سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

پاتوق دختر و پسرای ایرونی
 


دوستی خیابانی علی و مریم و قتل مریم در حمام

دوستی خیابانی علی و مریم و قتل مریم در حمام

جوانی که در اقدامی جنون آمیز زنی را خفه کرده و جسدش را در حمام خانه به آتش کشیده است در جلسه محاکمه مدعی شد قصدی برای ارتکاب قتل نداشته است.

به گزارش خراسان، 14 اسفند سال 90 به افسران پلیس آگاهی خبر رسید زنی جوان به نام مریم در خانه اش واقع در ملارد به طرز فجیعی به قتل رسیده است.کارآگاهان جنایی با بررسی سرنخ های موجود در این پرونده به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد جوانی به نام علی عامل اصلی قتل مریم است. به این ترتیب وی سوم فروردین 91 بازداشت شد و جرمش را پذیرفت.

علی درباره انگیزه اش از کشتن مریم گفت: مریم فامیل ما بود. یک روز درحالی که با دختر مورد علاقه ام در خیابان بودم مریم ما را دید. بعد از آن نگران بودم که مبادا مریم ماجرای رابطه من با دختر مورد علاقه ام را بر ملا کند. یک روز او با من تماس گرفت و از من دعوت کرد به خانه اش بروم. وقتی وارد خانه اش شدم استقبال گرمی از من کرد. مریم که متاهل بود گفت مدت هاست با مردی به نام داوود رابطه دارد، اما اخیرا داوود با او قهر کرده است. مریم گفت من باید کاری کنم که داوود دوباره با او رابطه داشته باشد والا ماجرای دوستی ام با دختر جوان را برای خانواده ام بازگو و  آبروریزی می کند. من هم عصبانی شدم و بعد از درگیری با او جانش را گرفتم.

در پی اظهارات متهم وی صبح دیروز به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد تا قضات دادگاه درباره این پرونده تصمیم گیری کنند.

در این جلسه که به ریاست قاضی محمدسلطان همتیار برگزار شد بعد از آن که اولیای دم خواستار قصاص متهم شدند، او در جایگاه ایستاد و چگونگی کشتن مریم را این طور توضیح داد: آن لحظه نمی فهمیدم که چه کار می کنم از حرف های مریم عصبانی شدم و ابتدا با یک گوشت‌کوب به سرش زدم. او بیهوش شد و روی زمین افتاد. بعد روسری اش را دور گلویش پیچیدم و او را خفه کردم. در ادامه برای این که ردی از خودم به جا نگذارم جسد را به حمام بردم و به آتش کشیدم. زمانی که می خواستم از خانه بیرون بیایم دختر مریم را بیرون آوردم و شیلنگ گاز را پاره کردم تا با نشت گاز خانه به آتش کشیده شود. من قبل از این که به خانه مریم بروم برای کشتن او نقشه ای نداشتم اما نمی دانم چطور شد که از حرف های او عصبانی شدم و این کار را کردم.

در پی اظهارات متهم رئیس دادگاه ختم دادرسی را اعلام کرد و همراه با چهار مستشار خود وارد شور شد.

 

منبع : خراسان


[ دوشنبه 92/3/20 ] [ 9:31 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آخرین مطالب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 115
بازدید دیروز: 112
کل بازدیدها: 2177817