سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

پاتوق دختر و پسرای ایرونی
 

چند راهکار برای برطرف کردن پف زیر چشم

چند راهکار برای برطرف کردن پف زیر چشم

آیا بخاطر چشم‌هایتان احساس پیری و خستگی می‌کنید؟ آیا احساس سرزندگی و هوشیاری وقتی چشم‌هایتان بخاطر پف‌های زیر پلکتان، خسته و پژمرده به نظر می‌رسد، برایتان سخت است؟ اینها نشانه‌های استرس و خستگی هستند.

 

به همین منظور نکاتی برایتان آورده‌ایم که به شما برای برطرف کردن پُف زیر چشم‌هایتان کمک می‌کند تا جوانی و شادابی به صورتتان برگردد.

 

1. سیب‌زمینی: یک سیب‌زمینی خام را (بعد از اینکه چند دقیقه‌ای آن را در یخچال خنک کردید) دو تکه کنید و بعد چشم‌هایتان را بسته و هر تکه را روی یکی از چشم‌هایتان قرار دهید. طوری سیب‌زمینی‌ها را روی چشم‌هایتان بگذارید که نواحی پف‌کرده زیر چشمتان را هم در بر بگیرد و بگذارید که 20-15 دقیقه آنجا بمانند. بعد از این مدت خواهید دید که پف زیر چشم‌هایتان کمتر می‌شوند.

 

2. شیر: اگر پف‌کردگی زیر چشم‌هایتان بسیار زیاد است، این راهکار را باید همیشه دنبال کنید. دو تکه پنبه را در شیر خیس کرده و روی پلک‌هایتان بگذارید و بگذارید 30-20 دقیقه آنجا بماند. این به چشم‌هایتان برای حفظ آب کمک می‌کند و همچنین خنکشان می‌کند.

 

3. روغن: در یک کاسه کمی آب خنک ریخته و چند قطره روغن ویتامین E به آن اضافه کرده و خوب مخلوطشان کنید. دو تکه پنبه را در این مخلوط خیس کرده و برای 20 دقیقه روی چشم‌هایتان بگذارید. این کار به برطرف کردن تورم دور چشم‌هایتان کمک می‌کند.

 

4. خیار: خیار داروی طبیعی بسیار عالی برای خلاص شدن از پف زیر چشم است. دو تکه خیار خنک و تازه برداشته و برای 25 دقیقه روی چشم‌هایتان بگذارید. با خنکی فوق‌العاده خیار روی چشم‌هایتان حسابی ریلکس کنید و چُرتی بزنید. این کار به آرام کردن ذهنتان هم کمک می‌کند و خواص ضدالتهاب خیار پف‌کردگی بافت‌های زیر چشم را هم کاهش می‌دهد.

 

5. چای‌کیسه‌ای خنک: اگر عجله دارید، می‌توانید از چای کیسه‌ای استفاده کنید. دو عدد چای کیسه‌ای را برداشته و در آب خنک خیس کنید و بگذارید کمی در یخچال بمانند. سپس به مدت 30-25 دقیقه آنها را روی چشمانتان بگذارید. دراز بکشید و کمی استراحت کنید. سپس چشم‌ها و صورتتان را با آب خنک بشویید و پوستتان را خشک کنید.

 

6. آب یخ و قاشق: پف زیر چشم‌ها را می‌توانید با کمک یک لیوان آب یخ و چهار قاشق استیل کاهش دهید. قاشق‌ها را در آب یخ خنک کنید و بعد روی هر چشمتان یکی از آنها را قرار دهید. مدام قاشق‌ها را تعویض کرده و دوباره برای خنک شدن در آب یخ بیندازید. آنقدر این کار را ادامه دهید تا احساس کنید کمی از پف‌کردگی از بین رفته است.

 

7. سفیده تخم‌مرغ: چند عدد سفید تخم‌مرغ را هم زده و با استفاده از برس مخصوص دور چشم‌هایتان بزنید. این کار باعث می‌شود ناحیه دور چشم‌هایتان کشیده‌تر شده و کمتر پف‌کرده به نظر برسد. بگذارید سفیده تخم‌مرغ 20 دقیقه روی پوستتان بماند و بعد صورتتان را با آب خنک بشویید.

