سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

پاتوق دختر و پسرای ایرونی
 


علی دایی در  یک میهمانی به همراه دخترش + عکس ها

مهمانی پایان فصل تیم فوتبال راه‌آهن، شنبه شب برگزار شد و اعضای تیم بعد از یک فصل پرفشار به مرخصی رفتند.

علی دایی در  یک میهمانی به همراه دخترش + عکس ها

علی دایی در جشن آخر فصل راه آهن دختر کوچکش نورا را هم کنار خود داشت. شاید باور کردنش سخت باشد اما همان مربی عصبانی و حتی ترسناک در زمان فریاد بر سر بازیکنان خود یا داوران و مسئولان مسابقه در زمین فوتبال هم می تواند پدری مهربان هم باشد که اینطور با حوصله به دخترش غذا می دهد و نقش یک پدر واقعی  را به خوبی ایفا می کند.

علی دایی در  یک میهمانی به همراه دخترش + عکس ها

دایی در زمان صرف شام خوشحال به نظر می رسد. لبخند او که در پی مکالمه با رئیسی کیا به وجود آمده نشان می دهد بین و مدیر باشگاه ارتباط خوبی وجود دارد و بعید است دایی در چنین شرایطی به راه آهن و مدیرش پشت کند و به پرسپولیس برود.

علی دایی در  یک میهمانی به همراه دخترش + عکس ها

دایی در کنار شاگردانش نشسته و به دقت به حرف های مدیرعامل باشگاه گوش می کند. برای او حتما این خیلی اهمیت دارد که رئیسی کیا به ثبت بهترین رتبه تاریخ باشگاه که در شرایطی کاملا ویژه به دست آمد اشاره کند.

علی دایی در  یک میهمانی به همراه دخترش + عکس ها

بعد از پایان جشن راه آهنی ها همه بازیکنان و حتی مدیران باشگاه پیراهن سفید و قرمز فصل گذشته تیم را امضا کردند اما حتما امضای دایی روی این پیراهن چیز دیگری خواهد بود و وزن آن را زیادتر می کند.

 

منبع : ایران ویج


[ جمعه 92/2/27 ] [ 5:35 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]


آیا میدانید بالاترین لذت روحی در روز قیامت چیست؟

آیا میدانید بالاترین لذت روحی در روز قیامت چیست؟

استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری یکی از موفق‌ترین اندیشمندان اسلامی بود که با روحیات و نیازهای روحی و فکری جوانان آشنا بود و چون زبان نسل جوان را می‌دانست و می‌فهمید، پیام این نسل را می‌شنید و متناسب با نیازهای جوانان به موقع و به جا به وسیله آثار ارزشمندش با آنان ارتباط ایجاد می‌کرد.

استاد مطهری با اشاره به این سخن آموزنده امیرالم?منین (علیه السلام) که می‌فرماید: «اگر ذهن جوانان ما با مطالب حق پر نشود، با مطالب ناحق پر خواهد شد»، تمام سعی و کوشش خود را کرد تا جوانان را با حقایق اسلام آشنا سازد.

در ادامه به پاسخ هایی که از جانب جوان پرسیده شده و ایشان پاسخ داده اند می پردازیم.

آیا گناهانی که در همین دنیا عقوبت دارند، در آخرت دیگر برای آنها عذابی نخواهد بود؟
- خداوند، عقوبت بعضی از گناهان را در همین دنیا می‌کند، و در آخرت عقوبت سر جای خودش هست، در میان عقوبت‌هایی که در دنیا عکس‌العمل دارد، یکی همین گناهانی است که منجر به محروم کردن و مخصوصاً دل شکستن یک عده مردم بیچاره و فقیر و ضعیف می‌شود، این، یک امر عجیبی است؛ یکی مسئله پدر و مادر است، که بدی کردن به پدر و مادر در همین دنیا عقوبت دارد و دیگر، بدی کردن به مردم دل شکسته است… .

بالاترین لذت روحی در روز قیامت، برای انسان چیست؟
- بالاترین لذت روحی، همین است که خطاب به آن‌ها برسد که: شما برای ابد در این جا هستید، «وَتِلْکَ الْجَنَّةُ الَّتِی أُورِثْتُمُوهَا بِمَا کُنتُمْ تَعْمَلُونَ » (الزخرف – آیه : 72 ) بعد که اعلام جاوید ماندن را از طرف خدای صادق به آن‌ها می‌دهند که این مژده یک مژده‌ای است که اگر در آنجا مرگی وجود می‌داشت، هر کسی از همان مژده، قالب تهی می‌کرد، وقتی به آن‌ها می‌گفتند: «و انتم فیها خالدون»، آن وقت علت و دلیلش را ذکر می‌کنند؛ یعنی ما اینجا قرعه نکشیدیم یک عده را بهشت بیاوریم و یک عده را جهنم ببریم، محصولِ دارِ تکلیف و دنیای شماست.

