سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

پاتوق دختر و پسرای ایرونی
 

ازدواج جاستین بیبر با این دختر + عکس


به گزارش بروزترین ها جاستین بیبر که عضو یک موسسه نیکوکاری برآورده کردن آرزوی بیماران است، پیشنهاد ازدواج یک دختر 8 ساله بیمار را پذیرفت و به صورت نمادین با وی ازدواج کرد.

ازدواج جاستین بیبر با این دختر + عکس

ازدواج جاستین بیبر

ازدواج جاستین بیبر با این دختر + عکس

ازدواج جاستین بیبر

ازدواج جاستین بیبر با این دختر + عکس

ازدواج جاستین بیبر

این دختر 8 ساله از یک نوع بیماری کبدی خطرناک رنج میبرد. البته به این دختر قول داده شده بود که خواننده اسطوره ایش را در کریسمس سال جاری میلادی خواهد دید و اگرچه از آن زمان مدت زیادی میگذرد اما او توانست به آرزویش برسد.

این دختر بچه هنگام رویارویی با بیبر در حالیکه بسیار هیجانزده بود از او درخواست ازدواج کرد و جاستین بیبر جوان نیز اگرچه کمی شوکه شد اما درخواست او را پذیرفت. او به رسم ادب و رسوم خاص ازدواج در غرب روی یک زانو نشست و به درخواست این دختر پاسخ مثبت داده و یک انگشتر بدل نیز به انگشت او انداخت.
جاستین بیبر خواننده 19 ساله هالیوودی این روزها حواشی بسیاری به دلیل رفتار و حرکات غیر اخلاقی اش به همراه داشته است و به نظر میرسد خوشحال کردن قلب یک دختر بچه بیمار در این شرایط بهترین کاری بود که او طی این روزها انجام داده است.

جدیدترین شایعه در مورد جاستین بیبر حضور او به همراه دو زن 32 ساله در هتل محل اقامتش بوده است که سر و صدای زیادی به پا کرد. بسیاری از افراد شهرت بی حد و مرز او در سنین نوجوانی را عامل اصلی سقوط اخلاقی او در آینده میدانند.


[ سه شنبه 92/5/29 ] [ 4:42 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

آشنا : حیف که احسان علیخانی پرحرف است و مجرد + تصاویر



 نشست نقد و بررسی «ماه‌ عسل» با حضور عوامل این برنامه و جمعی از مردم امروز (28 مردادماه) و با حاشیه‌های فراوان در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

احسان علیخانی،‌ فضل‌الله شریعت پناهی (مدیر گروه اجتماعی شبکه‌ی سه) ،‌ سیدتقی سهرابی (مدیرکل روابط عمومی صداوسیما)، محمدحسین لطیفی (کارگردان) و دکتر حسام‌الدین آشنا (استاد دانشکده‌ی فرهنگ و ارتباطات) در این نشست که اجرای آن را مرتضی جمشیدی برعهده داشت، حضور داشتند.

آشنا : حیف که احسان علیخانی پرحرف است و مجرد + تصاویر

دکوری که احسان علیخانی می‌خواست رنگی نباشد
احسان علیخانی از دکور برنامه‌ ماه‌ عسل 90 شروع کرد و گفت: در «ماه عسل» 90 ایده‌ ساده برای دکور داشتیم و دکوری شبیه صحنه‌ تئاتر را طراحی کرده بودیم. آن زمان دوست داشتم برای اولین‌بار این اتفاق بیفتد که جلوی تلویزیون یک پرده باز شود، قصه‌ای روایت شود. اما در «ماه عسل» 92 فضای بیشتری داشتیم، زمین را کندیم، فضا را برای صدا و نور آماده کردیم و شاید نزدیک دوماه برای ساخت این دکور وقت گذاشتیم.

