سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

پاتوق دختر و پسرای ایرونی
 

همسر زیبا و جذاب یک فوتبالیست مشهور + تصاویر

همسر زیبا و جذاب یک فوتبالیست مشهور + تصاویر

نکته جالب درباره همسر فیگو اینکه او چند سال پیش به عنوان جذاب ترین همسر فوتبالیست ها برگزیده شد.

لوییس فیگو بازیکن پیشین رئال مادرید و بارسلونا را حتما به یاد دارید.بازیکن با اخلاقی که با وجود شهرت فراوان اما در دوران اوج خود کمتر دچار حاشیه شد و هیچ گاه به همسر و خانواده خود خیانت نکرد.

همسر زیبا و جذاب یک فوتبالیست مشهور + تصاویر

به گزارش تماشاگر محصول ازدواج موفق فیگو با همسرش هلن اکنون سه دختر به نام های استلا،دانیلا و مارتیناست.

درباره این زوج موفق حرفهای زیادی مطرح شده از جمله اینکه فیگو علاقه خاصی به همسر و سه دخترش دارد و همین مهم هم باعث شده تا خانواده آنان از گزند حوادث مختلفی که اغلب شامل حال افراد مطرح می شود در امان باشد.

همسر زیبا و جذاب یک فوتبالیست مشهور + تصاویر

نکته جالب درباره همسر سوئدی لوییس فیگو اینکه او چند سال پیش به عنوان جذاب ترین همسر فوتبالیست ها برگزیده شد.

هلن هر هفته بدون استثنا به کلیسا می رود و برای خانواده و پدر و مادرش دعا می کند. او می گوید با این کار آرامش می گیرم و برای زندگی انگیزه بالایی پیدا می کنم.

منبع : تماشاگر


[ شنبه 92/4/15 ] [ 10:9 صبح ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

عکس جالب از مردی که 40 سال یکجور لباس پوشید

 

دال ایربی معلم 63 ساله امریکایی که 40 سال یک مدل به مدرسه رفته و همسرش از وی عکسهای یادگاری گرفته است.

عکس جالب از مردی که 40 سال یکجور لباس پوشید


[ شنبه 92/4/15 ] [ 10:8 صبح ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

نظر شما در مورد این عکس عجیب چیست؟

به نظر شما حقه این سربازان آمریکایی چیست؟

نظر شما در مورد این عکس عجیب چیست؟

نظر شما در مورد این عکس عجیب چیست؟

نظر شما در مورد این عکس عجیب چیست؟


[ شنبه 92/4/15 ] [ 10:7 صبح ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

عکس های خودرو مزدا 3 مدل 2014


 به تازگی جزئیات کامل و تصاویر جدیدی از مزدا 3 مدل 2014 به بیرون درز پیدا کرده است  که در نگاه اول دارای یک نگاه جدید درطراحی و پلت فرم جدید منزدا 3 است.

عکس های خودرو مزدا 3 مدل 2014

نخستین تغییر در این جایگزینی استفاده از موتور بزرگتر 2?5 لیتری اسکای اکتیو به جای موتور 1?5 لیتری است.

مدل‌هاچ بک جدید دارای یک فاصله طولانی تر در حدود 1?6 اینچ است که بدین ترتیب در جدود 2?5 اینچ به فضای داخلی اتاق افزوده شده است و با این حال به خودی خود در حدود دو اینچ کوتاه تر از نسل قبلی است.

عکس های خودرو مزدا 3 مدل 2014

در بخش گزینه‌های موتوری ، موتور پایه 1?5 لیتری اسکای اکتیو قدرت پیشرانه 100 اسب بخاری  را ارائه میدهد که البته نباید انتظار دیدن آنرا در آمریکای شمالی داشته باشیم و در ضمن دارای نسخه جدید موتور 2?0 لیتری اسکای ایکتیو با قدرت پیشرانه 155 اسب بخاری و 150 پوند بر فوت نیروی گشتاور است و برای کسانی که به دنبال سرعت بیشتر هستند دارای یک موتور 2?5 لیتری مزدا6 اسکای اکتیو هستند که بدین ترتیب دارای قدرت پیشرانه  184 اسب بخاری  و 185 پوند بر فوت نیروی گشتاور است موجود است و علاوه بر این یک گزینه دیزلی نیز در دسترس خواهد بود که هنوز مشخصات آن به صورت رسمی اعلام نشده است.

عکس های خودرو مزدا 3 مدل 2014

در ضمن توجه داشته باشید که مزدا 3 مدل 2014 با سیستم جدید  i-ELOOP عرضه خواهد شد که نام تجاری سیستم احیاء کننده ترمز برای به حداکثر سراندن سیستم مصرف سوخت اقتصادی است.

عکس های خودرو مزدا 3 مدل 2014

فضای بار نیز به 12?3 فوت مکعب افزایش یافته است و با خواباندن صندلی‌های عقب تاشو این فضا به 44 فوت افزایش می یابد.

 

منبع : خودرو سازی


[ شنبه 92/4/15 ] [ 10:7 صبح ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

رابطه محکم نماز شب و افزایش روزی

رابطه محکم نماز شب و افزایش روزی

انسان در این دنیا همواره با حوادث تلخ وشیرینی دست و پنجه نرم می کند که هریک به نوبه خود می تواند فراز و نشیب های فراوانی را در جاده ی زندگی پیش روی او قرار دهد.

در این میان آنچه نمی توان نادیده گرفت آن است که آدمی  با توجّه به ساختاری  که دارد در برخورد با این حوادث به تنهایی نمی تواند آرامش و ثبات  روحی  خود را حفظ نماید، و لذا ما می بینیم که بسیاری از انسان ها در پیچ و خم زندگی،  خود را آسیب پذیر نشان داده و پس از مدتی ضربه های بسیار سنگین و طاقت فرسایی را از نظر روانی متحمل می شوند،که این امر به قدری  واضح و روشن است که هر گاه به نوای دل آنها گوش جان فرا دهیم، خستگی روحی و فرسودگی باطنی را به خوبی در وجودشان احساس خواهیم کرد.

