این ستاره فوتبال 38 ساله منتشر شد تا 12 ساعت بعد ، 342 هزار نفر آن را لایک کردند . ویکتوریا قبلا” خودش اعتراف کرده بود که در همیشه در عکسهایش اخمو به نظر می رسد و به شوخی گفته بود که صنعت مد مقصر این اخم های اوست . او در این باره گفت: « در واقع قبلا” من عادت داشتم که همیشه در عکسهایم بخندم و فکر می کنم از زمانیکه وارد دنیای مد شدم خندیدن را کنار گذاشتم. دنیای مد لبخند مرا دزدید.» مترجم: فرشته مشاور

منبع : آفتاب


[ سه شنبه 92/4/11 ] [ 7:54 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

تیپ و کارهای جالب اکبر عبدی در کنسرت گروه رستاک + عکس


اکبر عبدی این روزها با کارها و تیپ‌های جالب خود خبرساز می‌شود. چند روز پیش بود که این بازیگر سرشناس ایرانی هماره با دیگر پیشکسوت سینمای ایران، داریوش ارجمند، مورد تقدیر قرار گرفته و نشان درجه یک هنری دریافت کردند. اکبر عبدی در آن مراسم به شوخی با احمدی‌نژاد پرداخت و کارهای خاص خودش را انجام داد و در تازه‌ترین خبر تیپ و کارهای او را در کنسرت گروه رستاک ببینید:

تیپ و کارهای جالب اکبر عبدی در کنسرت گروه رستاک + عکس

تیپ و کارهای جالب اکبر عبدی در کنسرت گروه رستاک + عکس

تیپ و کارهای جالب اکبر عبدی در کنسرت گروه رستاک + عکس

منبع : باشگاه خبرنگاران


[ دوشنبه 92/4/10 ] [ 12:26 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

این مطلب را حتما بخوانید : آزمون مسایل جنسی

این مطلب را حتما بخوانید : آزمون مسایل جنسی


این آزمون جهت افزایش سطح آگاهی شما می باشد. همچنین از این طریق می توانید دانش خود را محک بزنید.

1- کدامیک از موارد زیر در سردی و بی میلی جنسی تاثیر بیشتری دارد؟

الف) غذاهای سرخ شده

ب) الکل

ج) سُس های خامه ای

د) چربی اشباع شده

2- اختلال عملکرد جنسی تا حد زیادی به کدامیک از موارد زیر بستگی دارد؟

الف) مشکلات فیزیکی

ب) عاطفی

ج) روانشناسی

3- بهترین روش درمان اختلال نعوظ کدامیک از موارد زیر است؟

الف) ترک سیگار

ب) فعالیت های بدنی

ج) مصرف ویاگرا

د) تمام موارد

4- بهترین راه برای زنده نگه داشتن روابط زناشوئی چیست؟

الف) خرید یک هدیه کوچک به طور منظم

ب) پیشنهاد به همسر برای کمک کارهای خانگی و ..

ج) خوردن وعده های غذایی آرام به تنهایی با همسر خود حداقل دو بار در هفته

د) صبحت با او در مورد پیرامون مسائل، مشکلات و ..

5- مطمئن ترین راه برای افزایش فعالیت جنسی چیست؟

الف) هشت ساعت خواب در شب

ب) ورزش بطور منظم

ج) حفظ کلسترول سالم و فشار خون

6- اگر میل جنسی شما بطور منظم از همسرتان بیشتر است، شما باید …

الف) این واقعیت را قبول کنید که شریکتان نیاز به تحریک بیشتری دارد

ب) خودداری از به عمد تشدیدِ سطحِ میل خود

ج) احترام پیش شرط جنسی شریک زندگی خود در مورد عشق ورزی

د) تمامی موارد بالا

7- در ناحیه کلیتوریس چند عصب وجود دارد؟

الف) 20

ب) 400

ج) 1000

د) 8000

8- شایع ترین بیماری مقاربتی کدام مورد زیر است؟

الف) سفلیس

ب) کلامیدیا

ج ) سوزاک

9- کشش مهبل در طی رابطه جنسی چه اندازه می باشد؟

الف) 4 – 8 اینچ

ب) 2 – 4 اینچ

ج) 2 – 8 اینج

10- هنگامی که یک زن تحریک جنسی می شود، کدام یک از موارد زیر مسئول انتشار رطوبت می باشد؟