احسان علیخانی در ادامه افزود: آنچه در طراحی دکور برای من اهمیت داشت، این بود که حتما عمق داشته باشد، چون ما در خیلی از دکورهای برنامه‌های تلویزیونی، عمق نداریم و همه‌چیز تخت است و نکته‌ی دیگر که برایم مهم بود، این بود که در دکور خیلی تنوع رنگی نداشته باشد، چون تنوع رنگی، ذهن مخاطب را دچار سردرگمی می‌کند. در واقع، دکور برنامه را طوری طراحی کردیم که جلوی مهمان به‌جز من، چیز دیگری نباشد که بخواهد ذهنش را درگیر کند. خیلی از مهمان‌های ماه عسل 92 بعد از اتمام گفتگو فکر می‌کردند هنوز برنامه شروع نشده چون روبروی آنها هیچ چیزی به غیر من  دیده نمی‌شد

علیخانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به این‌که 30‌، 40 درصد مهمانان «ماه عسل» 92 تا کنون به تهران نیامده بودند، بیان کرد: این افراد در رسانه‌ی ملی ما سهم دارند.

آشنا : حیف که احسان علیخانی پرحرف است و مجرد + تصاویر

امروز همه مردم مجیدیه دعایت کردند
در میانه‌های نشست، کلیپی از پیدا شدن محمد طاها پسر بچه گمشده‌ ماه عسل برای حاضران پخش شد که پس از آن، علیخانی درباره‌ آن گفت: من چند روز مردد بودم که دزدیده شدن محمد طاها را در برنامه اعلام کنم، اما دیدم مادرش خیلی بی‌تابی می‌کند. به همین دلیل، این مسأله را صادقانه بیان کردم و خدا را شکر می‌کنم، از آن فرد نیز با هر شکلی که هست تشکر می‌کنم، چون با کارش باعث شده است که در این خانواده معجزه رخ دهد.

پس از این کلیپ و صحبت‌های علیخانی یکی از حاضران در جلسه بلند شد و خطاب به مجری ماه عسل گفت: من یکی از همسایگان خانواده محمدطاها هستم امروز در محل مجیدیه همه حرف‌ها درباره پیدا شدن محمدطاها و تو بود و همه دعایت می‌کردند.

آشنا : حیف که احسان علیخانی پرحرف است و مجرد + تصاویر

کارگردان دودکش: آمده‌ام بگویم احسان ماه عسل را ادامه دهد و قدرش را بدانیم
محمدحسین لطیفی کارگردان دودکش یکی از حاضرین در این نشست بود که در صحبت‌هایی کوتاه درباره ماه عسل و احسان علیخانی گفت: متأسفم که به‌خاطر مشغله‌ کاری در رمضان، از دیدن همه‌ قسمت‌های ماه عسل محروم بودم. شاید خیلی‌ها فکر کنند تولید برنامه‌ای مثل ماه عسل خیلی ساده است؛ اما بسیار بسیار کار سختی است و از احسان تشکر می‌کنم که همزمان هم کارگردانی قصه‌ای روی صحنه را برعهده دارد و هم اجرا را. به نظرم خودش هم باید شکرگذار خداوندی باشد که این توانایی را در او نهادینه کرده است.

لطیفی در پایان صحبت‌های خود گفت: مسوولان که در تلویزیون اجازه‌ی ساخت چنین برنامه‌ای را به احسان می‌دهند، دستش را بازتر بگذارند، آدم‌هایی را مثل احسان که جلوی دوربین با صداقت حضور می‌یابند، باید قدر بدانیم.

پس از صحبت‌های کارگردان دودکش احسان علیخانی به تشکر از وی پرداخت و با تعریف خاطره‌ای از سفر حج با لطیفی گفت: ما دو جنبه‌ی تألیفی داریم، چه در نوشتن و چه در برنامه‌سازی، خیلی از ما عادت داریم موضوعات ساده را برای مردم پیچیده کنیم، اما لطیفی اثبات کرده است که موضوعات پیچیده را به‌شدت ساده بازگو می‌کند.