خالق بی همتا که بر اوضاع جهان هستی و موجودات آن تسلّط و اشراف کامل دارد از این موضوع با خبر بوده و به منظور حل مشکل، نسخه ای شفابخش را به او تجویز نموده، تا در سایه ی عمل به آن بتواند به طور معجزه آسا دردهای روحی و باطنی خود را درمان کند، و از این طریق یک زندگی شیرین و لذّت بخشی را در این دنیا تجربه نماید.

آن نسخه شفابخش که همچون آبی بر آتش، می تواند شعله های آتش درون را خاموش نماید، عمل بسیار ارزشمند تهجّد و شب زنده داری است.

یگانه معبود حقیقی عالم در کلام زیبا و نورانی خویش خطاب به رسول گرامی اسلام می فرماید: «وَ مِنَ اللَّیْلِ فَتَهَجَّدْ بِهِ نافِلَةً لَکَ عَسى‏ أَنْ یَبْعَثَکَ رَبُّکَ مَقاماً مَحْمُوداً»:1

و پاسى از شب را بیدار باش و تهجّد و عبادت کن، و این وظیفه‏اى افزون براى توست، باشد که پروردگارت تو را به مقامى محمود و پسندیده برانگیزد.

آنچه در توضیح سخن گهربار خالق متعال می توان گفت آن است که: اگر چه خطاب این آیه متوجّه ی پیامبر گرامی اسلام(صلی الله علیه وآله) است اما این امر بدین معنا نیست که نماز شب یک عمل اختصاصی برای شخص پیامبر عزیز اسلام است، به گونه ای که سایرین نسبت به این عمل نورانی دستور و سفارشی نداشته باشند، زیرا مطابق آیات دیگر قرآن کریم و نیز روایات معتبر، شب زنده داری و خواندن نماز شب یکی از صفات نیکو و مثبت م?منین حقیقی به حساب آمده است، که این خود بیانگر ترغیب و تشویق عمومی است تا همگان با ذوق و شوق نسبت به این کردار شایسته اهتمام ورزیده و از تعلّل و سستی در این باره به طور جدّ پرهیز کنند.

به عنوان  نمونه در سوره ی مبارکه فرقان وقتی سخن از بندگان خاص خداوند به میان می آید خالق متعال شب زنده داری و نماز شب را یکی از ویژگی های آنها برشمرده و در این  باره می فرماید: «وَ الَّذِینَ یَبِیتُونَ لِرَبِّهِمْ سُجَّداً وَ قِیاماً »2:

آنها کسانى هستند که شبانگاه براى پروردگارشان سجده و قیام مى‏کنند.

از میان روایات نیز می توان به این روایت اشاره نمود که در آن پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه وآله) می فرماید: «خیرکم من اطاب الکلام و اطعم الطعام و صلى باللیل و الناس نیام»3:

بهترین شما کسانى هستند که در سخن گفتن م?دبند، گرسنگان را سیر مى‏کنند، و در شب در آن هنگام که مردم خوابند نماز مى‏خوانند.

یا در روایت دیگری امام صادق (علیه السلام) در یک کلام زیبا و دلنشین می فرماید: «ثلاثة هن فخر الم?من و زینة فى الدنیا و الآخرة، الصلاة فى آخر اللیل و یأسه مما فى ایدى الناس و ولایة الامام من آل محمد»4:

سه چیز است که افتخار م?من و زینت او در دنیا و آخرت است: نماز در آخر شب، و بى اعتنایى به آنچه در دست مردم است، و ولایت امام از اهل بیت پیامبر «صلی الله علیه وآله» .

بنابراین شب زنده داری و نماز شب یکی از برترین اعمال نیک و شایسته است که همگان نسبت به آن ترغیب و تشویق شده اند، حال که چنین است همه باید بکوشیم که سفارش الهی را نصب العین خود نموده و با تأسی به انبیای الهی و بالأخص رسول گرامی اسلام (صلی الله علیه وآله) و خاندان پاک و مطهّر ایشان کمر همّت را محکم کنیم، و با پشت پا زدن به سستی و تنبلی، سحرگاهان دل و جان از بستر گرم و نرم بریده، و به جای سر به بالش گذاشتن، سر بر مهر بندگی نهاده، و پاسی از شب را به محفل اُنس و دلدادگی به خالق هستی _ که معشوق حقیقی ما به شمار می آید- اختصاص دهیم.

 

نماز شب روزی را زیاد می کند!   
نکته ی بسیار مهم پیرامون نماز شب و شب زنده داری، توجّه به آثار و برکات بسیار سودمندی است که بر این عمل ارزشمند مترتب می شود، که هر یک به نوبه ی خود می تواند ارزشی فوق حدّ تصوّر را برای ما به همرا ه داشته باشد. که ما در ادامه به ذکر یکی از آنها می پردازیم به امید آنکه با قلم ناتوان خویش بتوانیم قطره ای از دریای آثار و فواید بیشمار نماز شب را  در قالب سخن به تصویر بکشیم.

بر اساس روایات معتبر یکی از مهمترین آثار سودمند نماز شب گشایش و وسعتی است که در زمینه ی رزق و روزی برای انسان حاصل می شود و ما در اینجا به ذکر پاره ای از آنها می پردازیم.

در روایتی ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت امام صادق (علیه السلام) در این باره فرموده است: «صَلَاةُ اللَّیْلِ تَجْلِبُ الرِّزْق»5:‏

نماز شب روزی را جلب می کند.
در روایتی دیگر از آن حضرت چنین می خوانیم که حضرت فرمود: تُدِرُّ الرِّزْقَ وَ تَقْضِی الدَّیْن6‏:

نماز شب روزی انسان را زیاد و قرض را ادا می کند.
پرسش مهمّی که پیرامون کلام زیبای امام صادق (علیه السلام) مطرح می شود این است که چگونه نماز شب باعث گشایش و وسعت رزق و روزی می شود؟! چه ارتباطی میان نماز شب و گشایش روزی وجود دارد بگونه ای که می توان بوسیله ی آن دری تازه و نو از رزق و روزی را به روی خود گشوده و از انواع نعمت های الهی بهره مند شد؟!

