سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

پاتوق دختر و پسرای ایرونی
 

بسمه تعالی

پیروزی شما سربازان غیور ایرانی در برابر تیم بوریرام تایلند موجی ازشادی و نشاط را در میان ملت شریف ایران برانگیخت.بنده به نوبه خودم این برد شیرین  را به عوامل زحمتکش تیم استقلال و طرفداران محترمشان تبریک می گویم.

با آرزوی پیروزی و تندرستی

سینا نصرتی ،مدیر وبلاگ پاتوق دختروپسرای ایرونی


[ چهارشنبه 92/6/27 ] [ 5:32 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

چگونه شکم شش تکه داشته باشیم ؟

 


موضوع جالب شد نه ! شکم بزرگتون رو زیر گن و کمربند و… قایم می‌کنید خجالت می‌کشید هیچی بهتون جواب نداده ؟ نه!……باشه با ما همسفر شوید تا رمز کار را برایتان بگوییم اما قبل از هر چیز با عصاره شیرین صبر و حوصله دهن‌تان را شیرین کنید.
یکی از مواردی که باعث می‌شود تا افراد از ادامه رژیم‌های غذایی خودداری کنند یا هر وقت اسم رژیم به گوششان رسید فرار کنند این می‌باشد که این افراد تا به حال به صورت علمی و اصولی اقدام به تنظیم رژیم نکرده‌اند بلکه به صورت یکباره هر آنچه در سبد غذایی شان بوده حذف کرده‌اند و شوکی بسیار بزرگ را به مغز خود وارد کرده اند که سبب نفرت و ترس از رژیم شده است.
به طور مثال چنانچه یک فرد عادت دارد قبل از رفتن به محل کار یا در حین انجام کار پشت میز شکلات بخورد روند حذف نباید به یکباره باشد بلکه باید به صورت تدریجی اعمال شود یعنی هر روز این مقدار تا اندازه‌ای نه زیاد و نه کم کاهش یابد مثلا با این فرض که شخص قصه ما روزی 5 شکلات 50 گرمی می‌خورد به این فرد توصیه می شود که 4 شکلات میل کند اما این 4 شکلات را طوری تقسیم کند که به همان صورت 5 وعده سابقه مصرف گردد و این روال همچنان ادامه یابد و در آخر اقدام به حذف وعده‌ها به صورت یکی یک می کنیم.

 

در آخر نیز این مورد حذف نمی‌شود به عنوان مثال چنانچه شخصی خیلی شکمو باشد در آخر عمل جایگزینی صورت می‌گیرد امروز شکلات های رژیمی و پروتئینی و شکلات‌هایی که سودشان بسیار بیشتر از زیان‌شان است با طعم‌های مختلف تولید شده اند که باید در این مرحله جایگزین شکلات‌های قبلی شوند و درآخر نیز چنانچه ممکن بود در طول رژیم با خودآگاهی دادن به فرد رژیم گیرنده اصلاح تفکر را در وی به وجود آورده و اقدام به حذف کالری‌های اضافی همچون شکلات فوق می کنیم.

خوب تا اینجا مطمئنن پی به اهمیت و آسانی و دقت رژیم‌های غذایی و نحوه رفتار با سیستم عصبی افراد مختلف برده اید.
پس رکن اول شد تغییر تدریجی
توجه به نوع و زمان کالریهای مصرفی از اهمیت به سزایی برخوردار است هنگامی که به زمان غروب خورشید نزدیک می‌شویم بدن انسان به طور غریزی وارد فاز کاهش متابولیسم شده و سرعت سوخت و ساز بدن کاهش یافته و فشار خون نیز تا حد زیادی کاهش می‌یابد و به همین دلیل مصرف مواد غذایی کربوهیدراتی زود جذب همچون قندهای ساده مانند شکر و برنج و امثال آن‌ها که پس از مصرف به سرعت وارد جریان خون می شوند به علت آنکه بدن نیازی به آن‌ها ندارد وارد انبارهای ذخیره سازی به صورت چربی می‌شوند و همین امر سبب افزایش وزن و چاقی و چربی‌های شکمی خواهد شد.