آشنا : حیف که احسان علیخانی پرحرف است و مجرد + تصاویر

بد حجاب، یک نقص دارند ما چند نقص داریم؟
دکتر حسام‌الدین آشنا که از اواسط برنامه به جمع حاضرین پیوست، با بیان اینکه کمی هم نقد کنیم تا دست‌کم به عنوان این نشست نزدیک شویم، گفت: وقتی از وظایف و کارکردهای رسانه‌ها صحبت می‌شود، درباره‌ بسیج‌گری اجتماعی خیلی جدی صحبت می‌شود، یعنی تلویزیون باید بتواند در یک زمان خاص همه‌ افکار عمومی را حول یک مسأله تجمیع کند. بحث امروز دنیا این است که آیا تلویزیون وظیفه‌اش بسیج‌گری اجتماعی‌ است؟ سوال دیگری که مطرح می‌شود این است که آیا ماه عسل را آغاز یا تداوم یک جنبش اجتماعی می‌توانیم تلقی کنیم یا برای یک لحظه‌ تاریخی و یک بازه‌ی زمانی یک‌ماهه است؟ اگر رویکرد تلویزیون به سمت تداوم یک جنبش اجتماعی باشد و ماه عسل به این سمت برود، باید به این تلویزیون و برنامه، آفرین گفت.

آشنا اظهار کرد: تلویزیونی که 30 شب با احساسات، بمباران می‌کند، باید در طول سال پهن شود یا با شدت کمتر و استمرار بیشتر، جنبش اجتماعی ایجاد کند. گاهی استانداردهای اخلاقی را چنان بالا فرض می‌کنند که حتی فردی مانند آیت‌الله جوادی آملی هم باید ببیند در آن استانداردها جا می‌گیرد یا نه!

آشنا با لحنی انتقادی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند بیایید فکر کنید کسانی که به آن‌ها می‌گوییم بد حجاب، یک نقص دارند ما چند نقص داریم؟ اگر تلویزیون همین کلام رهبری را بگیرد و به‌طور راهبردی بسط دهد، این تلویزیون، تلویزیونی خواهد بود که هیچ شبکه‌ی ماهواره‌یی به گرد پای آن نمی‌رسد، تلویزیون مردم باشید.

اعتراف و باز کردن راز مردم در تلویزیون خوب نیست حتا اگر خودشان بخواهند
مشاور دکتر حسن روحانی در ادامه صحبت‌های خود گفت: بعضی از برنامه‌ها هستند که رازگشا هستند. رازگشایی و اعتراف، چیزی است که در برنامه‌های گفت‌وگو محور به‌شدت جذاب است. این برنامه‌ها از لحاظ اخلاق حرفه‌یی و اجتماعی به‌شدت زیر سوال هستند. این‌که عواقب این رازگشایی در آینده‌ی آن فردی که رازگشایی شده، چه تأثیری دارد برای ما قابل پیش‌بینی نیست، نمی‌گویم نباید این کار را انجام داد، بلکه می‌گویم باید ملاحظات اخلاقی در نظر گرفته شود.

وی معتقد است: متأسفانه در تلویزیون جمهوری اسلامی ایران فعالیت‌هایی انجام شده که اعتمادزدایی عمیقی از این رسانه صورت گرفته است. گاهی بین شیوه‌ برنامه‌سازی برنامه‌های زنده و ضبطی، تفاوت وجود دارد. تلویزیون جمهوری اسلامی به علت ضعف عملکرد یا سوء‌تدبیر برخی از مدیران، نباید مجوز دهد که از امکان برنامه‌سازی ضبطی عبور کنیم و محدود شویم به پخش برنامه‌ها زنده. ما می‌توانیم ضبط طولانی‌تر و پخش کوتاه‌تری داشته باشیم.