آنچه در پاسخ به این پرسش مهمّ و اساسی می توان گفت آن است که: مطابق روایات فراوانی که در زمینه ی رزق و روزی وجود دارد، بزرگترین مانع بر سر راه نزول برکات مادی و معنوی از ناحیه ی حضرت حق، ارتکاب گناه و اقدام به کارهای ناشایست است. این گناه است که میان ما و خداوند مهربان فاصله ایجاد نموده، و با افکندن پرده ی ظلمت و تاریکی بر صفحه دل، سدّی بسیار عظیم را بر سر راه خوشبختی و سعادت انسان قرار می دهد.

بنابراین ارتباط نزدیک و تنگاتنگی میان گناه و کم شدن روزی وجود دارد، حال اگر انسان در اثر غفلت و فراموشی یاد خدا در دام گناه و معصیت گرفتار شد باید مانع ایجاد شده را از سر راه بردارد تا در نتیجه بتواند مرغ دل را به آسمان رحمت الهی پرواز داده و از سرچشمه ی فیض جوشان خالق هستی کام وجود خود را سیراب نماید.

در آموزه های دینی ما برای برداشتن این مانع راه های بسیار مناسب و کارآمدی وجود دارد که در این میان می توان به نقش مهمّ و تأثیرگذار نماز شب اشاره نمود.

در روایتی امام صادق (علیه السلام) در ذیل این آیه شریفه «إِنَّ الْحَسَناتِ یُذْهِبْنَ السَّیِّئاتِ»: همانا نیکی ها بدی ها را از بین می برد. می فرماید: «صَلَاةُ اللَّیْلِ تَذْهَبُ بِذُنُوبِ النَّهَار»7:نماز شب گناهانی را که در روز انجام گرفته است از بین می برد.‏

با توجّه به فرمایش امام صادق (علیه السلام) می توان گفت: نماز شب همچون باران رحمت می تواند لکه های تاریک گناه را از مملکت باطن پاک نموده و با این اقدام معنوی خانه قلب را با عطر پاکی و پیراستگی عطر آگین نماید.

خالق هستی در کلام نورانی خویش این حقیقت را به این صورت  بیان می کند که:« وَ لَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرى‏ آمَنُوا وَ اتَّقَوْا لَفَتَحْنا عَلَیْهِمْ بَرَکاتٍ مِنَ السَّماءِ وَ الْأَرْضِ»8:

و اگر مردمى که در شهرها و آبادیها زندگى می کنند ایمان آورده و تقوا پیشه کنند، برکات آسمان و زمین را بر آنها مى‏گشاییم.

کلاس نماز شب را پایین نیاوریم!
نکته ی بسیار مهمّ در مورد نماز شب آن است که اگر چه خداوند مهربان بنده ی سحرخیز و شب زنده دار خویش را از رزق و روزی مادی و دنیوی بی نصیب نمی گذارد، اما این نکته را نباید نادیده گرفت که، بزرگترین هدیه ای که از جانب خداوند به بنده می رسد، رزق معنوی است. رزقی که به وسیله ی آن، محفل اُنس و دوستی با خالق هستی برقرار شده، و بند بند وجود آدمی را به دریای محبّت الهی پیوند می زند و دریای بیکرانی که کویر جان انسان را از آب زلال خود براحتی  سیراب می سازد.

بنابراین به نماز شب نباید صرفاً نگاه مادی داشت، و کلاس آن را در این حدّ پایین آورد که به وسیله ی آن از خالق متعال، خانه  وسیع، ماشین گرانقیمت، پول هنگفت، و سایر  امور دنیوی را _که همگی در معرض زوال و نابودی است_ مطالبه نماییم، چرا که چنین نگرشی نسبت به نماز شب، یک نگاه سطحی و بچه گانه است، که به هیچ وجه در شأن این عمل ارزشمند ملکوتی نمی باشد.

در حقیقت کسی که توفیق نماز شب را پیدا کرده، از ناحیه ی خداوند بی همتا بالاترین رزق را دریافت نموده است، رزقی که هیچ یک از امور مادی و دنیوی، توانایی برابری با آن را ندارد، که اگر ما در این باره به کلمات حضرات معصومین (صلوات الله علیهم اجمعین) مراجعه نماییم به خوبی به این حقیقت خواهیم رسید.

ارزش نماز شب به اندازه ای است که عزیز ترین شخصیت عالم وجود رسول گرامی اسلام (صلی الله علیه وآله) به آن اهتمام ویژه داشته و در مقام ارزش گذاری پیرامون نماز شب می فرماید: «الرَّکْعَتَانِ فِی جَوْفِ اللَّیْلِ أَحَبُّ إِلَیَّ مِنَ الدُّنْیَا وَ مَا فِیهَا»9:

دو رکعت از نماز شب که در دل شب خوانده می شود نزد من از دنیا و تمام آنچه در آن است محبوب تر می باشد.

چنان چه ملاحظه فرمودید: شدّت علاقه ی رسول خدا به نماز شب در حدّی است که اگر تمام دنیا را هم به او بدهند حاضر نمی شود حتی دو رکعت از آن را از دست بدهد.

آن پیامبر رحمت با اینکه می داند امیرالم?منین علی (علیه السلام) هیچ گاه نماز شبش را ترک نمی کند، اما با این وجود به دلیل اهمیت والای نماز شب در یکی از وصیّت های خویش خطاب به امیرالم?منین این چنین سفارش می کند که: «و علیک بصلاة اللیل، و علیک بصلاة اللیل، و علیک بصلاة اللیل!»10:

بر تو باد به نماز شب، بر تو باد به نماز شب بر تو باد به نماز شب!

