سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

پاتوق دختر و پسرای ایرونی
 

ماده غذایی که باعث ضعیف شدن حافظه می شود

ماده غذایی که باعث ضعیف شدن حافظه می شود


تحقیقات انجام شده در تورنتو، کانادا نشان می دهد که مصرف زیاد نمک (سدیم) بر حافظه و عملکرد ذهن اثر منفی دارد.

برای انجام این مطالعه رژیم غذایی 1262 فرد بین سنین 67 تا 84 سال مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان داد در افرادی که دریافت سدیم بالا می باشد، عملکرد شناختی و قدرت حافظه ضعیف تر از سایر افراد است.

این یافته ها به ویژه برای سالمندان حایز اهمیت است زیرا به طور طبیعی با افزایش سن توانایی ادراک و شناخت به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می یابد. پیروی از الگوی تغذیه ای صحیح و پرهیز از مصرف زیاد سدیم در این گروه سنی موجب بهبود عملکرد مغز و پیشگیری از فقدان حافظه و شناخت می شود.

این اولین مطالعه‌ای است که نقش سدیم بر حافظه را مورد بررسی قرار داده است. این محققان به همه افراد به ویژه سالمندان توصیه می کنند از مصرف زیاد نمک، کنسروها و غذاهای فرآوری شده دوری کنند.

منبع : سیمرغ


[ پنج شنبه 92/7/25 ] [ 5:57 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

بیماری هایی که باعث ریزش مو می شوند

بیماری هایی که باعث ریزش مو می شوند


یک متخصص پوست، مو و زیبایی گفت: بهترین راه‌حل برای برطرف کردن ریزش موی مقطعی، برطرف کردن عاملی است که باعث ریزش موی بیمار در یک برهه زمانی شده است.

دکتر خلیل صداقت‌پیشه افزود: بیماری‌هایی نظیر اختلالات تیروئید، کم‌خونی و بیماری‌های عفونی باعث آسیب در بخشی از پوست می‌شوند که با ایجاد عفونت‌های ویروسی و قارچی همراه شده و ریزش مو را به دنبال دارند. وی ادامه داد: بیماری‌هایی که با تب همراه هستند و به بستری شدن منجر می‌شوند همچون آبله مرغان، سرخک و… نیز از سری دیگر بیماری‌هایی هستند که به ریزش موی مقطعی دامن می‌زنند.

این متخصص پوست، مو و زیبایی، زایمان را یکی از علل شایع ریزش موی مقطعی در زنان دانست و افزود: پروتئین‌سازی در بدن فرد مختل می‌شود و باید برای ترمیم ریزش مو از پروتئین و محرک رشد مو استفاده کرد. این روند ریزش مو تا شش ماه ادامه دارد و اگر درمان آغاز شود تا 90 درصد موی از دست رفته جایگزین می‌گردد، در غیر این صورت حداکثر تا 50 درصد موهای سر بازگشت دارند.

صداقت‌پیشه با اشاره به بیماری لوپوس، ‌اظهار کرد: این بیماری با ایجاد اختلال در بافت‌های بدن، باعث ریزش مو به میزان قابل توجهی می‌شود.
ریزش موی مقطعی اغلب به دنبال ابتلا به بیماری‌های گوناگون است. با درمان بیماری پایه‌ای که باعث ریزش مو شده است و مصرف داروهای محرک رشد مو در کنار رفع کمبودهای تغذیه ای، فولیکول مو تقویت می‌شود.

این متخصص پوست، مو و زیبایی در رابطه با بیهوشی‌های اعمال جراحی گفت: تا سه ماه بعد از عمل جراحی موی بیمار به شدت می‌ریزد که به دلیل ناتوانی و اختلال در تغذیه وی است و با تقویت تغذیه و مصرف داروهای درمانی تا مدتی پس از بیهوشی ریزش مو برطرف می‌شود. به گفته وی، سنگ کلیه و عفونت‌های شدید کلیه به طوری که به بستری شدن بیماران منجر شود نیز می‌تواند در بروز ریزش مو تاثیر زیادی داشته باشد.

