سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

پاتوق دختر و پسرای ایرونی
 


اتفاق عجیبی که در کنسرت دبی برای جاستین بیبر رخ داد

اتفاق عجیبی که در کنسرت دبی برای جاستین بیبر رخ داد

روز یکشنبه در دبی ، جاستین بیبر در هنگام اجرای برنامه اش خیلی ترسید زیرا یکی از طرفداران او به روی صحنه پرید و از پشت این خواننده نوجوان را گرفت ، به پیانوی او ضربه محکمی زد و او را خیلی ترساند.

در فیلمی که توسط تلفن همراه از این حادثه گرفته شده است ، کاملا” مشخص است که وقتی محافظان سعی می کنند این طرفدار مهاجم را بگیرند او به سمت پیانوی روی صحنه می رود و با آن برخورد می کند ، بطوریکه قطعات پیانو از هم جدا شد و خدمه سالن مجبور شدند برای درست کردن آن بروی صحنه بروند.

یکی از طرفداران جاستین که در این کنسرت حضور داشت و از نزدیک شاهد این حادثه بود به خبرنگاران روزنامه ها گفت:«درحالیکه جاستین بیبر پشت پیانو بود ، فرد مهاجم که یک تی شرت سفید و یک شلوار جین به تن داشت به روی صحنه پرید .»

مسئولان و خدمه سالن بعد از این حادثه به سرعت همه چیز را سر و سامان دادند و جاستین برنامه اش را مثل همیشه اجرا کرد ، انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده است.

روز شنبه هم جاستین بیبر با یک تاخیر دو ساعته به روی صحنه رفت و طرفدارانش را خیلی ناراحت کرد و از آنجایی که روز یکشنبه در امارات یک روز کاری است و بچه ها باید به مدرسه بروند پدر مادرها اعتراض کردند که بخاطر این تاخیر فرزندان آنها مجبور شده اند تا دیروقت بیدار بمانند . به این ترتیب ، این ستاره نوجوان آخر هفته خوبی را در خاورمیانه پشت سر نگذاشت .

جاستین چند هفته قبل هم در یکی از کنسرتهای خود در سالن آرنای لندن با دو ساعت تاخیر حاضر شد و طرفدارانش را ناراحت کرد.

منبع : آفتاب


[ شنبه 92/2/28 ] [ 6:28 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آخرین مطالب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 73
بازدید دیروز: 180
کل بازدیدها: 2176635