سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

پاتوق دختر و پسرای ایرونی
 

گردآوری : سایت تفریحی بی واژه


[ شنبه 92/1/10 ] [ 7:7 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امید به نام خانه ی بی سقف

Omid%20 %20Khaneye%20Bi%20Saghf دانلود آهنگ جدید امید به نام خانه ی بی سقف

 

آهنگ با کیفیت  MP3 320

Omid – Khaneye Bi Saghf

 

آهنگ با کیفیت MP3 128

Omid – Khaneye Bi Saghf

 

آهنگ با کیفیت OGG 64

Omid – Khaneye Bi Saghf

 


[ شنبه 92/1/10 ] [ 6:53 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فریدون آسرایی و محمد علیزاده با نام سلام

 

دانلودآهنگ جدید و فوق العاده زیبای فریدون آسرایی و محمد علیزاده با نام سلام ، با لینک مستقیم و کیفیت بالا . این آهنگ در ویژه برنامه تحویل سال 92 از شبکه سوم سیما پخش شد .

 

 

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious
کلیپ دانلود با لینک مستقیم | لینک کمکی 1 | لینک کمکی 2
حجم : 5.8 مگابایت  
فرمت : MP3  
پسورد : www.clip4u.org

[ شنبه 92/1/10 ] [ 6:49 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

این آهنگ با رضایت صاحبان اثر در فضای مجازی منتشر شده است

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی 

 

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای گروه آریان با نام عید اومد بهاد اومد

 

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای گروه آریان با نام عید اومد بهار اومد ، با لینک مستقیم و کیفیت بالا . آهنگ و تنظیم این کار بر عهده علی پهلوان می باشد .

 

 

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious
کلیپ دانلود با لینک مستقیم | لینک کمکی 1 | لینک کمکی 2
حجم : 4.7 مگابایت  
فرمت : MP3  
پسورد : www.clip4u.org

[ شنبه 92/1/10 ] [ 6:45 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

پنج داروی خانگی برای درمان گودی های تیره چشم

پنج داروی خانگی برای درمان گودی های تیره چشم

پنج داروی خانگی برای درمان گودی های تیره چشم

قرار دادن برشی از خیار تازه و سیب زمینی می تواند محافل تیره چشم را تا حد زیادی کاهش دهد هم چنین شما می توانید آب خیار تاره و سیب زمینی را با کمک یک چوپ پنبه در اطراف چشم خود اعمال کنید.
اگر شما می خواهید از محافل تیره چشم تان بدون صرف هزینه و آسیب رساندن به پوستتان خلاص شوید از این 5 داروی خانگی استفاده کنید.

عصرایران؛ در زیر چشم محافل تیره ناخوشایندی وجود دارد که بسیاری از افراد برای پنهان کردن آن ها از محصولات آرایشی و بهداشتی که دارای مواد شیمیایی است استفاده می کنند که این امر می تواند برای پوست حساس زیر چشم مضر باشد.

بنابراین گزارش، برخی از راه حل های موثر طبیعی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها این علایم را تا حد زیادی کاهش و از عوارض آن در آینده جلوگیری کنید.

- رب گوجه فرنگی: یکی از موثرترین درمان ها برای رفع تیرگی زیر چشم است

شما می توانید در خانه با مخلوط یک یا دو گوجه فرنگی تازه یک قاشق غذاخوری آب لیمو کمی آرد گرم و پودر زرد چوبه یک خمیر ضخیم آماده کنید و پس از 10 یا 20 دقیقه با آب تمیز آن را به آرامی بشوئید.

تکرار این فرآیند 2 یا 3 بار در هفته رنگ پوست اطراف چشم را به طور کامل از بین خواهد برد.

- خیار و سیب زمینی: قرار دادن برشی از خیار تازه و سیب زمینی می تواند محافل تیره چشم را تا حد زیادی کاهش دهد هم چنین شما می توانید آب خیار تاره و سیب زمینی را با کمک یک چوپ پنبه در اطراف چشم خود اعمال کنید.

روغن بادام: روغن بادام یک عنصر طبیعی است که برای پوست های حساس و ظریف اطراف چشم بسیار مفید است.