 

درست عکس این موضوع هنگام صبح و پس از بیدار شدن از خواب عمل می‌کند بدن در این زمان تشنه کربوهیدرات‌های زود جذب جهت تقویت متابولیسم و سوخت وساز بوده و چنانچه به آن دسترسی نداشته باشد در ابتدا سراغ عضلات می‌رود و از آن‌ها انرژی لازم را می‌گیرد و در مرحله بعدی با این تفکر که شما در ساعت بعدی نیز به وی مواد غذایی را نخواهید رساند اقدام به ذخیره سازی مواد دریافتی با درصد بالا کرده و متابولیسم را نیز کاهش داده و به این صورت سعی در بقای خود می کند و خواهید دید که با این عمل خود نه تنها دچار چربی سوزی نخواهید شد بلکه اگر با چشم بصیرت علم به موضوع نگاه کنید شما در این زمان با یک تبر به جان عضلات خود افتاده اید و یک پیت روغن نیز در دست دارد تا پس از تخریب عضلات این چربی‌های مضر را جایگزین عضلات کنید.

 

زمان از اهمیت بسیاری برخوردار است به عنوان یک اصل کلی هر زمان که ذخایر انرژی بدن تمام شده باشد شما مجاز به تأمین آن ها با کربوهیدرات‌های زود جذب و به سرعت هستید اما در زمانی که این ذخایر انباشته می‌باشند استفاده از کربوهیدرات‌های زود جذب یک اشتباه محض است به عنوان مثال پس از تمرین زمان مناسبی برای مصرف کربوهیدرات‌های زود جذب بوده و قبل از تمرین نیز استفاده از کربوهیدرات‌های دیر جذب از آن جهت اهمیت دارد که ذخایر بدن در حال حاضر انباشته بوده اما به علت آنکه در دقایق آینده بدن با کمبود منابع انرژی مواجه می‌شود شما می‌بایست علاوه بر اینکه بدن را وارد فاز ذخیره سازی نکنید.

 

بلکه طوری عمل کنید که انرژی لازم هنگام تمرین را نیز تأمین کنید و این امر با مصرف کربوهیدرات‌های دیر هضم میسر می شود این کربوهیدرات‌ها با آزاد سازی تدریجی انرژی خود هم از ثبات سطح انسولین حمایت می‌کنند و هم انرژی لازم جهت انجام تمرین را مهیا می کنند اما در صورتی که شما کربوهیدرات‌های زود جذب را در این زمان مصرف می کردید این مواد پس از جذب سطوح انسولین را افزایش داده و انسولین نیز باعث می‌شد تا این مواد هرچه سریع‌تر به چربی تبدیل شده و به دیگر سلول‌های چربی بپیوندند.

 

از طرفی دیگر با کاهش قند آزاد و گلوکز موجود در خون در حین تمرین دچار افت قند شده و با کاهش استقامت و انرژی مواجه می شدید و ناچار به ترک باشگاه بودید.

قابل ذکر است هر گرم چربی 9 کالری و هر گرم کربوهیدرات و پروتئین 4 کالری انرژی تولید می‌کنند هر فرد به طور طبیعی برای حفظ وزن فعلی خود می‌بایست به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن خود چیزی در حدود 33 کالری مصرف کند یعنی یک فرد 70 کیلوگرمی باید روزانه حدود 2400 کالری مصرف کند تا تنها وزن فعلی خود را حفظ کند.

 

چنانچه وی قصد چربی سوزی داشته باشد ناچار به کاهش مقدار کالری مصرفی روزانه خواهد بود و چنانچه وی قصد داشته باشد به عنوان مثال 10 کیلو کاهش وزن داشته باشد
10*33=330
این شخص باید 330 کالری از مجموع کالری های دریافتی خود کاهش دهد و جهت اینکه تنها چربی سوزی اتفاق افتد وی بایستی این میزان کالری را از مجموع کالری‌های حاصل از چربی و کربوهیدرات خود کم کند به صورتی که سهم چربی در رژیم از 7 درصد کمتر نشود و سهم کربوهیدرات نیز از 27 الی 30 درصد کمتر نشود.