 

8. چای سبز کیسه‌ای: بگذارید چای‌ سبز‌های کیسه‌ای که در آب خنک خیس شده‌اند 15-10 دقیقه روی چشم‌هایتان بمانند. خواص طبیعی این چای‌های گیاهی موجب برگرداندن پف زیر چشم‌ها به حالت طبیعی خود می‌شود.

 

9. آبرسانی بدن: تا جاییکه می‌توانید آب بنوشید. بله، نوشیدن آب پف زیر چشم‌ها را کاهش می‌دهد. پس هر زمان که احساس کردید زیر چشم‌هایتان پف کرده است، یک لیوان آب بنوشید.

منبع: مردمان


[ پنج شنبه 92/3/16 ] [ 10:3 صبح ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

مدل کفش عروس جدید 2013


مدل کفش عروس جدید 2013

مدل کفش عروس جدید 2013

 

مدل کفش عروس جدید 2013

مدل کفش عروس جدید 2013

مدل کفش عروس جدید 2013

مدل کفش عروس جدید 2013

مدل کفش عروس جدید 2013

مدل کفش عروس جدید 2013

مدل کفش عروس جدید 2013

مدل کفش عروس جدید 2013

مدل کفش عروس جدید 2013 مدل کفش عروس جدید 2013 مدل کفش عروس جدید 2013 مدل کفش عروس جدید 2013 مدل کفش عروس جدید 2013 مدل کفش عروس جدید 2013 مدل کفش عروس جدید 2013 مدل کفش عروس جدید 2013 مدل کفش عروس جدید 2013 مدل کفش عروس جدید 2013 مدل کفش عروس جدید 2013


[ پنج شنبه 92/3/16 ] [ 10:2 صبح ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