روغن بادام شب قبل از خواب بر چشم خود بمالید و صبح روز بعد با آب سرد آن را بشویید.

حداقل به مدت یک ماه این کار را تکرار کنید، خواهید دید که حلقه های تیره زیر چشمتان تقریباً ناپدید می شوندنه تنها باعث تسکین چشم می شود بلکه حلقه های تیره دور چشم را نیز کاهش می دهد نعناع تازه خرد شده را به مدت 5 یا 10 دقیقه روی تیرگی قرار دهید و سپس به آرامی آن را با یک پارچه تمیز و سرد پاک کنید.

آب پرتغال و گلیسیرین: این عمل علاوه بر از بین بردن حلقه های تیره چشم، باعث درخشش پوست به طور کلی می شود و پوست اطراف چشم را نیز نرم و صاف تر از قبل خواهد کرد.


[ سه شنبه 92/1/6 ] [ 9:0 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

اگر اضافه وزن دارید ، بخوانید

 

اگر اضافه وزن دارید ، بخوانید

نتایج مطالعات جدید نشان می دهد: اضافه وزن و نداشتن فعالیت های فیزیکی کافی خطر احتمال سرطان روده بزرگ در افراد را بالا می برد.

نتایج مطالعات محققان آمریکایی حاکی از آن است به هر مقدار که افراد وزن بیشتری داشته باشند و فعالیت های فیزیکی کمتری انجام دهند، احتمال وقوع نوع خاصی از سرطان روده بزرگ را افزایش می دهد.
محققان آمریکایی با طرح پرسشنامه هایی در میان 109 هزار و 46 زن و 47 هزار و 684 مرد نزدیک به 2 هزار و 263 مورد ابتلا به این نوع سرطان را تشخیص دادند که از این مقدار 1421 زن به این بیماری مبتلا بوده اند.
این محققان در گام بعدی تحقیق خود ارتباط میان میزان فعالیت های فیزیکی و شاخص توده بدنی مورد بررسی قرار دارند و دریافتند هر چه میزان شاخص توده بدنی در افراد بیشتر باشد، این احتمال وجود دارد که به این نوع سرطان مبتلا شوند.
محققان این مطالعه معتقدند افراد شرکت کننده در این بررسی که ورزش های ایروبیک انجام داده اند موجب شده است تا کالری بیشتری بسوزانند و ابتلا به این سرطان در آنان کمتر باشد.
 
منبع : پزشکان

[ سه شنبه 92/1/6 ] [ 9:0 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

بهترین روش برای خشک کردن موی سر

بهترین روش برای خشک کردن موی سر

بهترین روش برای خشک کردن موی سر

بهترین و بی ضررترین راه، آن است که پس از آبگیری موها با یک حوله نخی اجازه بدهیم مو در هوای آزاد خشک شود. ولی این راه همیشه عملی نیست و بسیاری از افراد به دلایل مختلف مثل کمبود وقت، عجله داشتن، سردی هوا و سرماخوردگی و امثالهم ترجیح می دهند از دستگاههای خشک کن برقی استفاده کنند.

 
سشوار رایج ترین وسیله خشک کننده مو است ولی استفاده غلط از این وسیله می تواند آسیب زیادی به ساقه مو و حتی پوست سر وارد کند. بنابراین رعایت نکات زیر را هنگام استفاده از سشوار لازم می دانیم و توصیه می کنیم:
 
1 – از درجه حرارت کم و سرعت ملایم استفاده شود. حرارت بیش از 50 درجه باعث آسیب رسیدن به موها می شود.
2 – سشوار باید از فاصله دور (حداقل در فاصله 6 تا 12 سانتی متری) گرفته شود.
3 – جریان هوا از سطح موها گذرانده شود و به پوست سر و ریشه موها مستقیما دمیده نشود. دقت کنید یک دسته مو بیش از چند ثانیه هوا نخورد و جای آن به طور مکرر عوض شود. موها به طور کامل خشک نشود زیرا برای اینکه مو نرم و قابل انعطاف باشد نیاز به مقداری رطوبت دارد.
4 – در مورد موهای آسیب دیده باید احتیاط بیشتری صورت گیرد و ضمن استفاده از حالت دهنده مو از درجه کم سشوار استفاده شود.
5 – و اما در مورد برس زدن مو توصیه می کنم موقع برس زدن، موها خشک باشد چرا که موهای خیس، خیلی نرم هستند و قابلیت ارتجاعی آنها بیشتر است و موقع برس زدن ممکن است گره بخورد و به ساقه آن آسیب برسد. برای مرتب کردن موهای خیس، استفاده از شانه های دارای دندانه ای درشت، لبه نرم و نوک کند، بهتر از برس است. ضمن اینکه بهتر است صبر کنیم تا موها خشک شود و سپس آنها را برس بزنیم. برس زدن باعث می شود تا چربی پوست سر به همه جای سطح موها منتشر گردد و آن را درخشان و خوش حالت سازد.
 