این استاد دانشگاه ادامه داد: در کنار همه‌ی این‌ها، حجم کیفیت تابع گزارش‌های ضبطی است که باید لحاظ شود، چیزی که در «ماه عسل» دیدیم گزارش‌های آرشیوی بود، نه تولیدی مختص این برنامه. سوال دیگر این است که آیا این برنامه‌ها مجری‌محور، مهمان‌محور، حضارمحور یا ترکیبی از این سه‌گانه هستند؟

او بیان کرد: متأسفانه به علت سوء تدبیر‌هایی که در سال‌های دراز در تلویزیون رخ داده، همواره ستاره‌کشی را در تلویزیون شاهد بوده‌ایم، ما برنتافته‌ایم که یک مجری ستاره‌ساز بدرخشد چون ممکن است، بعدا پررو و به اصطلاح «شاخ» شود. ما یا اجازه نداده‌ایم این ستاره شکل بگیرد یا اگر هم نصفه شکل گرفته، اجازه داده‌ایم خودش ادامه دهد، احسان علیخانی نیز رابطه‌اش با تلویزیون یک رابطه‌ی قهر و آشتی است.

آشنا افزود: واقعیت در رابطه‌ی مردم با تلویزیون این است که مردم چیزی به نام تلویزیون نمی‌شناسند، مردم برنامه و صاحب برنامه را می‌شناسند.

حسام‌الدین آشنا: حیف که احسان علیخانی پر حرف است و مجرد!
او همچنین در بخشی دیگر، عنوان کرد: این‌که تهیه‌کننده، مجری باشد تا کنون تجربه‌ی خوبی بوده است و مجری‌های خاص می‌توانند تهیه‌کننده هم باشند. برنامه‌ی «90» و «ماه عسل» نمونه‌های خوبی هستند.

آشنا در پایان گفت: ضعف «ماه عسل» همان حسن آن است، اگر مجری ما تجربه‌ی اجتماعی عمیق‌تری داشت، اگر مجرد نبود و عمق بیشتری داشت و زیاد حرف نمی‌زد و در گفت‌وگوها دخالت نمی‌کرد، شاید برنامه روان‌تر جلو می‌رفت. من به آقای روحانی اصرار کردم روز آخر برنامه‌ «ماه عسل» ولو تلفنی به برنامه بیاید. او پرسید، برنامه برای چیست و من توضیح دادم و او گفت، حال مردم را خراب نکنید، بگذارید خوش باشند.


[ سه شنبه 92/5/29 ] [ 4:41 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

چطور عاشق همسرمان بمانیم ؟

چطور عاشق همسرمان بمانیم ؟


1 – همسرتان را عزیز کنید، به شوهرتان احترام بگذارید
هسته اصلی نیاز احساسی خانم ها عزیز شدن است. این مسوولیت شماره یک همه شوهرها است.
معنی آن این است که باید کاری کنید که همسرتان احساس کند دوستش دارید و قدرش را می دانید، اینکه او اولین اولویت زندگی شما است. هسته اصلی نیاز احساسی مردها هم این است که مورد احترام همسرشان باشند. وقتی به خانه می آید دوست دارد احساس کند که حداقل یک نفر در دنیا هست که فکر می کند او فردی باکفایت و بالیاقت است. منظورمان این است که وقتی شوهرتان به خانه می آید، تلفن را قطع کنید و به استقبال او بروید.

2 – با همدیگر مثل دوست هایی خوب رفتار کنید
یکی از هفت نعمتی که به زن و شوهر داده شده این است که می توانند دوستانی صمیمی با هم باشند. اصل دوستی بر این است که دو طرف باید به احساسات و نیازهای طرف مقابل خود ارزش و احترام بگذارند. یعنی هرچه که برای تو مهم است برای من هم باشد. این رمز این است که همسرتان همیشه احساس دوست داشته شدن کند.