الف) غدد بارتولن [Bartholin’s gland]

ب) غده واژن [Vaginal gland]

ج) غده اسکن [Skene’s gland]

11- بیماری منتقل? جنسی از کدام روش می‌تواند سرایت کند؟

الف) رابطه از طریق مهبل

ب) رابطه از طریق مقعد

ج) موارد الف و ب

د) هیچکدام

12- اکثر زنان بدون تحریک ناحی? کلیتوریس می‌توانند به اوج لذت جنسی برسند.

الف) صحیح

ب) غلط

13- فعالیت جنسی می‌تواند خطر ابتلا به سکته مغزی و حمل? قلبی را در افراد مسن افزایش دهد.

الف) صحیح

ب) غلط

14- کدام جنسیت از طریق رابطه جنسی دهانی (Oral sex) زودتر به ارگاسم می‌رسد؟

الف) مرد

ب) زن

15- تحریک پذیری افراد مسن دیرتر صورت پذیر است.

الف) صحیح

ب) غلط

16- کدام داروها می‌تواند باعث اختلال در نعوظ گردد؟

الف) داروهای ضد افسردگی

ب) آنتی هیستامین ها

ج) داروهای ضد فشارخون

د) تمام موارد

17- شکایت جنسی در بین زنان پس از یائسگی کدام مورد زیر است؟

الف) درد

ب) میل جنسی کم

ج) خشکی واژن

د) اختلال در ارگاسم

18- مزیت رابط? جنسی [متعادل] کدام مورد زیر است؟

الف) کاهش استرس

ب) کاهش فشارخون

ج) تقویت سیستم ایمنی بدن

د) تمام موارد

پاسخ سوالات

پاسخ سوال اول : مصرف بیش از حد چربیهای اشباع شده نه تنها باعث افزایش کلسترول و رسوب آن در دیواره عروق قلب می شود، بلکه باعث رسوب کلسترول در مویرگ های متعدد پنیس (آلت مردانه) می شود و جریان خون در آلت را با مشکل روبرو می کند و در نتیجه فرد نمی تواند به محرکهای جنسی صادره از مغز به درستی پاسخ دهد. [از: پارسی طب]

پاسخ سوال دوم: پژوهش در سه تا پنج سال گذشته نشان داده که ناتوانی جنسی یا اختلال عملکرد جنسی تا حد زیادی یک مشکل جسمی است. اختلال عملکرد جنسی می تواند نشانه ای از شرایط نامطلوبی مثل، مشکلات قلبی و عروقی، اضطراب و یا مشکلات پروستات باشد.

پاسخ سوال سوم : ترک سیگار، فعالیت های بدنی و مصرف ویاگرا هم? اینها می توانند در درمان اختلال نعوظ شریک باشند.

پاسخ سوال چهارم : برنامه ریزی منظم روزانه با همسر خود یک راه بسیار خوبی برای زنده نگه داشتن روابط میان یکدیگر است. استراتژی دیگر برای زنده نگه داشتن این جرقه، شامل صحبت کردن با همسر خود و حل و فصل هر گونه درگیری اساسی می‌باشد.

پاسخ سوال پنجم : ورزش کردن بطور منظم، کلید و مطمئن ترین راه برای افزایش فعالیت جنسی می باشد. زیرا باعث می شود خون ِ اندام تناسلی افزایش یابد.

پاسخ سوال ششم : شما باید تمام موارد ذکر شده را رعایت کنید.

پاسخ سوال هفتم : شگفت آور است بدانید حدود 8000 عصب در ناحیه کلیتوریس موجود است. [به همین دلیل است اکثر زنان تحریک این نقطه را بسیار لذت بخش و دلنشین گزارش کرده اند.]