در میان عقوبت‌هایی که در دنیا عکس‌العمل دارد، یکی همین گناهانی است که منجر به محروم کردن و مخصوصاً دل شکستن یک عده مردم بیچاره و فقیر و ضعیف می‌شود، این، یک امر عجیبی است؛ یکی مسأله پدر و مادر است، که بدی کردن به پدر و مادر در همین دنیا عقوبت دارد و دیگر، بدی کردن به مردم دل شکسته است…

غالب ناراحتی‌های روحی، چگونه در انسان به وجود می‌آید؟
-ناراحتی‌های روحی که عواقب وخیمی بار می‌آورد، همواره از کشمکش میان تمایلات طبیعی و تلقیات مخالف اجتماعی پیدا می‌شود، از این جهت است که این مسأله، فوق‌العاده مورد توجه محافل روانشناسی و روانکاوی قرار گرفته است.

*گاهی اوقات، انسان در خودش احساس ناراحتی می‌کند، با اینکه هیچ درد ظاهری ندارد، ولی روح او محزون می‌شود، علت این امر و راه درمان آن، به نظر حضرت علی چیست؟

-بعضی از مردم در خودشان، احساس ناراحتی می‌کنند، همین قدر می‌فهمند که خشنود نیستند و آب خوش از گلوی آن‌ها پایین نمی‌رود، می‌فهمند که قرار و آرام ندارند، پژمرده و افسرده هستند، اما علت این بی‌قراری و پژمردگی چیست، نمی‌دانند، می‌بینند همه چیز و همه وسایل زندگی را دارند و در عین حال از زندگی خشنود نیستند، این گونه اشخاص باید بدانند که قطعاً احتیاجاتی معنوی دارند که برآورد نشده، قطعاً کم و کسری در روح آن‌ها وجود دارد.

برگرفته از : تبیان / «چشمه سار مطهر، پرسش‌های شما و پاسخ‌های استاد مطهری» تألیف حجت‌الاسلام حمید احمدی جلفایی

 


[ جمعه 92/2/27 ] [ 5:34 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]


آثار و برکات چشم‌ پاکی

آثار و برکات چشم‌ پاکی

در مکتب انسان ساز اسلام، پاکدامنی از ارزش های والای انسانی به حساب می آید و در مقابل، بی عفّتی و بی بندوباری جنسی محکوم شده است. اسلام نخست با راهنمایی و هدایت،‌مسائل جنسی و شهوانی را کنترل و تعدیل می کند، مسلمانان را به عفاف و پاکدامنی فرا می خواند، سپس با تدابیر حکمت آمیز و اصولی زمینه های انحراف را از میان بر می دارد. هم به پیروان خویش دستور می دهد، بی عفتی نکنند و هم از آنان می خواهد که اسباب لغزش و گناه دیگران را فراهم نسازند.
ارزش چشمان پاک

هر یک از اعضای بدن مؤمن نسبت به عبادت پروردگار متعال وظیفه خاصی بر عهده دارد که اگر بدان وظیفه عمل کرد، ارزشمند است.

حضرت علی ـ علیه السلام ـ درباره مواظبت و حفاظت از چشمها فرمود:

«لَیْسَ فِی الْبَدَنِ‌ شَیءٌ اَقَلَّ شٌکراً مِنَ الْعَیْنِ فَلا تُعطوها سٌؤلَها فَتَشْغَلکم عَنْ ذِکرِ اللهِ‌ عَزَّ وَجَل» [1]

چیزی در بدن کم سپاستر از چشم نیست، خواسته اش را ندهید که شما را از یاد خدا باز می دارد.
همه چشمها روز قیامت گریانند جز سه چشم: چشمی که از ترس خدا بگرید، چشمی که از نامحرم فرونهاده شود، چشمی که در راه خدا (و پاسداری از کیان اسلام) شب زنده دار باشد

رسول خدا ـ صلی الله علیه و آله ـ چشمان با ارزش را این گونه توصیف می کند:

«کلُّ عَیْنٍ باکیَهٌ یَومَ القِیامَهِ اِلّا ثَلاًًثَهُ اَعیُنٍ: عَیْنٌ بَکتْ مِنْ خَشیَهِ اللهِ وَ عَیْنٌ غَضَّتْ عَنْ مَحارِمِ اللهِ وَ عَیْنٌ باتَت ساهِرَه فی سبیلِ الله» [2]

همه چشمها روز قیامت گریانند جز سه چشم: چشمی که از ترس خدا بگرید، چشمی که از نامحرم فرونهاده شود، چشمی که در راه خدا (و پاسداری از کیان اسلام) شب زنده دار باشد.

چشمی که به نگاه حرام آلوده نگردد، سبب برکات زیر می گردد:

1 . دیدن شگفتیها: رسول خدا ـ صلی الله علیه و آله ـ فرمود:

«غُضُّوا اَبْصارَکم تَرَوْنَ الْعَجائِبَ» [3]

چشمهایتان را (از نامحرم) بپوشانید تا عجایب و شگفتیها را ببینید.