 

منبع : ایسنا


[ پنج شنبه 92/7/25 ] [ 5:56 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

افکار غلط زنان درباره رابطه جنسی

افکار غلط زنان درباره رابطه جنسی


بسیاری از متخصصان معتقدند برخی از اشتباهات رایج که منجر به یکنواختی روابط جنسی در بین همسران می‌شود، می تواند از طرف خانم ها صورت گیرد. در این مطلب برخی از اشتباهات رایج خانمها در رابطه جنسی با همسرشان به اختصار بیان شده است. اگر نمی‌خواهید زندگی زناشویی خود را کسل کننده پیش ببرید، خواندن این نوشتار کوتاه را از دست ندهید.

شروع رابطه جنسی
بسیاری از افراد ممکن است در رابطه با رفتار زنانه خود نگران باشند. خانم ها نباید حالت تهاجمی و پرخاشگرانه داشته باشند. احساس شکست و نگرانی درشروع  رابطه جنسی  می تواند از جمله مشکلات عمده خانم ها هنگام برقراری رابطه جنسی باشد . این تصور ممکن است باعث شود که رابطه جنسی آنها دچار عدم تعادل شده باشد. عموما مردها دوست دارند به همان اندازه که آنها زن ها را در رابطه جنسی تحت تاثیر قرار می دهند، خودشان هم تحت تاثیر قرار بگیرند. تکیه بر ایده ها و عقاید سنتی در هنگام برقراری رابطه جنسی و نقش های جنسیتی می تواند رضایت جنسی را تحت تاثیر قرار دهد.علاقه مندی خود به شروع رابطه جنسیوهم چنین احساس خود را از برقراری رابطه جنسی با همسر خود در میان بگذارید تا احساس رضایت خاطری در طرفین ایجاد شود.

چگونه به نظر رسیدن در زمان رابطه جنسی
فکر کردن به این که در حین رابطه جنسی چگونه ممکن است به نظر برسید، شما را از لذت رابطه جنسی به دور می کند و ممکن است در رسیدن به ارگاسم هم مشکل ایجاد کند. هیچ گاه به چاقی و نوع آرایش خود در زمان رابطه جنسی فکر نکنید. شما باید به خود اجازه بدهید که به ارگاسم برسید.

نوع تفکر در روابط جنسی
باید تفکرات قدیمی در روابط جنسی نظیر عدم جذابیت جنسی طرفین را کنار بگذارید، برای بسیاری از مردان رابطه جنسی مسئله ای بسیار مهم است و نباید با بی تفاوتی از کنار این مسئله گذشت. تحقیقات مختلف بیان می کنند که صمیمیت در رابطه جنسی در چارچوب رابطه زناشویی منسجم ایجاد می شود.

اعتقاد به داشتن رابطه جنسی
بسیاری از پسران در زمان نوجوانی تمایل زیادی به داشتن رابطه جنسی دارند، اما این در مورد مردان صادق نیست. فشارهای روزمره زندگی، کار و خانواده باعث عدم برانگیختگی جنسی مردان می شود. وقتی مردی به زنی بگوید که در حال حاضر تمایل جنسی ندارد این امر می تواند منجر به شوک بزرگی در زن شود و در نهایت  باعث ایجاد این تصور شود که همسرش او را دوست ندارد. در حقیقت این امر نشان دهنده این است که مرد در آن لحظه تمایل به داشتن رابطه جنسی ندارد و این به معنای عدم علاقه او به همسرش نیست. با همسرتان به طور واضح درباره روابط جنسی صحبت کنید، به او بگویید چه چیزهایی در رابطه باعث به آرامش رسیدن شما می شود.

از پیشنهاد همسرتان برای رابطه ناراحت نشوید
پس از این که زن و شوهر بعد از مدتی باهم زندگی کردند این امر طبیعی است که با پیشنهاد جدیدی بخواهند یکدیگر را خوشحال کنند. اگر همسر شما پیشنهاد جدیدی برای رابطه جنسی می دهد به این معنا نیست که او از رابطه جنسی فعلی ناراضی است.

 

منبع : سلامت نیوز


[ پنج شنبه 92/7/25 ] [ 5:55 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

با آب پیاز لک و جوش های روی پوست را از بین ببرید

با آب پیاز لک و جوش های روی پوست را از بین ببرید


پژوهشگران علوم پزشکی می گویند نتایج بررسی های صورت گرفته نشان داده است که لکه های قهوه ای که بر اثر تابش آفتاب پس از سی سالگی روی پوست پدیدار می شوند، با استفاده از آب پیاز به مرور زمان کم رنگ می شوند و از بین می روند.