 

همچنین باید طوری برنامه غذایی خود را برنامه ریزی کند که به صورت تدریجی سهم کربوهیدرات و چربی از رژیم غذایی را به پروتئین‌ها بدهد و در عین حال به نکته فوق یعنی حداقل سهم آنها در رژیم توجه داشته باشد.

 

بهتر آن است که کاهش کالری دریافتی نیز به صورت تدریجی اعمال شود و می‌توانند آن را در بین تعداد هفته‌های در نظر گرفته شده تقسیم کرد به طور مثال هر هفته 50 کالری کمتر نسبت به هفته گذشته مصرف کند و جایگزینی کالری ( پروتئین به جای چربی و کربوهیدرات ) نیز بهتر است تدریجی صورت گیرد.
آنچه بسیار مهم می‌باشد انجام تمرینات ورزشی می‌باشد کاهش کالری دریافتی طبق قانون طبیعت بدن را به سمت ذخیره سازی و کاهش سوخت و ساز سوق می دهد اما چنانچه تمرینات ورزشی نیز چاشنی دوره‌های چربی سوزی گردد هر چند زمان کمی داشته باشد حتی 5 الی 10 دقیقه می‌تواند بدن را از این ریتم خارج کرده و سوخت و ساز را افزایش داده و حتی باعث افزایش حجم عضلات و در نهایت افزایش مصرف کالری حتی در زمان استراحت توسط سلول های جدید عضلانی شود.
اخیراً در بسیاری از روزنامه‌ها و مجلات عمل چربی سوزی موضعی را تنها یک تیتر تبلیغاتی معرفی می‌کنند اما این طور نیست چرا که به طور مثال با انجام تمرینات مخصوص عضلات شکم شما باعث افزایش خون رسانی به این قسمت شده و از طرفی به علت تحرک در این قسمت سبب ایجاد حرارت و گرما خواهید شد.

 

همین امر باعث می‌شود تا چربی‌های این قسمت تحریک شده و وارد جریان خون شوند از طرفی با اجرای این تمرینات سبب نمایان تر شدن عضلات شکم و جلوگیری از افتادگی شکم و تناسب اندام خود می‌شوید.و اما تمریناتی که چنانچه در انجامشان مهارت لازم را کسب کنید حتی در مدت 5 الی 10 دقیقه قابل انجام خواهد بود ( واقعاً زمان بسیار کمی است ).
تمرین 1  : همان دراز نشست معروف خودمان است اما با این تفاوت که :
شانه‌های خود را از زمین بلند کرده و قوس کمی به کمر خود بدهید در همین حالت که شانه‌هایتان از زمین بلند شده ( حدود 10 تا 15 سانتی متر ) مرتب قوس کمری را باز و بسته کنید یعنی بدون اینکه بیشتر از مقدار فوق بدنتان را بالا بکشید سعی کنید با نهایت قدرت عضلات شکم خود را منقبض کنید و این حالت را برای 2 تا 4 ثانیه حفظ کنید سپس عضلات شکم را شل کرده ( به مدت 1 ثانیه ) و دوباره حالت فوق را ایجاد کنید.
نکته : قوس کمر نباید به نحوی باشد که سبب آسیب به ستون فقرات شود بلکه تنها کمی قوس جهت تمرکز فشار بر ناحیه شکم کافیست و هدف اعمال فشار با قوس کمر نیست بلکه اعمال فشار را خود فرد با سفت و محکم کردن و اعمال فشار بر این عضلات ایجاد می کند هدف از قوس کمر افزایش تمرکز فشار است.
تمرین 2 : پشت به زمین دراز کشیده و پاهای خود را تا بالای شکم خود بالا بیاورید بدون آنکه زانوهایتان را خم کنید دست‌های تان را در کنار بدن قرار دهید و کاملا صاف باشند اکنون پاهای خود را به آرامی به سمت راست و سپس به سمت چپ حرکت دهید طوری که در انتهای حرکت تنها 10 الی 20 سانتی متر با زمین فاصله داشته باشند .همچنین جهت افزایش فشار می‌توانید در انتهای حرکت لحظه‌ای مکث کنید و یا از وزنه پا جهت افزایش فشار و سخت کردن حرکت استفاده کنید . این حرکت برای چربی سوزی در پهلوها بسیار مناسب است.
تمرین 3 : پشت به زمین دراز کشیده کاملا صاف و دست‌ها کنار بدن اکنون پاهای خود را در حالی که از زانو جمع می کنید به سمت شکم خود بیاورید و سعی کنید زانوهایتان را با سینه تماس دهید سپس پاها را به سمت بالا پرس کنید طوری که بالای شکمتان قرار گیرند اکنون آن‌ها را در همین حالت که زانوهایتان نیز صاف می‌باشد به سمت آغاز حرکت ( زمین ) حرکت دهید و این سیکل را ادامه دهید توجه کنید که کلیه حرکات باید به آرامی انجام شوند و برای افزایش فشار می توانید از وزنه پا استفاده کنید.
این حرکات از لحاظ کیفیت و سرعت انجام و همچنین ساده گی در عین مؤثر بودن مواردی می‌باشند که برای شما در نظر گرفتیم با صبر و حوصله و استمرار در انجام تمرینات و رعایت رژیم صحیح غذایی شکمی شش تکه و اندامی متناسب را برای خود به وجود آورید.
منبع:پایگاه تحصصی بدنسازی


