سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

پاتوق دختر و پسرای ایرونی
 
رهبر معظم انقلاب: غلطی از اسرائیل سر بزند تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌ کنیم
 
سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعاتی قبل در صحن امام خمینی(ره) حرم امام رضا(ع) در مشهد مقدس آغاز شد و به صورت زنده از شبکه خبر صداوسیمای جمهوری اسلامی پخش شد.
 
شدت استقبال و خیل جمعیت مشتاق در صحن امام خمینی(ه) باعث تاخیر در برگزاری این سخنرانی که قرار بود ساعت 15:40 دقیقه برگزار شود شده است.
 
به گزارش خبرنگار مهر مقام معظم رهبری در سخنرانی عصر امروز خود در جوار حرم علی ابن موسی الرضا (ع) مسائل مهمی را در خصوص مسائل مهم سیاسی و اقتصادی در عرصه های بین المللی و داخلی اشاره کردند.
 
ایشان در ابتدا به محاسبه عملکرد ملت ایران در ابعاد ملی اشاره کردند و فرمودند: در دنیا کسانی هستند که مسائل و اقدامات ما را مورد ارزیابی قرار می دهند.
 
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه برخی در ارزیابی اوضاع کشور فقط نقطه ضعف ها و کاستی ها را می بینند گفتند این نگاه ناقص است و بنده نگاه متفاوتی به امور کشور دارم.
 
ایشان در ادامه فرمودند: وقتی به صحنه نگاه می کنیم یک میدان عظیم و پرچالش را می بینیم که ملت ایران به رغم دشمنان فراوان سربلند و پیروز ظاهر شده است.
 
مقام معظم رهبری به دو برنامه عمده بدخواهان نظام که مخالف پیشرفت و ترقی ملت ایران هستند اشاره کردند و گفتند: مانع تراشی عملی از طریق تهدید و تحریم و مشغول کردن مدیران و نخبگان به مسائل درجه 2 و فرعی و همچنین تبلیغات برای انکار پیشرفت جمهوری اسلامی ایران دو برنامه مهم دشمنان در مواجهه با ملت ایران است.
 
ایشان با اشاره به دشمنان اصلی جمهوری اسلامی ایران فرمودند: مرکز توطئه و اساس دشمنی با ملت ایران ، دولت آمریکا است و بعد از 34 سال وقتی هنوز نام دشمن برده می شود ذهن ملت ایران متوجه آمریکا می شود.
 
مقام معظم رهبری در ادامه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در قواره و اندازه ای نیست که در صف دشمنان ملت ایران قرار بگیرد در پاسخ به تهدیدات سران این رژیم گفتند: اگر غلطی از آنها سر بزند ایران، تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.
 
ایشان با اشاره به اینکه برنامه های آمریکا علیه ملت ایران از ابتدای سال 91 شروع و از مردادماه تشدید شد خاطرنشان کردند: آنها فرستاده های ویژه ای را برای تحریم نفت ایران به کشورها فرستادند.
 
مقام معظم رهبری در بخش دیگری از بیاناتشان خطاب به دولت ها اظهار داشتند: وابستگی اقتصاد ما به نفت باید قطع شود.
 
ایشان با بیان اینکه شاید تحریم ها تا حدودی بر ملت ایران اثر کرده باشد گفتند: اما این اثر نتیجه ای نیست که آمریکایی بدنبال آن هستند.
 
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود افزودند: نظام سلطه در سال 91 در زمینه سیاسی ، قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران را یکبار دیگر احساس کرد و به اعتراف خودشان بدون حضور و رای ایران هیچ موضوع مهم و مشکلی در منطقه حل نخواهد شد. در قضیه حمله به غزه خودشان اعتراف کردند که حضور قدرتمند ایران در پشت صحنه باعث شکست آنها شد.
 
رهبر انقلاب افزودند: غربی ها گفتند اگر حمایت جمهوری اسلامی نبود مبارزان جوان فلسطینی نمی توانستند در برابر اسرائیل مقاومت کنند چه برسد به اینکه این رژیم را به زانو در بیاورند.
 
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اثرات تحریم ها تاکید کردند: در کنار آثار منفی تحریم اثر بسیار بزرگ مثبتی هم اتفاق افتاد و ظرفیت بزرگ ملت ایران فعال شد و استعدادهای جوانان کشورمان بروز کرد.ملت  ایران به برکت تحریم به کارهای بزرگی دست زد و کارهای زیربنایی انبوهی در سال 91 اتفاق افتاد.
 
ایشان با برشمردن دستاوردهای علمی چون پرتاب ماهواره و موجود زنده به فضا، رشد چشگیر تولید علم و مقالات علمی، نانو فناوری و انرژی هسته ای تصریح کردند: ملت ایران در سال 91 و در سال اوج تحریم ها درعلم و فناوری کارهای چشم پرکنی انجام داده است.
 
رهبر انقلاب با بیان اینکه سال 91 میدان رزمایش و تمرین بود و به کوری  چشم دشمن ملت ایران نه تنها فلج نشد بلکه توانست از خود برجستگی هایی هم نشان بدهد افزودند: البته ضعف های خود را شناختیم که این هم خاصیت رزمایش است.
 
ایشان افزودند: یکی از ضعف های ما در اقتصاد است که منجر به سختی معیشت گروههایی از مردم شده است. وابستگی اقتصاد ما به نفت و بی اعتنایی به سیاست های کلان اقتصادی و تصمیمات پی در پی و روزمره از سوی مسئولان دو مورد از این ضعف های اقتصادی است.
 
رهبر انقلاب در ادامه تصریح کردند: نتیجه دیگر این رزمایش این است که متوجه شدیم بنیه کشور ما قوی است اگر مسئولان با تدبیر عمل کنند ، با هم و در کنار هم باشند و با هضم و تدبیر عمل کنند می توانیم از تهدید دشمن فرصت بسازیم.
 
منبع : خبرگزاری مهر

[ جمعه 92/1/2 ] [ 7:39 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

عکس های جدید سلنا گومز با این تیپ زیبا

سلنا گومز در شهر نیویورک

عکس های جدید سلنا گومز با این تیپ زیبا

عکس های جدید سلنا گومز با این تیپ زیبا

عکس های جدید سلنا گومز با این تیپ زیبا

عکس های جدید سلنا گومز با این تیپ زیبا

عکس های جدید سلنا گومز با این تیپ زیبا

عکس های جدید سلنا گومز با این تیپ زیبا

عکس های جدید سلنا گومز با این تیپ زیبا


[ جمعه 92/1/2 ] [ 7:35 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

سروش نیوز:موتورسواران ناشناس با قمه به یکی از چهره های معروف سینما و تلویزیون حمله کردند.

دو موتورسوار ناشناس در محدوده جردن تهران، به حمید فرخ نژاد، بازیگر معروف سینما و تلویزیون حمله کردند.

به گزارش خبرنگار ما، یکی از روزهای هفته گذشته حمید فرخ نژاد هنگامی که در اتومبیل شخصی خود بود، از سوی دو موتور سوار با قمه مورد حمله قرار گرفت.

موتورسواران پس از حمله به وی وسایل شخصی او را به سرقت بردند. فرخ نژاد در این حادثه زخمی سطحی برداشت.

حمله اراذل و اوباش به بازیگر مشهور ایرانی (عکس)

منبع : سروش نیوز


[ جمعه 92/1/2 ] [ 7:33 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9      
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آخرین مطالب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 56
بازدید دیروز: 48
کل بازدیدها: 2172185