تحققیات نشان داده است که عصاره پیاز به دلیل دار بودن اسید های گیاهی می توان روی پوست پلینگ مناسب انجام دهد. یعنی باعث ریزش و رفع لایه سلولهای مرده و کراتینی پوست شود و این فعالیت و شادابی لایه زاینده پوست را فراهم می آورد که ثمره این عملکرد داشتن پوستی بدون لک ، جوش ، تمیز و با طراوت می باشد که در بررسی ها و تحقیقات به اثبات رسیده است.

برای این امر لازمست افراد حداقل روزی دوبار لکه های قهوه ای را به آب پیاز آغشته کنند.

در صورت لزوم بعد از شستن پوست مقداری کرم گیاهی روی پوست مالیده شود . البته پوستهای چرب معمولا نیاز به کرم ندارند.

محققان عنوان می کنند که آب پیاز به علت داشتن مواد ضد عفونی کننده گوگرددار و اسید های مفید چون اسید سیتریک حتی می تواند به بهترین وجهی جوشهای معمولی و سر سیاه صورت و نواحی بینی را ضد عفونی و سریعه درمان نماید.

همچنین شیره پیاز خام به علت داشتن مقدار قابل توجهی ویتامین c در طراوت ، تقویت ، رفع وجلوگیری از چین و چروک می تواند نقش پایه ای و اساسی داشته باشد .

جهت تهیه و استفاده از آب پیاز یک عدد پیاز را رنده نمایید و از پارچه تمیز عبور داده و شیره تهیه شده را توسط تکه ای پنبه روی پوست بمالید و حدود 10 الی 15 دقیقه که البته این زمان به مقدار تحمل هر شخص قابل تغییر است.

منبع : ایران


[ پنج شنبه 92/7/25 ] [ 5:54 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

رفندهایی آرایشی برای پوست های چرب

ترفندهایی آرایشی برای پوست های چرب


وقتی صحبت از آرایش پوست چرب می‌شود پیدا کردن شیوه مناسب آرایش برای داشتن پوستی شفاف و مات کمی سخت می‌شود!

1 - هر روز صبح و قبل از هر آرایش حتما باید پوستتان را با ژل‌های پاک‌کننده مخصوص پوست چرب و البته آنهایی که روی پوست شما تاثیرگذارند بشویید و بعد از شستشو با یک حوله نرم آب‌های اضافی روی پوستتان را بگیرید.
2 - در مرحله بعدی با تونر مخصوص پوست چرب و با کمک مقداری پنبه، عملیات پاکسازی را کامل کنید. پنبه آغشته به تونر را روی تمام صورتتان بکشید و 5 دقیقه صبر کنید. تونر علاوه بر پاک کردن باقی ژل شستشو به رفع و برداشته‌شدن سلول‌های مرده از روی پوست کمک می‌کند.
3 - قبل از آرایش و بعد از کامل‌کردن عملیات پاکسازی به مقدار لازم از یک نرم‌کننده مخصوص پوست چرب روی پوستتان بزنید و آن را ماساژ دهید تا روی پوست نماند.
4 - از محصولات آرایشی استفاده کنید که بهترین فرمول را برای پوست‌های چرب دارند.
5 - قبل از آرایش با کرم‌های مخصوص زیرسازی کنید. مخصوصا نواحی چرب صورتتان مثل ناحیه T شکل، پیشانی، چانه و بینی. زیرسازی کردن، عمر ماندگاری آرایش روی پوست را بیشتر و از درخشش نواحی چرب جلوگیری می‌کند.
6 - به جای کرم پودر از کانسیلر استفاده کنید کانسیلرها چربی کمتری دارند. بیش از حد پودر و پنکیک نزنید.
7 - هر چقدر آرایشتان مات باشد بعد از گذشت زمان، نقاط چرب پوست حالت براق به خود می‌گیرند. یک راه‌حل خوب این است که از دستمال‌های چربی‌گیر آرایشی استفاده کنید. آنها را باز کنید. روی نقاط چرب بگذارید، کمی فشار دهید و آرام از روی صورتتان بردارید. این دستمال‌ها به راحتی چربی اضافه روی پوست را جمع می‌کنند.
8 - وقتی از ضدآفتاب استفاده می‌کنید -البته ضدآفتاب‌های فاقد چربی- بعد از زدن آن، یک دستمال کاغذی تمیز را روی صورتتان پهن کنید. با دست کمی روی صورتتان فشار دهید و بعد آن را بلند کنید. به این ترتیب کمترین چربی آن هم گرفته می‌شود.
9 – بیش از حد از اسکراب استفاده نکنید. استفاده زیاد از آنها، پوست چرب را تحریک می‌کند و غدد پوست چربی بیشتری تولید می‌کنند و حتی باعث بیرون ریختن جوش‌ها می‌شود.
10 - قبل از خواب حتما آرایشتان را به طور کامل از روی پوستتان پاک کنید و تمام مراحل پاکسازی پوست را انجام دهید. اگر پوستتان با گذشت زمان چرب‌تر می‌شود، حتما به متخصص مراجعه کنید تا با توجه به ویژگی‌های پوستتان، راه‌حل‌های مناسب‌تری به شما ارائه دهد.
منبع : سلامت