پاسخ سوال هشتم : یکی از شایع ترین بیماری های مقاربتی کلامیدیا است. چنانچه این بیماری درمان نشود، عفونت کلامیدیایی میتواند گسترش بیابد و تبدیل به اختلالاتی در باروری و سلامتی شود که عواقب کوتاه مدت و طولانی مدتی خواهد داشت. [از: تنظیم خانواده ]

پاسخ سوال نهم : این کشش طی مقاربت جنسی و یا موقعی که زن تحریک می شود، [مهبل متورم] حدود 4 تا 8 اینچ در طول و 2?5 اینچ در عرض است.

پاسخ سوال دهم : غدد بارتولن می باشد. این غده وظیف? روغن کاری طبیعی را بر عهده دارد.

پاسخ سوال یازدهم : هرگونه فعالیت جنسی [منظور نزدیکی‌ است] شما را در معرض خطر قرار می‌دهد. گزینه ج صحیح صحیح می‌باشد.

پاسخ سوال دوازدهم : اکثر زنان برای ارگاسمِ بهتر نیاز به تحریک ناحی? کلیتوریس دارند. در زنانی که مشکل رسیدن به اوج لذت جنسی دارند، ترکیبی از تحریک کلیتوریس و فعالیت های جنسی دیگر؛ ممکن است نیاز باشد.

پاسخ سوال سیزدهم : افرادی با سابق? سکته مغزی یا بیماری های قلبی در مورد فعالیت های جنسی باید از پزشک خود مشورت بخواهند. رابط? جنسی شکل سالمِ ورزش برای افراد مسن است [می‌توان گفت فعالیت جنسی، یک فعالیت بدنی و روانیست]. محققان در مدت 20 سال بر روی 914 مرد تحقیق کرده‌، و تحقیقات نشان می‌دهند داشتن روابط جنسی سالم دوبار [یا بیشتر] در هفته خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می‌دهد. همچنین فراوانی نزدیکی با سکت? مغزی همراه است. [افراط در نزدیکی همچنین باعث ضعف کلیه، مثانه، قلب، کمر درد، مشکلات بینایی، معده و.. می‌شود]

پاسخ سوال چهاردم : پاسخ پُر واضح است، زنان از Oral sex بیشتر لذت می‌برند. گزارش شده است تنها 10 درصد مردان از این طریق به اوج لذت می‌رسند برای مردان به احتمال فراوان مقاربت واژنی لذتبخش تر می‌باشد.

پاسخ سوال پانزدهم : همانگونه که فرد پیرتر می‌شود، زمان پاسخ دهی جنسی آن کندتر می‌گردد. روان‌کننده‌ها و کرم‌های هورمون ممکن است به زنان مسن‌تر کمک کند. اگر اختلال نعوظ یک مشکل برای مردان کهنسال است، درمان آن تغییر رفتارهای جنسی و تمرکز بیشتر بروی معاشقه طولانی، می‌تواند باشد.

پاسخ سوال شانزدهم : علاوه بر موارد ذکر شده، مُسکن‌ها، داروهای ضد روان پریشی، داروهای شیمی درمانی، الکل، ماری جوانا، حتی برخی از داروهای ضد سوزش سردل می‌تواند باعث مشکلات نعوظ گردد.

پاسخ سوال هفدهم : مطالعات نشان داده است، پس از یائسگی زنان میل جنسی کمتری دارند.

