سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

پاتوق دختر و پسرای ایرونی
 

جدول پخش کامل برنامه‌ های ماه رمضان 1392


شبکه‌های مختلف تلویزیون برای ایام ماه رمضان ویژه برنامه‌های متنوعی را طی شبانه روز پخش می‌کنند. در ادامه جدول پخش برنامه‌های تلویزیون را مشاهده می‌کنید.

جدول پخش کامل برنامه‌ های ماه رمضان 1392

منبع: روزنامه جام‌جم


[ چهارشنبه 92/4/19 ] [ 12:10 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

یک شب با شقایق فراهانی و مهناز افشار در باشگاه بیلیارد

یک شب با شقایق فراهانی و مهناز افشار در باشگاه بیلیارد


فیلم جدید «مسعود کیمیایی» 10 روز دیگر در تهران کلید می خورد. «مسعود کیمیایی» با اعلام خبر فوق درباره روند پیش تولید فیلم جدیدش عنوان کرد: «این روزها مراحل پایانی انتخاب بازیگران را پشت سر می گذاریم. در جدیدترین انتخاب ها، «محمدرضا فروتن» به جمع بازیگران فیلم پیوست.»

مهناز افشار، پولاد کیمیایی، یوسف مرادیان، تینا پاکروان، ساعد سهیلی و شقایق فراهانی دیگر بازیگران این فیلم هستند که پیش از این نامشان اعلام شده بود. کارگردان فیلم «جرم» در پاسخ به این سوال که بالاخره عنوان فیلم چه خواهد شد، پاسخ داد: «عنوان فیلم درحال حاضر از «کلید شکسته» به «عرق سرد» تغییر کرده است. البته به احتمال قوی «متروپل»، عنوان قطعی فیلم خواهد شد.»

سینما متروپل عنوان قدیمی سینما رودکی فعلی است که در خیابان لاله زار بنا شده و قرار است 10 روز دیگر لوکیشن فیلم جدید مسعود کیمیایی باشد.

این سالن سینما قدمتی 70ساله دارد که در حال حاضر تعطیل شده است و قرار است برای فیلم، بازسازی شود. داستان فیلم «متروپل» از نیمه شب تا صبح می گذرد. فیلم، قصه زنی است که گرفتار به اصطلاح هجومیانی می شود که به سمتش هجوم می آورند و درگیر این ماجرا می شود و درنهایت به یک باشگاه «بیلیارد» که نیمه شب باز است پناه می برد. دو نفر در باشگاه هستند و مسایل و حوادثی تا صبح به وجود می آید. بازیگران فیلم قرار است مقابل دوربین علیرضا زرین دست به ایفای نقش بپردازند. موسیقی توسط کارن همایونفر ساخته می شود و فیلم توسط محمدرضا ارباب صادقی تهیه می شود.

منبع: روزنامه شرق


[ چهارشنبه 92/4/19 ] [ 12:10 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

بهنوش طباطبایی سیندرلا شد

 

جلال تهرانی نویسنده و کارگردان تئاتر که این روزها در حال تمرین نمایش «سیندرلا» است و قرار است تا این نمایش بعد از پایان اجرای نمایش «پسران آفتاب» به روی سالن اصلی تئاتر شهر ببرد.

به تازگی بهنوش طباطبایی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون که طی سال‌های اخیر در عرصه تئاتر فعالیت‌های درخشانی داشته است، به عنوان بازیگر نقش «سیندرلا» از سوی جلال تهرانی انتخاب شده و به گروه بازیگران این نمایش پیوسته است؛‌ این در حالی است که پیش از این گلاب آدینه و مجید آقاکریمی به عنوان بازیگران این نمایش معرفی شده بودند.

نمایش «سیندرلا» بخشی از یک تریلوژی از نمایشنامه‌های «مکبث 2001»، «سیندرلا» و «دراکولا» است که جلال تهرانی آن را در سال 85 نوشته است.

جلال تهرانی سال گذشته نمایش «به صدای زمین گوش کن» را در سالن اصلی مولوی به صحنه برد.

منبع : فارس نیوز

[ چهارشنبه 92/4/19 ] [ 12:10 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

درمان های خانگی برای جوش سر سیاه و راه های پیشگیری از آن

درمان های خانگی برای جوش سر سیاه و راه های پیشگیری از آن

 

ما اغلب در مورد دانه‌های سرسیاه صحبت می‌کنیم و می‌دانیم که آنها روی زیبایی تأثیر می‌گذارند، ولی متأسفانه اطلاعاتمان در مورد چگونگی شکل‌گیری این دانه‌ها و راه‌های مقابله با آنها بسیار کم است و فقط تصور می‌کنیم که با فشاردادن آنها می‌‌توانیم از شر آنها خلاص شویم.