[ پنج شنبه 92/7/25 ] [ 5:53 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

هنگامی که از رژ لب قرمز استفاده این نکات را رعایت کنید

هنگامی که از رژ لب قرمز استفاده این نکات را رعایت کنید


استفاده از رژ لب قرمز باعث می شود که دندان ها سفید تر به نظر برسند. رنگ قرمز برای رژ لب بیشتر از رنگ های دیگر به صورت شما جذابیت می دهد.

در اینجا آرایشگر هنرمندی به نام سوزان پوسینک یک سری نکات را درباره ی استفاده از رژ قرمز بیان کرده است .
1 – دقت در ترکیب  رنگ
رنگ قرمز از سه رنگ زرد و نارنجی و آبی گرفته شده است که برای رژ قرمز پررنگ باید ترکیبی از این سه رنگ در رژ استفاده شده باشد. ولی برای قرمز معمولی و یا قرمز روشن باید ترکیبی از دو رنگ زرد و نارنجی بیشتر استفاده شود و برای رنگ آبی آن دقت شود که از آبی روشن استفاده شود. روشنی رنگ آبی باعث می شود که زردی رنگ دندان ها کمتر به نظر برسد .
چگونه می توان این تفاوت را پیدا کرد ؟ 
باید در هنگام خرید از پوست روی مچ دستتان استفاده کنید و رژ ها را روی آن امتحان کنید .چرا که روی مچ دست رگ ها ی آبی پیدا هستند و رنگ رژ را به خوبی می توانید تشخیص دهید.
2 – رنگ پوست خود را در نظر بگیرید
رژ قرمزی که بیش از حد آبی در آن باشد باعث می شود که پوست صورت را تیره نشان دهد چرا که قرمزی که آبی آن زیاد است حالت بنفش کبود می گیرد .بنابراین برای پوست های تیره توصیه می شود از قرمز روشن استفاده شود تا پوست را روشن تر نشان دهد.
3 – رژ لب قرمز همانند رنگ توت قرمز ( روشن )
اگر می خواهید از رژ لب قرمز روشن استفاده کنید که مانند رنگ توت قرمز باشد باید رنگ آن به آبی نزند و سفارش می شود هنگام استفاده از این رژ لبخند یادتان نرود . این رنگ رژ کاملا شیک و کلاسیک است .
4 – استفاده نکردن از براق کننده 
نباید از رژ لب های قرمز براق و یا از براق کننده بر روی رژ قرمز استفاده کرد چرا که براق شدن لب ها روی رژ قرمز باعث می شود دندان ها کمتر سفید به نظربرسند.
5 – خط های دور لب و دهان
باید خط های کنار دهان و دور لب را جداگانه و به آرامی با رژ قرمز پر کرد که این کار باعث می شود که کل لب شما جلوه ی بهتری پیدا کند و زیباتر و جذاب تر نشان داده شود.
6 – بخش کردن رژ روی لب 
با کمک انگشت دست و یا هر چیز نرم دیگری مانند یک پد نرم رژ را کاملا روی لب پخش کنید تا به خورد لبتان برود و یک حالت طبیعی به لب هایتان بدهد.
منبع : سمیرغ

[ پنج شنبه 92/7/25 ] [ 5:52 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

رازهایی برای اینکه خودتان را در دل مادر شوهرتان جا کنید

رازهایی برای اینکه خودتان را در دل مادر شوهرتان جا کنید


در سال های اخیر که شکل زندگی تغییر کرده و دختران، تحصیل کرده و برخی دارای شغل شدند، همسو شدن با تمام خواسته‌های خانواده خودشان نیز برای آنها مشکل شده چه برسد به بجا آوردن خواسته‌های خانواده همسر. در نتیجه ارتباط برقرار کردن با خانواده همسر کار چندان آسانی نیست. اما نگران نباشید کار نشد ندارد می‌‌‌خواهیم به شما یاد دهیم چطور بهترین عروس دنیا شوید.