2 . راحتی قلب: امام علی ـ علیه السلام ـ فرمود:

«مَنْ غَضَّ طَرْفَهُ اَراحَ قَلْبَهُ» [4]

آنکه از نامحرم چشم خود را فرو نهاد، قلبش را راحت کرده است.

نگاه

3 . نیک خویی: ‌همچنین آن حضرت فرمود:

«مَن‌ غُضَّتْ اَطرافُهُ حَسَنَتْ اَوصافُهُ» [5]

کسی که نگهاه هایش کنترل شود، صفاتش نیکو گردد.

4 . پاداش الهی: امام صادق ـ علیه السلام ـ فرمود:

«مَنْ نَظَرَ اِلی امْرأَهٍ فَرَفَعَ بَصَرَهُ اِلیَ السَّماءِ اَوْ غَمَضَ بَصَرَهُ لَمْ یَرْتَدَّ اِلَیْهِ بَصَرُهُ حَتّی یُزَوَّجَهُ اللهُ مِنَ الْحُورِ العینِِ» [6]

هر کسی زنی را ببیند و (بلافاصله) دیده اش را به آسمان بدوزد یا چشم فرو بندد، چشم باز نگرداند مگر خداوند حوریان بهشتی را به عقد او در آورد.

5 . چشیدن شیرینی ایمان: پیامبر اسلام ـ صلی الله علیه و آله ـ فرمود:

«اَلنَّظَرُ سَهْمٌ مَسموُمٌ مِنْ سِهامِ اِبْلیسَ‌ فَمَنْ تَرَکها خَوْفاً مِنَ اللهِ اَعطاهُ اللهُ ایماناً یَجِد حَلاوَتَهُ فی قَلْبِهِِ» [7]

نگاه (به نامحرم) تیر زهرآلودی از تیرهای شیطان است و هر کس آن را از ترس خدا ترک کند، خداوند چنان ایمانی به او عطا کند که شیرینی اش را در دل خویش احساس کند.
قرآن و زیباترین داستان

قرآن کریم برای عبرت و راهنمایی مردم، داستانهای گوناگونی را نقل کرده که میان همه آنها از داستان حضرت یوسف ـ علیه السلام ـ به عنوان «احسن القصص» یا زیباترین داستان یاد شده است. در این داستان حضرت یوسف از زشت ترین عمل که «خیانت به ناموس دیگران»‌است پرهیز کرده، با فراهم بودن تمام مقدمات با توجه به حضور و قدرت الهی، شهوت خود را کنترل کرده و از نامحرم چشم پوشیده است و این کاری بزرگ است که تنها با کمک ایمان به پروردگار انجام‌پذیر است.

قرآن مجید حضرت یوسف ـ علیه السلام ـ را به عنوان قهرمان میدان «عفاف» مطرح می کند تا جوانان مسلمان که در پی قهرمان یابی و الگوپذیری هستند، از یوسف ـ علیه السلام ـ که شجاعترین مرد روزگار بود پیروی کنند؛ چرا که حضرت رسول ـ صلی الله علیه و آله ـ فرمود:

«اَشْجَعُ النّاسِ مَنْ غَلَبُ هَواهُ» [8]
در زمان حضرت موسی ـ علیه السلام ـ مردی با زنی زنا کرد وقتی به خانه خویش آمد، مردی را با زن خود دید، آن مرد را نزد حضرت موسی آورد و از او شکایت کرد. در آن لحظه جبرئیل بر آن حضرت نازل شد و گفت: هر کس به ناموس دیگران تجاوز کند به ناموسش تجاوز کنند. حضرت موسی به آن دو فرمود: با عفت باشید تا ناموستان محفوظ بماند

شجاع ترین مردم کسی است که بر خواهش نفسانی اش چیره شود.

نکته شایان توجه در داستان حضرت یوسف ـ علیه السلام ـ استمداد از خدای سبحان و پناه بردن به قدرت سرمدی اوست که هیچ چیز جز ایمان به پروردگار نمی تواند جلوی نفس سرکش و غریزه نیرومند شهوت را بگیرد.

از امیرمؤمنان علی ـ علیه السلام ـ سؤال کردند:

«بما یستعان علی غمض بصر؟»

به کمک چه چیزی می توان چشم از نامحرم پوشید؟

پاسخ داد:

«بالخَمُودِ تَحْتَ السُّلطانِ الْمُطَّلَعِ عَلی سَتْرِک» [9]

با خاموش کردن آتش شهوت، زیر نظر قدرتمندی که بر مخفیگاهت آگاه است.
عفت در برابر عفت

نکته ظریف دیگری که در مسأله «ناموس»‌نهفته است و روایات نیز آن را تأیید کرده اند این است که به هر دستی بدهی به همان دست پس می گیری، چنان که فرموده اند:

«کما تُدینُ تُدانُ» [10] ؛ آن طور که جزا دهی جزا بینی.