فال و طالع بینی روز پنجشنبه 16 خرداد 92


فروردین:
امروز شما فکر میکنید که فقط باید به فکر خودتان باشید، اما افراد دیگری هم هستند که نیاز به توجه و محبت شما دارند. البته شما حس دلسوزی و ترحم خود را از دست نداده اید؛ بلکه فقط بیش از اندازه حساس شده اید. شما قدری هم فراموشکار شده اید و همینکه کسی پیدا شود که نیازهای افراد دیگر را بهتان یادآوری کند، موفقیتهای چشمگیری را حاصل خواهید کرد.
اردیبهشت:
امروز احساسات قلبی تان عوض شده است، پس به کسانی که درکتان میکنند دقیقاً بگویید که چه حسی دارید. اما سخنان شما مقصود واقعی تان را پنهان میکند. شما باید بفهمید که چرا دیگران سخنان رک و راست شما را بد متوجه میشوند، چرا که ممکن است کم کم واقع بینی خود را از دست بدهید. فراموش نکنید که هیچ کس از روی قصد نمیخواهد برایتان مشکل تراشی کند و جلوی پیشرفتتان را بگیرد.
خرداد:
شما امروز خیلی سریع به سمت فعالیتهای اجتماعی کشیده میشوید، چرا که خیلی مجذوب پویایی و فعالیتهای گروهی که عضوش هستید شده اید. علاوه بر این خیلی دوست دارید سوءتفاهمات را برطرف کنید. اگر کسی بهتان گفت که شما انسان ضعیفی هستید چون خیلی زود از موضع خود پایین میآیید، از اینکه افکار خود را به او بگویید هراس نداشته باشید.
تیر:
شما امروز به هویت خود و احساساتتان اطمینان و ایمان کامل دارید، اما گفتن این موضوع به دیگران اصلاً کار راحتی نیست. شما اصلا دوست ندارید نقاط ضعف خود را آشکار کنید. ولی به خصوص وقتهایی که در جمع دوستانتان هستید کمتر از آن چیزی که فکر میکردید توانایی دفاع کردن از خود را دارید. لزومی ندارد که درجمع زیاد حرف بزنید، اما دیوارهای غیر لازمی که دور خود کشیده اید و شما را از دوستانتان دور کرده است را فرو بریزید.
مرداد:
امروز شانستان ر امتحان کرده و در مسائلی که مربوط به سلامتیتان هستند تغییراتی ایجاد کنید. ماه در ششمین خانه شما قرار دارد که مربوط به جزئیات میباشد و اکنون به شما توصیه میشود به موضوعات کوچکی که میتوانند خیلی مفید و سازنده باشند توجه کنید. تغییر دادن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی تان و تلاش کردن برای داشتن روزی متفاوت میتواند تأثیر خیلی زیادی بر زندگی شما داشته باشد.
شهریور:
شما از یک طرف میدانید که باید مسئولیت پذیر باشید و کارهای عاقلانه انجام بدهید، اما از طرف طرف امروز تنتان میخارد برای هیجان و خطر کردن!! باوجود اینکه هم اکنون هیچ خطری شما را تهدید نمیکند، ولی لازم است که قبل از اینکه کاری بکنید که باعث پشیمانی تان شود جوانب و جزئیات هر کاری را خوب بررسی کنید.
مهر:
شما میدانید که چیزی در حال تغییر کردن است، اما هنوز نمیتوانید بگویید که آن چیز چیست. در این میان احساسات شما خیلی خشن شده اند؛ امروز شما در موقعیت حساسی هستید، برای اینکه نمیدانید که چگونه باید احساسات خود را ابراز کنید. به جای اینکه متکی به کلمات باشید، ضرب المثل « دو صد گفته چون نیم کردار نیست» را همیشه در خاطر داشته باشید. بعد از این هر وقت که لازم شد میتوانید مقصود خود را بیان کنید.
آبان:
گاهی اوقات وقتی که شما در کاری موفق میشوید برایتان سخت است که خودتان را کنترل کرده و احساساتتان را ابراز نکنید، با وجود این زمانی که شما از نظر احساسی ضربه میخورید توانایی انجام این کار را دارید. به یاد داشته باشید حالا که احساسات شما شکننده و حساس هستند، اگر ابراز بشوند نمیتوانند به این شکلی که در حال حاضر هستند مدت زیادی دوام بیاورند. در مورد خودتان با دید منفی قضاوت نکنید؛ شما خودتان میدانید که چه موقع احساسات خود را ابراز کنید.
آذر:
امروز برای شما روز پرکار و پر مشغله ای است، به خصوص اگر دوستان و همکارانتان به شما کمک نکنند. خوشبختانه شما فرصتی دارید که اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینکه با نارضایتی در مورد شرایط جدیدتان صحبت کنید، به آنچه که در جهان شگفت انگیز مادی و معنوی تان اتفاق افتاده است شکل تازه ای دهید؛ این سخن به معنی این نیست که شما نیاز دارید که به دنبال ثروت بیشتری باشید، بلکه به معنی این است که شما باید به خاطر نعمتهایی که دارید شکرگزار باشید.
دی:
امروز شما بر سر دوراهی قرار میگیرید. از یک طرف شما میخواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما میتواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت میکند.
بهمن:
شما امروز دغدغه زیادی ندارید، اما نمیتوانید به راحتی در مورد نگرانیهای خود با دیگران صحبت کنید. دلیل این کارتان این است که باوجود تمام مشکلاتی که وجود دارد نمیخواهید مشکل جدیدی به وجود بیاید. با این حال شما اطلاعات ارزشمندی دارید که باید گفته شوند. فراموش نکنید حرفی که شما میخواهید بزنید نمیتواند ایجاد آشوب و ناآرامی کند، بلکه روش بیان شما ممکن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینکه از کسی خجالت بکشید، از احساسات خود حرف بزنید.
اسفند:
هم اکنون که ماه در دومین خانه شما یعنی خانه باورها و اعتقادات فعال است، شما روش جدیدی برای نگاه کردن به خود کشف کرده اید! اگر تازگیها نسبت به جایگاه خود در جهان و ارزش خود به عنوان یک انسان شک و شبههای داشتید، الان وقت تغییر دادن نگرشتان است. دیگر نیازی نیست در تاریکی و ظلمات زندگی کنید؛ از آفتاب و روشنیهای طبیعت بهره گرفته و اجازه دهید در روزهایی که پیش رو دارید افکار مثبت وارد زندگی تان شوند.




[ پنج شنبه 92/3/16 ] [ 9:57 صبح ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

اس ام اس و جوک های خنده دار درمورد مناظره ها

اس ام اس و جوک های خنده دار درمورد مناظره ها

در پی انتقاد برخی کاندیداهای حاضر در مناظره به سوالات تستی مجری برنامه و تنها دقایقی بعد از اتمام مناظره ، اولین پیامک طنز در این باره منتشر شد که نشان دهنده طبع ظریف و شوخ ایرانی هاست:

احتمالاً مرحله بعد مناظره ، به هر نفر یه جمله می دن که شش بار تکرار کنند

مثلا: شیش سیخ جیگر سیخی شیش هزار!

