سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

پاتوق دختر و پسرای ایرونی
 

اخبار جدید از وضعیت جسمی رضا رویگری در آی سی یو

اخبار جدید از وضعیت جسمی رضا رویگری در آی سی یو


وضعیت جسمی رضا رویگری بازیگر و خواننده که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان پارسیان بستری شده رو به پایداری رفته است.

رضا رویگری، بازیگر سینما و تلویزیون و خواننده 2 روز پیش به علت آنچه که عارضه مغزی ناشی از فشار و استرس عصبی از آن یاد شده در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان پارسیان تهران بستری شد.

یکی از مسئولان بخش ICU بیمارستان پارسیان در مورد وضعیت عمومی این هنرمند گفت: از دیشب وضعیت عمومی رضا رویگری رو به بهبودی رفته است.

وی افزود: اکنون علایم حیات در وی پایدار است.

رضا رویگری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و خواننده ایرانی است که در فیلم‌هایی چون اخراجی‌ها، شور عشق و سریال‌هایی چون مختارنامه ایفای نقش کرده است. او همچنین در حرفه نقاشی نیز فعال بوده و در سال‌های اخیر در نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا، آثارش را به نمایش گذاشته است.

رضا رویگری تاکنون سه آلبوم موسیقی با نامهای “از عشق گفتن” و “غوغا” و “کازابلانکا” را به بازار هنر عرضه کرده است. وی همچنین خواننده سرود معروف “ایران ایران” در اوایل انقلاب است.

منبع : مهر نیوز


[ پنج شنبه 92/10/19 ] [ 3:39 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

عکس های جدید از سارا منجزی و بهنوش بختیاری در فیلم کالسکه


فیلمبرداری فیلم سینمایی کالسکه به کارگردانی آرش معیریان دیروز شنبه چهارم آبان ماه به پایان رسید.

عکس های جدید از سارا منجزی و بهنوش بختیاری در فیلم کالسکه

فیلم کالسکه

عکس های جدید از سارا منجزی و بهنوش بختیاری در فیلم کالسکه

فیلم کالسکه

در آخرین سکانس این فیلم سینمایی تمامی بازیگران اصلی «کالسکه» از جمله دانیال عبادی، سارا منجزی، بهنوش بختیاری، مهران غفوریان، حمید لولایی و مهران رجبی جلوی دوربین رفتند.

عکس های جدید از سارا منجزی و بهنوش بختیاری در فیلم کالسکه

فیلم کالسکه

عکس های جدید از سارا منجزی و بهنوش بختیاری در فیلم کالسکه

سارا منجزی و بهنوش بختیاری

عکس های جدید از سارا منجزی و بهنوش بختیاری در فیلم کالسکه

فیلم کالسکه

آرش معیریان بلافاصله بعد از پایان فیلمبرداری تدوین آن را آغاز خواهد کرد. همچنین علی رشیدی صداگذاری و محمد مهدی گورنگی ساخت موسیقی این فیلم سینمایی را برعهده دارند.

پیش از این قرار بود، پریناز ایزدیار نقش اول زن این فیلم سینمایی را بازی کند که یک روز قبل از شروع فیلمبرداری به علت شکستگی دست از حضور در این فیلم سینمایی انصراف داد. همین مساله سبب شد تا فیلمبرداری “کالسکه” تا انتخاب یک بازیگر مناسب به تعویق افتد، در نهایت سارا منجزی به جای پریناز ایزدیار جلوی دوربین رفت.

کالسکه به کارگردانی آرش معیریان، داستان زندگی زوج جوانی است که برای رفتن و یا ماندن در ایران دچار مشکل هستند. در این فیلم بازیگرانی چون دانیال عبادی، مهران غفوریان، بهنوش بختیاری و سارا منجزی حضور دارند.

آرش معیریان پیش از این آثاری چون ساعت شلوغی، سایه روشن، داماد خجالتی، شیر و عسل، احضار شدگان، آنکه دریا می‌رود، چپ دست، شارلاتان، کما، تیک آف کارگردانی کرده است.

