سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

پاتوق دختر و پسرای ایرونی
 

ماجرای ازدواج تام کروز با نازنین بنیادی بازیگر زن ایرانی

این راز درباره ازدواج این بازیگر سینما است. تام کروز که در سالهای اخیر عضو فرقه ای با نام ساینتولوژیست بوده، مدتهاست تحت تعالیم کلیسایی مختص همین فرقه قرار دارد و اتفاقا همین فرقه کاملا فانتزی بوده که اسباب دردسرهایی برای تام کروز را ایجاد کرده است.

ماجرای ازدواج تام کروز با نازنین بنیادی بازیگر زن ایرانی

ماجرا از انجا شروع شد که “کروز” از همسر سابقش “نیکول کیدمن” جدا شده و برای جلب حسن نیت کلیسای ساینتولوژیستها از اعضای رده بالای این کلیسا میخواهد که آنها برای وی همسری انتخاب کنند.

این کلیسا هم با پیدا کردن یک سری کاندیدای ازدواج با تام کروز شرایطی را برای تست گرفتن از آنها و سپس انتخاب یکی درنظر گرفته است. عمده کاندیداهای کلیسا هم از میان هنرپیشه های هالیوودی انتخاب شده اند اما وجه ناراحت کننده قضیه زمانی رخ داده که کلیسا به هیچ کدام از کاندیداها نگفته که برای چه منظور انتخاب شده اند. البته شرط اصلی درباره تمامی کاندیداها آن است که عضو فرقه ساینتولوژیستها باشند.

کلیسا به کاندیداها گفت: قرار است فیلمی درباره کلیسای ساینتولوژیستها ساخته شود و به همین علت باید از تعدادی بازیگر تست گرفته شود. نکته جالب اینجاست که یکی از سوالات این تست، “نظر کاندیدا درباره تام کروز” بوده است.

بر طبق اطلاعات ارائه شده توسط Vanity Fair “نازنین بنیادی” بازیگر زن ایرانی الاصل ساکن در بریتانیا نخستین گزینه ای بوده که توسط کلیسا برای ازدواج با تام کروز به وی معرفی شده و خطاب به بنیادی گفته شده او بناست ماموریتی مهم برای کلیسا انجام دهد و نکته عجیب ماجرا آنجاست که از این بازیگر زن خواسته شده که قبل از نخستین دیدار با تام کروز تمام رازهای زندگی شخصی خویش و حتی فهرست دوستان نزدیکش را در اختیار کلیسا قرار دهد.

بنیادی سپس توسط کلیسا به آمریکا آورده شده و در فاصله زمانی نوامبر 2004 تا ژانویه 2005 با تام کروز معاشرت کرده است اما رابطه آنها به دلیل اختلاف نظراتی که در موضوعات مختلف داشتند زودتر از حد تصور به تیرگی می گراید. یکی از اصلی ترین موارد اختلاف اعطای “مدال شجاعت” کلیسای ساینتولوژیست ها به تام کروز بوده که این مساله آن طور که کروز فکر می کرده اسباب خوشحالی بنیادی را فراهم نیاورده است.

بعد از بالا گرفتن اختلافات و جدایی تام کروز از بنیادی وی به کلیسا فراخوانده شده و از وی خواسته می شود درباره این اتفاق با هیچ کس صحبت نکند و جالب اینکه بعدتر که وی درباره ارتباطش با کروز با یکی از دوستان نزدیکش صحبت می کند، کلیسا به خاطر این کار او را تنبیه میکند؛ نوع تنبیه بنیادی هم کاملا مضحک است چراکه بنیادی مجبور بوده به دفعات به شستشوی سرویسهای بهداشتی بپردازد.

بدتر اینکه کلیسای ساینتولوژیستها ادعاهای بنیادی را تکذیب کرده و گفته است:«کلیسا کسی را تنبیه نمی کند آن هم به شیوه ای که بنیادی ادعا کرده!» در صورتی که کسی که خود عضو یک فرقه است بعید است درباره آنچه به واسطه عضویت در آن فرقه بر سرش رفته دروغ بگوید.

منبع: شبکه ایران


[ چهارشنبه 92/3/29 ] [ 4:9 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

محصولات خانگی برای سفید کردن دندان

محصولات خانگی برای سفید کردن دندان

همه آنچه که برای سفید کردن دندانهایتان نیاز دارید محصولات خانگی ساده ای هستند که بسادگی یافت می شوند.