یکی دیگر نیز نوشت:

در این مناظره تنها جای مرحوم نوظری کم بود! که از شرکت کنندگان !! بپرسد از کی بپرسم و جناب غرضی بگویند: از خودم بپرسید! ما نفهمیدیم این مسابقه هفته بود یا مناظره؟

برخی هم اینگونه نوشتند :

یک و یک و یک، دو و دو و دو… ده و ده و ده، مناظره ی محله

صدا و سیما: کاندیداهای محترم تا ساعت 23 فردا شب فرصت دارند کاردستی های خود را تحویل دهند!

به دلیل پخش برنامه مفرح «مناظره ها» تا اطلاع ثانوی برنامه «خنده بازار» تعطیل شد!

مراحل بعدی مناظرات: کشیدن نقاشی با آبرنگ/ طناب کشی/ حبس نفس/ زووو/ ماست خوری!

برنامه بعدی مناظره صدا و سیما، مسابقه “ماست خوری” و “شیرین کاری” نامزدها خواهد بود!

صدا و سیما اعلام کرد که نامزدهای محترم فرصت دارند تا ساعت 23 روز شنبه، کاردستی های خود را به نشانی جام جم ارسال کنند!

در پیامکی دیگر آمده است که” به گزارش روابط عمومی صدا و سیما، یکی از برنامه های مناظره بعدی میان نامزدهای محترم، مسابقه پازل و نقاشی با مداد شمعی خواهد بود که باید خود را آماده کنند!

در لطیفه ای دیگر، گفته می شود که مجری مناظره بعدی، عمو پورنگ خواهد بود!

 

منبع : ایسنا


[ دوشنبه 92/3/13 ] [ 11:37 صبح ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

کارگردان جوان سینمای ایران در یک تصادف در گذشت

کارگردان جوان سینمای ایران در یک تصادف در گذشت

کارگردان جوان سینمای ایران «طاها کریمی» بر اثر سانحه تصادف در شهر سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق درگذشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ «طاها کریمی» کارگردان فیلم سینمایی «کوهستان قندیل» (کویستانی قه‌ندیل) Kwystani Qandil با بازی «قطب‌الدین صادقی» و موسیقی «فردین خلعتبری»، چهارشنبه شب (هشتم خرداد) بر اثر سانحه تصادف رانندگی در خیابان ابراهیم پاشای شهر سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق از دنیا رفت.

به گفته منصور جهانی، مدیریت روابط عمومی کارهای هنری طاها کریمی، پیکر این فیلمساز جوان، قبل از ظهر امروز (جمعه، 10 خرداد) با تشییع از مسجد روستای بوئین سفلی شهر بانه و با حضور دکتر قطب‌الدین صادقی، کیوان یوسفی، فیلمبردار سینمای ایران، تعدادی از کارگردانان سینما و تئاتر، مردم فرهنگ‌دوست شهر بانه و دیگر شهرهای استان کردستان، در قطعه هنرمندان آرامگاه منطقه سلیمان بگ شهر بانه در جوار آرمگاه ابدی مترجم نامدار ایران دکتر «ابراهیم یونسی» به خاک سپرده شد.

او همچنین گفت: پیکر این هنرمند جوان بانه‌یی، عصر پنج‌شنبه در میان اندوه هنرمندان سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون و همچنین مشتاقان فرهنگ و هنر اقلیم کردستان در مراسمی با حضور فرماندار شهر سلیمانیه و تعدادی از مسؤولین اقلیم کردستان و همچنین مسؤولین غرب کشور در استان کردستان از مرز رسمی باشماق در مریوان، با بدرقه رسمی تشییع و به خانواده او تحوبل داده شد.

مدیریت روابط عمومی کارهای هنری طاها کریمی، او را این‌گونه معرفی می‌کند: «طاها کریمی» متولد سال 1355 در شهر بانه استان کردستان و فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر تهران و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته پژوهش هنر دانشگاه پیام نور بود.