منبع : سینما خبر


[ جمعه 92/8/10 ] [ 3:21 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

پگاه آهنگرانی درباره دادگاه و جرمش می گوید

پگاه آهنگرانی درباره دادگاه و جرمش می گوید


برخوردها با من در دادگاه به صورتی نبوده است که منتظر اجرای حکم زندان باشم، امید دارم با مساعدت قوه قضاییه و پیگیری‌های وکیلم این مسئله حل شد.
پگاه آهنگرانی در گفت‌و‌گو با روزنامه قانون، گفت: دادگاه برای من 24 ماه ممنوعیت خروج از کشور به همراه 18 ماه زندان تعزیری حکم صادر و آن را به وکیل من ابلاغ کرده است.
آهنگرانی افزود: در همین حال طی تماس‌ها و پیگیریهایی که مادرم (منیژه حکمت) در مورد حکم صادر شده برای من صورت داده،  قرار شده است این حکم در دادگاه تجدید نظر بشکند و امیدواریم که کان لم یکن شود.
آهنگرانی در ادامه همچنین تاکید کرد: من جرمی مرتکب نشده‌ام و برخوردها با من در دادگاه به صورتی نبوده است که منتظر اجرای حکم زندان باشم، قطعا با مساعدت قوه قضاییه و پیگیری‌های وکیلم این مسئله حل خواهد شد.

منبع : ایسنا


[ جمعه 92/8/10 ] [ 3:20 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

ماجرای دستگیری پگاه آهنگرانی

ماجرای دستگیری پگاه آهنگرانی


مادر پگاه آهنگرانی تایید کرد که وی به 18 ماه حبس تعزیری محکوم شده است.

منیژه حکمت درباره مطالب منتشر شده پیرامون صدور حکم محکومیت پگاه آهنگرانی اظهار کرد: وی در دادگاه بدوی به ریاست قاضی “مقیسه” به 18 ماه حبس تعزیری محکوم شده است.

وی توضیح داد: پگاه آهنگرانی قریب به سه سال است که از طرف دادسرای امنیت تهران ممنوع‌الخروج است و به‌رغم دعوت از سوی جشنواره‌های مختلف، موفق به حضور در آن‌ها نشده است. به عنوان مثال، هم‌اینک فیلم «دربند» که این بازیگر برای بازی در آن موفق به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده، بدون وی در جشنواره شیکاگو حضور دارد.

منیژه حکمت، کارگردان تهیه‌کننده سینما و مادر پگاه آهنگرانی در پایان ابراز امیدواری کرد که با توجه به شرایط حال حاضر کشور و جو همدلی ایجاد شده بین مردم و بویژه هنرمندان، محدودیت‌های اعمال شده بر روی این بازیگر و سینماگر کاسته شده و در رای صادر شده تجدیدنظر شود.

همچنین به گزارش ایسنا به نقل از مشرق خبر بازداشت پگاه آهنگرانی تکذیب شده است.

منبع : ایسنا


[ جمعه 92/8/10 ] [ 3:20 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

سعید امینی بازیگر سینمای ایران در گذشت

سعید امینی بازیگر سینمای ایران در گذشت


دلیل مرگ او گاز گرفتگی عنوان شده است. او با بازی در نفس عمیق، فیلم ماندنی پرویز شهبازی، در تاریخ سینمای ایران و ذهن علاقه مندان اغلب جوان این فیلم، ماندگار شد. و دیگر علاقه ای به ادامه بازیگری نداشت. و در زندگی واقعی، سرانجامی همچون سرانجام نقش اش در فیلم یافت.

منصور شهبازی، همبازی او در فیلم چندی پیش در گفتگویی با هفت صبح، از خاطرات اش از این بازیگر گفت: «سعید امینی (نفس عمیق) از دوستان من بود. در واقع بچه محل بودیم، یادم هست عمویم وقت زیادی برای پیدا کردن بازیگر برای نقش کامران گذاشت ولی بی‌نتیجه ماند. یک روز رفتم دفتر و او را خیلی خسته دیدم، از او درباره فیزیک بازیگری که دنبالش می‌گردد پرسیدم، یاد سعید افتادم و گفتم یکی از دوست‌های من هست که ظاهرش شبیه کسی هست که می‌خواهی…

روزی که رفتم دنبال سعید جلوی در آرایشگاه به او رسیدم یعنی اگر پنج دقیقه دیرتر می‌رسیدم دیگر به درد نقش کامران نمی‌خورد، می‌خواست موهایش را کوتاه کند. او را بردم دفتر، تا در را باز کردم، قبل از این‌که سعید بگوید سلام، آقای شهبازی گفت خودش است. از او پرسید به بازیگری علاقه داری، سعید گفت نه، او هم گفت چه بهتر!