3 – چهار فعل طلایی را به خاطر داشته باشید: گوش دادن، کنار آمدن، بازسازی کردن، قدردانی کردن
در همان ابتدای ازدواجتان با هم توافق کنید که یک قانون اصلی داشته باشید
هرچقدر هم که ناراحت باشید، هیچ وقت با هم درگیری لفظی پیدا نکنید. این نوع جنگ و جدل ها فقط مشکلات را بدتر کرده و رابطه را هم خراب می کند. درعوض، سعی کنید این چهار فعل طلایی را در زندگی تان پیاده کنید:

گوش دادن
این کار برای کنار هم کار کردن و حل مشکلات لازم است. به همسرتان اجازه دهید بدون اینکه حرف هایش را قطع کنید صحبت کند و بعد آنچه که گفته شده را تکرار کنید. این همسرتان را مطمئن می سازد که حرف هایش را خوب گوش کرده اید.

کنار بیایید
سعی کنید مشکلات را طوری حل کنید که هر دوی شما از راه حل انتخابی شاد و راضی باشید. نباید هیچ کدام از شما به اجبار به خاطر طرف مقابل راه حل را بپذیرد.

بازسازی کنید
وقتی به همدیگر صدمه احساسی می زنید، باید بتوانید این دلشکستگی را ترمیم کرده و احساس عصبانیت و خشم طرف مقابل را برطرف کنید. باید به دنبال بازسازی 100 درصد باشید. حتی کمی خشم می تواند دیواری از کینه و تلخی بینتان ایجاد کند.

قدردانی کنید
هیچ وقت نمی توانید به اندازه کافی از همسرتان تشکر کنید. سعی کنید هر کاری را که برایتان انجام می دهد فهمیده و آن را با قدردانی نشان دهید.

4 – مرزهایی قوی بسازید
همسرتان اولویت درجه یک شماست نه والدینتان، خویشان و نزدیکانتان، دوستانتان، فرزندانتان، همکاران یا سرگرمی هایتان. مرزهایی محکم ایجاد کنید که نشان دهد برای ازدواجتان ارزش قائلید و به هیچکس و هیچ چیز اجازه نمی دهید رابطه تان را ضعیف کند. این یعنی قبل از نیازهای والدینتان به نیازهای همسرتان برسید و بعد از کار سعی کنید به اندازه کافی برای همدیگر وقت بگذارید.

5 – هر روز به همدیگر لذت بدهید
ازدواج یعنی کاری کنید که طرف مقابلتان احساس خوبی پیدا کند و به صورت روزانه به او محبت کنید (البته همانطور که خودش دوست دارد). اگر خانمتان می گوید از گل زنبق خوشش می آید، چون خودتان فکر می کنید گل رز رمانتیک تر است، برای او رز نخرید. یاد بگیرید همسرتان چطور دوست دارد به او احساس رضایت بدهید چه جملات محبت آمیز، چه هدیه دادن، کمک کردن یا گذراندن وقت با او و عادت کنید این کارها را به صورت روزانه برایش انجام دهید.

منبع : سرمایه


[ سه شنبه 92/5/29 ] [ 4:38 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

لطفا این بخش از میوه ها رو نخورید

لطفا این بخش از میوه ها رو نخورید


به تازگی فهرستی از قسمت‌های آسیب رسان چند گیاه  منتشر شده است که کمتر کسی گمان می‌کند خوردن آن‌ها به بدن صدمه بزند. تهیه فهرست این چند گیاه و میوه بعد از آن صورت گرفت که گزارش‌هایی در مورد آسیب آن‌ها به بدن منتشر شد. به همین دلیل و با وجود تاکید دانشمندان به تغذیه گیاهی و طبیعی، توصیه می‌شود از مصرف برگ‌ها یا هسته‌های ذکر شده در این فهرست خودداری کنید.

برگ ریواس

ساقه ترش مزه و مفید ریواس خواصی جدا از برگ آن دارد و از آن در تهیه غذاهای گوناگون استفاده می‌شود. اگر چه می‌توان این ساقه را خام خواری کرد اما برگ‌های آن مسموم کننده هستند. دو ترکیب به نام اکسالیت و آنتراکوینون گلیکوزید در برگ‌های ریواس یافت شده که به بدن آسیب می‌رسانند.