 درمان‌ خانگی
برای حذف این دانه‌ها از روی پوست، نوارهای دارویی در برخی داروخانه‌ها فروخته می‌شوند که با چسباندن و سپس کندن آنها از روی پوست تا حدی از شر این دانه‌ها خلاص می‌شوید، ولی در صورت تمایل به استفاده از روش‌های خانگی و طبیعی شیوه‌های متفاوتی نیز وجود دارند. میزان اثربخشی این روش‌ها در افراد مختلف متفاوت بوده و برای افرادی‌که پوست حساس و آسیب‌پذیر دارند توصیه نمی‌گردد.

_ مقدار کمی عسل گرم شده را روی پوست خود قرار دهید و پس از اینکه دانه‌های سرسیاه کمی شل شدند، با کمی فشار آنها را به بیرون برانید.

_ دو قاشق غذاخوری بلغور جوی دوسر، سه قاشق غذاخوری ماست و یک قاشق غذاخوری آب‌لیمو و یک قاشق چایخوری روغن زیتون را با یکدیگر مخلوط کنید و آن را روی ناحیه مورد نظر قرار دهید و پس از 7 تا5 دقیقه بشویید.

_ مخلوط آبلیمو، روغن بادام و گلیسیرین و قرار دادن آن به مدت 5 دقیقه بر روی پوست، از روش‌های خلاصی از شر دانه‌های سرسیاه است.

_ قرار دادن پوست خیار به مدت 25 دقیقه بر روی پوست نه تنها دانه‌های سرسیاه را می‌تواند پاک ‌کند، بلکه لکه‌های پوستی ناشی از آکنه را نیز کمرنگ می‌کند.

_ یک خمیر از دانه‌های آسیاب شده شنبلیله و آب تهیه کنید و آن را هر شب به مدت5 الی 10 دقیقه روی پوست خود قرار دهید و سپس با آب گرم بشویید.

_ دو قاشق چایخوری بی‌کربنات سدیم را در سه تا چهار فنجان آب‌جوش بجوشانید و یک حوله تمیز را با آن مرطوب کنید و روی پوست خود قرار دهید. این عمل را پنج تا شش بار در روز تکرار کنید.

_  بادام پودر شده را با کمی آب و گلاب مخلوط کرده و روی لکه‌ها قرار دهید و پس از چند دقیقه با آب ولرم بشویید.  3 قاشق غذاخوری عسل را با یک قاشق مرباخوری دارچین مخلوط کرده و روی پوست قرار دهید.

 روش‌های پیشگیری
قبل از اشاره به روش‌های پیشگیری ، باید گفت که علت اصلی ایجاد این لکه‌ها تجمع سلول‌های مرده در سطح پوست ،مسدود شدن روزنه‌ها، همراه بازیادی تولید چربی در پوست است. بنابراین تمیز کردن صحیح پوست در پیشگیری از ایجاد آنها موثر است.

_ هیچ‌گاه شب با آرایش نخوابید و حتماً قبل از خوابیدن پوست خود را تمیز کنید. البته توجه داشته باشید که تمیز کردن بیش از حد پوست ( بیشتر از روزی دوبار ) نیز موجب تحریک و ترشح بیش از حد چربی و تشدید دانه‌های سرسیاه می‌شود.

_ استفاده از یک صابون و پاک کننده ملایم نیز بسیار مهم است؛ به خصوص در افراد مستعد آکنه، زیرا موجب حذف سلول‌های مرده از روی پوست می‌شود.

_ همیشه آب زیادی بنوشید و پوست خود را هیدراته نگه دارید.

_ خوردن غذاهای چرب و استفاده از کرم‌ها با پایه چرب را به‌طور کلی فراموش کنید.

_ دوش آب گرم و بخار موجب شل شدن چربی محل و باز شدن روزنه‌های مسدود پوست می‌شود.

_ لایه‌برداری نیز روش خوبی برای کاهش تشکیل سلول‌های مرده پوست است. فقط توجه داشته باشید که لایه‌برداری باید ملایم باشد و حتماً زیرنظر افراد حرفه‌ای انجام شود و پس از انجام آن نیز به مراقبت‌های خاص پوستی نیاز خواهید داشت. دانه‌های سرسیاه و همچنین سرسفید پایه اصلی تشکیل آکنه و جوش هستند؛ بنابراین با خلاص شدن از آنها می‌توان از ابتلا به آکنه و جوش پیشگیری کرد.