بعد از «نفس عمیق» یک روز با سعید بودم که از دفتر مسعود کیمیایی با او تماس گرفتند و دعوت کردند در «سربازان جمعه» بازی کند، سعید گفت من فردا کار مهمی دارم و نمی‌توانم بیایم. گفتم چرا قرار به این مهمی را کنسل کردی، گفت فردا باید بروم اسکی! سعید اصلا به سینما علاقه نداشت. چهار سال است از او بی‌خبرم. آخرین بار هم محرم سه سال پیش بود که همدیگر را از دور در خیابان دیدیم و برای هم دست تکان دادیم.»

منبع : کافه سینما


[ جمعه 92/8/10 ] [ 3:18 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

جواب سوالات شما درباره خونریزی های زنانه غیر طبیعی



منظور از خونریزی غیرطبیعی رحم چیست؟
خونریزی رحمی در شرایط زیر غیرطبیعی محسوب می‌شود:

خونریزی در فاصله بین پریودها
خونریزی بعدازآمیزش
لکه‌بینی در هر زمان از سیکل قاعدگی
خونریزی شدیدتر یا طولانی‌تر از حدعادی
خونریزی بعد از یائسگی
سیکل‌های طولانی‌تر از 35 روز و کوتاه‌تر از 21 روز غیرطبیعی هستند. توقف پریود به‌مدت 6-3 ماه (آمنوره) نیز غیرطبیعی محسوب می شود.

سیکل قاعدگی طبیعی چیست؟

هرسیکل قاعدگی در اولین‌روز خونریزی یک پریود شروع شده و با اولین روز سیکل بعدی پایان می‌یابد. در اکثر زنان این سیکل حدوداً 28 روز طول می‌کشد (یعنی فاصله اولین‌روز پریود تا اولین‌روز پریود بعدی = روز28). سیکل‌های طبیعی 21 تا 35 روزه می‌باشند.

خونریزی غیرطبیعی در چه سنی شایع‌تر است؟
خونریزی غیرطبیعی در هر سنی ممکن است دیده شود. با این حال در زمان‌های خاصی از زندگی زنان این حالت شایع‌تر است. در سال‌های اول شروع پریود (حدود16-9سالگی) ممکن است پریودها چندان منظم نباشند. در حوالی 35 سالگی پریودها کوتاه‌تر می‌شوند. با نزدیک‌شدن به یائسگی نیز پریودها غالباً کوتاه‌تر می‌گردند. هم‌چنین گاهی پریود رخ نداده و یا خونریزی خفیف‌تر یا شدیدتر می‌شود.

علل خونریزی غیرطبیعی چیست؟
افزایش یا کمبود هورمون‌هایی که سیکل قاعدگی را تنظیم می‌کنند، می‌توانند باعث بروز خونریزی غیرطبیعی یا شدید گردند. عوامل بسیاری می‌توانند تعادل هورمون‌ها را برهم بزنند، مانند:
برخی داروها
بارداری
سقط جنین
بارداری خارج رحمی
مشکلات مربوط به روش های جلوگیری از بارداری مانند IUD یا قرص
عفونت رحم یا دهانه آن
فیبروییدها
مشکلات مربوط به لخته‌شدن خون
پولیپ‌ها
انواع خاصی از سرطان مانند سرطان‌رحم، دهانه‌رحم یا واژن
بیماری‌های مزمن (مانند مشکلات تیروئید یا دیابت)

ابتدا پزشک به بررسی مشکلات شایع گروه سنی فرد می ‌پردازد. بعضی ازاین مشکلات جدی نبوده و راحت درمان می‌شوند. بقیه ممکن است جدی‌تر باشند، به هر حال همه آن‌ها باید مورد بررسی قرار گیرند.