برگ گوجه فرنگی

حتما شنیده‌اید که پوست گوجه فرنگی هضم نمی‌شود اما خوردن آن ایرادی ندارد و می‌توانید گوجه فرنگی را با پوست میل کنید. باید بدانید که دانشمندان دریافته‌اند ماده‌ای شیمیایی به نام گلیکوالکالید در برگ‌های گوجه فرنگی وجود دارد که مصرف آن می‌تواند باعث معده درد و بروز اختلالات عصبی شود.

دانه‌های سیب

بعضی‌ها بعد از خوردن سیب دانه‌های آن را هم می‌جوند. آمیگدالین ماده‌ای است سمی که در دانه‌های سیب یافت شده و رسیدن مقادیر زیاد آن به بدن مشکل ساز است.

مغز هلو

88 میلی گرم سیانید! وجود این مقدار سیانید در مغز این میوه کمی عجیب است. هسته ترک نخورده هلو، معده درد ایجاد می‌کند و خوردن هسته‌های ترک خورده آن هم سلامت عمومی شما را تهدید می‌کند.

هسته گیلاس

اسید پروسیک موجود در مغز هسته گیلاس نیز به بدن آسیب می‌رساند.

سیب زمینی سبز شده

وجود مقدار زیادی از ماده‌ای به نام سولانین دلیل سبزشدن سیب زمینی است. این ماده که سمی است می‌تواند روی سیستم مرکزی اعصاب تاثیر بگذارد. بنابراین سیب زمینی سبز شده را به هیچ شکلی مصرف نکنید.

منبع : اکو نیوز


[ سه شنبه 92/5/29 ] [ 4:38 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

تصاویری از مهناز افشار و لیلا حاتمی در مراسم ختم پدر حامد بهداد


حامد بهداد صبح روز دوشنبه 28 مردادماه پیکر پدرش، محمود بهداد را با حضور جمعی از بازیگران سینما به سوی خانه ابدی تشییع کرد.

صبح روز دوشنبه 28 مردادماه منزل زنده‌یاد محمود بهداد پذیرای برخی چهره‌های سینمایی بود که برای همدردی با حامد بهداد و خانواده این بازیگر سینما حضور پیدا کرده بودند.

تصاویری از مهناز افشار و لیلا حاتمی در مراسم ختم پدر حامد بهداد

تصاویری از مهناز افشار و لیلا حاتمی در مراسم ختم پدر حامد بهداد

لیلا حاتمی، مهناز افشار، طناز طباطبایی، آروند دشت‌آرای و باران کوثری از جمله هنرمندانی بودند که برای حضور در مراسم تشییع پیکر پدر حامد بهداد بازیگر سینما حضور پیدا کردند. محمود بهداد شامگاه 26 مردادماه چشم از جهان فروبست.

مراسم یادبود زنده‌یاد محمود بهداد روز چهارشنبه 30 مردادماه ساعت 16:30 در مسجد بلال برگزار می‌شود.

تصاویری از مهناز افشار و لیلا حاتمی در مراسم ختم پدر حامد بهداد

بهداد در حال حاضر فیلم “فرزند چهارم” به کارگردانی وحید موساییان را روی پرده سینما دارد.

عده‌ای از اهالی سینما و فرهنگ شب گذشته برای عرض تسلیت و همدردی با حامد بهداد و خانواده‌اش در منزل وی حاضر شدند.