پی نوشت ها:
1- سوره اسرا ،آیه 79
2-سوره فرقان،آیه 64
3-بحار الأنوار ،ج‏71،383،باب 23
4-بحار الأنوار، ج‏84،140، باب 6
5- بحار الأنوار،ج‏84،150، باب 6
6- همان،ص153
7-  همان، ص154
8-سوره اعراف،آیه96
9- همان،ص148
10- وسائل الشیعة ،ج‏8، ص162


[ شنبه 92/4/15 ] [ 10:6 صبح ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

اعتراف های تکان دهنده طنز تیر ماه 92

اعتراف های تکان دهنده طنز تیر ماه 92


اعتراف می کنم دوم دبیرستان که بودم بعد از پیدا کردن کارت واکسیناسیون پسر همسایمون که برای روز قبل بود زنگ زدم خونشون گفتم آقای احسان…؟17 ساله؟نام پدر….؟هستید؟
دیروز واکسن سرخک،سرخجه زدید؟
با تعجب گفت : بله!
آقا منم گفتم : “اشتباه شده واکسنی که دیروز زدید تا 48 ساعت دیگه باعث بروز علائمی می شه که باید تحت مراقبت باشید مثل حمله های قلبی یا تنفسی”!
طرف از ترس از حال رفت و نیم ساعت بعدش با آمبولانس بردنش بیمارستان…
هنوزم عذاب وجدان دارم!!!

:::::::::::اعتراف های خنده دار:::::::::::::

اون زمونا که از این نوشابه شیشه ای ها بود یه روز خواستم یه شیشه که اضافه اومده بود رو بذارم تو در یخچال دیدم بلنده و جا نمیشه.
درش آوردم یکمش رو خوردم دوباره گذاشتم، در کمال تعجب دیدم نه، بازم جا نمیشه!:|

:::::::::::اعتراف های خنده دار:::::::::::::

اعتراف میکنم موقعی که بچه بودم ، کارتون فوتبالیستها رو نشون میداد،منم که بدون استثنا عاشق تک تک پسرای تو کارتون بودم ، میرفتم لباسمو عوض میکردم ،یه لباس خوشگل و شیک میپوشیدم، که وقتی تو دوربین نگاه میکنن،منو ببینن عاشقم بشن!

:::::::::::اعتراف های خنده دار:::::::::::::

اعتراف می کنم دفعه اول که یه بز رو از نزدیک دیدم ، از ترس بهش سلام کردم و بعد فرار کردم!!!

:::::::::::اعتراف های خنده دار:::::::::::::

اعتراف می کنم یه بار اتو کشیدن موهام یک ساعت طول کشید ، چون موهام بلند بودش ، بعد از کلی کیف کردن و احساس رضایت، نگاه کردم دیدم اتوی مو اصلاً توی برق نیست اعتراف های تکان دهنده طنز تیر ماه 92

:::::::::::اعتراف های خنده دار:::::::::::::

اعتراف می کنم معلم دوم دبستانمون می گفت: املاها رو خودتون بنویسید چون من با دوربین مخفی می بینم کی به حرفام گوش می ده…
از اون روز کار من شده بود گشتن سوراخ سمبه های خونه و سوال های مشکوک از مامان بابام که امروز کی اومد؟ کی رفت؟ به کدوم وسیله ها دست زد؟ بیشتر هم به دریچه کولر شک داشتم!

:::::::::::اعتراف های خنده دار:::::::::::::

اعتراف می کنم موقعی که بچه بودم می خواستم برم دستشویی تلویزیون رو خاموش میکردم تا کارتون تموم نشه و بعدش که میومدم گریه میکردم به مامانم میگفتم کاره تو بود روشن کردی کارتون تموم شد!

:::::::::::اعتراف های خنده دار:::::::::::::

یه بار از محل کارم اومدم بیرون داشتم با رفیقم اس ام اس بازی می کردم ، این رفیقم تکه کلامش کچل بود برام یه شماره فرستاد اومدم جوابشو بدم براش زدم کچل این شماره است تو داری ؟ ولی اشتباهی برای مدیرعامل یکی از شرکت ها که باهاشون کار میکنم فرستادم که اتفاقا کچلم بود!!!

:::::::::::اعتراف های خنده دار:::::::::::::

چند وقت پیش تو حیاط خونه سیگار میکشیدم که صدای باز شدن در حیاط اومد منم حول شدم سیگارو روی گوشیم خاموش کردم (!!) و بدترش اینکه بلافاصله گوشیو پرت کردم تو باقچه و سیگار خاموش موند تو دستم

:::::::::::اعتراف های خنده دار:::::::::::::

اعتراف می کنم یه با زنگ زدم 700 اپراتور ایرانسل کلی پشت خط منتظر موندم تا بعد یه ربع یه پسره جواب داد منم حواسم دیگه به گوشی نبود هل شدم گفتم: سلام منزل آقای ایرانسل؟

:::::::::::اعتراف های خنده دار:::::::::::::

اعتراف می کنم یکی از معضلات دوران بچگیم این بود که چرا من نمی تونم مثل شخصیت های کارتونی که اشکاشون به دو طرف پرت می شد گریه کنم!کلی تلاش می کردم مثل اونا باشم موقع گریه کردن مثلا سرمو بالا بگیرم دهنمو باز کنم یا چشامو تنگ کنم که بازم جواب نمی داد

:::::::::::اعتراف های خنده دار:::::::::::::

وقتی بچه بودم رفتم به اطلاعات مجتمع خریده الکی اسم خودمو گفتم پیج کنه بعد با صدای دلنشینش اسمم تو مجتع پخش شد از خوشحالی قند تو دلم آب شده بود انگار بهم تی تاب داده بودن

:::::::::::اعتراف های خنده دار:::::::::::::

اعتراف می کنم کوچیک که بودم تو سالن خونمون وقتی کسی نبود عینهو دیوونه ها شروع می کردم به رقصیدن… بعد یهویی یادم میو مد که خدا داره نگاه می کنه! خجالت می کشیدم می رفتم یه گوشه می نشستم!

:::::::::::اعتراف های خنده دار:::::::::::::

اعتراف میکنم که بچه بودم دوست داشتم دندون پزشک بشم، یه بار تو بازی بزور خواهرمو خوابوندم و دندون لقشو با نخ کندم


[ شنبه 92/4/15 ] [ 10:6 صبح ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

حرف‌ های جالب ضرغامی درباره زنان بی‌ حجاب در مسابقه والیبال

حرف‌ های جالب ضرغامی درباره زنان بی‌ حجاب در مسابقه والیبال

ضرغامی در حاشیه‌ دومین همایش ملی ارتقای کیفیت آثار محصولات در فعالیت‌های فرهنگی، گفت: ایجاد یکنواختی میان همه‌ی مدیران مهم‌ترین اصل است چیزی که امروز فاقد آن هستیم.