[ چهارشنبه 92/6/27 ] [ 12:31 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

مدل روتختی جدید و شیک 92


مدل روتختی جدید و شیک 92

مدل روتختی

مدل روتختی جدید و شیک 92

مدل روتختی

مدل روتختی جدید و شیک 92

مدل روتختی

مدل روتختی جدید و شیک 92

مدل روتختی

مدل روتختی جدید و شیک 92

مدل روتختی 2013

مدل روتختی جدید و شیک 92

مدل روتختی 2013

مدل روتختی جدید و شیک 92

مدل روتختی 2013

مدل روتختی جدید و شیک 92

مدل روتختی 2013

مدل روتختی جدید و شیک 92

مدل روتختی 2013

مدل روتختی جدید و شیک 92

مدل روتختی شیک

مدل روتختی جدید و شیک 92

مدل روتختی شیک

مدل روتختی جدید و شیک 92

مدل روتختی شیک

مدل روتختی جدید و شیک 92

مدل روتختی شیک


[ چهارشنبه 92/6/27 ] [ 12:31 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

اینگونه از پوستتان مراقبت کنید

اینگونه از پوستتان مراقبت کنید


اگر تاکنون به مراقبت از پوستتان توجه نکرده‌اید سریع‌تر اقدام کنید چراکه پیری پوست از حوالی 30-20 سالگی شروع می‌شود، زمانی که شما هنوز هیچ آثاری روی پوست خود نمی‌بینید.
محصولات پوستی ممکن است اثربخشی چندانی روی این واقعیت نداشته باشند چراکه ژن شما، عادت‌های غذایی و آفتاب، مهم‌ترین عوامل این تغییرها هستند ولی بیشتر منتظر نباشید. باید برنامه ورزشی روزانه داشته باشید و به تغذیه‌تان اهمیت بدهید.

مرطوب‌کننده‌ها از پوست شما محافظت و آن را شاداب‌تر می‌کند. اگر پوست چربی دارید از یک مرطوب‌کننده فاقد چربی سبک استفاده کنید. در صورتی که پوست خشکی دارید، بیشتر از یکبار در روز از مرطوب‌کننده استفاده کنید.

ضدآفتاب قدم بعدی محافظت از پوست طی ساعت‌های روز چه داخل منزل و چه خارج از منزل است چراکه اشعه خورشید از هوای ابری و شیشه هم عبور می‌کند. بسیاری از مرطوب‌کننده‌ها ضدآفتاب هم دارند. از ضدآفتابی با SPF حداقل 30 استفاده کنید و لب‌هایتان را نیز پوشش دهید.