فیلم سینمایی «کوهستان قندیل» اولین ساخته این کارگردان جوان سینمای ایران بعد از فیلم‌های کوتاه «زریان»، «مرز زندگی»، «کوهستان سفید» (کویستانی سپی) و «نفت سرطان شهر ما» بود که در جشنواره‌های مختلفی در سطح جهان به نمایش درآمد، از جمله: چهل و یکهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «گوا» در هندوستان، نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «چشم سوم» در شهر بمبئی هندوستان، هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «دبی» در امارات، نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «تیرانا» در آلبانی، دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم استانبول در ترکیه، جشنواره بین¬المللی فیلمهای عربی در آمستردام هلند، هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کُردی لندن در انگلستان و … .

کریمی با این فیلم توانست جایزه بهترین فیملنامه پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «اورنس» در شهر «اورنس» در کشور اسپانیا و همچنین جایزه بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی دیجیتال هندوستان را به‌دست آورد.

وی در سال‌های قبل، فیلم کوتاه داستانی «کوهستان سفید» و فیلم کوتاه مستند «نفت سرطان شهر من» را ساخته بود و با این دو فیلم در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی نیز حضور یافت، از جمله: جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، جشنواره فیلم کردی لندن، جشنواره فیلم «آلترناتیو» در رومانی، جشنواره فیلم «جیپور» در هندستان، جشنواره فیلم «اسجاردی» در ایتالیا، جشنواره فیلم «بلاک» در آلمان، جشنواره فیلم «یونسپار» در آرژانتین، جشنواره فیلم «خلیج فارس» در امارات و جشنواره فیلم «سین» در ایتالیا.

طاها کریمی با حضور در این جشنواره‌ها جوایز معتبری نیز کسب کرد، از جمله: جایزه اول بخش کارگردانی فیلم¬های داستانی در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در سال 1385، کاندید سیمرغ بلورین بخش «چشم واقعیت» در بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سال 1384، جایزه ویژه هیأت داوران در جشنواره فیلم «آلترناتیو» در رومانی در سال 2009 با فیلم مستند «نفت سرطان شهر من»، جایزه ویژه هیأت داوران در جشنواره فیلم «جیپور» در سال 2010 در هندستان با فیلم «کوهستان سفید» و جایزه دوم بخش بین‌الملل در جشنواره فیلم «یونسپار» در آرژانتین در سال 2010 با فیلم «نفت سرطان شهر من».

این فیلمساز جوان، بعد از فیلم سینمایی «کوهستان قندیل»، فیلم مستند «من یک مزدور سفید هستم» را با موضوع نسل‌کشی کردهای عراق با عنوان «انفال» توسط رژیم بعث و به تهیه‌کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی کارگردانی کرد که به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم «کوریتیبا» در کشور برزیل و همچنین در کنار دیگر آثار ایرانی در بخش رقابتی «پانوراما: بازتاب تصاویر» در بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی مستند آمستردام «ایدفا» در کشور هلند به نمایش درآمد.

این فیلم مستند در اولین حضور بین‌المللی خود، در بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم «گلف» به نمایش درآمد و توانست جایزه دوم بهترین فیلم مستند بلند بخش «خلیج» را از آن خود کند و همچنین در در دو بخش جنگ مسابقه ملی و بخش بین‌الملل ششمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت ایران به روی پرده رفت و توانست جایزه بهترین فیلم مستند بلند بخش بین‌الملل این جشنواره سینمای مستند کشورمان را به‌دست آورد.

فیلم مستند بلند «هزار و یک سیب» آخرین اثر طاها کریمی بود که ماه گذشته در اولین نمایش خود در اختتامیه نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم ژینوساید کُرد در شهر سلیمانیه به روی پرده رفت و هفته گذشته نیز با حضور این کارگردان در سومین دوره جشنواره فیلم مستند آمد در شهر دیاربکر در کشور ترکیه به نمایش درآمد.

کریمی در سالهای گذشته عضو هیأت داوری نخستین جشنواره فیلم کودکان رانیه در شهر رانیه در اقلیم کردستان و همچنین عضو هیأت داوری هفتمین جشنواره فیلم و عکس «ژیار» استان کردستان بود.

کریمی در دو سال گذشته در شهر سلیمانیه سکونت داشت و در حال نگارش فیلمنامه دومین اثر سینمایی خود با عنوان «طلافروش بغداد» بود و قرار بود به همت دوستان هنرمندش، سینما تک سلیمانیه را تأسیس کند.