در این زمینه تفاوت عقیده ضرغامی و حداد عادل بر سر فیلم «بانو»ی داریوش مهرجویی و فیلم «قانون» مازیار میری، نقش ناظران و اینکه به جای آنکه نقش کلیدی در تقویت حوزه‌ی فرهنگی داشته باشند، کلیدی بر قفل کسانی شده‌اند که در این عرصه می‌خواهند کار کنند، مشکلات موجود برای پخش مسابقات والیبال و مواجه بودن با وضعیت پوشش تماشاگران، بحث مربوط به مناظره‌ها و همچنین لطیفه‌هایی که در قبال مناظره‌ها از مطرح شده بود، از جمله مباحثی است که ضرغامی در این مراسم به آن پرداخت.

ضرغامی در بخشی از این مراسم حاضر شد و در سخنانی با اشاره به پرداخت مناسب این همایش به ارتقای کیفیت محصولات فرهنگی و ضمن تشکر از دست‌اندرکاران این همایش، گفت: چون انقلاب ما انقلاب فرهنگی است همه‌ی کارها باید سلیقه‌ی فرهنگی داشته باشد. نگاه ما نیز به جمهوری اسلامی نگاه فرهنگی است. اینکه به ارتقاء کیفیت بپردازیم و به تولید بسنده نکنیم و بتوانیم کارهایمان را در ساختارهای مختلف ارتقاء بدهیم. این در شرایطی است که متاسفانه پیش از این در زمینه‌ی ارتقاء کیفیت از این حلقه، مفقود بوده‌ایم.

کیفیت چیست؟
وی ادامه داد: همه‌ی این تلاش‌ها باید برای خود مدیران فرهنگی تفهیم شود که کیفیت چیست و هر حوزه‌ای نیز تعاریف متفاوتی دارد. با توجه به این مقوله هماهنگ کردن همه‌ی دست‌اندرکاران چه مدیرانی که تولید را هدایت می‌کنند و چه کسانی که وظیفه‌ی قضاوت و نظارت و تصمیم‌گیری را دارند امری دشوار است. در این راستا ایجاد این یکنواختی بین همه‌ی مدیران بسیار مهم است چیزی که امروز ما فاقد آن هستیم. بر روی این موضوع باید کار بیشتری انجام شود. بر روی حلقه‌های مدیریتی باید کار شود به جهت اینکه در حلقه‌های مدیریتی در جاهای حساسی که باید به یکدیگر پیوند بخورند، شاهد تفاوت دیدگاه مدیران و مسؤولان می‌شویم.

ضرغامی همچنین با اشاره به اینکه محصولات فرهنگی امروز در مقایسه با گذشته تفاوت اساسی کرده است، تأکید کرد:‌ در گذشته محصولات فرهنگی به صورت مجزا قابل ارزش‌گذاری بودند که در این زمینه می‌توانستیم هویت انتزاعی را در نظر بگیریم و ارزیابی کنیم اما اکنون با یک رسانه‌ای مواجه هستیم که تمام معادلات را تحت تأثیر خود درآورده است. رسانه‌ها نقش بسیار جدی در تحولاتی که تاریخ و سرنوشت کشور را عوض می‌کنند، داشته‌اند و واقعیتی هستند که تولیدات فرهنگی در دل این رسانه‌ها شکل می‌گیرد و تأثیرگذاری خود را نشان می‌دهد. کسانی که مدیریت می‌کنند اگر این معنا را تفهیم نکنند واقعا راه را خطا رفته‌اند.

او در این زمینه با اشاره به دیدگاه امام (ره) در قبال رادیو و تلویزیون، گفت: امام (ره) فرمایش مهمی به رادیو و تلویزیون کردند و آن اینکه اگر یک موسیقی از رادیوی خودمان پخش شود حلال است و اگر این موسیقی از رادیو عربستان پخش شود حرام است. در حال حاضر ما این مطلب را تازه در رسانه، خوب متوجه شده‌ایم. در نتیجه در این زمینه بستری که رسانه انجام می‌دهد، بسیار مهم است.

رییس سازمان صداوسیما همچنین با اعتقاد بر اینکه رسانه مجموعه‌ای از تولیدات است اما ویژگی‌های دیگری به آن هویت می‌دهد، گفت: زمانی که می‌نشینیم و تبیین می‌کنیم که تولیدات چگونه هستند باید سعی کنیم عینک بینش‌مان را یک مقدار سیستماتیک‌تر کنیم.

«بانو»ی داریوش مهرجویی شاخصه‌ یک فیلم حداقلی را نداشت
او در این زمینه به اختلاف نظر خود و حداد عادل درخصوص فیلم «بانو» اشاره کرد و گفت: در مباحث مدیریتی زمانی که در معاونت سیما بودم پخش فیلم «بانو» داریوش مهرجویی را ممنوع کردند. از نظر من این فیلم مشخصاتی داشت که وقتی آن را مشاهده کردم به نظرم رسید که این فیلم شاخصه‌ی یک فیلم حداقلی را ندارد با توجه به اینکه در مقابل انقلاب خیلی حرف‌ها می‌زد و قابل پخش نبود. این درحالی است که حداد عادل نسبت به این فیلم واکنشی مثبتی داشت و آن را تأیید می‌کرد.

«قانون» مازیار میری از فیلم‌های تأثیرگذار مذهبی و دینی بود
ضرغامی همچنین به اختلاف نظر خود و حداد عادل در زمینه‌ی پخش فیلم «قانون» مازیار میری که در جشنواره شرکت داده نشد،‌ اشاره کرد و گفت: آخرین مخالفت بنده با آقای حداد عادل شش ماه پیش بر سر فیلم «قانون» بود که از این فیلم با مشخصات منفی یاد کردند. در حالی که این فیلم به نظر من از فیلم‌های تأثیرگذار مذهبی و دینی بود که اگر جملاتی از آن حذف می‌شد این قابلیت را داشت که پخش شود اما درست نقطه‌ی مقابل من نظر آقای حداد عادل بود.

