سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

پاتوق دختر و پسرای ایرونی
 

مرد افغان سحرگاه سینه یک ایرانی را با چاقو در تهران درید

مرد افغان سحرگاه سینه یک ایرانی را با چاقو در تهران درید


ساعت 5 و 30 دقیقه صبح 14 خرداد از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک درگیری در خیابان میثم ـ خیابان حسینی ـ کوچه صاحب الزمان(عج) به کلانتری114 غیاثی اعلام شد .

با حضور مأموران کلانتری مشخص شد فردی به نام احمد 38 ساله غرق در خون بر روی زمین افتاده و فرد دیگری به نام داود 24ساله و تبعه کشور افغانستان ، در فاصله چند متری از احمد در حال قدرت نمایی با سلاح سرد قرار دارد .

مأموران با مشاهده صحنه قصد دستگیری داود را داشتند که وی با تهدید سلاح سرد عنوان کرد که در صورت نزدیک شدن مأموران با آنها درگیر و اقدام به خودکشی خواهد کرد . با توجه به حساسیت موضوع ، واحدهای کمکی در محل حاضر و داوود در یک غافلگیری و قبل از هرگونه امکان استفاده از سلاح سرد ، دستگیر و احمد نیز بلافاصله به بیمارستان منتقل شد .

با وجود انجام اقدامات درمانی ، احمد به علت شدت جراحت های وارده فوت کرد. بلافاصله پرونده با موضوع “قتل عمد” تشکیل و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

داود در اظهارات اولیه به کارآگاهان گفت : مقتول می خواست از ساختمان نیمه کاره ای که من در آن نگهبان بودم اقدام به سرقت آهن آلات کند که من با او درگیر شدم . من هیچ نقشی در مرگش نداشتم و او به خاطر زمین خوردن فوت کرده است !!! .

در شرایطی که دلایل و مدارک از جمله نظریه پزشکی قانونی نشان از ارتکاب جنایت با جسم تیز و برنده داشت و مأموران کلانتری نیز متهم را به همراه چاقوی خون آلود دستگیر کرده بودند ، با این وجود کارآگاهان با مراجعه به محل جنایت به تحقیق از شاهدان صحنه جنایت پرداختند .

تمامی شاهدان صحنه جنایت عنوان داشتند که متهم را در حالیکه بر روی سینه مقتول نشسته بود ، در حال زدنِ ضربات چاقو به بدن احمد مشاهده کرده اند . یکی از شاهدان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : ابتدا صدای داد و بیداد و فریاد شنیدم .‌ داخل کوچه را از پنجره نگاه کردم . اول چیزی ندیدم اما یک لحظه مقتول را دیدم که از ساختمان نیمه کاره به بیرون پرید و متهم نیز با چاقو وی را دنبال کرد . وقتی مقتول زمین خورد ، متهم با چاقویی که در دست داشت به وی حمله ور شد و روی سینه اش نشست و در حالیکه مقتول درخواست کمک کرده بود ، قاتل شروع به زدن ضربات چاقو به وی کرد .

سرانجام متهم لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد اما همچنان مدعی شد که مقتول قصد سرقت آهن آلات از ساختمان نیمه کاره را داشته است .

متهم در اظهارات جدید خود به کارآگاهان گفت : حوالی ساعت دو نیمه شب ، مقتول به همراه دو نفر دیگر از دوستانش و در پشتِ ساختمان نیمه کاره ای که من نگهیان آن بودم ، در حال خوردن مشروب و کشیدن حشیش بود . به آنها نزدیک شده و یک سیگار از مقتول گرفتم. حتی مشروب هم گرفته و خوردم . بعد آنجا را ترک و در حالیکه مقتول و دوستانش همچنان آنجا بودند ، به محل نگهبانی خود آمدم .

متهم در ادامه اظهارات خود و در خصوص نحوه ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت : خودروی نیسان مقتول در داخل کوچه پارک بود . دیده بودم که احمد اقدام به سرقت آهن آلات ساختمان های تخریب شده و در حال ساخت می کند. پنج صبح بود که مقتول به همراه دوستانش وارد ساختمان شد . من فریاد زدم “دزد ـ دزد” اما کسی نبود که کمک کند. مقتول شروع به فحاشی کرد و قصد داشت مرا ساکت کند که با یک لیوان ، ضربه ای را به سرم کوبید . با یکدیگر درگیر شدیم و من نیز با چاقویی که همراهم بود وی را تهدید کردم که مقتول از ساختمان فرار کرد .او را دنبال کرده و در حالیکه مقتول در داخل کوچه بر روی زمین افتاده بود ، روی سینه اش نشسته و با چاقو چندین ضربه به سینه و بدنش وارد کردم .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی  پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در ادامه اعلام این خبر با اشاره به کشف خودرو نیسان متعلق به مقتول در نزدیکی محل جنایت و همچنین تست مثبت الکل در خون متهم گفت : با توجه به اعترافات صریح متهم مبنی بر ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و همچنین بررسی صحت اظهارات ، در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

منبع : باشگاه خبرنگاران


[ یکشنبه 92/3/19 ] [ 9:54 صبح ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آخرین مطالب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 88
بازدید دیروز: 112
کل بازدیدها: 2177790