پاسخ سوال هجدهم : رابط? جنسی همانگونه که اعلام شد یک فرم بسیار سالم ورزش برای بسیاری از افراد است. رابطه‌ی جنسی [متعادل] سوزندان چربی، تنظیم سوخت و ساز بدن، کاهش استرس، بهبود سلامت قلب، تقویت استخوان، عضلات و سیستم ایمنی بدن و .. را در بر می‌گیرد و همچنین می‌تواند کمک کند زندگی سالم و طولانی داشته باشید.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده


[ دوشنبه 92/4/10 ] [ 12:25 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

ازدواج زن زیبای 188 سانتی متری با مرد 80 سانتی!! + عکس

ازدواج زن زیبای 188 سانتی متری با مرد 80 سانتی!! + عکس


این مرد کوچک به نام Vern Troyer که بازیگر چند فیلم از جمله هری پاتر و چند فیلم دیگر هالیوود هست با دوست خود به نام Geneviève Gallen که معلم یوگا هست ازدواج کرد.
این زن حتی در حالت نشسته از شوهر خودش بلند تر هست.

ازدواج زن زیبای 188 سانتی متری با مرد 80 سانتی!! + عکس

ازدواج زن زیبای 188 سانتی متری با مرد 80 سانتی!! + عکس

قد او تقریبا نزدیک به 188 سانتیمتر می باشد اما با این حال این باعث نشده که با شوهر 80 سانتی خودش احساس خوشبختی نکند.

منبع: ارسالی کاربران / پرستو


[ دوشنبه 92/4/10 ] [ 12:20 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

مدل کفش مجلسی 92


مدل کفش مجلسی 92

مدل کفش مجلسی 92

مدل کفش مجلسی 92

مدل کفش مجلسی 92

مدل کفش مجلسی 92

مدل کفش مجلسی 92

مدل کفش مجلسی 92

مدل کفش مجلسی 92

مدل کفش مجلسی 92

مدل کفش مجلسی 92


[ دوشنبه 92/4/10 ] [ 12:20 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

دستان این پسر بوسیدنیست + عکس


آفرین بر این مرد که یادش نرفته است روزی هم مادرش او را اینطوری بغل میکرده و به او غذا میداده. دستان این پسر بوسیدنیست. امیدواریم همه ما قدردان زحمات پدر و مادرمان باشیم.

دستان این پسر بوسیدنیست + عکس


[ دوشنبه 92/4/10 ] [ 12:19 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

اس ام اس جدید نا امیدی و افسردگی 92

اس ام اس جدید نا امیدی و افسردگی 92


چیـزی نمیـخـوآهَم جـز . . .
یـکــ اتــآقِ تـآریک
یـکـ مـوسیقـے بے کَلآم
یـکـ فنجـآن قهـوه بـهـ تَلخـی ِ زهـر !
وَ خـوآبـے بـه آرآمـے یـکــ مـَرگ هَمیشـگـے

  ο.ο.ο.ο.ο.ο.οاس ام اس افسردگیο.ο.ο.ο.ο.ο.ο

چقدر این سربالایی ها ادامـــــــه دارند ؟
من از زندگی که هیچ . . پاهایم از من شکایت دارند

  ο.ο.ο.ο.ο.ο.οاس ام اس افسردگیο.ο.ο.ο.ο.ο.ο

خدا میشود بلیطم را پس بگیری . . . ؟
مقصد را اشتباه آمدم . . اینجا را نمی خواهم

  ο.ο.ο.ο.ο.ο.οاس ام اس افسردگیο.ο.ο.ο.ο.ο.ο

از این دنیا شرمنده ام که واردش شدم
ای کاش درب خروجی هم داشتی . . . خسته ام

  ο.ο.ο.ο.ο.ο.οاس ام اس افسردگیο.ο.ο.ο.ο.ο.ο

ماهی در برکه و برکه تهی از آب
دانه در کویر و کویر تشنه
پرنده در قفس و آسمان در انتظار او
شب در کمین روز خفته
چشمها بسته
همه خسته ، همه بی کس
شهر پر از زندان در بسته
امید ناامیدان روزنی است از نور
غافل از آنکه روزن را نیست طاقت آن نور