رییس سازمان صداوسیما با اشاره به مطالب بالا به این نکته رسید که همه‌ی این اختلافات است که وقتی در ظرف رسانه قرار می‌گیرد، مهم است و توضیح داد: تاثیری که یک اثر کیفی دارد خیلی از تولیدات سطحی که بی‌مایه است، بهتر است. اما این تبصره دارد که تبصره‌ی آن وظیفه‌ی ماست. البته معنای آن این نیست که از تولیدات جدی کم کنیم و فقط چند کار کیفی انجام دهیم. در این خصوص نگاه جامع به حوزه‌ی رسانه مهم است و کیفیت با خلاقیت نسبت مستقیم دارد.

نباید بگذاریم که فضای تنگ‌نظری وسیع‌تر شود
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به این موضوع که در جمهوری اسلامی نباید بگذاریم که فضای تنگ‌نظری که بخش زیادی از آن جهل است و بحث دیگری از آن که جهل نیست، وسیع‌تر شود، در این زمینه کسانی که ناظرند نقش کلیدی دارند اما به جای اینکه نقش کلیدی در تقویت حوزه‌ی فرهنگ باشند، متاسفانه آن را کلیدی بر قفل کردن کسانی کرده‌اند که می‌خواهند در این عرصه کار کنند.

ضرغامی سپس با طرح پرسش‌هایی گفت: آیا دستگاه کنترل کیفیت در بحث فرهنگ این حداقل‌ها را دارد؟ آیا مسؤولان بالاتر هماهنگی و هارمونی دارند؟ آیا شاخص‌هایی داریم که سلیقه را جدا کنند؟ متاسفانه نه. ما در حال حاضر کیفیت‌ها را نمی‌توانیم کنترل کنیم و مدلی نداریم. زمانی که مدل می‌آوریم با همه‌ی دستگاه‌ها باید به یک بینش واحد برسیم که اینگونه نیست.

اگر بخواهیم شرع را رعایت کنیم نباید والیبال را نشان دهیم
ضرغامی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به حاشیه‌ی پخش مسابقات والیبال تیم ایتالیا و ایران از تلویزیون اشاره کرد و گفت: پیش از این جلسه‌ای صورت گرفت که در این جلسه اعلام کردیم که بالاخره چه باید کنیم اگر بخواهیم شرع را رعایت کنیم نباید این مسابقات را نشان دهیم به جهت اینکه وضعیت پوشش تماشاگراننامناسب است اما در قبال این تصمیم که با بزرگان کشور انجام گرفت، آن‌ها اعلام کردند که باید بازی پخش شود.

ضرغامی در این زمینه به صحبت‌های محسن اژه‌ای اشاره کرد که گفته‌ بود، من خودم بازی ایران و ایتالیا را دیدم اما متوجه صحنه‌های پوشش خانم‌ها نشدم.

ضرغامی با اشاره پوشش خانم‌ها در مسابقات والیبال که باعث خنده حضار نیز شد، گفت: در مسابقه بعدی دوستان را می‌فرستیم تا در این مسابقات به خانم‌هایی که پوشش ندارند، یک گرمکن بدهند تا بپوشند!

این مساله باعث خنده‌ی حاضران در جمع شد و ضرغامی نیز با خنده اعلام کرد ببینید ما تا اینجای کار را هم دنبال می‌کنیم.

مسابقه را با هفت ثانیه تأخیر پخش کردیم
وی همچنین گفت: در بازی تماشاگران به زمین چسبیده‌اند و پوشش تماشاگران زن نیز نامناسب است. حال شرایط برای ما بسیار دشوار است به جهت اینکه مسابقه را با هفت ثانیه تأخیر پخش کردیم و شاید هیچ‌کس باورش نشود به همین دلیل بخش‌هایی از صحنه را حذف کردیم و بخش‌هایی را نیز آرشیوی گذاشتیم که همه مخاطبان در این بازی اعصابشان خورد شد اما واقعا زمانی که بازی ایتالیا تمام شد از دست‌اندرکاران پخش تشکر و قدردانی کردم. پوشش این مسابقات از مناظره ها برایم سخت‌تر بود.

وی همچنین به این نکته نیز اشاره کرد که در والیبال نمی‌توان کاری کرد تا بخش‌هایی که به لحاظ شرعی با پخش رسانه‌ی ما مشکل دارد پخش نکرد؛ به جهت اینکه جمعیت به زمین چسبیده‌اند و نمی‌توان کاری کرد. اما ایرانیانی که جمع شده بودند و حجاب نیز نداشتند و همچنین سالن را روی سرشان گذاشته بودند نمی‌توانستیم به دلایل شرعی اینها را نشان دهیم. در این راستا با جلسه‌ای گذاشتیم به این نتیجه رسیدیم که مسابقه‌ی والیبال ایران و کوبا را که شنبه‌ی آینده پخش می‌شود را نباید پخش کنیم چون بدتر می‌شود. اما با این حال همه به ماهواره پناه می‌برند که در ادامه‌ی این مباحث تصمیم گرفتیم بازی پخش شود.

عکس‌هایی که در مناظره‌ها نشان دادیم کار خوبی بود
ضرغامی در حاشیه‌ی این مراسم به مناظره‌هایی که پخش شد اشاره کرد و گفت: اولین مناظره‌ای که پخش شد خیلی‌ها اشکال گرفتند و ما منعطف شدیم اما اصل برداشت از واقعیت مهم است. عکس‌هایی که نشان دادیم کار خوبی بود. 50 درصد از مردم در نظرسنجی گفتند که این عکس‌ها به هیچ وجه حرمت نامزدها را زیر سوال نبرده است.