امام صادق ـ علیه السلام ـ فرمود:

«در زمان حضرت موسی ـ علیه السلام ـ مردی با زنی زنا کرد وقتی به خانه خویش آمد، مردی را با زن خود دید، آن مرد را نزد حضرت موسی آورد و از او شکایت کرد. در آن لحظه جبرئیل بر آن حضرت نازل شد و گفت: هر کس به ناموس دیگران تجاوز کند به ناموسش تجاوز کنند. حضرت موسی به آن دو فرمود: با عفت باشید تا ناموستان محفوظ بماند.»[11]

بنابراین، مؤمن با غیرت هرگز به ناموس دیگران نگاه حرام نمی کند، چرا که نمی خواهد کسی به ناموسش نظر بد داشته باشد.
خلوت با نامحرم

پیامبر ـ صلی الله علیه و آله ـ فرمود:

«مَنْ کانَ یُؤْمِنُ بِاللهِ و الیَوْمِ الاخِرِ فَلا یَبیتَ فی مَوْضِعٍ تُسمَعُ نَفَسُ امْرأَهٍ لَیْسَتْ لَهُ بِمَحرَمٍ» [12]

آن که به خدا و روز جزا ایمان دارد نباید در جایی بخوابد که صدای نفس زن نامحرم شنیده می شود.

برگرفته از اندیشه قم


[ جمعه 92/2/27 ] [ 5:34 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]


اس ام اس احساسی و دلنوشته های عاشقانه

اس ام اس احساسی و دلنوشته های عاشقانه

گونه هایت را برای دست هایم می خواهم
پیشانی ات را برای لب هایم
خودت را برای زندگی ام
می بینی ؟
برای خودم هیچ نمی خواهم ؟!

.
.
اس ام اس احساسی و دلنوشته های عاشقانه

خیال تو می ارزد به داشتنِ همه !
.
.
عشق یعنی آنجا که دهانها جسارت گفتن ندارند قلب ها می زنند زیر آواز !
.
.
تسبیحی بافته ام
نه از سنگ
نه از چوب
نه از مروارید
بلور اشکهایم را به نخ کشیده ام تا برای شادمانیت دعا کنم !
.
.
اتفاقِ عشق بینِ من و توست ، نگران نباش ! هیچ اتفاقی اتفاقی نیست …
.
.
گفتم برایت میمیرم
تو خندیدی ولی من ، از همان روز تا کنون دیگر برای خودم زندگی نکردم …
.
.
وقتی سردم میشود کافیست حریر نازک خیالت را دور تا دور خودم بپیچم ؛ تا ابد گرم گرمم …
.
.
من از چشمان “تو” چیزی نمی خواهم به جز گاهی نگاهی …
.
.
پیش از تو همه را با معیارهایم می سنجیدم !
بعد از تو همه را با تو می سنجم حتی معیارهایم را …
.
.
عشق ?عن? بدون? نم?شه اما نتون? ترکش کن? !
.
.
تو برایم چون منشوری … در سفیدی خیالم بیا و خیالم را تجزیه کن ؛ رنگین کمان نگاهت خواهم شد !
.
.
چه با قاطعیت حکم میدهی که “حواست رو جمع کن” و من میمانم که چطور جمعش کنم وقتی تمامش پیش توست !
.
.
دلم میخواد فریاد بزنم بگم : من مترسک خاطرات تو نیستم ، درست مثل دیوانه ای که اصرار دارد بگوید : من دیوانه نیستم !
راستی ! گفته بودم ؟ “من دیوانه نیستم”
.
.
آغوش گرمم باش ؛ بگذار فراموش کنم لحظه هایی را که در سرمای بی کسی لرزیدم !
.
.
مرا حبس کن در آغوشت ؛ من برای حصار بازوان تو مجرم ترین زندانی ام !
.
.
بی خیالت که میشوم ، در کوچه های علی چپ دنبال دلم می گردم !
.
.
گرمایی بوده ام همیشه اما بین خودمان بماند ، سرمایی میشوم وقتی پای آغوش تو در میان باشد !
.
.
با فنجانی قهوه هم میتوان مست شد اگر کسی که باید باشد باشد !
.
.
کاش صدا? بعض? آدمارو م?شد بوس?د مخصوصا وقت? اسمتو صدا م? زنن !
فرستنده : دلارام
.
.
خواستم هرچه را که بوی تو میداد بسوزانم ؛ جانم آتش گرفت !
.
.
می ترسم کسی نه خودت را ، که دوست داشتنت را از من بگیرد !
.
.
مهم نیست چقدر طول بکشد ، مهم این است که عشق واقعی همیشه ارزش انتظار را دارد !
.
.
عشق مثل پرواز است ، بالا رفتنش جسارت می خواهد ، بالا ماندنش لیاقت !
.
.
قندان خانه را پُر کردم از حرفهایت
تو که می دانی من چای را تلخ دوست ندارم
هوس فنجانی دیگر کرده ام ؛ کمی بیشتر بمان !
.
.
در خواب هم راحتم نمی گذاری ، بی خبر می آیی ، صدایم می کنی … تا چشم باز میکنم ، باز نیستی !
.
.
دستم را بگیر و مرا به دور دست هایی ببر که در دسترس هیچ دستی نباشم …
فرستنده : آتنا
.
.
من و تو یه عکس 2نفره به این دنیا بدهکاریم !