اولین قدم برای برقراری یک ارتباط خوب
اگر می‌خواهید ارتباطی خوب داشته ‌باشید باید از شناخت خودتان شروع کنید و این در دست‌ترین منبع قابل تغییر است. شناخت ما از خود می‌تواند نقاط ضعف و قدرت‌مان را نشان دهد تا درصدد برطرف کردن این نقاط ضعف باشیم. خیلی از مراجعان مبتلا به تکرار اشتباهات خودشان هستند و حتی تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا اطرافیان را تغییر دهند. مثلا دخترخانمی که بسیار حساس و زودرنج است از کوچک‌ترین مسئله از طرف خانواده همسر ناراحت شده و باعث ناراحتی و تشنج در خانواده می‌شود. اگر دقت کنیم می‌بینیم که این دخترخانم در خانواده خود نیز این مشکل را داشته و به فکر حل آن برنیامده است یا مثلا پسری که وقت‌شناس نیست و در خانواده خود کسی اهمیت این موضوع را به او نیاموخته و چه بسا موقعیت‌ها و شرایط خوبی را نیز از دست داده است، بعد از ازدواج نیز بابت این قضیه مشکلات زیادی را با همسر خود پیدا می‌کند.
پدر و مادر همسر مثل والدین خودمان هستند؟
ما با این گفته که پدر و مادر همسرمان را مثل پدر و مادر خودمان بدانیم موافق نیستیم. اگر پدر و مادر همسرمان را فقط پدر و مادرعزیز همسر عزیزمان بدانیم مسئله خیلی راحت‌ترمی‌شود. این موضوع را از همان اول در خودمان حل کنیم که همان احساس و احترامی که من نسبت به پدر و مادر خودم دارم همسرم نیز نسبت به پدر و مادر خودش دارد و هیچ‌وقت به دنبال تغییر این احساس نباشیم چرا که جز آسیب زدن به همسرمان، فایده دیگری ندارد. اگر این مسئله را بپذیریم و در ارتباطات با مسائل پیش آمده لحاظ کنیم خیلی از مشکلات اصلا به وجود نمی‌آید. مسئله بعدی نیز حفظ استقلال و تمامیت خانواده نوپای خودمان است. خیلی از مشکلاتی که بین فرد و خانواده همسرش پیش می‌آید به دلیل رعایت نکردن این حریم است.
رفت و آمدها را چطور کنترل کنیم؟
این موضوع به توافق شما با همسرتان بستگی دارد، مثلا اگر هر دوی شما افراد برونگرا یا درونگرایی هستید به راحتی می‌توانید در مورد تعداد و زمان رفت‌وآمدها به تفاهم برسید.مشکل زمانی است که یکی از زوج‌ها درونگرا و دیگری برونگراست که در این مورد هم با شناخت شخصیت و علایق طرف مقابل به جای قضاوت و تحمیل نظرمان می‌توانیم به نظر مشترکی دست پیدا کنیم. پس در این مورد خود دو نفر تصمیم می‌گیرند.
چگونه با دخالت خانواده همسر مقابله کنیم؟
اول خونسردی خود را حفظ کنید. آدم عصبانی نه تنها خوب به مسئله پیش آمده فکر نمی‌کند بلکه باعث می‌شود اطرافیان نیز در مورد گفته‌های او شک کنند. بعد به آنها بگویید در مورد گفته یا پیشنهاد آنها فکر خواهید کرد، اگر موضوع اینجا تمام نشد و آنها در این خصوص پافشاری کردند به آنها یادآوری کنید که شما و همسرتان در زمان مناسب با هم همفکری کرده و تصمیم خواهید گرفت. در مواردی که آنها به حریم شما احترام نگذاشته و خواهان تاثیرگذاری بیشتری در زندگی و تصمیمات شما هستند باید صریحا این موضوع را به آنها یادآوری کنید که این موضوع را در زمان مناسب و با همسرتان بررسی خواهید کرد.
برچسب‌‌هایی به نام مادرشوهر و عروس
اینکه ما با چه نگرشی وارد زندگی جدید می‌شویم بسیار مهم است. مثلا اگر به عنوان یک دختر خانم در خانواده‌ای بزرگ شده‌اید که مادربزرگ و پدربزرگ همه تصمیمات مهم را می‌گرفتند و این باعث عصبانیت و نارضایتی و غصه خوردن مادرمان از دست پدرشوهر و مادرشوهرش بوده، در این حالت احتمالا ذهنیت خوبی نسبت به خانواده شوهر نخواهید داشت؛ از طرف دیگراغلب ما در مورد مادرشوهر یا عروس افکار منفی‌ای داریم که باعث جهت‌گیری منفی و رفتار منفی در ما می‌شود.
مثلا در نظر بگیرید اگر مادر ما از ما کاری را بخواهد که در توان ما نیست و برایمان سخت است کم پیش می‌آید که از دست او ناراحت شویم و تلاش‌مان را می‌کنیم تا آن کار را انجام دهیم و اگر هم نتوانستیم موضوع خیلی کش پیدا نمی‌کند.حالا در نظر بگیرید اگر مادرشوهر از عروس تقاضایی داشته باشد که حتی دشواری کمتری نسبت به تقاضای مادرمان دارد، چه فکری خواهیم کرد؟ چه واکنشی نشان می‌دهیم؟ اگر نپذیریم چه مسائلی پیش خواهد آمد؟ پیامدهای این نپذیرفتن حتی سال‌های سال گریبانگیر ما خواهد بود.
اگر از خانواده همسرتان دلخورید…
این مسئله اجتناب‌ناپذیر است پس برای آن آماده باشید. شما با خانواده‌ای که تاکنون تعاملی به این شکل نداشتید وارد ارتباط شده‌اید و حتما اختلاف نظر و سوءتفاهم پیش خواهد آمد. منتها بهترین روش برای حل مسئله ارزیابی درست مسئله و اتخاذ بهترین و مناسب‌ترین تصمیم و در نهایت عملی کردن تصمیمم‌تان است. اول مسئله‌ای که باعث ناراحتی شما شده است را بررسی کنید؛ مشکل اصلی چیست؟
اگر مادر یا خواهر یا نزدیکان خودتان این ناراحتی را به وجود می‌آوردند چه فکری درباره آنها می‌کردید، بعد سعی کنید خودتان را جای‌ آنها بگذارید و اتفاق پیش آمده را از نظر آنها ببینید، وقتی به اینجا رسیدید متوجه می‌شوید که بهتر و منطقی‌تر دارید موضوع را بررسی می‌کنید، حالا بعد از تشخیص مشکل آن را ارزیابی کنید؛ موضوع چقدر برای‌تان مهم است آیا نادیده گرفتن آن بهتر است یا صحبت کردن درباره آن؟ بعد که تصمیم گرفتید آن را خودتان عملی کنید. در اینجا بهتر است بگویم خودتان مشکلات را حل کنید و آنها را به همسرتان موکول نکنید.حتی برخی مواقع بهتر است اصلا همسرتان را وارد مشکلات نکنید.
منبع : زندگی ایده آل