خونریزی غیرطبیعی چگونه تشخیص داده می‌شود؟
به منظور یافتن علت، پزشک در مورد سوابق بیماری‌های فردی و خانوادگی و نیز سیکل‌های قاعدگی سؤال خواهد کرد. لذا، قبل‌ازمراجعه به دکتر بهتراست درمورد قاعدگی‌های خود یادداشت بردارید (تاریخ شروع، مدت خونریزی، شدت خونریزی، وجودلکه‌بینی)
ممکن است پزشک شما را معاینه کرده و برایتان آزمایش خون درخواست کند، این تست‌ها برای بررسی شمارش سلول‌های خونی و تعیین میزان هورمون‌ها به منظور رد برخی بیماری‌های خونی صورت می‌گیرند، شاید دکتر شما را از نظر بارداری نیز چک کند.

برای تشخیص خونریزی غیرطبیعی چه تست‌هایی ممکن است ضرورت یابند؟
با توجه به علائم، ممکن است تست‌های دیگری انجام شوند. بعضی ازاین تست‌ها در مطب دکتر قابل انجامند ولی برخی باید در مراکز خاصی انجام شوند:
سونوگرافی: با استفاده از امواج صوتی از اعضای داخل لگن تصویربرداری انجام می‌شود.
بیوسپی (تکه‌برداری) از آندومتر: با وسیله خاصی از دیواره رحم (آندومتر) تکه‌برداری و زیرمیکروسکوپ بررسی می‌گردد.
سونوهیستروگرافی: به کمک یک لوله باریک مایعی در داخل رحم ریخته، همزمان و به کمک اولتراسوند از رحم تصویربرداری انجام می‌شود.
هیستروسالپینژوگرافی: یک ماده رنگی در داخل رحم و لوله‌های فالوپ تزریق و سپس با اشعه X عکس‌برداری انجام می‌شود.
اتساع و کورتاژ(D&C): دهانه رحم متسع و سپس بافت دیواره رحم به آرامی تراشیده یا مکیده می‌شود، سپس با میکروسکوپ بررسی می‌گردد.
لاپاروسکوپی: یک وسیله باریک شبیه به تلسکوپ (از طریق ایجاد برشی درست در زیر یا روی ناف ) وارد بدن شده و به کمک آن داخل شکم مشاهده می‌گردد.

هنگام تصمیم‌گیری درباره درمان چه عواملی مدنظر قرار می‌گیرند؟
سه دسته درمان وجود دارد:
1) استفاده از دارو، مثل هورمون‌ها
2) استفاده از جراحی
3) صبر و مشاهده قبل از توسل به دو راه دیگر

انتخاب نوع درمان به عوامل بسیاری بستگی دارد ازجمله: عامل ایجاد خونریزی، سن بیمار و تمایل وی برای بچه‌دارشدن. با اینحال اکثر بیماران با دارو درمان می‌شوند.

برای کمک به کنترل خونریزی غیرطبیعی از چه داروهایی استفاده می‌شود؟
برای کنترل خونریزی غیرطبیعی از رحم، غالباً از داروهای هورمونی استفاده می‌شود. نوع هورمونی که باید مصرف شود بستگی به سن بیمار و تمایل وی برای باردارشدن دارد. ممکن است قرص‌های ضدبارداری پریودها را منظم‌تر کنند. این هورمون‌ها به شکل تزریقی، کرم واژینال و یا IUD‌هایی که از خود هورمون‌ها رها می‌کنند تجویز می‌شوند (IUD نوعی وسیله ضدبارداری است که در داخل رحم گذاشته می‌شود. هورمون‌های تعبیه شده در IUD به آرامی آزاد شده و ممکن است خونریزی غیرطبیعی را کنترل کنند).
امکان دارد خونریزی در اثر هایپرپلازی آندومتر ایجاد شده باشد (دراین حالت رحم بسیار ضخیم می‌شود.) برای جلوگیری و درمان این وضعیت نیز می‌توان از داروها کمک گرفت.