برای محافظت از پوست می‌توانید از فرمول زیر شروع کنید:
• صبح‌ها: مرطوب‌‌کننده، سپس ضدآفتاب.
• شب‌ها: محصولات ضدچروک و مرطوب‌کننده.

برای اینکه پوست شفافی داشته باشید اگر پوست شما خشک است، یکبار در هفته پوست را لایه‌برداری کنید و اگر پوست چربی دارید یک یا دو بار در هفته آن را لایه‌برداری کنید و اگر پوست حساسی دارید، با پزشکتان در این مورد صحبت کنید.

کاربرد روش‌هایی مثل رادیوفرکوئنسی و لیزرهای جوانسازی با تکنیک‌های جدید نیز می‌تواند در بهبود ظاهر پوستتان موثر باشد. در این خصوص می‌توانید از یک متخصص پوست بهره بگیرید.
منبع: هفته نامه سلامت


[ چهارشنبه 92/6/27 ] [ 12:31 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

روش تهیه ی هویج پلو با مرغ

روش تهیه ی هویج پلو با مرغ


مواد لازم :

 مرغ  4 تکه
هویج  4 عدد
 پیاز  2 عدد
 برنج  4 پیمانه
 کره  10 گرم
قارچ 3 عدد
کدو 1 عدد
روغن ،نمک ، فلفل ، زعفران به مقدار دلخواه

دستور تهیه :
ابتدا تکه های مرغ را همراه 1 عدد پیاز خرد شده و چند حبه سیر داخل آب در حال جوش میریزیم تا پخته شوند ، تا مرغ ها آماده شوند برنج را جوشانده و آبکش می کنیم و هویج ها را با رنده درشت رنده کرده و پیاز ها را هم بصورت نوارهای بلند و باریک خرد می کنیم و با یکدیگر تفت می دهیم تا پیاز ها طلایی شوند سپس نمک و فلفل و زعفران را به مخلوط پیاز و هویج اضافه کرده و حرارت را کم می کنیم و در تابه را می گذاریم تا بخوبی پخته شوند ، سپس مرغ های پخته شده را با کمی روغن تفت می دهیم و یا در دمای بالای فر در فر می گذاریم تا کمی برشته شوند ، پیاز و سیر را از آب مرغ خارج می کنیم ، قارچ ها و کدو را همراه کمی فلفل به آب مرغ اضافه می کنیم و می گذاریم تا کمی غلیظ شود .

 

آب مرغ را صاف کرده و 4 تا 5 قاشق از آن را به مخلوط پیاز و هویج اضافه می کنیم ، مخلوط سبزیجات را بصورت سنتی لابه لای برنج ریخته و برنج را دم می کنیم و در آخر مقداری کره و زعفران روی آن می ریزیم و تکه های مرغ را اضافه می کنیم .


[ چهارشنبه 92/6/27 ] [ 12:30 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

راه هایی سریع برای زیبا شدن

راه هایی سریع برای زیبا شدن


همه انسان‌ها در طول زندگی خود شادابی پوست‌شان را به تدریج از دست می‌دهند اما بعضی‌ها موفق می‌شوند این روند را کند کنند. شاید شما هم دیده باشید خانم‌های میانسالی را که پوست شان حتی از دخترهای 20 ساله هم شاداب‌تر و شفاف‌تر است! راز جوان ماندن پوست این افراد چیست؟!
انتخاب بهترین راه برای جوانسازی پوست بستگی به سن، نوع پوست، میزان چین و چروک‌ها، لک‌ها، آسیب‌ها، افتادگی پوست، گودی یا پف زیر چشم و اهداف کوتاه مدت و بلندمدت شما دارد.