پولی که با دست خود بسختی بدست آورده اید را صرف خرید سفید کننده های گوناگون از داروخانه نکنید! می توانید بصورت کاملاً رایگان همان نتایج را در خانه حاصل نمایید! پول خود در کلینیکهای گرانقیمت برای سفید کردن دندانهایتان خرج نکنید! می توانید با موادی که احتمالاً هم اکنون در جعبه داروها و کابینت آشپزخانه تان موجود است اقدام به سفید کردن دندانهایتان نمایید.

خودتان را با ژلهای مخصوصی که مجبورید روی دندانهایتان نگه دارید اذیت نکنید. از خرید دهان شویه های مربوط به افراد سیگاری صرفه نظر کنید! شما به همه آنچه که برای درخشان و سفید کردن دندانهایتان نیاز دارید هم اینک در خانه دسترسی دارید. به یاد داشته باشید که این دستورالعمل ساده و کارا می باشد.

_ آیا جوش شیرین دارید؟
احتمالاً بله! تقریبا دو قاشق چای خوری از آن را در فنجان ریخته و به سمت جعبه دارو حرکت کنید. درب آن را باز کنید. آیا هیدروژن پروکساید (آب اکسیژنه) 5% درون آن یافت می شود؟ احتمالاً این ضد عفونی کننده محبوب خانگی را هم در اختیار دارید! بعد از زدن آن ها به دندان هایتان آن ها به صورت فوق العاده سفید می شوند ولبخندی زیبا را تجربه خواهید کرد.

_ خوردن کرفس و سیب
این دو خوردنی حاوی سلولزهای رشته‌ای هستند که مانند یک مسواک طبیعی می‌توانند به آرامی و بدون ضرر، دندانها را تمیز و سفید کنند. این خوردنی‌ها اثر رنگدانه‌های ناشی از مواد غذایی را از روی دندانها پاک می‌کنند.

_ استفاده از پراکسید هیدروژن (یا آب اکسیژنه)
این ماده کاملا طبیعی و غیرسمی که ترکیبی از مولکول‌های اکسیژن و آب است و می‌تواند به شیوه‌ای بی‌خطر دندانها را پاکسازی کند و برای بهداشت و سلامت کلی دندانها نیز مفید است.

_ استفاده از آب اکسیژنه این است که پودر 3 درصد آن را در آب شیر به مقیاس 50-50 حل کرده و هر شب قبل از خواب دندانهایتان را با این محلول بشوئید. پس از چند هفته متوجه خواهید شد که دندانهایتان سفیدتر و روشن‌تر شده‌اند.

_ توت فرنگی بخورید
این میوه خوشمزه و پرطرفدار تابستانی به دلیل اینکه حاوی ماده‌ای موسوم به اسید مالیک است درسفید کردن دندانها نقش موثری دارد. برای بهره‌مند شدن بیشتر از این خاصیت توت فرنگی هفته یکبار دستورالعمل زیر را انجام دهید:

* ابتدا یک عدد توت فرنگی را با یک قاشق غذاخوری جوش شیرین ترکیب کنید تا یک خمیر قرمز رنگ حاصل شود. این خمیر را روی مسواک قرار داده و آن را مدت 5 دقیقه روی دندانهایتان بگذارید.

* برای جلوگیری از پوسیدگی دندانها پس از 5 دقیقه با یک مسواک استاندارد، دندانهایتان را بشویید تا هرگونه قندطبیعی از روی دندانهایتان پاک شود.

_ استفاده از پوست پرتقال و برگهای درخت برگ بو
این دو سفید کننده طبیعی دندانها که غیر معمول‌تر از بقیه موارد هستند می‌توانند رسوبات روی دندانها را تاحد زیادی برطرف کرده و دندانها را درخشان‌تر کنند شما می‌توانید به نوبت هر یک از آنها را به طور خشک یا به صورت پودر ترکیبی با یکدیگر روی دندانها بگذارید.

 

منبع : جام نیوز


[ چهارشنبه 92/3/29 ] [ 4:7 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

مدل های جدید شینیون 92

مدل های جدید شینیون 92


جدیدترین مدل های شینیون سال 92،گلچینی از بهترین و جدیدترین مدلهای موی جمع ( شینیون ) در سال 92

مدل های جدید شینیون 92

مدل های جدید شینیون 92

مدل های جدید شینیون 92

مدل های جدید شینیون 92

مدل های جدید شینیون 92

مدل های جدید شینیون 92

مدل های جدید شینیون 92

مدل های جدید شینیون 92


[ چهارشنبه 92/3/29 ] [ 4:6 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

این‌ ها مردم‌ اند ؛ ببینید + تصاویر

این‌ ها مردم‌ اند ؛ ببینید + تصاویر

جامعه مثل فرد نفس می‌کشد، احساساتی می‌شود، عاقلانه فکر می‌کند، عصبانی می‌شود، تصمیم می‌گیرد و اجرا می‌کند. جامعه زنده است و مردم مثل یک تن واحد ناامید و امیدوار می‌شوند، زمین‌گیر و سرپا می‌شوند، می‌میرند و زایش می‌کنند و به همین دلیل همواره پیکر واحد و زنده است.