در مراسم تشییع و خاکسپاری این کارگردان جوان همچنین عطا نهایی، رمان‌نویس، مسؤولین محلی، سیروس ثنایی، سرپرست سینمای جوانان ایران – دفتر سنندج، تعدادی از فیلمسازان جوان سینمای ایران از جمله جلال ساعدپناه، سالم صلواتی، رحیم ذبیحی، هیوا امین‌نژاد، اشکان احمدی، ستار چمنی‌گل، توفیق امانی، کیوان مجیدی و …، عین‌الدین مریوانی، خواننده کُرد و بازیگر فیلم سینمایی «کوهستان قندیل»، و تعدادی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران حضور داشتند.

 

منبع : ایسنا


[ دوشنبه 92/3/13 ] [ 11:36 صبح ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

مجید خراط ها : بی انگیزه شده ام

مجید خراط ها : بی انگیزه شده ام

روزنامه تماشا: مجید خراط ها اگرچه سبک خاصی را در موسیقی دنبال می کند اما توانسته طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند. طرفدارانی که به او لقب سلطان احساس! داده اند و در فضای مجازی و سایت های موسیقی با قدرت و تعصب خاصی از خواننده محبوب خود دفاع می کنند. اولین آلبوم مجاز آقای خراط ها اواخر سال گذشته منتشر شد و با فاصله کمی توانست اولین کنسرت خود را هم در سال میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار کند.

خراط ها که سال گذشته با انتشار آلبوم و همچنین برگزاری کنسرتش خبرساز شده بود. امسال را خیلی بی سر و صدا و چراغ خاموش آغاز کرده. به همین دلیل به سراغ مجید رفتیم و از فعالیت های این روزهایش، آلبوم جدید و کنسرت هایش پرسیدیم:

طرفدارهایت مشتاقانه منتظرند تا خبرهای مربوط به آلبوم بعدی را بشنوند، چه خبر از آلبوم بعدی؟

- هنوز عرق آلبوم اول خشک نشده اماخ داریم کارهای مربوط به آلبوم بعدی را انجام می دهیم. راستش از آنجایی که شرکت مجوز گیرنده و پخش کننده آلبوم اول خیلی ما را اذیت کردند. یک مقدار بی انگیزه شده ایم اما ان شاءالله به زودی و طی یک ماه آینده آهنگ های جدیدی را به عنوان تک تراک منتشر خواهم کرد و ان شاءالله به موازات آن کارهای مربوط به آلبوم جدید را هم انجام خواهیم داد.

زمان انتشار آلبوم بعدی مشخص هست؟

- معمولا نمی توان زمان دقیقی برای انتشار آلبوم ها مشخص کرد. حتی در دقیقه 90 هم نمی توان اظهار نظر دقیقی در مورد زمان انتشار آلبوم داشت. آلبوم جدید من مراحل تولید را طی می کند و هنوز نمی توانم زمان مشخصی برای انتشار آلبوم بعدی اعلام کنم.

به مشکلاتی که در آلبوم اول بود اشاره کردی، در این مورد بیشتر برایمان بگو.

- تقریبا هیچ یک از کسانی که در آلبوم با من همکاری داشتند، به تعهدات خود عمل نکردند!

این تعهدات چه بوده؟

- هم از نظر نوع و هم از نظر زمان پخش مشکلاتی وجود داشت. البته من کارهایم را از طریق قانونی و در دادگاه تا حدودی پیش برده ام اما ماجرا به این شکل نیست که بگوییم قصد و غرضی در میان بوده است. برداشتی که من از حرف این شرکت ها داشتم طوری بود که فکر می کردم همه چیز صادقانه است و همان حرف های شفاهی کافی است اما از قرار معلوم این حرف ها به همه زده می شود و در نهایت به شکل دیگری عمل می شود.

مشکلت با شرکت ایران گام است؟

- من مشکلی با این شرکت ندارم و هیچ یک از عوامل این گروه را هم تا امروز ندیده ام. با وجود اینکه روی آلبوم اسم این شرکت به عنوان تهیه کننده نوشته شده، ایران گام تهیه کننده آلبوم من نبود و شخص دیگری تهیه آلبوم من را برعهده داشته است.

در آلبوم بعدی هم قصد داری همه کارهای آلبوم اعم از ترانه و ملودی را خودت انجام دهی؟

- ترانه ها به صورت پیوسته کار خودم است و برای اینکهاز فضای محتوایی کار خودم فاصله نگیرم، ساخت ملودی ها را هم خودم برعهده دارم اما اگر ببینم دوستانی هستند که تنظیم و میکس و مستر را بهتر از من انجام می دهند، حتما این همکاری را انجام خواهم داد. این تست را در تک تراک ها انجام خواهم داد و اگر جواب مثبتی از آن دریافت کردم، در آلبوم هم این تجربه را تکرار و در بخش میکس و مستر و تنظیم از دوستان دیگر استفاده خواهم کرد.