پیلینگ، لایه‌برداری و میکرودرم
جوانسازی با استفاده از اسید و کریستال!
این روش معمولا با محصولات اسیدی انجام می‌شود که می‌توانند اسیدهای میوه با غلظت‌های پایین یا بالا باشند و حتما باید از سوی متخصص استفاده شوند. البته ماسک‌های میوه‌ای که گاهی در این زمینه توصیه می‌شوند ویژگی پیلینگ کردن ندارند و فقط پوست را مرطوب و لطیف می کنند. کرم‌های لایه‌بردار نیز حتما باید با مشورت پزشک استفاده شوند. این کرم‌ها واقعا تاثیرگذارند اما لایه‌برداری آنها قطعا به اندازه تاثیرکاری که متخصص با اسیدهای ویژه انجام می‌دهد نیست.

بنابراین برای پاکسازی و صاف کردن پوست می‌توان به ترتیب سراغ کرم‌های لایه‌بردار، میکرودرم و بعد پیلینگ رفت. میکرودرم یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای صاف کردن پوست است به خصوص اگر به دفعات و در فواصل یک یا دو ماهه انجام شود. در این روش کل پوست در تماس با یک ماده معدنی بی‌ضرر که همان پودر اکسید آلومینیوم است، قرار می‌گیرد. این پودر با داشتن کریستال‌های ریز باعث می‌شود پوست ساییده شده و بافت‌های مرده از بین رفته و ترمیم پوست فعال شود.

بوتاکس، ژل و چربی
بوتاکس برای نیمه فوقانی و ژل و چربی برای نیمه پایینی صورت
هر چروکی که در قسمتی از صورت ایجاد می‌شود مکانیزم ویژه خودش را دارد. برای مثال در نیمه فوقانی صورت چروک‌ها بیشتر براثر اسپاسم و انقباض عضلات ایجاد می‌شوند و بهترین راه برای رفع آنها تزریق بوتاکس است. البته بوتاکس تاثیر موقت دارد و معمولا پس از 4 تا 6 ماه باید تکرار شود. با تزریق بوتاکس، عضلات آن ناحیه به صورت موقت فلج و بعد از مدتی رفته‌رفته این اثر کمرنگ می‌شود. برای چروک‌های نیمه پایینی صورت نیز بهتر است از تزریق ژل‌های پرکننده یا چربی استفاده شود.

در روند پیری، حجم صورت از دست می‌رود، لب‌ها و گونه‌ها برجستگی خود را از دست می‌دهند و صورت به سمت جاذبه زمین کشیده می‌شود که با تزریق ژل یا چربی می‌توان این حجم از دست رفته را بازگرداند. حتی از فیلرها برای پر‌کردن خطوط خیلی عمیق اخم در پیشانی نیز استفاده می‌شود زیرا در افرادی که خطوط اخم‌ آنها بسیار گود است، تزریق بوتاکس جواب نمی‌دهد و باید از ژل‌های پرکننده استفاده کرد. پر کردن گودی زیر چشم‌‌ها با ژل یا چربی نیز یکی دیگر از کاربردهای این روش جوان‌سازی است.

لیزرهای فراکشنال
هم لایه برداری، هم کولاژن‌سازی
از روش‌های قدیمی پزشکی در امر جوان‌سازی پوست است که در 2 نوع عمقی و سطحی توسط پزشک انجام می‌شود. در حال حاضر روش‌های جدیدی مانند استفاده از لیزرها هم به کمک آمده‌اند به‌خصوص لیزرهای فراکشنال که برای لایه‌برداری سطحی پوست استفاده می‌شوند. این لیزرها به شکل یکدست سطح پوست را لایه‌برداری نمی‌کنند بلکه مانند ستون‌هایی وارد پوست می‌شوند که در نتیجه نقطه‌های کناری ورود لیزر به پوست کاملا سالم می‌مانند. این باعث می‌شود تا ترمیم پوست از نقاط سالم خیلی سریع‌ اتفاق بیفتد. لیزرهای لایه‌برداری که در قدیم وجود داشت، عوارض آن باعث می‌شد جای لیزر برای یک تا دو ماه قرمز بماند.