این‌ ها مردم‌ اند ؛ ببینید + تصاویر

 و چه قدر کوچک و حقیرند آنها که به جای مردم زنده حرف می‌زنند و تصمیم می‌گیرند و با اندک مایه و سرمایه گروهی و مقبولیت جمعی به بیماری خود همه‌پنداری به دچار می‌آیند.  حالا دیگر زمان دیگری است. پایان یک صبر جمعی بر آن همه سکوت و حرف‌های غریب شنیدن‌ها. تکرار مکرر یک عادت تاریخی.

و همه آنهایی که تاریخ چند هزار ساله‌ این مرز و بوم را خوانده‌اند با این عادت عجیب و منحصر به فرد این  ملت آشنایند.

این‌ ها مردم‌ اند ؛ ببینید + تصاویر

پیروزی یک فرد یا گروه و حزب نه رسیدن به آمال و آرزوهاست و نه پایان و آغازی بزرگ. شاید در بر همان پاشنه بچرخد، شاید هم نه… .

اما تحلیل حرکت جمعی یک ملت نکته قابل ملاحظه‌ای است‌. بدون تبلیغات کلان و پوستر و عکس‌های بزرگ و احزاب و گروه‌های سیاسی قوی و سرپا، یک ملت وقتی می‌خواهد، حماسه می‌آفریند. سرپا می‌شود. با تبلیغات شفاهی و دهان به دهان این‌ ها مردم‌ اند ؛ ببینید + تصاویر

مثل وقتی که فیلم خوب است، مثل وقتی که می‌خواهد سینما سرپا بماند. مثل وقتی که موسیقی خوب، تئاتر خوب، نقاشی خوب، شعر خوب، کتاب خوب را می‌شناسد. و هر چقدر که شبه روشنفکران بخواهند تحقیرشان کنند یا قشری گرایان مذمت . مردم ، مردمند. خودشان تصمیم می‌گیرند؛ تختی جهان پهلوان باشد یا شکیبایی ستاره‌شان‌. با بیل‌بورد و تبلیغات رسمی و سالن‌های مد و اداهای خیرمآبانه نمی‌توان مردم را فریفت … مردم ادا دوست ندارند.

این‌ ها مردم‌ اند ؛ ببینید + تصاویر

 

و از همه مهم‌تر این که کسی وکیل و وصی‌شان شود و از جانب‌شان حرف بزند. آن‌ها که این سال‌ها فیلم‌ها را در جلوی درب ارشاد به نام مردم تحریم کردند. آن‌ها که سینماهایشان را به نام حفظ ارزش‌های مردم از فیلم‌ها دریغ کردند. آن‌ها که … .
این مردم را ببینند … زنده‌باد مردم.نویسنده: مهدی کرم‌پور

منبع : بن فیلم


[ چهارشنبه 92/3/29 ] [ 4:6 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

عاقبت تلخ حرف زدن یک دختر با یک پسر غریبه + عکس

خانواده پاکستانی با اسید به دختر خود حمله کرده و باعث مرگش شدند!
یک خانواده روستایی پاکستانی هنگامیکه متوجه شدند دختر 15 ساله شان با یک پسر غریبه هم صحبت شده است با پاشیدن اسید روی تمام صورت و بدن او باعث مرگش شدند.
این اتفاق در یکی از روستاهای کوچک از توابع ایالت کشمیر رخ داد.پدر و مادر این دختر اعتراف کردند زمانیکه دیده اند این دختر با یک پسر غریبه هم کلام شده است او را با اسید سوزانده اند.
در گزارشات پلیس آمده است پدر این دختر که “محمد ظفر ” نام دارد دختر خود را دید که با یک پسر غریبه در خارج از خانه در حال صحبت است او ابتدا این دختر را به باد کتک گرفت و بعد به کمک همسرش تمام بدن و صورت او را با اسید سوزاند .