منبع : دنیای سلامت

[ چهارشنبه 92/4/19 ] [ 12:9 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

راز های لاغری که تا به حال نشنیده اید

راز های لاغری که تا به حال نشنیده اید


غذا خوردن با قاشق پلاستیکی باعث می شود تا زودتر از غذا خوردن دست بکشید و احساس سیری زودتر به سراغ شما می آید.

بررسی ها نشان می دهند از ظروف های رنگی هنگام غذا خوردن زیاد استفاده کنید و سعی کنید از تمام دسرها و ترشیجات و به ویژه سبزی در کنار غذای خود میل کنید زیرا سبزی، ماست و سالاد در کنار غذا باعث می شود تا زودتر سیر شوید و کمتر از نشاسته و برنج مصرف کنید تا جایی که می توانید سعی کنید به صورت ایستاده غذا بخورید و از قاشق پلاستیکی و ظروف رنگی استفاده کنید.

هم چنین پس از غذا خوردن به تماشای تلویزیون بپردازید یا با تلفن حرف بزنید زیرا هنگامی که با تلفن صحبت می کنید رد و بدل هوا در معده شما افزایش می یابد و روند هضم شدن افزایش می یابد پس فراموش نکنید و حتما بعد از غذا خوردن تلفن شماره گیری کنید و با دوستانتان صحبت کنید.


[ چهارشنبه 92/4/19 ] [ 12:7 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

عکس علی دایی در حال بازی تخته نرد


بابک زنجانی مالک باشگاه سورینت  یکی از خبرساز ترین ایرانیان در چندماه گذشته بوده است . چهره ای که به تمول و در آمدهای فوق کلان نفتی مشهور است.

این عکس قاعدتا مربوط به دوران مربیگری علی دایی در پرسپولیس است و نشان می دهد بین زنجانی و دایی رابطه خوبی برقرار بوده است . دایی که البته خود با شم اقتصادی کم نظیرش در آمد مالی کم نظیرش در فوتبال را چند برابر کرده است.

عکس علی دایی در حال بازی تخته نرد

تخته نرد بازی خوش شانس هاست و به نظر ، این دو نفر ، به جفت شش آوردن ادامه می دهند!

منبع:گل


[ چهارشنبه 92/4/19 ] [ 12:6 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

شما این کار را بلدید؟ (عکس بسیار جالب)


شما این کار را بلدید؟ (عکس بسیار جالب)


[ چهارشنبه 92/4/19 ] [ 12:5 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

برنامه روزانه کشورهای مختلف جهان… (طنز)

برنامه روزانه کشورهای مختلف جهان... (طنز)

آمریکا : 12 ساعت کار ، 6 ساعت استراحت ، 1 ساعت ماندن در ترافیک ، 4 ساعت تماشای تلویزیون و غذا خوردن ، 1 ساعت کار با اینترنت

 

فرانسه : 8 ساعت کار ، 6 ساعت استراحت ، 2 ساعت قدم زدن در خیابان ، 4 ساعت کتاب خواندن ، 2 ساعت حرف زدن علیه تلویزیون ، 2 ساعت خندیدن

 

ایتالیا : 4 ساعت کار ، 8 ساعت خواب ، 4 ساعت غذا خوردن ، 6 ساعت حرف زدن ، 2 ساعت خیابان گردی

 

آلمان : 8 ساعت کار ، 8 ساعت خواب ، 2 ساعت اضافه کار ، 2 ساعت تماشای مسابقات تلویزِیونی ، 2 ساعت مطالعه ، 2 ساعت فکر کردن به خودکشی

 

کوبا : 8 ساعت کار ، 8 ساعت تفریح ، 4 ساعت خواب ، 4 ساعت گوش کردن به سخنرانی کاسترو

 

عربستان سعودی : 8 ساعت تفریح همراه با کار ، 6 ساعت تفریح همراه با خرید در خیابان ، 10 ساعت خواب

 

مصر : 4 ساعت کار ، 8 ساعت خواب ، 8 ساعت کشیدن قلیان ، 2 ساعت گوش کردن به ام کلثوم ، 2 ساعت حرف زدن در باره جمال عبدالاناصر

 

هندوستان : 8 ساعت جستجوی کار ، 6 ساعت خواب ، 6 ساعت تماشای فیلم ، 2 ساعت جستجو برای محل خواب ، 2 ساعت برای رد شدن از خیابان

 