[ پنج شنبه 92/7/25 ] [ 5:52 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

مدل کلاه بافتنی دخترانه جدید 92


مدل کلاه بافتنی دخترانه جدید 92

مدل کلاه بافتنی دخترانه

مدل کلاه بافتنی دخترانه جدید 92

مدل کلاه بافتنی دخترانه

مدل کلاه بافتنی دخترانه جدید 92

مدل کلاه بافتنی دخترانه

مدل کلاه بافتنی دخترانه جدید 92

مدل کلاه بافتنی دخترانه

مدل کلاه بافتنی دخترانه جدید 92

مدل کلاه بافتنی دخترانه

مدل کلاه بافتنی دخترانه جدید 92

مدل کلاه بافتنی دخترانه

مدل کلاه بافتنی دخترانه جدید 92

مدل کلاه بافتنی دخترانه

مدل کلاه بافتنی دخترانه جدید 92

مدل کلاه بافتنی دخترانه


[ پنج شنبه 92/7/25 ] [ 5:51 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

سنگسار این زن به علت همراه داشتن گوشی موبایل + تصاویر



در یکی از روستاهای قبیله ای پاکستان یک زن گون بخت از سوی قاضی مستقر در آنجا فقط به علت همراه داشتن گوشی موبایل به سنگسار محکوم شد.