عاقبت تلخ حرف زدن یک دختر با یک پسر غریبه + عکس

عاقبت تلخ حرف زدن یک دختر با یک پسر غریبه + عکس

 این دختر به طرز وحشتناکی دچار سوختگی شد اما والدین سنگدل او را تا روز بعد به بیمارستان نبردند و زمانیکه او به بیمارستان رسید جان سپرد.
به گفته پزشکی قانونی مرگ این دختر به صورت تدریجی و دردناک رخ داده است. یکی از اقوام این دختر با پلیس تماس گرفت و پدر و مادر سنگدل او به جرم قتل بازداشت شدند.


[ چهارشنبه 92/3/29 ] [ 4:4 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

حسن روحانی به دیدار رهبر انقلاب رفت + عکس

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری – حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب مردم عصر امروز(یکشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.

در این دیدار که پس از اعلام نتیجه قطعی آرای مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفت، مقام معظم رهبری با آرزوی توفیق برای حجت الاسلام و المسلمین روحانی، رهنمودهای لازم را ارائه کردند.

حسن روحانی به دیدار رهبر انقلاب رفت + عکس

 

حسن روحانی به دیدار رهبر انقلاب رفت + عکس


[ چهارشنبه 92/3/29 ] [ 4:2 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

عکس های جدید بهرام رادان 92


بیوگرافی کوتاهی از بهرام رادان

نام : بهرام رادان  – تاریخ تولد: 8 اردیبهشت 1358

هنرپیشه -او را به جرات می توان یک استعداد تمام عیارو یک حادثه کم سابقه سینمای ایران دانست. اگر چه حضور اولش تنها به یک چهره و چشم آبی و زیبا محدود می شد ، اما رادان ثابت کرد که می تواند در حد و اندازه های یک ستاره بدرخشد . انتخابهای بعدی رادان در عمده موارد ، آگاهانه او را به مسیری درست هدایت کرد که امروز می تواند با افتخار آن تندیس زرشک زرین را برای شور عشق نادیده بگیرید. بهرام متولد 1358 و کارشناس مدیریت بازرگانی است ، او در سال 78 در آموزشگاه هیوا فیلم بازیگری را آموخت و همان سال برای بازی در شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد . داستان عاشقانه فیلم و چهره جذاب دو جوان اول کار یعنی رادان و ومهناز افشار فروش فیلم به زیبایی شکوفا شد و او امروز خود را به نمایش بگذارد. ا

عکس های جدید بهرام رادان 92

بهرام رادان

عکس های جدید بهرام رادان 92

بهرام رادان

عکس های جدید بهرام رادان 92

بهرام رادان

عکس های جدید بهرام رادان 92

بهرام رادان

عکس های جدید بهرام رادان 92

بهرام رادان

عکس های جدید بهرام رادان 92


[ چهارشنبه 92/3/29 ] [ 4:1 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

عکس های دیدار احمدی نژاد و روحانی

دیدار محمود احمدی نژاد با حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور منتخب

عکس های دیدار احمدی نژاد و روحانی

عکس های دیدار احمدی نژاد و روحانی

عکس های دیدار احمدی نژاد و روحانی

عکس های دیدار احمدی نژاد و روحانی

عکس های دیدار احمدی نژاد و روحانی

عکس های دیدار احمدی نژاد و روحانی عکس های دیدار احمدی نژاد و روحانی

عکس های دیدار احمدی نژاد و روحانی


[ چهارشنبه 92/3/29 ] [ 3:59 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

عکسی از نکونام که درد سر ساز شد

کره ای ها دنبال هواداران خیانتکارشان می گردند.

عکسی از نکونام که درد سر ساز شد

به نقل از اوج نیوز، بعد از چاپ تصاویر یکی از چشم بادامی ها در کنار جواد نکونام که علامت پیروزی را نشان دوربین داده، کره ای ها دنبال این می گردند که این هوادار به قول خودشان خائن را پیدا کنند تا دلیل این کار او را جویا شوند.

البته کره ای ها عقیده دارند شخصی که کنار کاپیتان تیم ملی ایستاده، به احتمال زیاد چینی یا تایوانی است و نباید این موضوع را بیش از این ادامه داد.


[ چهارشنبه 92/3/29 ] [ 3:58 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

عکسی از عجیب ترین خالکوبی پا در دنیای فوتبال

دانیل دروسی هافبک ایتالیایی عجیب ترین خالکوبی را بر پای خود طراحی کرده است.

عکسی از عجیب ترین خالکوبی پا در دنیای فوتبال

منبع : قم فردا


[ چهارشنبه 92/3/29 ] [ 3:57 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آخرین مطالب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 137
بازدید دیروز: 118
کل بازدیدها: 2173673