   ο.ο.ο.ο.ο.ο.οاس ام اس افسردگیο.ο.ο.ο.ο.ο.ο

رسیده ام به حس برگی که میداند بادازهرطرف که بیاید
سرانجامش افتادن است

  ο.ο.ο.ο.ο.ο.οاس ام اس افسردگیο.ο.ο.ο.ο.ο.ο

زمان گذشت بدون توجه به چیزهای کوچکی که کم هم نبودند
چیزهای کوچکی که حداقل می توانستند تحمل کردن زندگی را آسان تر کنند
گاهی فرصت نبود
گاهی حوصله
و من خیلی دیر این را فهمیدم
خیلی دیر
هر چند که شاید هنوز هم پشت این همه سیاهی
کسی ، چیزی پیدا شود که نام من را از یاد نبرده باشد

 دیگر سوسوی هیچ چراغی امیدوارم نمی کند
دیگر گرمای دستی دلم را به تپیدن وا نمی دارد
میروم تا در تاریکی راه خود را پیدا کنم
که به چراغهای نورانی و دستهای گرم دیگر اعتمادی نیست

  ο.ο.ο.ο.ο.ο.οاس ام اس افسردگیο.ο.ο.ο.ο.ο.ο

خالی تر از سکوتم …
انبـوهــی از ترانـه
بــا یـاد صبـح روشـن اما …
امیـد باطل
شب دائـمی ست انـگار …

   ο.ο.ο.ο.ο.ο.οاس ام اس افسردگیο.ο.ο.ο.ο.ο.ο

دیگر بهار هم سرحالم نمیکند
چیزی شبیه معجزه زلالم نمیکند
آه ای خدا مرا به کبوتر شدن چکار
وقتی که سنگ هم رحم به بالم نمیکند

   ο.ο.ο.ο.ο.ο.οاس ام اس افسردگیο.ο.ο.ο.ο.ο.ο

دلم به کما رفته
برای مردنش دست به دعا شوید

  ο.ο.ο.ο.ο.ο.οاس ام اس افسردگیο.ο.ο.ο.ο.ο.ο

پیراهنم را اتو می زنم
کفش ها را دستمال می کشم
زندگی اما
مرتب نمی شود…

   ο.ο.ο.ο.ο.ο.οاس ام اس افسردگیο.ο.ο.ο.ο.ο.ο

صــداے تپـش هـاے قلبمــ رو میشنوم
ولـے
هیچـ علاقه اے به زندگـے کرد?? توشـ نیستـــ

  ο.ο.ο.ο.ο.ο.οاس ام اس افسردگیο.ο.ο.ο.ο.ο.ο

همـچـون ساعـت شنی شــده ام
کــه نـفــس هـای آخـرش را مـیـزنـد
و الـتـمـاس مـیـکــنــد
یـکـی پـیـدا شـود و بـرش گــردانـد
مــن هــم …
نه …! !
لـطــفـا بـرم نـگــردانـیـد ! ! !
بــگـذاریــد تــمام شــوم …

   ο.ο.ο.ο.ο.ο.οاس ام اس افسردگیο.ο.ο.ο.ο.ο.ο

صبحی کـــه بجـــای عـــشق با سیـــگار شروع بـــشه . . .
یــــک شــــــروع دوبـــاره نیــــست
امـــــتداد پایان اســــت
بــــــرای کــــسی که دیــگر امــــیدی بـــه ادامه نـــدارد !!

  ο.ο.ο.ο.ο.ο.οاس ام اس افسردگیο.ο.ο.ο.ο.ο.ο

گاهـــی احساس می?نَمــ روی دَستـــــ خـدا مــانده اَمــ
خَســتہ اَش ?َردمـــــ خــودَش هَــم نــمــیــدانـــــــد با مَن چــہ ?ــنَــد؟

  ο.ο.ο.ο.ο.ο.οاس ام اس افسردگیο.ο.ο.ο.ο.ο.ο

شانس یکبار در خونه آدم رو میزنه…
ولی بد شانسی دستش رو از رو زنگ ور نمیداره…
بدبختی هم که کلید داره هر وقت بخواد رسما میاد تو !


[ دوشنبه 92/4/10 ] [ 12:18 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آخرین مطالب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 71
بازدید دیروز: 99
کل بازدیدها: 2177661