سنگسار این زن به علت همراه داشتن گوشی موبایل + تصاویر

روزنامه کویتی الوطن می نویسد، این زن جوان که مادر 2 فرزند بود به بهانه داشتن موبایل و “خروج از قوانین اسلامی” در کمال ناباوری سنگسار شده است. اعضای قبیله این زن معتقدند که همراه داشتن گوشی موبایل برای زن، خیانت بزرگ به شمار می آید و خیانتکار هم مستحق سنگسار است.
حکم سنگسار این زن جوان روز 11 سپتامبر گذشته با حکم قاضی مستقر در این روستا اعلام و اجرا گردید، بر اساس گقته منابع آگاه به خانواده این زن حتی اجازه حضور در تشییع جنازه او داده شد.
در این منطقه از پاکستان، تفسیرهای افراطی و اشتباهی از شریعت و مقررات اسلامی وجود دارد به همین دلیل قتل بسیاری از زنان با بهانه های مختلف روبه افزایش است. مجازات سنگسار هم اکنون به عنوان یک مجازات قانونی حداقل در 15 کشور جهان وجود دارد.آمارهای جدید نشان می دهد اجرای این مجازات در سه کشور افغانستان، پاکستان و عراق روبه رشد است.

سنگسار این زن به علت همراه داشتن گوشی موبایل + تصاویر

سنگسار این زن به علت همراه داشتن گوشی موبایل + تصاویر


[ چهارشنبه 92/7/24 ] [ 1:51 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

تصاویری از رقص باله دختران تهرانی به بهانه برنامه های فرهنگی


متاسفانه بی توجهی به ارزشها و مبانی اخلاقی از سوی برخی مسئولان سبب بروز بسیاری از ناهنجاری ها و ترویج بی بند و باری در جامعه شده است.

تصاویری از رقص باله دختران تهرانی به بهانه برنامه های فرهنگی

اما تاسفبار تر اینکه این روزها بعضی اقدامات ضد ارزشی بیشتر در قالب برنامه های فرهنگی رخ می دهد و هیچ برخورد قاطعی نیز با هنجار شکنان  صورت نمی گیرد.
تصاویر منتشره از “رقص باله” که به بهانه برنامه فرهنگی جشنواره موسیقی کودکان در تالار وحدت تهران به نمایش درآمد باعث بهت همگان شد، تا این سوال بار دیگر در اذهان بوجود آید “چگونه می شود مسئولان فرهنگی ما که سمت های خود را مدیون شهدا هستند و خود نیز ادعای آن را دارند، به راحتی اجازه بوجود آمدن چنین مناظر کریحی را می دهند؟” صحنه های زشتی که مختص جوامع بی بند و بار غربی است نه ایران که برای دفاع از ارزش های دینی خود هزاران شهید داده است.

تصاویری از رقص باله دختران تهرانی به بهانه برنامه های فرهنگی

تصاویری از رقص باله دختران تهرانی به بهانه برنامه های فرهنگی

تاریخچه ای کوتاه از رقص باله

رقص باله نوعی رقص است، و رقاص این رشته را بالرین گویند. رقص باله به شکل امروزی در فرانسه برای اولین بار اجرا شد. البته قبلش در روسیه به شکلی متفاوت اجرا میشد و از هیمن روسیه هم بود که رقص باله به ایران راه یافت. نخستین بار رقص بالهدر زمان روسیه تزاری وارد ایران شد و اولین سالن رقص ایران هم در شهر قزوین بازگشایی شد که خوشبختانه پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ساختمان آن به شهرداری قزوین تبدیل شد. چیزیکه در این رقص خیلی مهمه آمادگی بدنی بالای رقصنده یا همون بالرین است. میشه گفت بالرین ها تمرینات سختی در حد افراد ژیمناستیک کار دارند و بخش زیادی از تمرینات تعادلی باله که برای ایستادن و چرخیدن روی نوک شست پا هست اختصاص دارد.


[ چهارشنبه 92/7/24 ] [ 1:49 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آخرین مطالب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 120
بازدید دیروز: 111
کل بازدیدها: 2176793