گاهی عوارضی چون لکه را هم به دنبال داشت؛ اما سیستم‌های فراکشنال جدید بروز این مشکلات را به حداقل رسانده‌ است. معمولا فواصل درمان جوان‌سازی با لیزر هر 4‌تا 6 هفته یک بار است و باید چند جلسه تکرار شود. البته در کنار آن، یکسری درمان‌های نگهدارنده هم وجود دارد که باید هر چند ماه یک‌بار آنها را انجام دهید تا نتیجه کار بهتر بشود. لیزرهای فراکشنال نه تنها لایه‌برداری دقیق و خوبی از سطح پوست انجام می‌دهند؛ بلکه در روند ترمیمی‌شان باعث کولاژن‌سازی و سفت شدن پوست نیز می‌شوند.

منبع : زندگی ایده آل


[ چهارشنبه 92/6/27 ] [ 12:29 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

ماجرای نامه جالب خانم پرستار و دزد با معرفت + عکس


خانم “الین” پرستار یک مرکز بهداشتی در لندن است. این پرستار خوش شانس هنگامیکه از محل کارش خارج شد تا به خانه برود متوجه شد دوچرخه مورد علاقه اش دزدیده شده و این مسئله او را بسیار ناراحت کرد. وی تصمیم گرفت برای دزد دوچرخه قدیمی اش یک نامه بنویسد. اما هرگز تصور نمیکرد این نامه باعث شود دوچرخه مورد علاقه اش به وی بازگردانده شود.

ماجرای نامه جالب خانم پرستار و دزد با معرفت + عکس

این پرستار 55 ساله وقتی دوچرخه اش را دید احساس کرد تمام این اتفاقات در رویا رخ داده است. او میگوید دوچرخه من بسیار قدیمی و کهنه بود و نمیتوانستم تصور کنم کسی او را دزدیده باشد چراکه ارزش مادی زیادی نداشت. اما هرگز هم فکر نمیکردم کسی که آن را برداشته بعد از دیدن نامه آن را دوباره سرجایش بگذارد.
او فردای روز دزدیده شدن دوچرخه اش آن را سرجای قبلی دید درحالی که به دقت به یک میله زنجیر شده و کلید قفلش داخل یک پاکت نامه به همراه یک یادداشت عذرخواهی در آن قرار داشت.
در نامه دزد خطاب به خانم ” الین ” آمده است: ” برای صاحب دوچرخه ، متاسفم، از طرف دزد اصلاح شده دوچرخه شما، من هیچ صدمه ای به آن وارد نکردم.”
نامه خانم  پرستار نیز چنین مضمونی داشته است : لطفا دوچرخه ام را بازگردانید ، دوچرخه من کهنه و قدیمی است و من عاشقانه آن را دوست دارم. او بدون صاحب خودش میترسد.
این زن بعد از پیدا شدن دوچرخه اش دوباره نامه ای خطاب به دزد خوش قلب نوشته و از او به خاطر بازگرداندن دوچرخه تشکر کرده است.

ماجرای نامه جالب خانم پرستار و دزد با معرفت + عکس

ماجرای نامه جالب خانم پرستار و دزد با معرفت + عکس

ماجرای نامه جالب خانم پرستار و دزد با معرفت + عکس

ماجرای نامه جالب خانم پرستار و دزد با معرفت + عکس

منبع : پرداد


[ چهارشنبه 92/6/27 ] [ 12:29 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

تصاویری از پدیده چند همسری در این کشور


 پدیده چندهمسری معمولا ً در کشورهای خاورمیانه رایج است و در فرهنگ غربی تمایل چندانی به چند همسری مشاهده نمی شود. با این وجود یک مرد آمریکایی به نام Brady Williams این سنت غربی را شکسته و به چندهمسری روی آورده است.

به گزارش  نواندیش به نقل از آسوشیتدپرس،  بردی ویلیامز از اهالی شهر سالت لیک در ایالت یوتا است و دارای پنج همسر  و24 فرزند است!

