سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

پاتوق دختر و پسرای ایرونی
 

انقدر ازین پسر بدم میاد!!!!چقدر هم سوتی میده بخونید تا بفهمید حالش اصلا خوب نیس این ادم!


250672 396 2 حال علی ضیا خوب نیست !

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، شب گذشته دربیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان ویژه برنامه ماه عسل که در ساعات نزدیک افطار و در لحظه های ناب استجابت دعا مهمان خانه های روزه داران است با اجرای سید علی ضیا از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت.
مجری برنامه در لحظات آغازین ماه عسل گفت: در این روزها که مهربان تر شدیم حالمان بسیار خوب است و چقدر من این روزها را دوست دارم در این روزها که مهربانی چاشنی هرروزمان شده  خیلی خوبه که حواسمان به همدیگر هست و امیدوارم این مهربانی در تمامی دقایق و لحظه های زندگی مان جریان داشته باشد.
وسپس تیتراژ آغازین برنامه با صدای بنیامین بهادری نواخته شد.
و ضیا پس پخش تیراژ برنامه اظهار داشت: من این بخش از تیتراژ برنامه تحت عنوان دست های خالیمون را برنمی گرداند را خیلی دوست دارم و از همه کسانی که برای ساخت این تیتراژ زحمت کشیدند تشکر می کنم.
وی افزود: من آرام آرام از همه افرادی که در این مدت در کنار هم بودیم تشکر و قدردانی می کنم کم کم این فرصت های دوست داشتنی در حال اتمام است.
وی تصریح کرد: دوستانم می گویند چرا حالت خوب نیست وقتی در این مدت در تمام لحظه های بغض و باران شریک مردم ایران بودم دلم برای تمامی این لحظه ها تنگ می شود.
وی ادامه داد: در این مدت به من خیلی خوش گذشت هر چند خیلی سخت بود خیلی ها دوستمان نداشتند و خیلی هاهم دوستمان داشتند.
ضیا عنوان کرد: افرادی که انتقاد کردند قابل احترام و دوست داشتنی هستند ما سعی کردیم برای همه ملت ایران چه آنهایی که دوستمان داشتند و چه آنهایی که دوستمان نداشتند برنامه بسازیم.
در آیتم حافظان قرآن کریم فاطمه شیرازی (دانشجوی کارشناسی پرستاری و حافظ کل قرآن) مهمان این بخش از برنامه بود.
سید اسدالله میر محمدی (آزاده) حسین عزیزی (آزاده) دکتر ضرغام صادقی (آزاده) بهجت افراز از مهمانان شب گذشته برنامه ماه عسل بودند.
سید اسدالله میر محمدی (آزاده) با حضور در این برنامه گفت: بازنشسته نیروی انتظامی هستم و در سن 35 سالگی اسیر شدم و 10سال اسارتم را در زندان گذراندم و کشور عراق ما را مخفی کرده بود.
حسین عزیزی (آزاده) گفت: سال 1359 و در سن 16 سالگی اسیر شدم ودر دوران اسارت هیچ گاه از راهی که انتخاب کرده بودم پشیمان نشدم.
دکتر ضرغام صادقی (آزاده) در ادامه عنوان کرد: متخصص بیماریهای شغلی و محیطی و نماینده مردم در شهر شیراز هستم زمانی که دانش آموز بودم احساس کردم نسبت به مردم و کشورم یک تکلیف دارم و در کنارتحصیل می توانم در جبهه هم حضور داشته باشم.
وی افزود: در سال دوم دبیرستان به جبهه رفتم و سال چهارم دبیرستان به اسارت درآمدم.
بهجت افراز که در این برنامه حضور داشت :به نام مادر اسرا معروف بود که 18 سال در هلال احمر به خانواده اسرا خدمت می کرد.
ضیا در خاتمه اظهار داشت: ماه عسلی ها و غیر ماه عسلی ها به همراه مدیران شبکه 3 فردا در روز قدس شرکت می کنند.
ماه عسل برنامه ای است که در ایام ماه مبارک رمضان هرشب ساعت 19:15 از شبکه سه سیما با اجرای سید علی ضیا و تهیه کنندگی مجید یوسفی و کیوان مدنی  به  روی آنتن می رود.


[ شنبه 91/5/28 ] [ 5:4 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آخرین مطالب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 161
بازدید دیروز: 647
کل بازدیدها: 2175869