برای درمان خونریزی غیرطبیعی از چه نوع جراحی استفاده می‌شود؟
ممکن است بعضی زنان برای برداشتن توده‌هایی که باعث خونریزی شده‌اند (مثل فیبرویید) نیازمند جراحی باشند. بعضی فیبروییدها را می‌توان با هیستروسکوپی برداشت. گاهی تکنیک‌های دیگری لازم می‌شوند (مانند Endometria ablation که با هدف توقف یا کاهش دائمی خونریزی به‌کارمی‌رود ولی باید قبل‌ازآن حتماًٌ بیوسپی انجام شده باشد).

وقتی اشکال درمانی دیگر پاسخگو نبوده و یا اصولاً کاربردی نداشته باشند، ممکن است هیسترکتومی انجام شود. هیسترکتومی نوعی جراحی بزرگ است که درآن رحم از بدن بیرون آورده می‌شود. بعدازاین عمل زنان دیگر پریود نخواهند شد.

منبع : پزشکان


[ جمعه 92/8/10 ] [ 3:17 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

چگونه گرفتگی بینی را رفع کنیم ؟

چگونه گرفتگی بینی را رفع کنیم ؟


دکتر مهتاب ربانی اناری اظهار داشت:‌ گرفتگی بینی در این فصل سال شایع است، البته به خاطر آلودگی هوا نیز گرفتگی بینی بیشتر دیده می‌شود که ناشی از عفونت‌های ویروسی، حساسیت و آلرژی است.

این متخصص گوش، حلق و بینی گفت: بهترین و ساده‌ترین کار در مواجهه با گرفتگی بینی شست و شوی بینی با استفاده از سرم‌های نمکی موجود در داروخانه‌هاست که هر چقدر تناوب و تعداد این شست و شوها بیشتر باشد تأثیر بهتری برجای خواهد گذاشت. استادیار دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: ‌اگر گرفتگی بینی علی‌رغم این درمان ساده بعد از 5 تا 7 روز باقی بماند، نیاز به پیگیری و درمان دارد. این متخصص گوش، حلق و بینی تصریح کرد: در گرفتگی‌های بینی مزمن و گرفتگی‌هایی که همراه با ترشحات چرکی یا خونی باشند و به تنفس دهانی و خُرخُر شبانه فرد منجر شوند مراجعه به پزشک متخصص الزامی است.

ربانی اناری در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه استفاده از بخور تا چه میزان در درمان گرفتگی بینی نقش دارد، گفت: استفاده از بخور در مواقعی که رطوبت محیط کم و هوا خشک باشد توصیه می‌شود. این متخصص گوش، حلق و بینی تصریح کرد: بخور گرم و سرد تفاوت چندانی با هم ندارد، به جز در بیماری‌های التهابی شدید راه‌های هوایی که به انسداد نسبی تنفس در اطفال منجر می‌شود که در آن مواقع گاهی استفاده از بخور سرد ترجیح داده می‌شود.

منبع : فارس


[ جمعه 92/8/10 ] [ 3:16 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

چگونه عادت خوردن نوشابه را ترک کنیم؟

چگونه عادت خوردن نوشابه را ترک کنیم؟


نوشابه‌های گازدار و شیرین، بخشی از برنامه‌ی غذایی روزانه خیلی از ما محسوب می‌شوند اما این نوشیدنی‌ها برای سلامتی مضرند.
نوشابه‌ها سرشار از قند و ترکیبات شیمیایی هستند و کالری زیادی به بدن می‌رسانند.
در مورد مضرات نوشابه زیاد گفته‌ایم و شما هم زیاد شنیده‌اید. در این مطلب چند توصیه برای مقابله با میل نوشابه خوردن ارائه می‌دهیم. با ما همراه باشید.

یک حساب سر انگشتی بکنید
حساب کنید در طول هفته چقدر نوشابه مصرف می‌کنید. اگر یادتان نمی‌ماند یک دفترچه یادداشت بردارید و میزان نوشابه‌ای که می‌خورید را یادداشت کنید. با یک حساب سرانگشتی میزان قند و کالری که تنها با مصرف نوشابه به بدنتان می‌رسد را حساب کنید. روی بطری نوشابه میزان قند و کالری آن درج شده است.