این خانواده عجیب که قبلا ً از پیروان کلیسای مورمون در آمریکا بوده اند، در اواسط دهه 2000 میلادی به تغییر مذهب روی آورده و هم اکنون فرزندان خانواده – که سنینی بین 2 تا 20 سال دارند – تحت آموزش های بودایی قرار گرفته اند!

جالب اینجا است که دو تن از همسران بردی با یکدیگر دخترخاله هستند و همه آن ها حداقل به مدت 14 سال است که با بردی زندگی می کنند.

تمامی اعضای خانواده در دو ساختمان دو طبقه بزرگ شامل چند واحد و در محوطه ای مشترک ساکن هستند. هر پنج همسر آقای ویلیامز در تهیه غذا برای 30 نفر اعضاء خانواده مشارکت دارند. آقای ویلیامز و همسرانش خود را خانواده ای “شاد، مستقل و مترقی” می خوانند.

چندهمسری در واقع میراث اعتقادات بنیادگرایانه کلیسای مورمون ها در تاریخ آمریکا است. با این وجود این کلیسا رسما ً سنت چندهمسری را پس از پیوستن به دیگر ایالت های آمریکا در سال 1890 کنار گذاشت. چندهمسری با آداب مسیحیت پروتستان در آمریکا در تناقض است.

تخمین زده می شود در حدود 38 هزار نفر بنیادگرا در ایالات متحده به چندهمسری اعتقاد دارند و یا طبق آن عمل می کنند. مورمون ها و طرفداران چندهمسری معمولا ً در ایالات غربی این کشور مثل یوتا زندگی می کنند.

چندهمسری در ایالت یوتا غیرقانونی است. به همین علت آقای ویلیامز و خانواده اش مجبور شدند پس از حاضر شدن در یک برنامه تلویزیونی در سال 2011 که منجر به تعقیب قضایی آن ها شد، به لاس وگاس و پس از آن به نوادا فرار کنند!تصاویری از پدیده چند همسری در این کشور

تصاویری از پدیده چند همسری در این کشور

تصاویری از پدیده چند همسری در این کشور

 

تصاویری از پدیده چند همسری در این کشور


[ چهارشنبه 92/6/27 ] [ 12:27 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

عکسی جدید از الناز شاکردوست با تیپی متفاوت

عکسی جدید از الناز شاکردوست با تیپی متفاوت


الناز شاکردوست، بازیگر سینما پس از بازگشت از سفر مالزی، در آستانه میلاد امام رضا علیه‌السلام، به زیارت حرم رضوی مشرف شد که عکسی از این زیارت را در شبکه اجتماعی “اینستاگرام” منتشر کرده است…..

وی پس از انتشار عکسی از خود در حرم امام رضا علیه السلام نوشت: امشب در حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) از صمیم قلب برای تک تک شما دوستای خوبم دعا کردم، امیدوارم به همه آرزوی های زندگیتون برسید…

عکسی جدید از الناز شاکردوست با تیپی متفاوت

عکس جدید الناز شاکردوست


[ چهارشنبه 92/6/27 ] [ 12:26 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

عکس هایی از زیباترین خانه ها در جهان


یک خبرگزاری انگلیسی در گزارشی زیباترین ساختمان ها را لحاظ معماری و نوع ساخت معرفی کرده است.

گرچه به طور قطعی نمیتوان این گزارش را تایید کرد اما بالاخره با پارامترهایی که این خبرگزاری داشته 20 ساختمان زیبای دنیا معرفی شده اند که در این میان یک ساختمان بر مبنای معماری اسلامی است نیز به چشم می خورد.

عکس هایی از زیباترین خانه ها در جهان

عکس هایی از زیباترین خانه ها در جهان عکس هایی از زیباترین خانه ها در جهان

عکس هایی از زیباترین خانه ها در جهان

عکس هایی از زیباترین خانه ها در جهان

عکس هایی از زیباترین خانه ها در جهان

عکس هایی از زیباترین خانه ها در جهان


[ چهارشنبه 92/6/27 ] [ 12:25 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آخرین مطالب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 2172112