اس ام اس خور


[ جمعه 92/2/27 ] [ 5:34 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]


قبل از رییس جمهور شدن این عکس را ببینید

رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی: تنها کسانی با ما تا آخر خط هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را کشیده باشند.

قبل از رییس جمهور شدن این عکس را ببینید


[ چهارشنبه 92/2/25 ] [ 7:39 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]


اس ام اس خنده دار جدید 92

اس ام اس خنده دار جدید 92

 تو جاده تصادف شده بود…
همه جمع شده بودن
منم واسه اینکه صحنه رو از نزدیک ببینم
از اون ور داد زدم
گفتم: برید کنار من پدرشم!!
وقتی رسیدم دیدم اونی که تو خیابان افتاده یه الاغه!!
هیچی دیگه اون وسط مسطا چندتا خانم و آقا از شدت پاره گی به دلیل خنده به درجه رفیع شهادت نائل شدن……
بعله…. اس ام اس خنده دار جدید 92

•.•.•.•.• اس ام اس خنده دار •.•.•.•.•

دختر همسایمون زنگ خونمونو زده،رفتم درو باز کردم
میگم سلام بفرمایید، میگه: سلام خونه اید؟!!!!
گفتم: نه منو که میبینی آخرین مدل پیغام گیر هستم
لطفا بعد از شینیدن صدای بوق پیغام خودتان را بگذارید!!!:|

•.•.•.•.• اس ام اس خنده دار •.•.•.•.•

تو بهترین گل دنیایی، امّا نه صبر کن؛
.پـرچـم کمک داور بالاست، آفسایده!!! اس ام اس خنده دار جدید 92

•.•.•.•.• اس ام اس خنده دار •.•.•.•.•

نهنگ چیست؟
. خواهش من از لپ تاپم وقتی هنگه و به پرت پرت میفته..

•.•.•.•.• اس ام اس خنده دار •.•.•.•.•

امروز مخ دختر همسایمون رو کار گرفتم!!!
نه به خاطر اینکه دختری بس شایسته هست!
نه به خاطر اینکه پراید زیر پاشه!!!
نه به خاطر اینکه رتبه 100 کنکور هست ها نه!!!
فقط به خاطر رمز وایرلسش!!! البته خودش گفت از همون اول میگفتی بهت میدادم یه همچین دختر همسایه ای داریم ما اس ام اس خنده دار جدید 92

•.•.•.•.• اس ام اس خنده دار •.•.•.•.•

از مزخرف ترین نصیحت های اطرافیان:
بهش فکر نکن!!:|

•.•.•.•.• اس ام اس خنده دار •.•.•.•.•

دقت کردید هر موقع بد تیپ میزنید یه نفری که خیلی مهمه واستون رو میبینید!

•.•.•.•.• اس ام اس خنده دار •.•.•.•.•

?ه بار تو جاده شمال داشتم م?رفتم ، ?ه دفه ?ه گاو پر?د وسط
جاده منم محکم زدم رو ترمز و خ?ل? شاک? شدم
شروع کردم به بوق زدن ، د?دم هم?نجور? وا?ساده وسط جاده
ع?ن بز داره منو ن?گا م?کنه ، ?عن? درگ?ر جذبش شده بودم
اومدم پ?اده شم د?دم گاوه ?ه نگا به من کرد، ?ه نگا به تابلو?
محل عبور ح?وانات ، بعد ?ه سر? به نشونه افسوس تکون داد و
رفت اس ام اس خنده دار جدید 92

•.•.•.•.• اس ام اس خنده دار •.•.•.•.•

اگه دوستام می‌تونستند 5 ثانیــه‌ بــَــعــد از اینکه گوشــی رو قـــطع میکنم رو بشنوند ، تا الان هیــــچ دوستی نداشــتم !! اس ام اس خنده دار جدید 92 اس ام اس خنده دار جدید 92

•.•.•.•.• اس ام اس خنده دار •.•.•.•.•

من موندم این صدای پشه ها واقعا صدای بال زدنشونه …
یا لوس بازیشونه …
دارن با دهنشون صدای هلیکوپتر در میارن !!!
به قیافش نمیخوره این صداها !!!