انتقادی که به تو می شود این است که اغلب آهنگ هایت غمگین و در بعضی موارد شبیه به مرثیه است، این روند را در آلبوم بعدی هم ادامه خواهی داد؟

- سلیقه ها متفاوت است. اتفاقا یکی از تعریف و تمجیدهایی که از من می شود هم همین موضوعی است که تو می گویی! من مثل همه خواننده هایی که در دنیا فعالیت دارند. یک کاراکتر خاص را دنبال می کنم. ما هیچ وقت نمی بینیم خواننده ای مثل ادل بیاید و برای جذب مخاطب بیشتر یک آهنگ شش و هشت بخواند. هر کسی کاراکتر خودش را دارد. من تلاشی برای غمگین خواندن و ساخت آهنگ های غمگین ندارم اما فکر می کنم در این کار توانایی بیشتری دارم و کاراکترم به این ژانر از موسیقی نزدیکتر است.

یعنی ترجیح می دهی همین مخاطبان فعلی ات را راضی نگه داری؟

- تلاشم را می کنم تا با حفظ مخاطبان فعلی، مخاطبان جدیدی هم به جمع مخاطبانم اضافه کنم اما نه به هر قیمتی!

بعد از انتشار آلبوم اول پیش بینی می شد اجراهای زیادی در تهران داشته باشی اما فقط یک اجرا در تهران داشتی …

- در این مدت کنسرت های زیادی در شهرهای دیگر داشته ام. چون قرارداد این کنسرت ها از قبل بسته شده بود، به نوعی در عمل انجام شده قرار گرفته بودیم و به همین دلیل فرصت اجرای کنسرت در تهران عملا از دست رفته بود. امیدوارم بعد از انتخابات و در اولین فرصت نور کنسرت تهران و کرج را برگزار کنیم.

 

منبع : روزنامه تماشا


[ دوشنبه 92/3/13 ] [ 11:36 صبح ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

مدل مانتو اریکا جدید 92

مدل مانتو اریکا جدید 92

مدل مانتو اریکا جدید 92

مدل مانتو اریکا جدید 92

مدل مانتو اریکا جدید 92

مدل مانتو اریکا جدید 92

مدل مانتو اریکا جدید 92

مدل مانتو اریکا جدید 92

مدل مانتو اریکا جدید 92

مدل مانتو اریکا جدید 92

مدل مانتو اریکا جدید 92

مدل مانتو اریکا جدید 92

مدل مانتو اریکا جدید 92

مدل مانتو اریکا جدید 92

مدل مانتو اریکا جدید 92

مدل مانتو اریکا جدید 92


[ دوشنبه 92/3/13 ] [ 11:34 صبح ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

عکسی از یک عابر بانک وحشت برای فراری دادن خانم ها

سوسک مرده‌ای که در جدار شیشه محافظ مانیتور دستگاه عابر بانک دیده می‌شود، تصویر چندش آوری پدید آورده که شاید نادیده گرفتن و تحمل آن برای آقایان نیز سخت باشد اما به نظر می‌رسد که پتانسیل بسیار بالایی برای گریزان کردن خانم‌ها (به ویژه آن دسته از خانم‌هایی که فوبیای سوسک و حشرات دارند!) از این عابر بانک واقع در ترمینال شرق تهران پدید آورده باشد!

عکسی از یک عابر بانک وحشت برای فراری دادن خانم ها

عکسی از یک عابر بانک وحشت برای فراری دادن خانم ها


[ دوشنبه 92/3/13 ] [ 11:33 صبح ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

عکس های کاسیاس و همسرش

همسر کاسیاس مجری شبکه تلوزیونی است. کاسیاس این روزها حال و روز خوشی ندارد و مورینیو او را در ترکیب رئال مادرید ودرون دروازه قرار نمی دهد

عکس های کاسیاس و همسرش

کاسیاس و همسرش

عکس های کاسیاس و همسرش

کاسیاس و همسرش

عکس های کاسیاس و همسرش

کاسیاس و همسرش

عکس های کاسیاس و همسرش

کاسیاس و همسرش

عکس های کاسیاس و همسرش


[ دوشنبه 92/3/13 ] [ 11:32 صبح ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

اس ام اس رحلت امام خمینی ره جدید 92

اس ام اس رحلت امام خمینی ره جدید 92

پیامک وفات امام خمینی
در فراقت دیده‏ای بی نم نبود / با بهاران بازگرد ای جان جان
تا تو بودی رخنه‏ای بر غم نبود / رحلت امام خمینی تسلیت باد . . .