به خودتان زمان بدهید
اگر نمی‌خواهید این میزان قند و کالری وارد بدنتان شود قدم اول را برداشته‌اید. یعنی قدم ترک نوشابه را. اما خیلی‌ها نمی‌توانند به یک باره نوشابه را کنار بگذارند. بهتر است هفته‌ی اول مصرفتان را 25 درصد و هفته‌ی دوم 50 درصد کاهش دهید و به این ترتیب پیش بروید تا اینکه در هفته‌ی سوم و چهارم مصرف این نوشیدنی آسیب‌رسان را متوقف کنید.

نوشیدنی‌های مشابه پیدا کنید
می‌توانید دوغ یا آب‌های گازدار را جایگزین نوشابه بکنید. سعی کنید خودتان دوغ تهیه کنید تا میزان نمک آن را کنترل کرده باشید. می‌توانید با ترکیب عرق بیدمشک، عرق نعناع، زعفران و کمی نبات هم نوشیدنی خوشمزه‌ای تهیه کنید و با مصرف آن، کم‌کم نوشابه را کنار بگذارید.

اگر میل طعم شیرین دست از سرتان بر نمی‌دارد
اگر عاشق طعم شیرین هستید یک تکه میوه میل کنید یا آدامس بدون قند بجویید.

آب بنوشید
همیشه یک بطری آب دم دستتان باشد و سعی کنید آب زیادی بنوشید. در این صورت تشنگی‌تان را با آب رفع کرده‌اید نه نوشابه.

چای و آب‌میوه‌ها را دریابید
یک بار امتحان کنید. چای سرد هم تا حدودی مزه‌ی نوشابه می‌دهد. آب‌میوه‌های صد در صد طبیعی نیز می‌توانند جایگزین‌های خوبی باشند اما حواستان باشد که آب‌میوه‌ها هم حاوی کالری و قند هستند.

خودتان را آماده کنید
برخی از نوشابه‌ها کافئین نیز دارند. برای همین هم امکان دارد شما علاوه بر این که معتاد نوشابه شده باشید به کافئین موجود در آن نیز وابسته شده‌اید. زمانی هم که شروع به ترک نوشابه می‌کنید امکان دارد که احساس خستگی کنید و یا اینکه حساس و پرخاشگر شوید. برای همین بهتر است با آگاهی و آمادگی اقدام به ترک یا کاهش مصرف نوشابه بکنید.

 

منبع : تبیان


[ جمعه 92/8/10 ] [ 3:15 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

عشق و هوس را چگونه تشخیص بدیم ؟

عشق و هوس را چگونه تشخیص بدیم ؟


 

عشق یا هوس؟ سؤالی که قدمتی به اندازه خود عشق دارد و همیشه یکی از دغدغه‌های فکری افراد بوده ‌است؛ مثلا اینکه وقتی کسی به ما ابراز عشق می‌کند آیا واقعا دوستمان داردیا تنها از سر هوس و تمایلی که به جنس مخالف دارد از کنار ما بودن لذت می‌‌برد؟

 

احتمالا شما هم زیاد شنیده‌اید که دو نفر با عشق ازدواج کرده‌اند اما بعد از مدت کوتاهی کارشان به طلاق کشیده ‌است و هرچه محبت داشته‌اند زیر پا له کرده‌اند؛ اما اشتباه نکنید عشق نمی‌تواند به این  سرعت و تنها  در یک مدت کوتاه از بین برود.

 

بدون شک آنچه در این ازدواج‌ها عشق ‌نامیده‌اند تنها هوسی زودگذر بوده‌ که در ابتدا با ظاهر عشق خود را نمایان کرده‌‌است. اما واقعا چطور می‌توان مرز میان عشق و هوس را مشخص کرد. مسلما کار راحتی نیست اما ناممکن هم نیست. در اینجا سعی کرده‌‌ایم تفاوت‌های عشق و هوس را در سه رکن اصلی رابطه از زبان شری و باب استرتف(زوج روانشناس مشهور) برای تشخیص عشق واقعی برای‌تان بیان کنیم تا شاید بتوانید این دو را کمی از هم تشخیص دهید.