•.•.•.•.• اس ام اس خنده دار •.•.•.•.•

عموم از آلمان برام کاپشن سوغات آورده
فقط داخلش با زبان فارسی سلیس نوشته تولیدی عباس پور اس ام اس خنده دار جدید 92

•.•.•.•.• اس ام اس خنده دار •.•.•.•.•

عزیزم اونی که بـا دیدنت ” کـــــــــف ” میکنه دلستره , نه مــــــــن …:))

•.•.•.•.• اس ام اس خنده دار •.•.•.•.•

چندتا از دروغ های مشهورمون :
. فقط امضای رئیس مونده
. این لباس جنسش ترک اصله
. به چشم خواهری میبینمش
. همه بچه ها خوشگلن
. از فکر تو تا خود صبح بیدار بودم
. این آخرین سیگاریه که میکشم
. منو تو جوونیام ندیدی
. این بهترین کادوییه که تو زندگیم گرفتم
. مرسی من نمیخورم، رژیم دارم
. از این همه یه دونه مونده، همش رو فروختم
. عموم فوت کرده بود نتونستم بیام
. مادر نزاییده کسی رو که چپ نگام کنه
. خونه رو تخلیه کنین پسرم ازدواج کرده
. شما فرم رو پر کنین ما باهاتون تماس میگیریم

•.•.•.•.• اس ام اس خنده دار •.•.•.•.•

روی زمــیــنــی زنـدگـی مـی کــنــیــم که خــودش رو ” جــــو ” گرفته !
دیگه تــکـلـیـفــ آدمـــاش مــعــلـومه ….!

•.•.•.•.• اس ام اس خنده دار •.•.•.•.•

نمیدونم چرا دخـترای امـــروزی از سایز کله شون راضـی نیستند !
حتــــــما بـــاید یه قابـلمه یا زود پزی ، چیزی بـذارن زیر روسری شون تا
ســـرشـون بشــه اندازه گنبد امامزاده داود …

•.•.•.•.• اس ام اس خنده دار •.•.•.•.•

ما دبیرستانی بودیم شبیه کره الاغه کدخدا یورتمه میرفتیم مسیره مدرسه رو، حالا بیا دخترا رو ببین با چنان عشوه ای راه میرن که زنگ دوم میرسن سر کلاس .. اس ام اس خنده دار جدید 92

•.•.•.•.• اس ام اس خنده دار •.•.•.•.•

والا ما که نفهمیدیم …
. پشم ش?شه، دق?قا کجا? ش?شه است؟!

•.•.•.•.• اس ام اس خنده دار •.•.•.•.•

از یه اسب میپرسن چرا هر کس تورو میبینه سوارت میشه؟
اون اسب جواب نداد. سرشو انداخت پایین و هیچی نگفت.
میدونید چرا؟؟؟
چون اسبا نمیتونن حرف بزنن.
نه واقعا انتظار داشتین اسبها حرف هم بزنن؟؟؟:|

•.•.•.•.• اس ام اس خنده دار •.•.•.•.•

گاج منتشرکرد:
اولی ها، دومی ها، سومی ها، کنکوری ها…
خــــــاک بر سرتــون با این وضع درس خوندنتون… اس ام اس خنده دار جدید 92 )

•.•.•.•.• اس ام اس خنده دار •.•.•.•.•

هوس کوکتل شاه میگو با سس خرچنگو خاویار فراوان و کنیاک هنسی کردم…منتهی تاحالا نخوردم… اس ام اس خنده دار جدید 92 ))

•.•.•.•.• اس ام اس خنده دار •.•.•.•.•

گوگل عز?ز بذارحـــــــــداقل 2 تا حرف از نوشتمو تایپ کنم بعد
حــــــــــــدس بزن آبرو ح?ث?تم رفت جلو همه اس ام اس خنده دار جدید 92

•.•.•.•.• اس ام اس خنده دار •.•.•.•.•

دیشب پشت چراغ قرمز یه دختره خشگل و ناز توی یه سانتافه بود …
براش دست تکون دادم ، اونم همینکارو کرد و بوسم برام پرت کرد !
خلاصه عشق وصفا و صمیمیت .. خیلی خوشگل داشت پا میداد
فقط تنها ایرادی که داشت این بود که سنش حدودِ 4 یا 5 سال بود:)))

•.•.•.•.• اس ام اس خنده دار •.•.•.•.•

میگن واسه کسی بمیر که برات تب کنه، الان یه نمه تب دارم ،برنامت چیه؟!! اس ام اس خنده دار جدید 92

•.•.•.•.• اس ام اس خنده دار •.•.•.•.•

دفاتر ازدواج به علت کسادی اعلام کردند با هر ازدواج دائم یک ازدواج موقت هدیه بگیرید!
هیچ کس تنها نیست حتی همسر اول

•.•.•.•.• اس ام اس خنده دار •.•.•.•.•

به بابام م?گم بهتر?ن پسرِ دن?ا رو داشتن چه
حس?ه؟
م?گه نم?دونم برو از مادر بزرگت بپرس !!!!