پیامک وفات امام خمینی
اماما حرمت ایران تو بودی / تمام روح این سامان تو بودی
ز چشمم سیل اشک سرخ جاری است / دلم سرشار از ابر بهاری است . . .

پیامک وفات امام خمینی
ای خمینی ای مسیحای زمان / ای تسلای دل و آرام جان
یاد تو ما را چراغ روشن است / عشق تو همواره در جان و تن است . . .

پیامک وفات امام خمینی
ای امام ای خفته در دامان خاک / ای به هجرت، سینه ما – چاک چاک
جرعه نوش چشمهایت بوده‏ایم / آری آری مبتلایت بوده‏ایم . . .

پیامک وفات امام خمینی
ناگاه با عروج تو چون روبرو شدیم / در انزوای تلخ غریبی فرو شدیم
دنبال تو تمام زمان را ورق زدیم / با دستهای خالی خود روبرو شدیم . . .

پیامک وفات امام خمینی
تا تو بودی رخنه‏ای برغم نبود / زخم دل را حاجت مرهم نبود
با زلالی‏هایت ای تفسیر عشق / عشق‏ورزی سخت بر آدم نبود
رحلت امام خمینی بر عاشقانش تسلیت باد

پیامک وفات امام خمینی
اماما از فراغت جان ما سوخت
ز سوز درد و داغت جان ما سوخت

پیامک وفات امام خمینی
با یاد تو ای امام، کاری داریم / گهگاه، شب جمعه، بهشت زهرا
با تربت پاک تو، قراری داریم

پیامک وفات امام خمینی
گریه کن ابربهاری گریه کن
بامن از این سوگواری گریه کن
دل ندارد طاقت هجران او
بادل من خود به یاری گریه کن

پیامک وفات امام خمینی
تصویر تو را چو خاک در قاب گرفت
آئینه شکست و گریه بر آب گرفت
ای هم نفسم نماز آیات بخوان!
خورشید به گل نشست و مهتاب گرفت

پیامک وفات امام خمینی
با رفتن تو ترانه بی‏مفهوم است
منظومه عاشقانه بی‏مفهوم است
باید که چو ابر روز و شب گریه کنیم
لبخند در این زمانه بی‏مفهوم است

پیامک وفات امام خمینی
تا از تن تبدار زمین روح خدا رفت / بالندگی از همت عنقایی ما رفت
آن ابر که گل هم قدم بارش او بود / سیراب نکرده عطش دشت، چرا رفت؟

پیامک وفات امام خمینی
با آمدنت بهار دل پیدا شد / بلبل به نوا آمد و گلها وا شد
ای کاش که رفتنت نمی دیدم من / با رفتن تو قیامتی بر پا شد . . .

پیامک وفات امام خمینی
دنیا به عزای تو یتیمانه گریست
هر مرد و زن و عاقل و دیوانه گریست
من کودک معصوم یتیمی دیدم
آنروز چه مظلوم و غریبانه گریست . . .

پیامک وفات امام خمینی
تنها نه دل و سینه و سر میسوزد
خورشید و ستاره و قمر می سوزد
هر شب که به گلزار تو آیم بینم
از داغ تو لاله تا سحر می سوزد

پیامک وفات امام خمینی
می سوخت چو شمع تا سحر در شب مرگ
بشکفت گل از گل رخش در تب مرگ
آرامتر از همیشه با یاد خدا
گل خنده زد و نهاد لب بر لب مرگ . . .

پیامک وفات امام خمینی
هر دل شد حجله ای برای غم تو / هر دیده چو دجله است در ماتم تو
از یاد نرفته ای که دلها با توست / دل نیست مگر دلی که شد همدم تو . . .


[ دوشنبه 92/3/13 ] [ 11:31 صبح ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آخرین مطالب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 94
بازدید دیروز: 112
کل بازدیدها: 2177796