پاکستان : 4 ساعت کار غیر مجاز ، 8 ساعت خواب مجاز، 8 ساعت اعتراض علیه کودتا ، 4 ساعت فرا ر از دست پلیس

 

ایران : 8 ساعت خواب ، 4 ساعت استراحت ،4 ساعت ارسال اس ام اس و تعریف جوک ، 4 ساعت حرکت در ترافیک ، 1 ساعت کار ،1 ساعت بحث در باره ازدواج موقت ، 2ساعت بحث در مورد سیاست


[ چهارشنبه 92/4/19 ] [ 12:1 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

آشنایی با شوهر دوست ترین و باحالترین موجود جهان

 


کله نوعی از سنجاقک نر طوری است که عمل جفتگیری را نمی‌تواند انجام دهد. سنجاقک ماده ابتکار عمل را به‌دست می‌گیرد و سر نر را قطع کرده و همزمان جفتگیری می‌کند!!
دانستنی های دیگر:
قلب انسان موقع رساندن خون به بدن چنان فشاری تولید می‌کند که می تواند تا 40 سانتیمتر فوران کند.

اگر 18 سال و 7 ماه و 6 روز مدام فریاد بکشی، برای گرم کردن یک استکان چای سرد انرژی تولید می کنی!

یک سوسک می‌تواند تا 19 روز بدون سر زندگی کند

اگر سرت را محکم به دیوار بکوبی، 150 کالری می‌سوزانی

یک کک می‌تواند 350 برابر قدش بپرد!

بعضی از شیرهای نر 50 بار در روز جفتگیری می‌کنند

پروانه‌ها مزه خوراکی‌ها را با پایشان امتحان می‌کنند

آدم‌های چپ دست 9 سال کمتر از بقیه زندگی می‌کنند

فیل تنها حیوانی است که نمی‌تواند بپرد

چشم شترمرغ از مغزش بزرگ‌تر است


[ چهارشنبه 92/4/19 ] [ 12:1 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]
حجاب چیه؟ مهم اینه که دل آدم پاک باشه!

 

دوست داشتن به دله،  بی خیال ظاهر

بهش گفتم: امام زمان عج رو دوست داری؟

گفت: آره ! خیلی دوسش دارم

گفتم: امام زمان حجاب رو دوست داره یا نه؟

گفت: آره!

گفتم : پس چرا کاری که آقا دوست داره انجام نمیدی؟

گفت: خب چیزه!…. ولی دوست داشتن امام زمان عج به ظاهر نیست ، به دله

گفتم: از این حرف که میگن به ظاهر نیست ، به دله بدم میاد

گفت: چرا؟

براش یه مثال زدم:

گفتم: فرض کن یه نفر بهت خبر بده که شوهرت با یه دختر خانوم دوست شده و الان توی یه رستوران داره باهاش شام می خوره. تو هم سراسیمه میری و می بینی بله!!!! آقا نشسته و داره به دختره دل میده و قلوه می گیره.عصبانی میشی و بهش میگی: ای نامرد! بهم خیانت کردی؟

بعد شوهرت بلند میشه و بهت میگه : عزیزم! من فقط تو رو دوست دارم. بعد تو بهش میگی: اگه منو دوست داری این دختره کیه؟ چرا باهاش دوست شدی؟ چرا آوردیش رستوران؟ اونم بر می گرده میگه: عزیزم ظاهر رو نبین! مهم دلمه! دوست داشتن به دله…

دیدم حالتش عوض شده

بهش گفتم: تو این لحظه به شوهرت نمیگی: مرده شور دلت رو ببرن؟ تو نشستی با یه دختره عشقبازی می کنی بعد میگی من تو دلم تو رو دوست دارم؟ حرف شوهرت رو باور می کنی؟

گفت: معلومه که نه! دارم می بینم که خیانت می کنه ، چطور باور کنم؟ معلومه که دروغ میگه

گفتم: پس حجابت….

اشک تو چشاش جمع شده بود

روسری اش رو کشید جلو

با صدای لرزونش گفت: من جونم رو فدای امام زمانم می کنم ، حجاب که قابلش رو نداره

از فردا دیدم با چادر اومده

گفتم: با یه مانتو مناسب هم میشد حجاب رو رعایت کرد!

خندید و گفت: می دونم ! ولی امام زمانم چــــــادر رو بیشتر دوست داره

می گفت: احساس می کنم آقا داره بهم لبخنــــــــــد می زنه!!!



[ سه شنبه 92/4/18 ] [ 10:50 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آخرین مطالب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 69
بازدید دیروز: 162
کل بازدیدها: 2176112