•.•.•.•.• اس ام اس خنده دار •.•.•.•.•

یک دقیقه بی تو برای من شصت ثانیه میگذره
پ چی فکر کردی؟؟؟؟ فکر کردی خیلی مهمی؟؟؟؟؟ برو بابااا


[ چهارشنبه 92/2/25 ] [ 7:30 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]

عکسی نایاب از اتفاقی زیبا در طبیعت

یک منظره نایاب از عبور برق آسمان از خلال رنگین‌کمان دوگانه (double rainbow) در آسمان پارک ملی بادلندز واقع در داکوتای جنوبی، شکار شد. این رنگین‌کمان نزدیک پایان توفان رعد و برق پدیدار شد.
رنگین‌کمان‌ها زمانی ظاهر می‌شوند که نور آفتاب از خلال قطرات باران عبور می‌کند و بخشی از آن، بیش از دیگر قسمت‌ها خمیده یا شکسته می‌شود.
رنگ‌ قرمز کمتر و رنگ ارغوانی بیشتر از دیگر رنگ‌ها انحنا می‌یابد. رنگ قرمز در بخش بیرونی رنگین‌کمان، سپس نارنجی، زرد، سبز، آبی و در نهایت، بنفش در داخلی‌ترین قسمت شکل می‌گیرد.

عکسی نایاب از اتفاقی زیبا در طبیعت

گاهی اوقات کمان دوم نیز تشکیل می‌شود و یک رنگین‌کمان دوگانه خلق می‌شود. کمان دوم با رنگ‌های معکوس تشکیل می‌شود، یعنی قرمز در بخش درونی و بنفش در بخش بیرونی است.

 

منبع : ایسنا


[ چهارشنبه 92/2/25 ] [ 7:30 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]


اس ام اس لاو جدید 92

اس ام اس لاو جدید 92

دوستت دارم شاهدی ندارم جز کوچه پس کوچه های خلوت دل!

***** اس ام اس لاو  *****

مهم نیست از کجا آمده‌ای یا به کجا می‌روی؛ من تو را به هر ‌جهت دوستت دارم!

***** اس ام اس لاو  *****

گفتم دوستت دارم ، نگو نظر لطفته ، چون نظر لطفم نیست ، نظر دلمه !

***** اس ام اس لاو  *****

من تورا همچون اهورا من تورا همچون مسیحا من تورا تا بی کران ها من تورا تا کهکشان ها از زمین تا آسمان ها دوست دارم.

***** اس ام اس لاو  *****

( نوشتم دوستت دارم ، پرانتز را نبستم ، بگذار این حقیقت تا ابد جریان بیابد

***** اس ام اس لاو  *****

وقتی دلمو شکستی حس کردم بیشتر دوستت دارم
چون حالا دلم چندین تیکه داشت که هر کدوم جداگونه دوستت داشت

***** اس ام اس لاو  *****

اگر از خدمتت دورم ز دل شرمندگی دارم ولیکن از صمیم قلب تو را من دوست دارم

***** اس ام اس لاو  *****

فرقی ندارد ، شرق یا غرب ، شمال یا جنوب من تو را به هر جهت دوست دارم

***** اس ام اس لاو  *****

دوست دارم بروم سر به سرم نگذارید / رفتنم را به حساب سفرم نگذارید
دوست دارم که به پابوسی باران بروم / آسمان گفته که پا رو پرم نگذارید
چشمی روشن تر از آئینه گرفتارم کرد / بس کنید این همه دل دور و برم نگذارید

***** اس ام اس لاو  *****

اندازه تموم ستاره ها یکم کمتر از خدا از بالا تا کف دریاها
شبح عشق تا روح مسیحا از پاکی یوسف تا کرخ زلیخا از جنون مجنون تا قلب لیلا
از عشق درگا تا گیتار لورکا خیلی دوست دارم به خدا

***** اس ام اس لاو  *****

آری آغاز دوست داشتن است / گر چه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر نیندیشم / که همین دوست داشتن زیباست

***** اس ام اس لاو  *****

شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد.. .بیدار باش… من با سبدی پر از بوسه
می آیم… و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت میکارم… تا بدانی ای خوبم دوستت دارم

***** اس ام اس لاو  *****

دوستم داری
دوستت دارم
نمی گویم
نمی گویــی
نمی دانــم
تــا کی غرور باید آشنای چــشم های بی قرارمان باشد ؟

***** اس ام اس لاو  *****

شنیده بودم…….. دارم!به اشتباه جای تو ی صمیمانه را با شما ی مودبانه عوض کردم ،
به زبان گفتم چقدر شما زیبا هستید…
ولی در دل گفتم چقدر تو را دوست دارم

***** اس ام اس لاو  *****

بزرگ راهای مهندسی ساز ما را به هم نمی رسانند عشق با قوانین بیگانه است
از بیراهه ها بیا برای دیدن کسی که عمریست دوستت دارد!!!

***** اس ام اس لاو  *****

در چشم هایت جنگجویی مغول کمین کرده جرات نمی کنم دوستت نداشته باشم

***** اس ام اس لاو  *****

کمی این کلمه ها را نصیحت کن تا با من کنار بیایند
بگو تازه شوند دوستت دارم ها دیگر فایده ای ندارند!