عشق
عمیق است و غیرقابل توصیف و تمایلی تمام ناشدنی به سمت معشوق است تا جایی که می‌توان آن را از دوست داشتن متمایز کرد. برای عاشق  حالت‌ها و لذت‌های خودش مهم نیست بلکه تنها به‌دنبال تامین خواست معشوق است. عشق عزت و احترام دارد و این احترام از روی بی‌نیازی و بزرگی عشق حاصل می‌شود و عاشق هیچ‌گاه خود را حقیر نمی‌بیند.

هوس
احساسی است که خیلی از اوقات در نگاه اول با عشق اشتباه گرفته می‌شود در حالی که تنها یک احساس ناگهانی و زودگذر نسبت به کسی است که شاید فرد او را به خوبی نشناسد. این احساس با عشق اشتباه گرفته می‌شود چراکه به شدت فرد را جذب می‌کند در حالی که محور آن چیزی جز  لذت نیست.

درباره آینده حرف?می?زند یا عشق؟

وقتی عشق است
او می‌تواند به‌راحتی با شما درمورد مسائل زندگی مثل مسائل مالی، بچه‌ها و چیزهایی که او را می‌ترساند با شما صحبت کند چراکه برای او مهم‌ترین هدف پیش بردن زندگی و بهبود آن به همراه شماست.
او می‌تواند با شما بحث کند و درنهایت هم نقاط مشترکی پیدا کند که بتوانید به تفاهم برسید؛ هیچ وقت فراموش نکنید که  بحث کردن نشانه این است که شما دو نفر توانایی این را دارید که با هم حرف بزنید.
او با شما کاملا صادق و راحت است و می‌تواند به آسودگی در مورد احساساتش صحبت کند.

وقتی هوس است
او چیز زیادی درمورد شما نمی‌داند تنها از رنگ مورد علاقه‌تان اطلاع دارد و می‌داند در چه رشته‌ای تحصیل کرده‌اید. بیشتر اوقات هم از پرسیدن سؤالات عمیق درمورد شما طفره می‌رود از ترس اینکه مبادا جواب خوبی به او ندهید یا چیزهایی بفهمد که به سلاحش نیست.
او کمتر با شما درمورد احساساتش صحبت می‌کند و از شما هم چندان توقع ندارد که احساسات زیادی نشان دهید. همچنین سعی می‌کند تا حد ممکن هیچ بحثی بین شما پیش نیاید تا مبادا دلخوری و رنجشی پیش بیاید. اگر خطایی از یکی از شما سر بزند هیچ‌کدام چندان تمایل ندارید که دیگری را ببخشید.

پشت شما می?ایستد یا فرار می?کند؟

وقتی عشق است
در تمام بحران‌ها محکم پشت شما می‌ایستد و برایش مهم نیست که این ایستادگی می‌تواند چه عواقبی را به بار آورد.
او حاضر است از خواسته خود بگذرد و خود را قربانی کند تا بتواند شما را خوشحال کند.
او کاملا فردی قابل‌اعتماد و صادق است که هیچ رازی را از شما پنهان نمی‌کند و به قول معروف دلش صاف است و حرف و دلش یکی است. او سعی می‌کند خود را به  لحاظ احساسی، جسمانی و ذهنی کاملا با شما هماهنگ کند.
او همان‌قدر که یک عاشق شما را ستایش می‌کند، دوست خوبی هم برای‌تان است.

وقتی هوس است
وقتی اوضاع کمی سخت شود او هم ترجیح می‌دهد به جای اینکه خودش را جلو بیندازد فرار را برقرار ترجیح ‌دهد.
او نشان داده‌ است که خیلی قابل اطمینان نیست و شما بهتر است به جای اینکه به او امید ببندید خودتان از پس کارهای‌تان بربیایید.
او گاهی به شما دروغ‌‌هایی می‌گوید مثلا درمورد اینکه کجا بوده‌ است، پنهان‌کاری می‌کند یا دروغ می‌گوید و تنها زمانی حاضر به گفتن حقیقت می‌شود که شما مچش را بگیرید.
صمیمیت بین شما آنقدرها زیاد نیست و او تنها کمی نسبت به شما کشش جسمانی دارد، از طرف دیگر بیشتر جمع‌های دونفره‌تان به خنده و مسخره بازی می‌گذرد.او در موقعیت‌های متعدد ثابت کرده‌است که اصلا شخصیت قابل اعتمادی نیست.