وی همچنین گفت: مناظره‌ی اول که پخش شد همه آن را به «مسابقه هفته‌» مرحوم نوذری تشبیه کردند و لطیفه‌هایی نیز از بابت آن ساخته شد. بماند جوک‌هایی که برای آقای جلیلی و خانم اشتون ساخته شد و یا لطیفه‌هایی که پس از پخش سریال «یوسف پیامبر (ع)» ساخته می‌شد و در بین مردم می‌چرخید. در حالی که همه‌ی اینها نقض آن طرف و یا آن برنامه نیست.

یکی از آسیب‌های ما در حوزه‌ کیفیت است
ضرغامی در پایان صحبت‌هایش با تأکید بر اینکه یکی از آسیب‌های ما در حوزه‌ی کیفیت است، گفت: اگر حوزه‌ی رسانه منعکس‌کننده تولیدات فرهنگی است، باید حساب جدایی برای آن پیدا کنند. فکر می‌کنم باید انقلابی برای ایجاد شاخصه‌های اصلی این امر صورت بگیرد. این مساله را شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌تواند تولیت آن را بر عهده بگیرد.

 

منبع : ایسنا


[ پنج شنبه 92/4/13 ] [ 12:11 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

رازهایی برای داشتن چشمان زیبا

رازهایی برای داشتن چشمان زیبا

رنگ قهوه ای متداول را کنار بگذارید 

اصولا چشمان روشن در تبلیغات مجله ها، زیبا به نظر می رسند اما به راستی آنها چگونه از رنگ ها در آرایش چشم استفاده می کنند؟ ترکیب آنها با حالت عادی که هم اکنون دارید، قدم بزرگی است. از یک رنگ روشن به عنوان پایه  اصلی روی پلک استفاده کنید و یک رنگ خالص در فرورفتگی بالای پلک بگذارید. برای بیرون رفتن در شب به جای خط چشم قهوه ای یا مشکی یک خط رنگی بکشید.
روی چشمهای خود تاکید کنید
بیشتراز رنگ طبیعی چشم خودتان استفاده کنید. برای چشم های سبز و یا فندقی از سایه و خط چشم های خانواده بنفش استفاده کنید. سایه طبیعی چشم های سبز را برجسته می کند. آبی تیره و بقیه آبی ها چشم های آبی را روشن تر می کند. خانم هایی با چشم های قهوه ای می توانند از رنگ های خاکستری و خنثی مثل قرمز و قهوه ای استفاده کنند که واقعا چشم های قهوه ای را جلا می بخشد.
بله! باید از کرم چشم جداگانه استفاده کنید
کرم های چشم تنها برای پوست نازک و حساس دور چشم ساخته شده اند. آنها به احتمال زیاد کمتر از کرم‌های دست و صورت برای چشم آزار دهنده هستند. از کرم های دور چشم بدون بو استفاده کنید زیرا بو و اسانس میتواند چشم را اذیت کند و باعث ورم و یا حتی واکنش های آلرژیک شود.
نکته : 