6 – اما دقت کنید برس کشیدن بیش از حد باعث آسیب رسیدن به ساقه مو و شکستن آن و یا ایجاد موخوره می گردد. ضمن اینکه برس زدن زیاد و شدید پوست سر را نیز تحریک می کند و به آن آسیب می رساند. بنابراین برس زدن باید در حد معقول و کافی (مثلا با حدود 10 تا 20 حرکت ملایم) انجام شود.

[ سه شنبه 92/1/6 ] [ 8:59 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

عوامل سریال پایتخت 2 دچار سانحه رانندگی شدند

عوامل سریال پایتخت 2 دچار سانحه رانندگی شدند

 

عوامل این سریال در راه بازگشت به دو دسته تقسیم شدند و تصمیم بر این شد بخشی از گروه به شکل زمینی از طریق کامیون و دو ون و گروه دیگر به شکل هوایی به تهران بازگردند اما متاسفانه گروهی که به شکل زمینی در حال بازگشت بودند در جاده سیرجان دچار سانحه شدند و آسیب‌های جدی دیدند.

جواد باقری و حسن کریمی دو تن از گروه تدارکات سریال پایتخت در اثر این تصادف در شرایط نامناسبی به لحاظ جسمانی قرار دارند و یکی از آنها در این حادثه تصادف پای خودش را از دست داد و دیگری هم تحت عمل های جراحی متعددی قرار گرفت الهام غفوری تهیه کننده این سریال هم برای رسیدگی شرایط آسیب دیدگان راهی کرمان شد تا کارهای مربوط به درمان و بیمه آنها را در بیمارستان رازی کرمان انجام دهد.

عومل سریال «پایتخت2» که قرار بود قسمت پایانی سریال را دیروزدر تهران جلوی دوربین ببرند کار ضبط را به دلیل شرایط نامناسب روحی سازندگان در حالی که حتی بازیگران گریم هم شده بودند نیمه کاره رها کردند.

 


[ سه شنبه 92/1/6 ] [ 8:56 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

 سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون به همراه مادرش در دقایق ابتدایی شروع برنامه تحویل سال شبکه سه سیما مهمان این برنامه بودند.سام درخشانی سریال «پژمان» را در نوبت پخش از شبکه سه سیما دارد.

عکس سام درخشانی در کنار مادرش


[ سه شنبه 92/1/6 ] [ 8:54 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

عکس جدید اکبر عبدی در کنار دخترش

عکس جدید اکبر عبدی در کنار دخترش

عکس جدید اکبر عبدی در کنار دخترش

به گزارش خبر آنلاین ، اکبر عبدی هنرمند پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون همراه با دخترش المیرا عبدی در ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه سیما حضور داشت.

عبدی در کنارمحمدرضا شریفی نیا و مسعود ده‌نمکی حاضر شد و چند دقیقه‌ای را درباره حضورش در فیلم «رسوایی»صحبت کرد.

او که در خلال صحبت هایش با شریفی‌نیا درباره نقشی که در فیلم «رسوایی»بازی کرده شوخی می‌کرد گفت: «از اول هم محمدرضا دوست داشت نقش روحانی را بازی کند و من هم  در روزهای اول نگران بودم که نقش را از من بگیرد.»

عکس جدید اکبر عبدی در کنار دخترش

منبع : خبر آنلاین


[ سه شنبه 92/1/6 ] [ 8:52 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9      >
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آخرین مطالب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 92
بازدید دیروز: 111
کل بازدیدها: 2176765