منبع : مهر


[ سه شنبه 92/5/29 ] [ 4:37 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

مدل های جدید بستن شال و روسری 92


مدل های جدید بستن شال و روسری 92

مدل بستن شال و روسری

مدل های جدید بستن شال و روسری 92

مدل بستن شال و روسری

مدل های جدید بستن شال و روسری 92

مدل بستن شال و روسری

مدل های جدید بستن شال و روسری 92

مدل بستن شال و روسری

مدل های جدید بستن شال و روسری 92

مدل بستن شال و روسری

مدل های جدید بستن شال و روسری 92

مدل بستن شال و روسری

مدل های جدید بستن شال و روسری 92

مدل بستن شال و روسری

مدل های جدید بستن شال و روسری 92

مدل بستن شال و روسری

مدل های جدید بستن شال و روسری 92

مدل بستن شال و روسری

مدل های جدید بستن شال و روسری 92

مدل بستن شال و روسری

مدل های جدید بستن شال و روسری 92

مدل بستن شال و روسری

مدل های جدید بستن شال و روسری 92

مدل بستن شال و روسری


[ سه شنبه 92/5/29 ] [ 4:37 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

بچه ها نظرتون چیه ؟ عکس +18


مصر در خون و آتش است.در درگیری های روز گذشته صدها تن کشته و زخمی شدند.این عکس پای جداشده یکی از کشته های دیروز است.

بچه ها نظرتون چیه ؟ عکس +18


[ سه شنبه 92/5/29 ] [ 4:36 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

عکس های دیدنی بازیگران مشهور در نمایش فیلم دهلیز


احسان علیخانی ، هانیه توسلی ، بهنوش بختیاری و سایر بازیگران مشهور در نمایش فیلم دهلیز در حمایت از زندانیان دیه

عکس های دیدنی بازیگران مشهور در نمایش فیلم دهلیز

عکس های دیدنی بازیگران مشهور در نمایش فیلم دهلیز

عکس های دیدنی بازیگران مشهور در نمایش فیلم دهلیز

عکس های دیدنی بازیگران مشهور در نمایش فیلم دهلیز

عکس های دیدنی بازیگران مشهور در نمایش فیلم دهلیز

عکس های دیدنی بازیگران مشهور در نمایش فیلم دهلیز

عکس های دیدنی بازیگران مشهور در نمایش فیلم دهلیز

عکس های دیدنی بازیگران مشهور در نمایش فیلم دهلیز

عکس های دیدنی بازیگران مشهور در نمایش فیلم دهلیز

عکس های دیدنی بازیگران مشهور در نمایش فیلم دهلیز

عکس های دیدنی بازیگران مشهور در نمایش فیلم دهلیز

عکس های دیدنی بازیگران مشهور در نمایش فیلم دهلیز

عکس های دیدنی بازیگران مشهور در نمایش فیلم دهلیز


[ سه شنبه 92/5/29 ] [ 4:35 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

عکسی از حامد بهداد و پدرش


محمود بهداد پدر حامد بهداد بازیگر سینما و تلویزیون شامگاه 26 مرداد ماه در سن 67 سالگی و به دلیل ایست قلبی درگذشت. عکسی از پدر و پسر را در کنار هم می بینید.

عکسی از حامد بهداد و پدرش

منبع : ارسالی کاربران (سارا)

حامد بهداد در کنار پدرش


[ سه شنبه 92/5/29 ] [ 4:34 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

جدیدترین عکس های فرزاد حسنی و همسرش در کنسرت فریدون آسرایی



جدیدترین عکس از فرزاد حسنی و همسرش آزاده نامداری در کنسرت فریدون آسرایی مرداد ماه 92

جدیدترین عکس های فرزاد حسنی و همسرش در کنسرت فریدون آسرایی

جدیدترین عکس های فرزاد حسنی و همسرش در کنسرت فریدون آسرایی

جدیدترین عکس های فرزاد حسنی و همسرش در کنسرت فریدون آسرایی

جدیدترین عکس های فرزاد حسنی و همسرش در کنسرت فریدون آسرایی

جدیدترین عکس های فرزاد حسنی و همسرش در کنسرت فریدون آسرایی

جدیدترین عکس های فرزاد حسنی و همسرش در کنسرت فریدون آسرایی

جدیدترین عکس های فرزاد حسنی و همسرش در کنسرت فریدون آسرایی


[ سه شنبه 92/5/29 ] [ 4:33 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آخرین مطالب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 37
کل بازدیدها: 2173216