کرم دور چشم خود را در یخچال نگه دارید. خنکی آن می تواند پف کردگی دور چشمرا کاهش دهد.
سلام، چشم های  درخشان! 
چشم های درخشان به معنای سلامتی و زیبایی است. اما گاهی اوقات ما به کمک کوچکی نیاز داریم. قطره های ضد قرمزی چشم تاثیر زیادی بر این موضوع دارند اما بیشتر از سه روز از آنها استفاده نکنید چون می توانند قرمزی چشم را بیشتر کنند. داخل چشم خود را مداد سفید بکشید تا آنها را درخشان تر جلوه بدهد. در شب می توانید از مداد سیاه برای تاثیر مشابه استفاده کنید. کرم پودرهایی که پایه زرد دارند  و یا پوشاننده های دور چشم برای پوشاندن قرمزی پوست دور چشم مناسب هستند.
کارشناس پوشش!
هیچ کس نمی گوید که سیاهی دور چشم را دوست دارد. برای محو کردن کبودی دور چشم اول از همه باید آن را مرطوب کرد. سپس باید یک کرم اولیه قبل از آنکه پوشاننده دور چشم ( کانسلر) را استفاده کنید بزنید. مراقب باشید که زیاده روی نکنید. استفاده بیش از حد از کانسلر توجه را بیشتر به آن ناحیه جلب می کند. اگر سیاهی دور چشم بیش از حد است باید از سایه دودی استفاده کنید تا توجه را از ناحیه پایین چشم منحرف کند.
روی دایره تیره، نور بتابانید
گودی زیر چشم علت های مختلفی مثل کک و مک، ورم و یا از دست دادن چربی و البته کم خوابی دارد. استراحت کنید.  رتینول، مواد روشن کننده، قرص های شیمیایی و لیزر هم می توانند کمک کنند.
ورم را از بین ببرید
چشم های شما پف دارند؟ همه ما با این مشکل روبه رو بوده ایم. برای خلاصی از شر آب اضافه از کرم های کافئین دار استفاده کنید. کمپرس سرد هم می تواند مفید باشد.  ماسک چای، قهوه، الکل و نمک هم می تواند به شما کمک کند.
چشم بندی با خطای دید ! 
اگر چشم های شما گود هستند و پلک های باریکی دارید فرورفتگی چشم را روشن تر کنید و با تاکید خیلی بیشتری خط چشم بکشید. از رنگ های که خیلی تیره هستند پرهیز کنید. برای چشم های نزدیک به هم گوشه ها را روشن کنید و از سایه های سیاه در گوشه چشم بپرهیزید. فاصله چشم ها را به وسیله سایه روشن بیشتر کنید.
در هر سنی که هستید از تونالیته روشن به سمت تیره استفاده کنید. 
رنگ خالص و درخشش سن و سال ندارد. این سایه چشم های شما را روشن تر می کند و به آرایش چشم شما بافت می دهد. تنها به یاد داشته باشید قبل ازسایه زدن پلک های خود را مرطوب کنید. و از سایه هایی که بیش از حد متالیک هستند پرهیز کنید.
با خط خنده زندگی کنید
توجه کنید که شما با چشم هایتان هم می خندید. سالها خندیدن دور چشم های شما خط ایجاد می کند. کرم‌هایی که دارای رتونیل و هیالورونیک اسید هستند چروک های دور چشم را از بین می برند. بوتاکس و … هم می تواند این چروک ها را کاهش دهد. لیزر و پرکننده های تزریقی هم به شما کمک می کند که هر چروکی را نابود کنید.
آرایش با دوام چشم
لایه لایه زدن سایه و خط چشم آنها را با دوام تر می کند. برای ماندگاری بیشتر از یک کرم پایه روی پلک چشمتان استفاده کنید. سپس چشم را به وسیله یک پودر ملایم بپوشانید. سایه بزنید، رنگ ها را ترکیب کنید و سپس دوباره روی آن پودر بزنید.
راهکارهایی برای پوست های ضعیف
از کرم‌هایی با آنتی اکسیدان، رتینول و پپتید استفاده کنید. آنها می توانند از ضعیف شدن پوست جلوگیری کنند. لیزر هم می تواند در صورتی که تمایل به عمل جراحی ندارید به شما کمک کند اما جراحی و برداشتن پوست اضافی پلک نیز راه حل مناسبی برای پوست های ضعیف و شل و ول است.
زمانی که ناچار هستید عینک بزنید
خانم هایی که عینک می زنند ترفند های کمی برای آرایش چشم در اختیار دارند. رنگ های میانه و غلیظ چشم‌ها را روشن و سرحال نشان می دهند. آرایش سنگین چشم های شما را در سایه ای از رنگ های تیره پنهان می کند. چون عینک شما مثل یک سایه بان عمل می کند و مانع از تابیدن نور خنثی به چشم شما می شود. از رنگ های تیره به شدت دوری کنید بخصوص اگر عینک مطالعه به چشم می زنید هرگز این کار را نکنید چون چشم های شما را گود و توخالی جلوه می دهد.
زیبایی ابرو 
ابروی خود را به وسیله شانه کوچک مخصوص ابرو و یا یک برس شانه کنید. به این ترتیب می توانید محوطه ای را که نیاز به کار شدن دارد مشخص کنید. از یک مداد و یا پودر برای رنگ کردن محوطه خالی استفاده کنید. سپس دوباره از برس خود برای کشیدن رنگ  به داخل ابرو استفاده کنید. شما هیچ وقت دوست ندارید ابروهایتان افتاده به نظر برسند پس کار را به وسیله ژل ابرو به پایان ببرید تا رنگ ها ثابت شوند و در جای خود قرار گیرند. به این روش مثل اسپری مو برای ابرو نگاه کنید.
مژه ها را به طور مناسب فر کنید 
هر چقدر سن بالا می رود مژه ها بی حالت تر می شوند. برای اینکه چشم هایتان بازتر شود و مژه ها برای فر مژه آمادگی بیشتری داشته باشند از فرمژه استفاده کنید. مژه های مصنوعی چشم های شما را تغییر زیادی می‌دهند اما لزوما هم مصنوعی به نظر نمی رسند. مطمئن شوید که مژه را درقیقا در جای مخصوص به خود گذاشته اید تا مانعی برای خط چشم نباشند. از مقدار کمی چسب استفاده کنید و قبل از چسباندن مژه صبر کنید تا چسب کمی خشک شود و خودش را بگیرد.
مژه های بلند و پرپشت
شما می توانید به آسانی مژه های بلند تر و پرتر و چشمان جذاب تری داشته باشید. سرم های زیادی برای پر کردن مژه وجود دارند. هم چنین سرم های اف-دی-ای هم وجود دارند که با نسخه پزشک تجویز می شوند و سالم و اثر گذار هستند.
منبع : سیمرغ

[ پنج شنبه 92/4/13 ] [ 12:10 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

ذوب شدن چراغ های ترافیک در کویت بخاطر گرمی هوا + عکس

ذوب شدن چراغ های ترافیک در کویت بخاطر گرمی هوا + عکس

در حادثه ای نادر، به علت دمای بالای هوا و آفتاب شدید در کشور کویت، بسیاری از چراغ های ترافیک چهارراه ها ذوب شدند.
پوشه و لبه های این چراغ ها همانطوریکه در عکس مشاهده می شود، طوری ذوب شده و به سوی پایین فروریخت که برای رانندگان تشخیص رنگ چراغ ها را نیز بسیار دشوار کرد.
گفتنی است که دمای هوا در تابستان ها حتی بالاتر از 50 درجه سانتی گراد هم می رسد، اما امسال دما به حدی بالا رفت که باعث ذوب شدن این چراغ ها گردید.

ذوب شدن چراغ های ترافیک در کویت بخاطر گرمی هوا + عکس

کارشناسان، بر این باور هستند که این تغییرات جوی بر اثر فعالیت های آلوده کننده بشربوجود آمده است، و بارها هشدار داده اند که اگر بشر فعالیت های آلوده کننده صنعتی خود را کاهش ندهد، وضعیت جوی کره زمین به حالت فاجعه آمیزی خواهد رسید.
دانشمندان می گویند که این تغییرات سریع جوی، زنگ خطری است برای زندگی بشری بر روی کره زمین و استفاده از سوخت های فسیلی مثل نفت، بنزین ، گازوئیل و ذغال سنگ از عاملان اصلی آلودگی جوی تشخیص داده شده اند.

منبع : فردا نیوز


[ پنج شنبه 92/4/13 ] [ 12:9 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

عکس های دیدنی از کشور تایلند

عکسهای بسیار دیدنی و زیبا از کشور توریستی تایلند را مشاهده م کنید.

عکس های دیدنی از کشور تایلند

کشور تایلند

عکس های دیدنی از کشور تایلند

کشور تایلند

عکس های دیدنی از کشور تایلند

کشور تایلند

عکس های دیدنی از کشور تایلند

کشور تایلند

عکس های دیدنی از کشور تایلند

کشور تایلند

عکس های دیدنی از کشور تایلند

کشور تایلند

عکس های دیدنی از کشور تایلند

کشور تایلند

عکس های دیدنی از کشور تایلند

کشور تایلند

عکس های دیدنی از کشور تایلند


[ پنج شنبه 92/4/13 ] [ 12:9 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آخرین مطالب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 75
بازدید دیروز: 162
کل بازدیدها: 2176118