***** اس ام اس لاو  *****

چشمان من منتظر طلوع چشمانت است
بیدار شو تا این چشمانم برای ذوقی که سالها منتظر بود جشن شادی بر پا کند
و بگوید: دوستت دارد


[ سه شنبه 92/2/24 ] [ 8:16 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]
[ دوشنبه 92/2/23 ] [ 7:57 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]


اس ام اس تنهایی جدید 92

اس ام اس تنهایی جدید 92

بگویید روی سنگ قبرم بنویسند :
اگر تنها نبود ، شاید اینجا قبری نبود …
..
رفته ای اما رد پایت مانده ست در من
کنار تنهایی ام قدم میزند بی من …
.

اس ام اس تنهایی

.
چرا بودنت راست و ریست نمی شود ؟
من که تمام پازل های تنهایی ام را درست چیده ام ؟!؟!
فرستنده : مجید
.
اس ام اس تنهایی

.
تنهایی یعنی فکر کردن به اینکه اون الان کجاست ؟
.
.
یه کم با من راه بیا ؛ تنهایی به جایی نمی رسم !
.
.
وقتی همه را شبیه او می بینی ؛ عاشق هستی
وقتی که او را شبیه همه می بینی ؛ تنها هستی !
.
.
میخواهم از درد بگریزم ولی درد بدون من تنها میماند ؛ که این خود درد دیگری است !
.
.
چنان دستانم از گره های دستانت تهی گشته که من این یخ زده ها را “ها” میکنم از تنهایی هر شب.
.
.
اگه باتری موبایلت خوب شارژ نگه میداره ، به جای اینکه به جون کارخونه سازنده دعا کنی یه فکری به حال تنهاییت بکن !
.
.
دلم خوش نیست
غمگینم
کسی شاید نمیفهمد
کسی شاید نمیداند
کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی
تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی
عجب احساس زیبایی
تو هم شاید نمیدانی …
.
.
دستم را گرفت و با خود برد
همه هرچقدر هم تلاش کردند نتوانستند
چه قدرتی ! چه عظمتی ! تنهایی …
فرستنده : مجید
.
.
کنج تنهایی من قشنگ تر از بودن با کسی ست که هر بار دلش به هوای دیگری می پرد !
.
.
تنهایی یعنی بین آدمایی باشی که میگن دوستت دارن ولی کنار دلتنگیات نیستن !
فرستنده : مجید
.
.
تنهایی آدم را عوض میکند …
از تو چیزی میسازد که هیچوقت نبوده ای !
.
.
اینجا فقط واژه می فروشم و سکوت میخرم
چه تجارت دردناکی ست تنهایی !!!
فرستنده : حمیدرضا
.
.
حتما نباید مدت ها دور از تو باشم تا تنها شوم
یک روز من بی تو ، یک عمر تنهاییست !
فرستنده : مجید
.
.
هر طور که بچینم کنار هم این حروف الفبا را ، جز “تنهایی” معنی دیگری نمیدهند !
.
.
نمی دانم دوستش دارم یا نه ؟
با هم قدم میزنیم
با هم میخوابیم
دلم که میگیرد ، آغوشش را باز می کند و بر گونه هایم بوسه میزند
اما نمی دانم دوستش دارم یا نه ؟ تنهاییم را …
فرستنده : مجید
.
.
تنهایی آنجایی ست که نبودنت آه هیچکس را بلند نکند !
.
.
چه درونم تنهاست و در این تنهایی ، شاخه ی خشک نگاهم گل چشمان تو را میجوید.
فرستنده : سارا
.
.
یه دریا اشک برای ریختن دارم
یه دل گرفته
یه زندگی پر از خالی
من سرشارم از تنهایی …
.
.
از تنهایی های من برایشان بگویید …
بگذارید بدانند چه رنجی پشت رفتنشان است ؛ شاید تنهایتان نگذارند !
.
.
وقتی آدم یک نفر را دوست داشته باشه بیشتر تنهاست چون به هیچکس جز همان آدم فکر نمی کنه !
.
.
ترسناکند رابطه هایی که به خاطر فرار از تنهایی شکل میگیرند
رابطه هایی که آخرش چیزی نمی ماند به جز تنهایی عمیقتر و یک مشت حس آزار دهنده تر از قبل در درون آدمها !
فرستنده : سما
.
.
وقتی حالت بده روحت بی پناهه
میبینی هر کاری کردی اشتباهه
وقتی به جز شب هیچ رنگی توی نگات نیست
وقتی کسی اندازه تنهاییات تنها نیست
فرستنده : مجید
.
.
زندگی چه اتفاق غم انگیزی است وقتی تنهایی ات سالها از تو بزرگتر باشد.
.
.
شب ها پرنده هایش می روند
روزها ستاره هایش
ببین ، آسمان هم که باشی ، باز تنهایی …
فرستنده : مجید
.
.
تنهایی راه رفتن سخت نیست ولی وقتی ما این همه راهو با هم رفتیم ، تنهایی برگشتن خیلی سخته !

اس ام اس خور


[ دوشنبه 92/2/23 ] [ 7:51 عصر ] [ دختر و پسرای ایرونی ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آخرین مطالب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 45
کل بازدیدها: 2173376