شما را برای خودتان می?خواهد یا برای خودش؟

وقتی عشق است
او تمام ایرادها و عیب‌های شما را به‌خوبی می‌بیند ولی می‌تواند به‌راحتی آنها را قبول کند و مشکلی با آنها نداشته‌ باشد.
او پشتیبان خوبی برای شماست و می‌تواند مشوق فعالیت‌های ‌شما در زمینه‌های موردعلاقه‌تان باشد. او شما را تشویق می‌کند که برای خودتان هویتی مستقل داشته‌ باشید.
او برای گوش‌کردن به حرف‌های شما وقت می‌گذارد و سعی می‌کند آنها را درک کند و از نقطه نظر شما هم به مسائل نگاه کند.

وقتی هوس است
او و شما در مقابل دیگران به راحتی از یکدیگر انتقاد می‌کنید و ایرادهای همدیگر را به رخ می‌کشید.
او آن‌چنان که باید به شما فضا نمی‌دهد که بتوانید به فعالیت‌های موردعلاقه‌تان بپردازید.
خودش چندان به زندگی دور از شما علاقه‌ای ندارد و ترجیح می‌دهد تمام دقایق روز را در کنار شما باشد.سعی می‌کند کاری کند که شما به سبک  و با استانداردهای او زندگی کنید؛ حتی دوست دارد به شما شکل دهد تا همان کسی شوید که او می‌‌خواهد و هویتی داشته‌ باشید که او دوست دارد.

زبان بدن مردان عاشق

رفتار شماره یک:
وقتی چشم در چشم می‌شوید او کمی سرش را به سمت راست یا چپ کج می‌کند.
کج کردن سر یک حرکت کاملا ناخودآگاه  در مردان است که وقتی نسبت به زنی احساس نزدیکی می‌کنند از خود نشان می‌دهند. این حرکت و ژست را زمانی مردها نشان می‌دهند که به زنی علاقه‌مند شده‌اند ولی خودشان این شجاعت را ندارند که جلو بروند و علاقه‌شان را ابراز کنند و از زن خواستگاری کنند. درواقع او با کج‌کردن سر، خود را آسیب‌پذیر نشان می‌دهد تا بتواند دردسترس‌تر باشد یا شاید می‌خواهد خود را مجذوب‌تر نشان دهد.

رفتار شماره 2:
اگر زمانی به شما نگاه می‌کند خیلی سریع شانه‌هایش را  به سمت بالا جمع می‌کند و به سمت جلو می‌دهد.
در این حالت احتمالا شما حرکتی انجام داده‌اید که او توجهش به سمت شما جلب شده‌ است. وقتی مردی رفتارهای یک زن را تحسین می‌کند و او را مورد مناسبی برای ازدواج می‌داند کاملا ناخودآگاه شانه‌هایش را به سمت جلو می‌آورد و جمع می‌کند. این حرکت در مردان نشان‌دهنده محبت عمیقی است که در دل داشته و دوست دارند به نوعی آن را ابراز کنند، ‌حتی در زندگی زناشویی هم وقتی مردی از همسرش حرکتی تحسین‌آمیز می‌بیند، ولی غرورش اجازه نمی‌دهد آن را ابراز کند شانه‌هایش را به سمت جلو جمع می‌کند (شبیه آغوش‌کشیدن)، در این مواقع می‌توانید برای خوشحال‌کردن همسرتان، شما هم به‌طور کلامی علاقه خود را به او نشان دهید.

نکته مهم
یک عاشق می‌تواند با شما بحث کند و درنهایت هم نقاط مشترکی پیدا کند که بتوانید به تفاهم برسید؛ هیچ وقت فراموش نکنید که  بحث کردن نشانه این است که شما دو نفر توانایی این را دارید که با هم حرف بزنید.
منبع:مجله  زندگی ایده آل


[ جمعه 92/8/10 ] [ 3:9 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]
   1   2   3      >
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آخرین مطالب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 48
کل بازدیدها: 2172183